Jeesus tuomittiin puolestamme.

Anonyymi

Jeesus otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen, kun hän kärsi meidän syntiemme takia.
Hänet siis tehtiin syntipukiksi meidän syntien takia.
Hänet tehtiin synniksi.

Silti jotkut pilkkaavat Jeesusta, vaikka Jeesus kärsi heidän puolestaan!

21

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
      Seison kaikkien tekemisieni takana.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
        Seison kaikkien tekemisieni takana.

        On varmasti sinulla.Olet vain ylpeä itsestäsi !


      • Anonyymi

        Kaikki tarvitsevat Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tarvitsevat Jeesusta.

        Oven pönkäksi, veneen tulpaksi, rappuralliksi jne.
        Onneksi minulla on paremmat keinot ja moraali toisia kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
        Seison kaikkien tekemisieni takana.

        On varmasti sinulla.Olet vain ylpeä itsestäsi !

        Tai sitten jotkut haluavat olla suoraselkäisiä ja kantaa itse vastuunsa sen sijaan, että yrittää luikerrella kuin koira veräjästä ja laittaa omat tolloilunsa jonkun kuvitteellisen syntipukin niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tarvitsevat Jeesusta.

        Aivan varmasti!


      • Anonyymi

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.


    • Anonyymi

      Tätä eivät pilkkaajat käsitä.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Itte se hölmäili isättömyystraumassaan itsensä tolpan nokkaan. Pilatus oli oikeassa meidän kaikkien puolesta: "Syytön olen minä....."

      • Anonyymi

        Voi teidän jumalattomia horinoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teidän jumalattomia horinoita!

        Jep


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Minä en pilkkaa,en koska Uskon Jeesukseen Kristukseen.
      En kuulu mihinkään uskon tai lahkon ryhmään,en edes kirkkoon mutta silti uskoni on luja aina!
      Uskon Jumalaan ehdottomasti!
      Kuitenkin kirkkoni on luonto,nuotio ja rauha !

      • Anonyymi

        Sääli, aikuista ihmistä?


    • Menetkö puolestani poseen jos ryöstän lähikaupan kassan?

    • Anonyymi

      Lakeja ei sovelleta takautuvasti, ei myöskään rangaistuksia.
      Sitäpaitsi siirretty rangaistus kuuluu jääkiekkoon eikä moderniin oikeuskäsitykseen. Eikä se silloinkasn tarkoita sijaiskärsijää.

    • Oletko koskaan edes miettinyt, miten typerä tämä koko ajatus jostain syntipukista on? Pohjimmiltaanhan tämä perustuu primitiiviseen käsitykseen uhreja ja verta janoavasta despoottijumalasta, joka tarvitsee jonkun tapettavaksi voidakseen antaa anteeksi. Jos nyt vaikka tappaisin ja ryöstäisin jonkun satunnaisen vastaantulijan, mitätöityisikö tuomioni sillä, että joku viaton sivullinen teloitetaan tekojeni tähden? Täysin älyvapaa idea.

    • Anonyymi

      "Jeesus otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen, kun hän kärsi meidän syntiemme takia."


      Eikö teitä hävetä ?

      Laitatte jonkun omien asioidenne syntipukiksi ja vielä leuhkitte asialla .

      Itse suorastaan vaadin että saan vastata omista tekemisistäni enkä todellakkaan suostuisi tuollaiseen pelkurimaiseen käytökseen kuin te .

      Jos en itse voisi vastata teoistani minusta kasvaisi edesvastuuton moraaliton pelle joten pidän oikeutenani nyt ja aina että olen etuoikeutettu vastaamaan jokaisesta teostani sillä se kasvattaa ihmistä vastuuseen itsestä ja muista ja sitä kautta saan rakennettua oman moraalin joka tuntuu puuttuvan niiltä jotka käyttävät muita omien tekojensa syntipukkeina ...hävetkää saatanan lampaat ja ottakaa vastuu itsestänne ja teoistanne .

      • Tätä minäkin olen yrittänyt näille hihhuleille selittää. 🙄


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Tätä minäkin olen yrittänyt näille hihhuleille selittää. 🙄

        Turha se on käsityskykyvyttömille, mitään yrittää selittää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe