Jeesus otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen, kun hän kärsi meidän syntiemme takia.
Hänet siis tehtiin syntipukiksi meidän syntien takia.
Hänet tehtiin synniksi.
Silti jotkut pilkkaavat Jeesusta, vaikka Jeesus kärsi heidän puolestaan!
Jeesus tuomittiin puolestamme.
21
123
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
Seison kaikkien tekemisieni takana.- Anonyymi
Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
Seison kaikkien tekemisieni takana.
On varmasti sinulla.Olet vain ylpeä itsestäsi ! - Anonyymi
Kaikki tarvitsevat Jeesusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tarvitsevat Jeesusta.
Oven pönkäksi, veneen tulpaksi, rappuralliksi jne.
Onneksi minulla on paremmat keinot ja moraali toisia kohtaan. Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
Seison kaikkien tekemisieni takana.
On varmasti sinulla.Olet vain ylpeä itsestäsi !Tai sitten jotkut haluavat olla suoraselkäisiä ja kantaa itse vastuunsa sen sijaan, että yrittää luikerrella kuin koira veräjästä ja laittaa omat tolloilunsa jonkun kuvitteellisen syntipukin niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tarvitsevat Jeesusta.
Aivan varmasti!
- Anonyymi
Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
- Anonyymi
Tätä eivät pilkkaajat käsitä.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Itte se hölmäili isättömyystraumassaan itsensä tolpan nokkaan. Pilatus oli oikeassa meidän kaikkien puolesta: "Syytön olen minä....."
- Anonyymi
Voi teidän jumalattomia horinoita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teidän jumalattomia horinoita!
Jep
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Minä en pilkkaa,en koska Uskon Jeesukseen Kristukseen.
En kuulu mihinkään uskon tai lahkon ryhmään,en edes kirkkoon mutta silti uskoni on luja aina!
Uskon Jumalaan ehdottomasti!
Kuitenkin kirkkoni on luonto,nuotio ja rauha !- Anonyymi
Sääli, aikuista ihmistä?
Menetkö puolestani poseen jos ryöstän lähikaupan kassan?
- Anonyymi
Lakeja ei sovelleta takautuvasti, ei myöskään rangaistuksia.
Sitäpaitsi siirretty rangaistus kuuluu jääkiekkoon eikä moderniin oikeuskäsitykseen. Eikä se silloinkasn tarkoita sijaiskärsijää. Oletko koskaan edes miettinyt, miten typerä tämä koko ajatus jostain syntipukista on? Pohjimmiltaanhan tämä perustuu primitiiviseen käsitykseen uhreja ja verta janoavasta despoottijumalasta, joka tarvitsee jonkun tapettavaksi voidakseen antaa anteeksi. Jos nyt vaikka tappaisin ja ryöstäisin jonkun satunnaisen vastaantulijan, mitätöityisikö tuomioni sillä, että joku viaton sivullinen teloitetaan tekojeni tähden? Täysin älyvapaa idea.
- Anonyymi
"Jeesus otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen, kun hän kärsi meidän syntiemme takia."
Eikö teitä hävetä ?
Laitatte jonkun omien asioidenne syntipukiksi ja vielä leuhkitte asialla .
Itse suorastaan vaadin että saan vastata omista tekemisistäni enkä todellakkaan suostuisi tuollaiseen pelkurimaiseen käytökseen kuin te .
Jos en itse voisi vastata teoistani minusta kasvaisi edesvastuuton moraaliton pelle joten pidän oikeutenani nyt ja aina että olen etuoikeutettu vastaamaan jokaisesta teostani sillä se kasvattaa ihmistä vastuuseen itsestä ja muista ja sitä kautta saan rakennettua oman moraalin joka tuntuu puuttuvan niiltä jotka käyttävät muita omien tekojensa syntipukkeina ...hävetkää saatanan lampaat ja ottakaa vastuu itsestänne ja teoistanne .- Anonyymi
Demonipesä kirjoitti:
Tätä minäkin olen yrittänyt näille hihhuleille selittää. 🙄
Turha se on käsityskykyvyttömille, mitään yrittää selittää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683