Vapaa kuvaus

Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maa jossa elämme, on oikeasti litteä. Pohjoisnavaksi kutsuttu napa on maailmannapa, jonka ympärille maanpiiri levittäytyy. Antarktis muodostaa jäävallit ja maanääriin ei pääse kukaan, koska luonnon karut olot eivät sitä salli. Äärimmäinen kylmyys, railot jäässä yms. korjaavat pois uteliaat. Maan todellisesta muodosta tietoiseksi tulleet, eli ns. valaistuneet aistivat kuitenkin maan todellisen muodon. Emme elä siis missään epämääräisessä pallossa, joka sijaitsisi jossain järjettömässä tyhjiössä, joka vilisee loputtomiin erilaisia palloja, joista osa olisi itsevalaisevia (tähdet) ja osa heijastavia (planeetat) On vain yksi valonlähde, eliaurinko ja sitten himmeämmät taivaan kappaleet, eli kuu, tähdet ja revontulet.

Aloituksia

22

Kommenttia

357

1. Hyvin olet kiteyttänyt flättärinä esiintyvät ihmiset, koska olen itsekin havainnut mututuntumallani samaa, että kaikki flättäreinä esiintyvät eivät välttämättä ole aitoja flättäreitä. Anonyymeilla palstoilla on aina se mahdollisuus, että osa trollaa ja tämä pätee eri aihealueisiin. Eniten trollausta esintynee kuitenkin yhteiskunnallisilla keskustelualueilla, joita ovat esimerkiksi uskonto, tiede, politiikka jne.

Valotit myös hyvin asiaa, että on myös kolmas joukko, jotka eivät ole siis tosiasiassa sitä, minä esiintyvät, eivätkä trolleja, vaan haluavat kuulua johonkin tiettyyn ryhmään, koska se on heidän mielestä coolia, tai he hakevat sillä jotain etua tms. Esimerkiksi ihminen, joka ei oikeesti kuulu eliittiin, mutta haluaa esiintyä sellaisena, koska voi näin vakuuttaa olevansa jollain tapaa parempi ihminen.

Tällä palstalla olen havainnut paljon trollausta flättäriaiheella, mutta kaikista ei voi tietää, mitä kirjoittaja todellisuudessa on. Onko hän oikeasti flättäri, trolli, vai haluaako hän esiintyä flättärinä vain siksi, koska haluaisi olla sellainen, muttei kykene.

Nyt varmaan joku ihmettelee, miksi joku haluaa olla flättäri (maatietoinen) mutta ei kykene siihen. Näitä on. Tällainen ihminen on aivopesty lujasti palloteoriaan, josta hän haluaisi päästä irti, mutta hänen järkensä ohjaa tähän opetettuun pallomalliin. Hänen järkensä siis väittää lujasti, että maa on pallo, vaikka olisi voimakas halu olla aidosti maatietoinen ja kokea jotain aidosti valaistumista tässä maatietoisuuden saralla. Tällaisia ihmisiä on myös uskonnollisissa ryhmissä, erityisesti karismaattisissa suuntauksissa. Ihminen voi kadehtia niitä, joilla on runsaasti uskonnollisia kokemuksia ja koska itsellä ei ole, niin sitten teeskennellään sellaisia kielillä puhumisia jne, jotta voisit todistaa muille olevasi samoissa mahtavissa tuntemuksissa kuin aidosti uskovat.

Asia on niin, että paljon useampi haluaisi olla aidosti maatietoinen, mutta kaikki eivät siihen kykene, koska heidät on systemaattisesti aivopesty palloteoriaan. Niin oli minutkin. Pitkään järkeni yritti palauttaa mua palloteorian kannattajaksi, mutta pitkän valaistumisen tien kulkeneena nämä epäilykset pikkuhiljaa hälvenivät ja sain kokea täydellisen valaistumisen maatietoisella polulla. Toki aina voi mennä vielä parempaan tällä valaistumisen polulla ja siihen totisesti pyrinkin. Eli koskaan ihminen ei ole missään asiassa täysin valmis. Aina voi rakentaa itseä parempaan päin. Täydelliseksi valaistumiseksi omalla kohdalla tarkoitan lähinnä sitä, että silloin jäi lopullisesti epäilykset ja tulin täysin tietoiseksi, ettei maa todellakaan ole pallon muotoinen!
  2. Se, joka uskaltaa ansiokkaasti puolustaa maatietoista ajattelutapaa ja julistaa voimallisesti litteän maan totuutta, niin sellainen suljetaan koppiin.
    Itse olin pitkällä jaksolla jälleen itsestä riippumattomista syistä. Miksi?
    Totuus maatietoisesta ajattelusta on valtaapitävälle eliitille liikaa. En enää jaksa, tai voisko sanoa, uskalla enää julistella ja todistella maatietoisen ajattelun totuutta, kun nää koppihoitojaksot alkavat jo riittämään minulle. Olen ollut kuukausikaupalla täysin töttöröö ja titityy. Nyt haluan keskittyä omaan elämään ja elämään maatietoista maailmankuvaa todeksi. Joskus, jos aika vapautuu ja totuus saa kaikua vapaasti mailla ja mannuilla, niin alan taas julistamaan maatietoista, eli litteän maan totuutta. Olen tehnyt toiveen Jumalalle, että saisin koko seuraavan vuoden elää vapaudessa ilman mieltä turruttavia psykoosilääkkeitä. Minä en ole ollut ikinä psykoosissa tms harhapoluilla, joten en ymmärrä millään muotoa, miksi minuun pitää moisia mielen turruttimia söösätä! Aivosoluistani varmaan puolet on jo kupsahtanut ja huomaan sen siitä, että ajatteluni on hidastunut huomattavasti parhaista vuosista. Maatietoisesta ajattelusta en luovu, vaikka pääni tyhmistettäis kuinka hitaalla toimivaksi nuhapumpuksi.
  3. Olen vaihteeksi ollut aika pitkällä jaksolla minusta riippumattomista syistä. Minun vapauteni tahdotaan kaikin keinoin riistää ja en ymmärrä siihen mitään muuta syytä, kuin sen, että totuus on monille liikaa. Etenkin valtaapitävälle eliitille. Jostain kumman syystä maatietoinen ajattelutapa nähdään niin suurena uhkana, että tällaista tietoisuutta levittävä henkilö halutaan sulkea jonnekin seinien sisään ja riistää koko pääsy tietoverkkojen ääreen. Ymmärrättekö, miltä se tuntuu minusta???!!!

Ja ei riitä pelkästään se, että teljetään sinne. Sitten vielä tehdään kaikki voitava, että siellä telkien takana oleva olisi mahdollisimman töttöröö ja titityy. Minä ite ainakin olen ollut niin kamalassa tuubassa, etten ole edes hahmottanut sitä ajan kulua, mitä siellä seinien sisällä olen joutunut viettämään. En edes muista, milloin minut kammettiin ja teljettiin seinien sisään. Muistan, että oli kuitenkin suht soppelin lämmin ilma ja luntakaan ei ollut maassa. Nyt, kun minut laskettiin jalaksille, niin ulkona on tapahtunut isoja muutoksia. Ilmat ovat pimentyneet ja maa on saanut ylleen lumivaipan. Ja kaiken kukkuraksi joulukin jo kolkuttelee ovilla. Uskalla tässä maatietoista ilosanomaa levittää, kun on olemassa jatkuva pelko takalistossa, että joutuu taas tietyntavoin tiilen päitä lukemaan. On oltava siis hissukseen, mutta maatietoisesta ajattelutavastani en luovu ikinä. Olen maatietoinen tasan niin kauan, kun elämä minussa pihisee.