Vapaa kuvaus

Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maa jossa elämme, on oikeasti litteä. Pohjoisnavaksi kutsuttu napa on maailmannapa, jonka ympärille maanpiiri levittäytyy. Antarktis muodostaa jäävallit ja maanääriin ei pääse kukaan, koska luonnon karut olot eivät sitä salli. Äärimmäinen kylmyys, railot jäässä yms. korjaavat pois uteliaat. Maan todellisesta muodosta tietoiseksi tulleet, eli ns. valaistuneet aistivat kuitenkin maan todellisen muodon. Emme elä siis missään epämääräisessä pallossa, joka sijaitsisi jossain järjettömässä tyhjiössä, joka vilisee loputtomiin erilaisia palloja, joista osa olisi itsevalaisevia (tähdet) ja osa heijastavia (planeetat) On vain yksi valonlähde, eliaurinko ja sitten himmeämmät taivaan kappaleet, eli kuu, tähdet ja revontulet.

Aloituksia

24

Kommenttia

391

1. ● Allekirjoitatko, että tämä luonnehdinta kuvaisi sinua millään tavalla?

Ei, en allekirjoita. Hölynpölyä koko luonnehdinta

● Miten suhtaudut littanamaauskoviin, jotka ovat ateisteja?

Tärkeintä ei ole se, minkä muotoiseen maailmaan uskoo, vaan se, että on antanut elämänsä Jeesukselle. Maatietoisuus helpottaa huomattavasti uskomista. Ateisti, joka on maatietoinen, on usein vastaanottavaisempi Jeesukselle. Eli maatietoisuus itsessään ei pelasta, mutta maatietoisen ateistin on tiettävästi helpompi tulla uskoon, kun ei ole tiellä niin paljon uskomisen esteitä

● Miten suhtaudut kristittyihin ja muihin uskoviin, jotka eivät osta ajatusta littanasta maasta?

He pelastuvat silti. Maatietoisuus ei ole pelastumisen ehto. Se tekee vain uskomisesta helpompaa ja selkeämpää.

● Miten suhtaudut litteämaauskovan Eric Dubayn näkemykseen teoksessa Spiritual Stockholm Syndrome, että maailmaa ei olisikaan luonut se oikea jumala vaan gnostilais-näkemysten häijy Demiurgi?

Täyttä puppua. Demiurgi on harhaopetusta. Kaikki on Jumalan luomaa

● Miten suhtaudut David Icken kaltaisiin salaliittoteoreetikoihin, jotka lainailevat gnostilaisuudesta ja gnostilaisten näkemyksistä liittyen häijyyn Demiurgiin ja arkoneihin?

Gnostilaisuus on harhaoppi.

● Jos et allekirjoita mitä Eric Dubay tai David Icke sanoo, mikä tarkalleen estää sinua omaksumasta samanlaisen näkökannan kuin Dubay tai Icke?

Koska olen antanut elämäni Jeesukselle. Hän on Tie, Totuus ja Elämä. Eric Dubay ja David Icke ovat harhaanjohtajia.

● Millaista luomisnäkemystä sinä tarkkaan ottaen kannatat?

Esimerkiksi, pidätkö itseäsi vanhamaakreationistina? Nuorimaakreationistina? Omfalistina?

Jumala loi maan sanallaan. Maa on palttiarallaa 6000 vuotta. Olen Jeesukseen uskova ja maatietoinen ihminen.
  2. Tämä!
    Kumpa kaikki hoksautuisivat ajattelemaan näitä asioita, jotka puhuu lujasti maatietoisen ajattelun puolesta! Tietysti maatietoista ajattelua pyritään monin eri tavoin siirtämään pois ihmisten mielistä, etteivät vahingossakaan pääse tietoisiksi maan todellisesta muodosta. Harmittaa aika vietävästi se, että mieleni sopukat on tyhmennetty erilaisilla lääkkeillä niin, että oma ulosantini vaikuttaa heikentyneen. Ehkä se on tarkoituskin näillä lääkkeillä, joita minuun aika ajoin vasten tahtoani pumpataan. Koska olin kieltäytynyt ottamasta pillerimuodossa itsenäisesti lääkkeet, minulle annetaan säännöllisin ajoin injektiona ties mitä hermoliuotinta, eikä minulla ole mahdollisuus pyristellä vastaan. Suomeen kun on laadittu ns. pakkohoitolaki, joka pitäisi kyllä kumota hetimmiten. Toki ymmärrän, että tietyissä tilanteissa pakkohoitolaki on paikallaan. Etenkin sellaisten sairausten kohdalla, jotka uhkaa vakavasti muiden terveyttä. Minulla ei ole mitään sairautta, eikä monilla muillakaan vastaavilla, jotka on kaltaisiani jonkin asian tietäjiä. Me emme ole kellekään vaaraksi, pikemminkin hyödyksi. Meihin saa käyttää tätä samaa lakia, jotta mielemme typerrytettäisiin tietyllä tavalla sumuiseksi. Onneksi itse olen vieläkin säilynyt maatietoisena lukuisista typerryttämishoidoista huolimatta! Aion olla sisukas maailman tappiin asti, jotten tältä tieltä pois eksyisi. Toisaalta maatietoisuuttakin tärkeämpää on se, että on antanut elämänsä Jeesukselle ja uskoo häneen ja hänen opetuksiinsa! Pelkkä uskominen Jeesukseen historiallisena henkilönä ei auta. Täytyy ymmärtää täydellisesti, että hän on totinen Jumalan poika ja Vapahtaja!