Vapaa kuvaus

Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maa jossa elämme, on oikeasti litteä. Pohjoisnavaksi kutsuttu napa on maailmannapa, jonka ympärille maanpiiri levittäytyy. Antarktis muodostaa jäävallit ja maanääriin ei pääse kukaan, koska luonnon karut olot eivät sitä salli. Äärimmäinen kylmyys, railot jäässä yms. korjaavat pois uteliaat. Maan todellisesta muodosta tietoiseksi tulleet, eli ns. valaistuneet aistivat kuitenkin maan todellisen muodon. Emme elä siis missään epämääräisessä pallossa, joka sijaitsisi jossain järjettömässä tyhjiössä, joka vilisee loputtomiin erilaisia palloja, joista osa olisi itsevalaisevia (tähdet) ja osa heijastavia (planeetat) On vain yksi valonlähde, eliaurinko ja sitten himmeämmät taivaan kappaleet, eli kuu, tähdet ja revontulet.

Aloituksia

24

Kommenttia

393

  1. Olen aika varma, että venäläinen eliitti yhdessä Putinin kanssa ovat maatietoisia, eli ymmärtää maan litteyden. Hehän valehtelee mediassaan minkä ehtii. Kaikki sisältö järkiään Venäjän puolella on muunneltua totuutta. Miksi ne toimisi maan muodon osalta toisin? Hehän hyötyy siitä, että kansa pysyy mahdollisimman tietämättöminä ja typerinä. Venäjähän on yksi suurimpia maita pallohuijauksessa. Koko kilpajuoksu kuuhun ja avaruuteen on ollut suunniteltua teatteria. Ja sitä se on edelleen. Nasat ynnä muut tietää aivan varmasti sen, ettei maa ole pallo. Vaikka Yhdysvallat ja Venäjä taistelee maailmanherruudesta, molemmat hyötyvät siitä, että ihmiskunta uskoo palloteorian mukaiseen ”todellisuuteen”.
  2. Useampikin jaksaisi levittää maatietoista näkemystä, jos meitä totuuden puolesta puhujia ei näin systemaattisesti vaimennettaisi. Luulin, että Suomi on vapaa maa ja täällä saa pitää totuutta yllä. Olin valitettavasti väärässä, sillä minutkin on dumpattu monta kertaa suljettujen ovien taakse. Jos totuus ei eliittiä näin paljoa pelottaisi, ei minuakaan mihinkään häkkiin tarvitsisi teljetä. Enhän ole missään määrin vaaraksi muille, enkä ole horjuttamassa yleistä yhteiskuntarauhaa mitenkään. Minähän sallin ihmisille myös pallouskovaisuuden. En heille väkisin tuputa näkemystäni. En, vaan haluan pitää tätä tietoutta esillä. Ja monesta onkin tullut tämän ansiosta myös maatietoinen, eli toisin sanoen flättäri.