Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3134

1. Alku-osa aloituksesta on kuin minulta suoraan.
    Tänäänkin kerroin uutena asiana veljelleni jo toiseen kertaan erään tapahtuman, samoin kävi erään toisnkin kanssa.
    Huomenna lähden tosi pitkästä aikaa parturiin, on se helppoa kun saan ottaa auton tallista ja ajella sinne. Kyllä oli kamalaa kun piti ainna kysellä kyytiä kun en saanut ajaa jalan takia.
    Liukasta on joten pitää olla varovainen.
  2. Kuinka jalkasi voi? Tiedän että ei ole helppoa, mutta on vain otettava vastaan mitä tuleman pitää.
    On vähän vaikea sisäistää että on 80+ oikeasti. Kun katsoo peiliin niin kyllä sen näkee naamasta. Mutta viis rypyistä, kun jalat ja pää toimisivat jotenkin edes elinajan.
    Taidan olla pihi kun en raaski ajaa taksilla kun sairaalareissut, siinä ei tarvitse maksaa kuin omavastuu. Korvaan kyllä kuskeille kun ajeluttavat minua. On veli ja toisen veljen leski lähellä ja mitakin ollut auttamassa.
    Olen enimmäkseen S-ryhmän asiakas, ei ole kotiinkuljetusta. K-kaupassa saattaisi olla.
    On lähikauppakin, siihen olen rollaattorin kanssa mennyt pari kertaa.
    Lähikaupassa on huomattavasti kalliimpaa, mutta jos ei ole vaihtoehtoa niin käyn siellä.
    Kun olen tottunut tekemään melkein mitä haluan on tämä ramapautuminen ollut opettelua. Kyllä tämä on opettanut ja tehnyt nöyräksi.
    Nyt pääsen jo mihin kauppaan haluan kun sain ajoluvan.
    En vielä lähtenyt kokeilemaan ajamista kun on pakkasta.
    Tulee mamma mieleen, hänkin oli nuuka "valikoivasti" kuten minäkin. En sentään enää säästä jokaisesta eläkkeestä määrättyä summaa kuten mamma. Pärjään kyllä vaikka kaikki menisi mikä tulee.
    Annan aika paljon nuoremmalle jälkikasvulle, tytär ei tarvitse, kysyy minultakin usein että voisiko hän ostaa jotain.
    Kai se nuukuus on jäännettä siitä kun olen syntynyt sodan jälkeen oli puutetta kaikesta. Vaikka ei sitä lapsena huomannut kun melkein kaikilla muillakin oli samanlaista. Tai olen syntynyt Elokuussa 44 ja sota taisi loppua vähän myöhemmin.
    Taitaa aika käydä pitkäksi kun istun koneella höpöttämässä.