Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

47

Kommenttia

3029

1. Ajattelen samoin kun sinäkin Hilla.
    Nostan hattua että olet jaksanut jatkaa ketjujen aloittamista. Olisi harmi jos lopettaisit.
    Mitä ihmettä varten pitää kaivella vanhoja viestejä, jopa yli vuosikymmenen takaa?
    Itselläni aika kuluu muutenkin, turhempaa asiaa en voi ajatella.
    Onko niin että riitakumppaneta ei enää löydy siviilistä, jossakin on saatava sekoittaa asiat.
    Minua ei henk. kohtaisesti juuri haittaa, käyn palstalla yleensä vain kun avaan läppärin, ei huvita kirjoitella kännykällä tai tabletilla.
    Kun luin läpi edellisen nojatuolin päivityksen, en voinut kun ihmetellä.
    Onko 80+ ihmisten palsta tällainen.
    Vanhuus ja viisaus ei näy käyvän käsi kädessä.
    En kirjoita näin siksi että luulisin olevani fiksumpi tai viisaampi.
    Nuorempana kirjoittelin varmaan itsekin sellaista mitä en enää laittaisi näkyville.
    Ehkä erakoitumiseni johtuu siitäkin että olen nähnyt vastaavaa myös elämäni varrella liiankin usein.
  2. En ota kantaa politiikkaan.
    Mutta otsikko vanhuudesta ja viisudesta pitää joskus paikkansa. Joskus taas vanhana tulee äkäisemmäksi.
    Itse voin sanoa viisastuneeni, vai olenko vain laiskistunut?
    En jaksa ottaa kantaa jonninjoutavuuksiin kuten nuorempana.
    Siitä olen kiitollinen että minusta ei ole tullut katkeraa vanhusta.
    Kun ajattelen elämääni sekin olisi ihan ymmärrettävää.
    Saatan olla vihainen joistakin vanhoista asioistaihan oikeutetusti, on asioita joita ei tarvise antaa anteeksi ja unohtaa.
    Mutta en ole silti vihainen mummo, monen mielestä olen kiltti.
    Kaveri sanoo että osaan pitää liiankin hyvin puoleni. Se on mielestäni hyvä asia että ei suostu kenenkään jyrän alle.
    Tänään sain sen verran aikaiseksi että haravoin pihaa, on tuntunut turhalta haravoida kun puissa on lehtiä vaikka kuinka paljon.
    Trimmerin kanssa pitäisi vähän huhkia, mutta ei nyt sentään saman päivänä haravoinnin kanssa.
    Taas on yksi viikko elämästä melkein puolessa. Eilen tapasin veljeni leskeä, käytiin haudoilla ja oli ihan mukava tavata.
    4-vuotta nuorempi veli läksi meistä ensimmäisenä. Kuka on seuraava kolmesta jälkeen jääneestä, sen näyttää aika.