Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+väärässä+siinä+että+olen+rasistinen.+Tykkäsin+kovasti+naapuriin+muutaneesta+mahanmuuttajaperheestä.+He+läksivät+ruuhkasuomeen+kun+siellä+on+enemmän+heidän+maanmiehiään,+siitä+en+oikein+pitänyt+kun+kaikki+tahtovat+Helsingin+ympäristöön.+
Jos+se+on+rasismia+että+kertoo+mielipiteensä+mikäli+näkee+epäkohtia+maahanmuuttajien+asioissa+niin+olkoon.
En+ole+ikinä+äänestänyt+persuja.+
En+myöskään+pidä+kaupan+käytävillä+kiusaa+tekevistä+geelitukista,+ei+kai+heistäkään+saisi+sanoa+pahaa+sanaa.+
Jos+en+ole+kanssasi+samaa+mieltä+niin+olen+rasisti,+mielestäsi.
29.06.2020 09:02
Samaa+olen+ihmetellyt+kun+Tellukkakin.
Onko+käänteinen+rasismi+jotenkin+hienompaa.+Tuntee+itsensä+paremmaksi+ihmiseksi,+mutta+samaa+ei+voi+suoda+ihmisille+joilla+on+erilaiset+mielipiteet.+
Kuuntelen+ilman+ennakkoluuloja+Halla-ahon+juttuja,+samoin+myös+vihreiden.
28.06.2020 15:52
Siis+Husu+erotettiin+ryhmästä.+
Miten+ihmiset+oikein+lukevat+noita+juttuja.+Husun+puheet+todistettiin+valheeksi,+siitä+huolimatta+niistä+puhutaan+täällä+totuutena.++
En+ole+Persujen+sen+enempää+kuin+Husunkaan+kannattaja,+mutta+puolueeton+yritän+olla.+Siltikin+vaikka+olisin+eri+mieltä.
28.06.2020 15:38
Husuhan+erotettiin+rhmästä+kun+valehteli+tämän.+Luehan+kunnolla.+En+ole+kenenkään+puolella+mutta+ei+silti+ideologiakaan+oikeuta+valehtelemaan+ja+sulkemaan+silmiään+totuudelta.
28.06.2020 10:13
Mitenkäs+kun+joillakin+on+sukunimenä+Mustonen,+se+ainakin+pitää+muutta.
27.06.2020 20:59
En+ymmärrä+aloitusta.
En+kiusaa+ketään+koskaan,+jos+näen+jotain+kiusattavan+saatan+puuttua+asiaan.+
Minun+järkeeni+ei+mahdu+miksi+pitää+kiusata+muita+ihmisiä.
27.06.2020 20:13
Kiitos++:)
Tänään+on+ollut+todella+kivulias+päivä.+En+ota+päivällä+särkylääkettä+kun+viimeisessä+pakossa,+säästän+illaksi+lääkkeen+oton+että+saisi+nukuttua.+
Yritän+elää+mahdollisemman+normaalisti,+en+juuri+ole+puhunut+ruususta,+kerran+yritin+eräälle+tuttavalle+kertoa+niin+hän+nauroi+ja+sanoi+että+ei+sellaista+tautia+olekaan,+kuulemma+luulotauti.
Kyllä+sellainen+tietää+joka+tämän+on+sairastanut+että+ei+mikään+luulotauti+ole.+Ei+kaikilla+ole+yhtä+voimakkaat+kivut.+Minulla+vain+pahenee+koko+ajan.
26.06.2020 20:13
Minulla+on+vyöruusu.
Karmeat+kivut+vaikka+ihottuma+onkin+parantunut.+Ensin+tuli+oikealle+puolelle+selkään,+sitten+varpaaseen,+seuraavaksi+toiselle+puolelle+selkää.
Varpaassa+olevaa+ei+meinattu+ymmärtää+vyöruusuksi.++Kipeä+on+ja+punainen,+rakkulat+puhkesivat+samoin+kuin+muuallakin.+Sain+alkuun+jotain+lääkettä+joka+ei+tehonnut.+Hermosärkyyn++määräsivät+Lyricaa.+Tällä+lääkkeellä+on+kmalat+sivuvaikutukset+eikä+juuri+auta+kipuun.+Lyrica+teki+minulle+harhoja,+näin+olemattomia,+lopetin+ottamisen.
Nyt+on+Tramalia+ja++Panacodia+,+eivät+paljonkaan+auta.+On+pakko+ottaa+puolikas+unilääke+ja+tuhti+annos+särkylääkettä+mikäli+meinaa+nukkua.+
Ihmettelen+kuinka+joku+voi+tulla+noihin+kipulääkkeisiin+riippuvaiseksi,+olen+nyt+syönyt+muutaman+kuukauden,+eikä+tee+mieli+jos+vähänkään+pärjään+ilman.+
Sanovat+että+stressi+tai+muunlainen+olon+huonontuminen+saa+taudin+puhkeamaan.
Ihmettelen+kun+en+ikinä+ole+ollut+sressittömämpi+kuin+nykyisin.+Tätä+on+jatkunut+Maaliskuusta+asti.+Lääkäri+sanoi+että+kivut+voivat+kestää+hyvinkin+kauan.
26.06.2020 15:29
Istuin+tuntikausia+mökin+nurkalla+varjossa.+Virkkasin+kissa+sylissä+,+kuuntelin+äänikirjaa+välillä+vastailin+kesyyntyneen+Variksen+juttuihin,+tulee+aina+vain+lähemmäksi,+nyt+istuu+lähellä+olevan+tuomen+oksalla+ja+kertoo+kuulumisiaan.+Laitan+sille+herkkuja+ihan+siksi+että+on+niin+paljon+hupia.
24.06.2020 22:39
Poikamme+ei+ollut+lukumiehiä,+johtui+lukihäiriöstä+jota+silloin+ei+tunnistettu.+
Mutta+oli+älykäs,+hän+keksi+itse+sanoja,+eikä+aina+olleet+ihan+väärin,+oli+kova+työ+opettaa+lukemaan.
Mutta+hän+päätti+pärjätä,+mihin+olisi+ehtinyt+jos+syöpä+ei+olisi+tullut+väliin.+
Jätti+jälkeensä+viisi+vuokra-asuntoa,+kolme+mökkiä+ym...
Hän+laittoin+mahtavan+suuren+energiansa+työntekoon+ja+tuli+hyvää+jälkeä.+
Ei+opiskelu+aina+ole+ainut+tie+pärjäämiseen.
24.06.2020 20:17
Hyvä+jos+näin+on.+Itselleni+oli+uskovaisen+kodin+lapsena+oli+vain+haittaa+uskonnosta.+
Koin+Helluntailaisten+kokoukset+pelottaviksi+ja+kaiken+muun+siihen+kuuluvan.
Sain+elinikäisen+immuniteetin+uskontoja+kohtaan+lapsena.
21.06.2020 21:21
https://fi.wikipedia.org/wiki/Altaani
Jonkinlainen+eteinen+se+kai+on.
20.06.2020 20:39
"Mutta+ihminen+jakaa+ihmisarvoja,+ei+taida+toimia+jakamaton+ihmisarvo."
Mielestäni+ei+kannata+ihmisarvon+polkijoita+unohtaa.+Varsinkin+tyttöjen+ja+naisten.++
Antiikin+filosofit+eivät+mielestäni+kuulu+aloitukseen.
19.06.2020 22:02
Pertikki+unohtaa+naisten+ihmisarvon+puutteen.+Ei+muslimimies+ole+huonompi+kuin+luterilainen,+mutta+nainen+on.
19.06.2020 21:06
On+maita+jossa+naisilta+ihmisarvo+on+kaukana.+Tyttölapsen+sentymää+ei+juuri+noteerata.
Miehet+makaavat+puun+alla+ja+pelaavat+noppaa,+naiset+kuokkivat+peltoa,+lapsi+selässä+ja+toinen+mahassa.+
Ihmettelen+miksi+näitä+asioita+ei+paheksuta.
19.06.2020 21:01
Olen+samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.+
En+hyväksy+edes+eläintarhoja.+Pahin+muistoni+on+venäjätä+sirkuksesta.+Siellä+oli+karhu+jota+mies+satutti+piikillä+jos+ei+totellut.+Se+jäi+mieleeni+pitkäksi+aikaa,+vieläkin+tulee+paha+olo+kun+muistan.
17.06.2020 19:29
Vietämme+juhannusta+kaverin+kanssa+kahdestaan.+Ehkä+käymme+ajelemassa+ja+katsomassa+kuinka+ihmiset+juhannusta+viettävät.+
Kävin+tänään+ostamassa+lempiviiniäni,+kai+jossain+välissä+tulee+sitäkin+maisteltua.
17.06.2020 19:26
En+usko+että+paljon+vaikuttaa.+
Olivat+mielipiteet+tulleet+mistä+puolueesta+tai+muualta+niin+hyväksyn+heltä+tulevat+oikeat+asiat.+En+lyttää+persujakaan+mikäli+heillä+on+jotain+kunnon+asiaa.+
Moni+odottaa+että+sam+asia+tulee+jonkun+muun+suusta+kuin+persun+niin+sen+voi+hyväksyä.+
Samoin+tykkään+kokoomuksen+Benistä+vaikka+olenkin+ihan+eläkkeellä+elävä.+
Uskon+että+osaan+aika+hyvin+seuloa+jyvät+akanoista+koska+seuraan+politiikkaa+jatkuvasti.+
Vasenmmisto+on+saanut+paljon+aikaan+työväestön+aseman+korjaamisessa,+paljon+hyvää+on+tullut+heiltäkin.
17.06.2020 11:59
Aika+oudolta+näyttää.
15.06.2020 18:42
Kiitos+kun+puolustit++:)
Edesmennyt+mieheni+oli+kova+kirjoittelemaan+runoja.+Se+taito+puuttuu+minulta,++tunnen+vastenmielisyyttä+riimittelyä+kohtaan.+Suotakoon+erilaisuus+minulle.+
En+perusta+omaa+töks,töks+kökköaloitusta,+olen+tällä+jos+niin+haluan.
12.06.2020 16:19
127 / 159