Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oravia+on+paljon+syöttöpaikalla.+Voihan+rotat+syödä+maahan+varisseita+siemeniäkin+jos+niitä+jossain+piileksii.+Ruuantähteitä+on+vähän+ja+katselen+ikkunasta+kuinka+Närhet+syöksyvät+paikalle+joten+ei+rotille+mitään+jäisikään.+Veljeni+inhoaa+Närhiä,+minusta+se+on+komea+lintu,+vaikkakin+ahne,+mutta+nälkäänsä+sekin+syötävää+hamuaa.
Kunhan+siemenet+loppuu+niin+lopetan+syöttämisen,+saavat+pärjätä+luonnon+antimilla.
24.05.2020 17:26
Aika+vähän+jää+ruokaa+tähteeksi.+Kun+vien+niin+hetkessä+on+syöty,+närhet+ovat+kuulolla.+Jos+rottia+olisi+lähettyvillä+niin+olisin+varmaan+nähnyt+niitä.+
Kaupungissa+voi+olla+eri+asia,+tänne+korpeen+ei+rotat+ole+osanneet.+Myyriä+ja+hiiriä+on+jonkin+verran.
24.05.2020 17:05
Ei+ole+näkynyt+ainuttakaan+rottaa+mökin+pihassa.+Närhiä+ja+harakoita+kyllä.
24.05.2020 17:02
Tiedätkö+miksi+Saara+nauroi?
Eräs+tuttuni+aprikoi+yli+kuusikymppisenä+että+jokohan+uskaltaisi+poistattaa+kierukan.
24.05.2020 07:15
Laitan+ruuan+jätteet+lintujen+syöttöpaikalle.+Hyvin+nopeasti+häviävät+sieltä.+
Isommat+linnut+ovat+arempia+kuin+pienet,+mistähän+johtuu?++
En+ole+erityisemmän+valikoiva+siinä+mitä+syön.+Syön+mitä+milloinkin+tekee+mieli.+
Elämä+on+liian+lyhyt+siihen+että+pitäisi+keltäytyä+koko+ajan+jostain+pitämästään+ruuasta.+
Vanhemmiten+makuaistini+on+muuttunut,+on+tullut+hyvin+valikoivaksi.+Siksi+syön+vain+ruokaa+mikä+maistuu+hyvältä+mielestäni.
23.05.2020 23:09
Pitäisi+minunkin+alkaa+pihan+kunnostus..
Mutta+tämä+nykyinen+riippuvuus+vie+kaiken+ajan,+heti+kun+jää+jotain+aikaa+niin+virkkuukoukku+esiin.+Kaveri+epäili+että+ei+tähän+ole+muuta+apua+kuin+"Anonyymit++virkkaajat"+kuten+jo+josain+ehdin+ehdottaakin.+
Onhan+kaikenlaisiin+riippuvuuksiin+olemassa+omat+kerhonsa,+miksi+ei+tähänkin?+
Tänään+istuin+aamusta+iltaan+virkkamassa+ulkona.+Olisi+ollut+tärkeämpääkin++tekemistä.+
Ennen+koronaa+olin+sitä+mieltä+että+nuo+virkkaukset+ja+sukankutomiset+ovat+ajan++haaskausta.
23.05.2020 21:43
Minulla+ei+nähtävästi+ole+mitään+eritystaitoa,+tietääkseni.
Monelle+yksin+oleminen+on+vaikeaa,+minulle+ei,+se+on+erityistä+ja+nautittavaa.
Kaveri+ei+päässyt+vähään+aikaan,+on+kissa,+sekin+riittää+ihan+hyvin+seuraksi,+millään+lailla+aliarvoimatta+seurani+tärkeyttä.+
Tänään+istuin+ulkona+monta+tuntia,+virkkasin+kissa+sylissä,+se+on+elämää+josta+pidän.+
aurinko+tarttuu+tosi+hyvin,+piti+kääntää+selkänsä+että+ei+naama+pala+karrelle.
23.05.2020 19:16
Vieläköhän+oppisin+auton+korjaamista?+Sähköpyörästä+puhkesi+kumi,+en+osaa+edes+sitä+korjata,+olisi+hienoa+jos+oppisi+itsenäiseksi+näissä+pikkuhommissa.
23.05.2020 19:06
Paljonkin+sellaista+mitä+olisin+halunnut+oppia.+Nykyisin+olen+jo+laiskistunut.+Opin+vieläkin+jos+jokin+saa+innostumaan,+valitettavasti+aina+vain+harvemmin.
Tietokonen+käytön+opin+nopeasti+kun+se+kiinnosti+aikoinaan.+
Haluaisin+oppia+korjaamaan+autoja.
22.05.2020 18:44
En+ole+käynyt+yli+viiteentoista+vuoteen+Viipurissa.+Voi+olla+että+asiat+ovat+siellä+nykyisin+paremmin.+
Oli+Viipurissa+silloinkin+keskustassa+ihan+hyvän+näköistä+joissain+paikoissa.
22.05.2020 18:37
Itä-suomessa+asuvana+olen+käynyt+venäjällä+usein.+Viime+vuosina+en+enää,+se+on+nähty.
Neuvostoliiton+aikaan+nuorempana+tuli+käytyä+aika+tiuhaan.+
Sortavalassa+olen+käynyt+ja+Viipurisa,+tekevät+ankean+olon+kun+on+niin+rähjäistä,+lieneekö+yhtään+olot+parantuneet.
22.05.2020 18:09
En+osaa+sanoa.
Välillä+unohdan+kuinka+mahdottoman+vanha+oikein+olen,+sitten+kopsahdan+maan+pinnalle.+
Kai+tutut+ovat+tottuneet+minuun,+ulkoisesti+ja+sisäisesti.+Itse+on+aika+vaikea+arvioida.
22.05.2020 18:06
Niinpä....+Se+on+sinun+sanomasi.+
En+hallitse+noita+sanamuunnoksia,+taito+on+sekin++:)
21.05.2020 17:17
Ei+ole+miestä,+viikonloppukumppani+vain++:)
21.05.2020 14:04
Miksi+ihmeessä+itkemään+kun+kesäkin+on+vasta+aluillaan.+Istahdin+tuvan+seinustalle++aurinkoon+virkkaamaan+töppösiä.+On+kova+tuuli+mutta+suojaisessa+paikassa+on+lämmintä.+
Tulin+sisään+ja+laitoin+pullataikinan+kohoamaan.+
Olen+kuunnellut+äänikirjoja+samalla,+siinä+tulee+kulttuuriasiatkin+hoideltua+saman+tien++:)
21.05.2020 13:59
Ei+kannata+yleistää.+
Kaiken+ikäisissä+on+kaikenlaisia.+
Kyllä+70++ihmisen+pitäisi+pärjätä+omillaan,+tai+sitten+ei+pärjää+ikinä.+
Itse+en+halua+olla+kiitollisuuden+velasa+kenellekään.+
Huolehdin+että+kumppanin+kanssa+hoidamme+asiat+tasapuoliesti.
21.05.2020 13:50
Välillä+oli+vaihe+että+otin+päivänokoset.+Nyt+en+ole+vähään+aikaan+tarvinnut+päikkäreitä+mutta+aamulla+en+meinaa+päästä+käyntiin.+
Yleensä+olen+ollut+aamuisin+energisin.
Kun+juon+kahvit+ja+katselen+samalla+tabletista+päivän+lehdet+niin+vähitellen+alan+käynnistyä.+
Minulla+on+nykyisin+käsityöbuumi,+virkkaan+lähes+koko+ajan+jos+ei+ole+tärkeää+tekemistä,+se+alkoi+karanteenista.+Edellisestä+virkkaamisesta+on+varmaan+50-vuotta,+mutta+taito+on+tallella.+
Nauroinkin+tyttärelle+että+virkkaamiseen+on+tullut+riippuvuus.+Onkohan+olemassa+anonyymit+virkkaajat+kerhoa+jossa+voisi+vieroittaa+itseään++:)
20.05.2020 19:29
Ketä+kiinnostaa,+ketä+ei,+nimittäin+seksi+varttuneella+iällä.
Kyllä+näillä+kymmenilä+arvostaa+hyvää+ystävyyttää+ja+kaveruutta+enemmän+kuin+hikistä+touhua+lakanoissa.+
Ensihuuma+menee+nuoremmillakin+ohi,+sitten+suhde+päättyy+jos+ei+ole+muuta+yhteistä+kuin+seksi.+
Minusta+yksi+suhteen+kulmakivistä+on+se+kun+pystyy+nauramaan+samoille+asioille,+jopa+itselleen.+
Pitää+suvaita+toisen+tapoja+ja+vaatia+omiakin+tapoja+kunnioitettavan.+Turha+yrittää+muuttaa+ketään+mieleiseseen.
Kyllä+seksi+pitää+virkeänä+jos+intoa+riittää.
20.05.2020 00:00
Tellukka+se+on+aina+niin+lutunen+ja+kannustava++:)++<3
19.05.2020 21:22
En+todellakaan+tiedä.+
Uskon+että+on+monia,+vaihtelevasti.+
Olisi+parasta+sivuuttaa+ja+jättää+huomotta+kiusaamiset,+luulisin+kiusaajienkin+vähitellen+kyllästyvän.+
Olen+joskus+provosoitunut+ja+alkanut+vääntää+peistä+kun+joku+on+mielestäni+kirjoittanut+minua+loukkaavasti.
Olen+huomannut+että+ei+kannata,+asia+vain+rönsyilee+yhä+pahemmaksi.
19.05.2020 21:19
129 / 159