ulkoista olemustasi .... tai päinvastoin ?
Huumorikysymys: Vastaako sisäinen maailmasi
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt eturivin eetlat kehumaan ittiään !
- Anonyymi
Ehdin jo tuolla nuorukaisten osastolla kehumaan, että sieluni ja ruumiini ovat täydellisessä harmoniassa.
Vanha vaimoni ilmaisee eriävän mielipiteensä ilkeästi.
Hänen mielestään lahoan yläpäästä nopeammin kuin alapäästä mutta hän ei ole puolueeton henkilö arvioimaan asiaa objektiivisesti.
Minua kiinnostaisi tietää mitä vertailukohtia hänellä on mutta en ota tuota ilkeää heittoa niin vakavasti. - Anonyymi
Melko hyvin, olen pirteä, iloinen ja reipas, sisältä ja päältä, ystävä kutsui minua "tyttönen" nimityksellä.
- Anonyymi
Ois mahdollisuus vastata humoristisesti,
mutta kysymys on kiintoisa, se pisti pohdiskelemaan,
ihmisellähän on ainakin kaksi minää,
sisäinen sisäinen minämme ja ulkoinen, joka viestittää monenlaista kuvaa
minkälaisia olemme tai emme ole
tai minkä vaikutelman haluamme antaa
itsestämme ulospäin
tai minkä vaikutelman annamme tahtomattamme.
Saako kukaan sitä kuvaa meistä minkä luulemme antavamme
tai tahdomme antaa ?
Sisäinen olemukseni ei vastaa ulkoista.
Huumori piilee siinä, että ristiriita niitten välillä on ratkaisematon.- Anonyymi
Voi olla suurikin ero minkä kuvan luulemme itse antavamme itsestämme
ja minkä kuvan muut saavat.
Tälläkin palstalla sen huomaa, vaikka emme näe toisiamme.
Tulemme helposti väärinymmärretyiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulemme helposti väärinymmärretyiksi.Kirjoituksis voi joskus saada toisenlaisen kuvan kuin mitä on tarkoitettu,
mutta ilkeät tarkoitusperät käyvät selväksi ja ylimielisyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulemme helposti väärinymmärretyiksi.Eiköhän se kirjoitettu teksti paljasta ihmisestä kuitenkin enemmän, kuin ulkonäkö?
Toki kirjoittaa voi mitä vaan eli pitää olla tarkkana mitä kirjoittaa, ettei tule väärinymmäretyksi, vaan onko silläkään mitään väliä, tuntemattomia kun ollaan.
- Anonyymi
Vastaa aika hyvin. Olen kulkuri sisäisesti ja ulkoisesti.
En osaa sanoa.
Välillä unohdan kuinka mahdottoman vanha oikein olen, sitten kopsahdan maan pinnalle.
Kai tutut ovat tottuneet minuun, ulkoisesti ja sisäisesti. Itse on aika vaikea arvioida.- Anonyymi
Kyllä täällä eräät arvioi itseään täysin kritiikittä eturivin eetloiksi ja muut takarivin tyynyiksi.
"Tyynyille" ja kaikille muillekin: anna sisäisen valosi loistaa nyt vielä ennen kuin totaalinen pimeys tulee.
(sarjassa neuvoja ja aforismeja kyyhkyslakan vieraskirjasta)- Anonyymi
Nyt perustettiin kakkapankki eli ulostepankki joka tutkii vaikeita suolistosairauksia .
Sinne sitten kakalle!- Anonyymi
Älkää siis viekö kakkaane metsään vaan pankkiin. Kilohinnaksi saatte 120 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää siis viekö kakkaane metsään vaan pankkiin. Kilohinnaksi saatte 120 euroa.
Nämä viimeiset oli siis petolinnun ohjeita vai ?
- Anonyymi
Minulla on rakas lemmikki buldok - koira,
kaikki tuttavat , tutuntutuki väittää olemme kuin kaksi marjaa
saman-näkösiä, - Anonyymi
Joo, yhtä rutussa kumpikin.
Pirre - Anonyymi
Olen ollut, lienenkö enää, kohtalaisen tarkka ihminen niin sisäisesti kuin myös ulkoisesti ja ulkoinen olemukseni edellaan on kohtalaisen "huoliteltu".
Osaan kuitenkin iloita elämästä, enkä ole mikään liian "siisti" ihminen myöskään sisäisesti. Liekö mennyt perille, mitä tarkoitin?- Anonyymi
Tuli perille, oot vähän niinkuin minä-
- Anonyymi
Kaksi mummoa meni saunaan , kolmas ei mahtunut.
Itse on aika vaikeaa moista asiaa huomata
kun aina samoissa kansissa tätä elämäntarinaansa elää ja kirjoittaa.
Kysyin parilta tutulta 'ohikulkijalta' miten he näkevät habituksen ja sisuksen vastaavuuden kohdallani.
Heidän mielestään 80 prosenttisesti,
välillä kuulemma ilmenee jotain tulikivenkatkuista.- Anonyymi
Fingerporilaista huumoria : Kauppias kehuu ja suosittelee hyvää perhesilliä purkissa.
Ostajamies sanoo: varmasti on hyvää mutta kun ei ole perhettä. Kaksi vaihtoehtoa: oletko Gulliver lilliputtien maassa vai Lilliputti gulliverien maassa.
Ai niin, voihan sitä olla myös Lilliputti lilliputtien maassa tai Gulliver gulliverien maassa.- Anonyymi
Ei oikein tunnu huumorilta kun sisäinen olemus haluaisi olla vetreemmässä kunnossa, paljon jäi rästiin jota en kerenny.
Pitkällään olon olen sisäistänyt, ennen oli ahkeruus ilomme nyt laiskuus intohimomme.
Pertikki- Anonyymi
Tään koronan aikana on pulpahtanut esille entinen huumoriminä.
Ei nyt koko aikaa. mutta aika usein.
Jotain hyvää tässäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a657391Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2386247Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,804591Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1083822Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut673056Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742966Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1212651SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het342108Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621947Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2561867