Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

47

Kommenttia

3029

1. En laita ruokaa vieraille, kun tyttären porukka tulee niin ostan tarpeet, voivat kokata mielensä mukaan. Olen lopettanut heille kokkaamisen kun ovat niin nirsoja. Parempi että en kiusaa itseäni miettimällä kelpaisiko tämä tai tuo ruoka.
    Ei meille ole koskaan tullut asiasta erimielisyyttä, vien porukan pizzalle tai ravintolaan usein kun käyvät.
    Kun kaveri käy niin laitan ruokaa, hän osaa kyllä kokata itsekin mutta mökillä on kaikenlaisia "miesten töitä" ja kyllä hän on ansainnut pientä hemmottelua ruualla puu savotan tai muun vastaavan jälkeen.
    Kissan kanssa kahden ollessani syön kaikkea mistä oikeasti tykkään.
    En paljon mieti terveellisyyttä kun kaikki arvot on kohdallaan.
    En ole mielestäni itsekäs, näillä kymmenillä ei kannata seistä tuntikausia hellan ääressä. Olen sitäkin tehnyt elämäni varrella ihan tarpeeksi.
  2. Olisi paljon tekemistä ulkona ja sisällä mökkipahasessani. Mökki on minulle todella rakas paikka. Niin kauan kun suinkin kykenen olen täällä ainakin kesät, yleensä olen paljon talvellakin. Mökki on lämmin ei tarvitse pakkasellakaan lämmittää ihan joka päivä kun on iso uuni.
    Mutta minä vain virkkaan äänikirjoja kuunnellen.
    Ajattelen puolustuksena että täytin pari viikkoa sitten 80v, ei minun enää tervitse tehdä kun sellaista mitä itse haluan.
    Naurattaa kun kone kirjoitti väkisin 60v, piti korjata.
    Kaverilla on omat kiireensä, hän auttaa kuitenkin raskaimmissa töissä kuten pilkkoo puut ja korjaa kaikki särkyneet vempeleet autoa myöten.
    Hän ei pääse nytkään kahteen viikkoon kun on pakollisia tehtäviä kotonaan. Hän asuu 300km päässä joten ei kannata lähteä ihan päiväseltään. Minä en viitsi lähteä hänen luokseen kotoani, kissakin pitäisi kuljettaa mukana.
    Hyvä että hän käy, meillä on vankka ystävyys ja luottamus.
    Olen ajatellut palkata apua pihan kanssa ja tyhjentämään aitan ja vintin. Kunhan tässä saan aikaiseksi.
    Nuorempana stressasin töiden takia, nyt olen vapautunut, ajattelen että ei maailman työt tekemällä lopu.