Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

47

Kommenttia

3029

1. Kävin tänään kylässä tuttavan luona joka muutti rivitalokaksioon vuokralle.
    On siisti asunto, ei ole mitään huolehdittavaa kun maksaa vuokransa.
    Onhan se totta että vuokraa pitäisi maksaa enemmän kun nyt maksan vastiketta isommasta asunnosta, tai paljon enemmän.
    Mutta omassa asunnosssa ei ole tehty putkiremonttia, sen aika alkaa olla muutaman vuoden kuluttua.
    Kun täällä saisi asunnon myytyä niin menisin vuokralle.
    Jossain on asuttava, olen puolet vuodesta mökillä, joten pienikin asunto riittäisi.
    Mökki kaipaisi remonttia, mutta kyllä se kai minun elinikäni kestää, jälkikasvu ei ole kiinnostunut mökistä.
    Mitäpä tässä murehtimaan, päivä kerrallaan kissani kanssa.
  2. Olen suurimman osan ajasta kahden kissani kanssa. Mökilläni yli puolet vuodesta.
    On kaveri joka käy viikonloppuisin ja lomillaaan, se riittää yksinäisyyden poistamiseen.
    Ei koskaan pelota yksin mökillä vaikka naapuriin on matkaa.
    Haaveilin ruuhkavuosina omasta rauhasta, nyt sitä on ja olen tyytyväinen.
    Ei elämä tunnu tarkoituksettomalta, näillä kymmenillä ei kovin paljon virikkeitä kaipaa.
    Olenkin sanonut että 80-vuotiaana pitää tehdä vain kaikkea mistä todella tykkää. Jos on intoa ja kuntoa niin sen mukaan.
    On sitä elämänsä aikana pitänyt ottaa muut huomioon lähes aina ennen omia haluja.
    Tietysti huomioin jälkikasvun, asuvat kaukana joten nähdään harvoin. En juuri puutu heidän elämänsä. Lämpimät välitä on heidän kanssaan.
    Olen vähän pelollakin miettinyt että mitä sitten jos kunto yhtäkkiä romahtaa ja tarvitsen muiden apua.
    Haluaisin että eutanasia olisi laillinen suomessakin jos ei enää paranemisesta ole toivoa.