Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samaa+mieltä+Gretasta.
Ei+tarvitse+olla+persu+huomatakseen+että+hänen+asiansa+ovat+menossa+huonoon+suuntaan.
Lisäksi+olen+jututtanut+ihmisiä+asiasta,+moni+on+sitä+mieltä+että+heidän+lapsensa+saavat+traumoja+tämän+ilmastohysterian+kanssa.
Kun+olin+lapsi+peloteltiin+helvettiin+jotumisella,+muistan+kuinka+pelotti,+ei+aina+saanut+nukuttua.
Nykyisten+lasten+ja+nuorten+pelon+aihe+on+ilmastokatastrofi,+se+saattaa+olla+nuorelle+elämän+ja+kuoleman+kysymys.+
Tietenkin+asiaan+pitää+suhtautua+vakavasti,+mutta+lasten+ja+nuorten+pelon+lietsominen+ei+ole+oikein.+Ilmasto+ei+sillä+korjaannu+että+saadaan+joukko+häiriintyneitä+nuoria.
16.12.2019 17:02
Tee+reikä+pohjaan+ja+multtaa,+ensi+kesänä+istutat+siihen+kukkia.
16.12.2019 11:19
En+halua+että+lapseni+joutuu+hoitajakseni.
Toivon+äkkikuolemaa+nukkuessani.+Toivottavasti+eutanasia+tulee+lailliseksi,+haluan+nukkua+pois+jos+en+enää+pysty+huolehtimaan+itsestäni.
16.12.2019 10:10
Ihmeitä+tapahtuu+:D+
Olet+niin+kannustava+ja+lutunen.+
Mukavaa+joulun+odotusta+sinne+ruotsiin++:)
15.12.2019 13:18
Kävin+äskettäin+vuositarkastuksessa,+kaikki+arvot+olivat+hyviä.+Ei+ole+kolestrolia+eikä+verenpainetta.+Maksa+ja+munuaisarvot+olivat+hyvät.
Sain+rytmihäiriöitä+kun+join+energiajuomia,+ihmettelin+kun+sydän+löi+pahimmillaan+130+kertaa+minuutissa.+Kun+jätin+kofeiinipitoiset+juomat+pois+niin+pumppukin+rauhoittui.
Jalkojen+kanssa+on+ollut+ongelmia,+niitä+on+leikelty,+nyt+alkaa+hermosärkykin+helpottaa.+Samoin+kiertäjäkalvosimen+repytymä+jota+ei+voi+leikata,+haittaa+käden+liikkuvuutta+ja+siinä+on+välillä+särkyä.+Silti+pidän+itseäni+terveenä,+mitään+vakavaa+sairautta+ei+ole+vielä.
Veljeni+poltti,+hänelle+tehtiin+ohitusleikkuksia+jo+nelikymppisenä,+meillä+muilla+ei+ole+sepelvaltimovikaa,+uskon+että+johtui+tupakasta,+samoin+kun+isällä,+hän+oppi+sodassa+polttamaan.+Olisin+varmasti+vainaa+jos+polttaisin.+Näistä+olenkin+kirjoitellut+joskus.
Jokainen+polttakoon+jos+haluaa,+eihän+asia+minulle+kuulu.
Jotenkin+säälittää+kun+taloyhtiössämme+ei+saa+polttaa+edes+parvekkeella,+naapuri+käy+pyörätien+varrella+polttamassa+kovilla+pakkasillakin.
15.12.2019 12:34
Tämä+joulu+on+ensimmäinen+jonka+saatan+viettää+ihan+yksin.+Tyttären+perhe+lähtee+risteilylle,+minua+pyydettiin+mukaan+mutta+valitsin+mukavuutta+rakastavana+oman+kodin.
Kaverilla+on+omat+velvollisuutensa,+vaikka+ei+perhettä+ole.+En+halunnut+mennä++heidänkään+luokseen.+Joten+valinta+on+ihan+omani.
Ajattelin+polttaa+kynttilöitä+ja+nauttia+hyvää+ruokaa+ja+vaikkapa+pari+lasillista+valkoviiniä.+
Onhan+sentään+kissa,+joka+arvostaa+läsnäoloani.+
Heti+välipäivinä+kaikki+tulevat+ilahduttamaan+minua,+joten+ihan+hyvin+kaikki+menee.
14.12.2019 23:12
Seuraan+molemmista.+Jos+joku+mielenkiintoinen+ohjelma+jää+väliin,+katson+sitten+netistä.
14.12.2019 23:00
Herra+armahda,+vieläkö+joku+polttaa+tupakkaa!
Itse+kokeilin+parikymppisenä,+huomasin+että+ei+ole+hyväksi.+Ystävätär+opetteli+polttamaan+samaan+aikaan,+hän+oppi+polttamaan+liiankin+hyvin,+kuoli+keuhkoahtaumaan.
Itse+olen+ollut+terveenä+ainakin+näihin+päiviin,+mutta+eihän+koskaan+tiedä...+mutta+ihmettelen+ihmisiä+jotka+polttavat+tupakkaa.
14.12.2019 22:58
Vaikka+Thure+ei+olisikaan+paras+mahdollinen+edustamaan+kansaamme,+silti+olkoon+mitä+on.+Epäilen+että+hän+on+liian+nuori+ja+kokematon.+
Lisäksi+hän+ehkä+luulee+olevansa+arvostelujen+yläpuolella.
14.12.2019 18:56
Brasiliassa+käydessäni+rannalla+oli+todella+voimakas+vuorovesi.+Illalla+johonkin+aikaan+paikalliset+pelasivat+jalkapalloa+rannalla+joka+oli+välillä+meren+alla.
14.12.2019 18:51
Kamalin+jouluaatto+oli+silloin+kun+läksin+stressiä+ja+kiirettä+karkuun+Marokkoon.+
Sain+jo+lentokoneen+ruuasta+salmonella+bakteerin+pastasta+kermakastikkeella,+muutkin+samaa+syöneet+sairastuivat.
En+uskaltanut+poistua+huoneesta+kun+maha+oli+sekaisin.+En+myöskään+voinut+syödä+juuri+mitään,+juomatkin+oksensin+heti+pois.+
Katselin+parvekkeelta+kun+pieni+ja+laiha+joulupukki+yritti+altaalla+tuoda+joulutunnelmaa.+
Ainut+mitä+toivoin+oli+että+pääsisin+pian+kotiin.
14.12.2019 14:53
Katsoin+Perjantai-ohjelman.
Siinä+oli+kohduttoman+naisen+mielipide+joka+oli+myönteinen,+Sari+Taunus+oli+vastaan.
Sitä+en+hyväksynyt+että+viisikymppinen+yksinäinen+mies+teettää+kaksoset+ulkomaalaisella+naisella+ja+hakee+ne+heti+synnyttyään+luokseen.+Ei+vaikuta+hyvältä.+Miehellä+on+ollut+homo+ja+heterosuhteita,+naiset+on+saaneet+keskenmenoja+ja+ainakin+yksi+on+teettänyt+abortin.+
Jos+mies+saa+lapset+suomeen+niin+kannattaa+pitää+silmällä+kuinka+lapsia+hoidetaan.
14.12.2019 10:07
En+varmaan+ole+ainoa+joka+on+kyllästynyt+samoihin+juontajiin.+Samana+iltana+saattaa+olla+sama+juontaja+monessa+ohjelmassa.+Uskon+sen+vaikuttavan+katsojalukuihin+kun+ihmiset+kyllästyy.+
Minulta+on+jäänyt+monta+ohjelmaa+katsomatta+kun+tuntuu+samalta+edellisen+kanssa,++kun+taas+sama+naama.
13.12.2019 17:47
Uusimman+tiedon+mukaan+naiset+eivät+halua+suomeen.+Toivovat+isisin+uudelleen+virkoamista.
Täällä+on+kova+riita+siitä+huolitaanko+heidät.+Luulisi+nolottavan+jos+lopputulos+olisi+se+että+kukaan+ei+lähtisi+kaiken+vaivannäön+jälkeen.
13.12.2019 11:45
Kovasti+on+riidelty+huolitaanko+isis+naiset+takaisin+suomeen.+Kenenllekään+ei+nähtävästi+tullut+mieleen+haluavatko+he+edes+tulla.+Kuulemma+elättelevät+toiveita+isisin+uudelleen+virkoamisesta+siksi+haluavat+jäädä.+
Voi+miten+nola.
13.12.2019 11:16
Olisiko+se+rasistista+jos+tummaihoinen+maalattaisiin+valkoiseksi.+
Enemmän+on+loukkaavaa+jos+tummaihoinen+ei+saa+olla+sen+värinen+kuin+on,+mitä+pahaa+siinä+on+jos+joku+maalataan+sen+väriseksi.+Tuntuu+siltä+että+tummus+on+jotenkin+huono+ominaisuus+kun+se+haluttaisiin+kieltää.+Ristiriitaista.
13.12.2019 10:47
Suomessa+otettaan+huostaan+suuri+määrä+lapsia+koko+ajan.
Uskoisin+että+syyt+huostaanottoihin+ovat+vähäisemmät+kuin+näiden+isis-naisten+osallistuminen+terroristiseen+toimintaan.
Jos+eivät+päästä+lapsia+ilman+äitejään+niin+mitä+voidaan?
12.12.2019 11:48
Olen+aina+ollut+tarkka+taloudenpitäjä.
Silti+en+ikinä+merkkaa+ylös+ostoksiani.+Ostan+mitä+on+ostettava,+aika+harvoin+lankean+ylellisyyksiin.
Kuntoilulaitteet+ja+keittiökoneet+ovat+heikkouteni,+onneksi+niitä+on+niin+paljon+että+lisää+ei+sovi+edes+kappeihin.+
Ensi+kesänä+meinasin+tehdä+investoinnin+toiseen+sähköpyörään,+toisen+vien+mökille+kun+siellä+olen+puolet+vuodesta.+Saa+nähdä+raaskinko,+mutta+saahan+sitä+toivoa.
12.12.2019 11:41
Otan+riskin+että+olen+seonnut+idiootti.
Mitenkään+ei+välty+kuulemasta+näistä+isis+naisista+lapsineen+vaikka+haluaisikin.
Ei+ole+tyhmää+ihmetellä+kuinka+paljon+nähin+on+jo+nyt+uponnut+rahaa+valmisteluihin+ym..+vaikka+ei+vielä+mitään+todellista+ole+edes+tapahtunut.
Nyt+on+lääkäreitä++ja+kaikenlaisia+sosiaalityntekijäitä+valmiustilassa+heitä+varten.+
Tärkeysjärjetys+on+tämä,+liity+väkivaltaiseen+kalifaattiin+niin+saat+erityiskohtelun.
11.12.2019 15:59
Rahaa+riittää.+En+ole+kuullut+vihreiden+koskaan+huolehtineen+huonosti+voivien+suomalaisten+lapsien+ja+perheiden+jaksamisesta.+Se+ei+nykyisin+ole+muodissa.
Nuorten+mielenterveysongelmat+on+puhuttaneet+maassamme,+heille+ei+löydy+rahaa.
Nämä+naiset+valitsivat+osansa,+heidän+kuuluu+ottaa+myös+vastuu+elämästään+ja+lapsistaan.
10.12.2019 16:10
144 / 159