Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3172

1. Kysyisin+aloittajalta+koska+ihminen+on+liian+lihava.+Silloinko+kun+BMI+on+yli+30?Siinä+olen+sama+mieltä+että+huomattva+ylipaino+on+haitaksi,+turha+sellaista+on+kieltää.Kyllä+paino+helposti+nousee,+olen+yrittänyt+jo+vuosikymmeniä+tarttua+asiaan+jos+paino+nousee+noin+4-5kg+yli+sietorajan.+Parin+viikon+kalorien+laskeminen+riittää.+En+muuten+syö+erityisen+terveellisesti,+voita+käytän+aina+paistamiseen+ja+lihaa+syön+sen+mukan+mistä+tykkään+milloinkin.+Kasviksiakin+menee+päivittäin.+Kanelipullat+ovat+heikkouteni,+tulee+vierotusoireita+jos+en+sa+niitä+ainakin+kerran+päivässä+kahvin+kanssa.
  2. En+halua+olla+ilkeä,+siitä+tulee+itselle+huono+olo.Osaan+kyllä+ilkeillä+takaisin+tarvittaessa,+en+käännä+toista+poskea+vaikka+en+aloita+itse+ilkeilyä+,+en+ainakaan+muista.+Uskoisin+että+sellainen+elämäntyyli+auttaa++äreään+mieleen+jos+antaa+tunteiden+tulla,+voi+olla+reilusti+vihainenkin+jos+on+syytä.+Noin+viisikymppisenä+oli+ikäkriisi+ja+ja+muita+kriisejä.+Olin+vihainen+ja+piikikäs,+se+vaihe+meni+itsestään+ohi+kun+en+jättänyt+mitään+sisälle+kaivelemaan.+Uskovaisia+inhosin+hellariperheeni+takia.+Haukuin+heitä+aina+kun+oli+tilaisuus,+näin+jo+lapsena+sen+teeskentelyn,+"eläkää+kuten+sanon,+ei+kuten+minä+oikeasti+elän."+Ihmettelin+sitä+jo+silloin+mutta+eihän+sellaisesta+saanut+puhua,+olisi+tullut+selkään+ja+vielä+uhkaus+helvettiin+joutumisesta.+En+nykyisin+inhoa+uskovaisiakaan,+korkeintaan+ihmettelen+heidän+tapansa+elää+ja+uskoa.