Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysyisin+aloittajalta+koska+ihminen+on+liian+lihava.+Silloinko+kun+BMI+on+yli+30?
Siinä+olen+sama+mieltä+että+huomattva+ylipaino+on+haitaksi,+turha+sellaista+on+kieltää.
Kyllä+paino+helposti+nousee,+olen+yrittänyt+jo+vuosikymmeniä+tarttua+asiaan+jos+paino+nousee+noin+4-5kg+yli+sietorajan.+Parin+viikon+kalorien+laskeminen+riittää.+
En+muuten+syö+erityisen+terveellisesti,+voita+käytän+aina+paistamiseen+ja+lihaa+syön+sen+mukan+mistä+tykkään+milloinkin.+Kasviksiakin+menee+päivittäin.+Kanelipullat+ovat+heikkouteni,+tulee+vierotusoireita+jos+en+sa+niitä+ainakin+kerran+päivässä+kahvin+kanssa.
06.12.2019 13:22
Olen+lukenut+kauheuksista+mitä+Stalinen+aikaan+oli.+Nyt+vain+puhuttiin+natsesta,+ei+heidänkään+kaikki+hommat+päivänvaloa+kestä.+
Jos+jonkin+mielestä+uusnatsismi+on+ok.+niin+minkä+minä+sille+voin.+Varsinkin+jos+heidän+aatteensa+on+samanlaista+kuin+alkuperäisillä+niin+ihmettelen+suuresti+hyväksyvää+suhtautumista.+
En+ole+mikään+suvakki,+jos+tyttäreni+kuulisi+että+minua+sellaiseksi+epäillään+niin+kyllä+nauru+maistuisi.
05.12.2019 22:19
Hukkaan+menee+arkkurahat+maan+allakin+jos+noin+ajattelee.
Kuoleminen+on+kallista,+pari+vuotta+sitten+jouduin+järjestämään+kahdet+hautajaiset+peräkkäin.+
Kylässä+oli+vain+yksi+hautaustoimisto+joten+hinnat+olivat+sen+mukaiset.
Toiselle+ostettiin+kallis+arkku+ja+pidettiin+iso+muistotilaisuus,+yli+kymppitonni+meni.
Toiselle+halpa+arkku+mutta+panostin+muistotilaisuuteen,+arkku+oli+ihan+kaunis+ja+ajoi+hyvin+asiansa.+
Kaikkineen+lähes+saman+hintaiseksi+tuli+nämä+toisetkin+hautajaiset.+
Jälkeenpäin+on+vielä+kuluja,+perunkirjoitukset+ym...
05.12.2019 14:19
Jos+vähänkään+on+perillä+natsien+hirmutöistä+niin+ihmettelen+kuinka+sellaista+aatetta+joku+voi+kannattaa.+
Ei+isänmallisuus+ole+paha+asia,+se+oli+jopa+hieno+asia+nuoruudessani,+mutta+ei+sillä+natsiaatteen+kanssa+ollut+mitään+tekemistä.
05.12.2019 14:11
Antti+puuttui+postilaisten+työehtosopimukseen+vasta+pakon+edessä.+
Kuinka+varhaiskantajien+kävi?+Kukaan+ei+edes+tajunnut+heidän+palkanalennustaan.
05.12.2019 11:56
Saatan+sääliä+Anttia+mutta+eri+syystä+kuin+moni.
Hänestä+tulee+uusi+Paavo+Väyrynen+joka+ei+poistu+kulumallakaan+politiikasta.
Valta+sokaisi+Antin,+mutta+katsotaan+kuinka+paljon+romahduttaa+demareiden+kannatuslukuja.
05.12.2019 11:52
Kai+hänellä+on+jokin+häiriö+kommunikoitikyvyssä.+
Ruotsalaisessasilta+sarjassa+oli+naispoliisilla+samantyyppistä+ja+nyt+Ville+Virtanen+näyttelee+poliisia+jolla+on+myös+tuollaista+käytöstä.
https://www.mielenterveystalo.fi/lapset/ammattilaisille/hairiot/autismikirjon_hairiot/Pages/autisimikirjon_hairiot_ASD.aspx
03.12.2019 19:45
Olen+syönyt+vuosia+Piimaata.+Hiukset+ovat+pysyneet+samanlaisina+kun+nuorempana,+värjään+kyllä+harmaat+pois.+
Uskoisin+että+piimalla+on+vaikutusta+myös+kynsiin.+Se+ei+auta+heti,+vaikutus+tulee+vähitellen.+Siitä+tiedän+että+on+ollut+apua+kun+näen+muutosta+hiuksissa+ja+kynsissä+kun+pidän+piempää+taukoa+tämän+luontaistuotteen+ottamisessa.+
Ei+ole+kallista,+enkä+usko+haittaa+olevan+vaikka+ei+muuten+auttaisikaan.
03.12.2019 19:37
Käyn+facessa,+kirjoittelen+mielialan+mukaan,+välillä+huvittaa+enemmän.
Tykkään+seurata+millaista+elämää+kaverit+viettävät,+monella+on+hyvin+erilainen+elämä+kuin+itselläni.+
Olen+paljon+yksin,+tällainen+sosiaalisuus+sopii+minulle.
En+halua+poistaa+ketään,+pidän+kaikista+kavereista+siellä.
Kerran+jouduin+poistamaan+erään+kun+alkoi+häiriköimään,+jopa+minulle+vastanneita+kavereita.+Epäilen+että+hänellä+oli+mielenterveys+ongelmia+kun+kielenkäyttö+oli+hyvin+rajua.
03.12.2019 19:31
Tykkään+leipoa+ja+syödä+kanelipullia.+Myös+jäätelö+on+hyvää.
Sähköpyörällä+ajelen+kun+on+keliä,+muuten+sisällä+kuntopyörällä.+
Laskin+että+kaksi+kanelipullaa+sisältää+jotain+800+kcal.+Pitäisi+polkea+pyörää+tuntikausia+jos+ne+meinaa+polttaa.
29.11.2019 19:03
Olen+ihmetellut+pitkään+ilmaisua+"tahtotila".+Meillä+kaupungin+päättäjiltä+loppui+tahtotila+kun+eräs+hanke+johon+oli+uhrattu+paljon+rahaa+ajautui+kiville.+
Kun+kysyin+asiasta+niin+kertoivat+tahtotilan+loppuneen.+Alkoi+naurttamaan,+samalla+ihmetytti+että+millainen+tila+se+oikein+on.
29.11.2019 14:34
Yleensä+hallituspuolueen+kannatus+tippuu.+
Niin+kävisi+persuillekin+jos+pääsevät+hallitukseen.
28.11.2019 19:27
Samaa+mietin.+Armilla+ei+ollut+puutetta+mistään.+
Harmittaa+kun+avustuksistakin+menee+suurin+osa+järjestöjen+ylläpitoon+ja+palkkoihin.+Ymmärrän+että+työtekijöidenkin+on+elettävä.+Liian+usein+saa+lukea+kavalluksista+ja+väärinkäytöksistä
Pitäisi+ottaa+joku+kummilapsi+jota+avustaisi+suoraan.+
Afrikkaankin+on+laitettu+rahaa+miljardeja+toisensa+jälkeen+euroopasta,+toivottavasti+edes+osa+menee+oikeaan+osoitteeseen.+
Muutama+promille+tulee+autetuksi+maahanmuuttajina.+
Ahneita+välistävetäjiä+riittää.
28.11.2019 19:12
Juuri+nyt+ei+huolet+paina.+Asiat+ovat+hyvällä+mallilla.
Mitä+huolehtimaan,+enimmäkseen+asiat+ovat+sellaisia+joille+ei+voi+mitään.
28.11.2019 14:27
Näinhän+se+on,+kirjoittaessa+saattaa+tulla+ahaa-elämyksiä+miksi+jotain+on+tapahtunut.+Voi+suhtautua+armollisemmin+vaikka+aikaisemmin+tunne+on+ollut+lähinnä+vastenmielisyys.+
Ikäpolvemme+vitsaus+oli+sota.+Kärsimme+sodasta+isiemme+kautta,+moni+heistä+sai+pahoja+traumoja+taisteluissa.
Olen+miettinyt+paljon+isäänikin,+hän+oli+hyvin+nuori+kun+joutui+lähtemään,+haavoittui+monta+kertaa.+
Kun+katson+valokuvia+näistä+sodassa+olleista+nuorista+pojista+niin+tulee+paha+olo.+Nykyisin+pidän+tuon+ikäisiä+melkein+lapsina.+
Kaikesta+on+selvitty,+nyt+ei+ole+huolia+eikä+murheita,+kunhan+terveyttä+riittää.
28.11.2019 14:15
Olen+kirjoittanut+edesmenneistä+läheisistä+ja+ystävistä+muistelmia.
Se+on+auttanut+surutyössäkin.
Joitakin+muistelmia+olen+antanut+omaisille,+ovat+sanoneet+että+totta+joka+sana.+
En+osaa+kirjoittaa+ihmisistä+joita+kohtaan+olen+välinpitämätön+tai+joista+en+pidä.+
Itsestänikin+olen+yrittänyt+kirjoittaa+mutta+olen+huomannut+että+negatiiviset+asiat+tulevat+enemmän+mieleen+kuin+hyvät,+vaikka+pidän+itseäni+positiivisena+ihmisenä.
Jos+aikoisi+kirjoittaa+muistelmat+niin+vaatisi+pitkäjännitteisyyttä+ja+vaivan+näköä.+
Nykyisin+kyllästyn+helposti,+jatkan+joitakin+asioita+myöhemmin,+en+aina.
28.11.2019 11:51
Olet+oikeassa+siinä+että+myös+muualla+on+sama+eriarvoisuuden+lisääntyminen+käynnissä+kuin+venäjällä.
Ei+kommunisminkaan+aikana+mitään+tasa-arvoa+ollut.
En+mene+tallinnaan+enkä+venäjälle+ryyppäämään,+en+ryypännyt+silloinkaan+kun+vielä+kävin.+En+myöskään+vienyt+farkkuja+tai+sukkahousuja+myytäväksi+kuten+moni+teki.+
En+toki+ole+ollut+mihinkään+ryysyjäni+myymässä,+ymmärsit+väärin.+Et+voi+kieltää+etteikö+sellaista+olisi+tapahtunut+näillä+leningradin+reissuilla,+ainakin+meillä+siitä+puhuttiin+yleisesti.+
Olen+käynyt+Norjassa+ja+Ruotsissa,+kukaan+ei+ole+nauranut+pukeutumiselleni+siellä.+
Olen+käynyt+kaikissa+maan-osissa+ryysyjeni+kanssa.+Ihan+mukavasti+ovat+suhtautuneet.
27.11.2019 16:26
Ei+kai+sellaisia+voi+kieltää+hymyilemästä+ja+nauramasta+joilla+tulee+enemmän+tai+vähemmän+ikenet+siinä+tilanteessa+näkyviin.
Suun+muoto+sanelee+asian,+kyllä+aloittajan+on+vain+kestettävä.
27.11.2019 15:33
Kävin+useita+kertoja+neuvostoliitossa+70-luvulla+kun+asuimme+aika+lähellä+rjaa.
Kyllä+heti+rajan+ylitettyä+iski+vastaan+tunne+että+on+siirrytty+sata+vuotta+historiassa+taakse+päin.
Kaupoissa+ei+ollut+mitään,+paitsi+valuuttakaupoissa.+
Rahaa+vaihdettiin+pimeästi+ja+vaatteet+olisi+ostettu+päältä.+
Jos+joku+ei+vähän+häpeile+sitä+että+ihannoi+tuollaista+yhteiskuntaa+niin+on+kummallista.
Ei+venäjällä+ole+nytkään+asiat+hyvin,+rikkiden+ja+köyhien+välinen+kuilu+on+hirveän+iso.
27.11.2019 14:40
En+halua+olla+ilkeä,+siitä+tulee+itselle+huono+olo.
Osaan+kyllä+ilkeillä+takaisin+tarvittaessa,+en+käännä+toista+poskea+vaikka+en+aloita+itse+ilkeilyä+,+en+ainakaan+muista.+
Uskoisin+että+sellainen+elämäntyyli+auttaa++äreään+mieleen+jos+antaa+tunteiden+tulla,+voi+olla+reilusti+vihainenkin+jos+on+syytä.+
Noin+viisikymppisenä+oli+ikäkriisi+ja+ja+muita+kriisejä.+Olin+vihainen+ja+piikikäs,+se+vaihe+meni+itsestään+ohi+kun+en+jättänyt+mitään+sisälle+kaivelemaan.+
Uskovaisia+inhosin+hellariperheeni+takia.+Haukuin+heitä+aina+kun+oli+tilaisuus,+näin+jo+lapsena+sen+teeskentelyn,+"eläkää+kuten+sanon,+ei+kuten+minä+oikeasti+elän."+Ihmettelin+sitä+jo+silloin+mutta+eihän+sellaisesta+saanut+puhua,+olisi+tullut+selkään+ja+vielä+uhkaus+helvettiin+joutumisesta.+
En+nykyisin+inhoa+uskovaisiakaan,+korkeintaan+ihmettelen+heidän+tapansa+elää+ja+uskoa.
27.11.2019 11:53
146 / 159