Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3154
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+on+ikää++tullut+kuuskymmentä+ja+risat+niin+ei+komistumaan+päin+olla,+jos+katsoo+pelkkää+ulkokuorta.+Terveys-seikat+ovat+asia+erikseen.+Kovin+laiha+ikä-ihminen+on+alttiimpi+osteoporosiin+ja+on+ryppyinen.+Uuma+saattaa+löytyä+jota+joku+täällä+kaipasi.+
Lievä+ylipaino+on+vanhemmiten+hyväksi.+
Antaa+ihmisten+hyllyä+tai+kalisuttaa+luitaan+rauhassa.
28.05.2019 13:13
Voi+hänellä+olla+pätevä+syy+hiljaisuuteen+eikä+halua+kertoa+kaikkea.
Itsekin+olen+tuollainen+vetäytymä,+viihdyn+parhaiten+yksin.+Siksi+varon+päästämästä+ketään+kovin++lähelle,+pelottaa+että+saa+riesan.+
Minä+muistaisin+päivän+sankaria+lahjalla+vaikka+en+menisi.+Ei+hän+ole+syyllinen+vanhempansa+käytökseen.
24.05.2019 13:57
En+halua+kokemuksia,++oma+rauha+riittää.+Olen+reissunnut+ja+nähnyt+tarpeeksi,+ainakin+toistaiseksi.+
Laiskottelu+sydämen+halusta++ja+luonnon+tarkkailu+riittää.+Omassa+pihassakin+on+paljon+ihmeteltävää.+
Sekin+kuinka+paljon+olisi+tekemistä+sitten+huomenna+tai+paremmalla+ajalla.
20.05.2019 17:52
Aloittaja+noin+sinullekin+jälkeläisesi+tulevat+sanoman,+opetat+oikein+hyvät+kristilliset+arvot.
Minä+tuhlaan+rahojani+iloisella+mielellä+kun+kerran+pystyn.
20.05.2019 11:56
Lempiä+voi+monta+kertaa,+rakastaa+voi+kerran+vain.
Näin+laulussa,+mielestäni+voi+rakastaa+useammin.
20.05.2019 11:52
Lämmitän+uunin+puilla,+lisäksi+sähköllä,+toivottavasti+en+joudu+siitä+oikeuteen.
Ajan+Bensiinillä+toimivaa+autoa,+enkä+meinaa+ostaa+sähköautoa+koska+autoni+on+uusi+ja+vähäpäästöinen.
Syön+lihaa,+mutta+pitää+myöntää+että+en+erityisemmin+pidä+lihan+syömisestä,+syön+hyvin+valikoiden+ja+hyvälaatuista+nautaa.+
Lajittelen+jätteet,+siinäpä+se+sitten+onkin.
17.05.2019 16:28
Tiedän+että+vanhuksia+kuolee+nestehukkaan+jopa+nälkään.+Eivät+lopussa+enää+pysty+nielemään.+Onko+tällainen+hidas+kiduttaminen+sitten+inhimillisempää.+
Moni+makaa+vuosia+sängyn+pohjalla+eikä+pysty+edes+kertomaan+kivuista+tai+pahasta+olosta.+Rääkkäämistä+sellainen+on.+Hoitotahto+pitää+olla+jos+ei+enää+voi+itse+määrätä+kohtalostaan.+Ketään+ei+pidä+nukuttaa+vastoin+omaa+tahtoaan.+Itselläni+on+hoitotahto+jossa+kerron+tarkalleen+kuinka+kanssani+pitää+toimia+jos+ei+armollinen+äkkikuolema+korjaa.
14.05.2019 13:55
Eihän+eutanasiaa+tarvitse+tehdä+mikäli+henkilö+ei+sitä+halua.+Itse+en+halua+jäädä+kenenkään+armoille.+
On+niin+paljon+karmeita+esimerkkejä+vanhustenhoidosta.
14.05.2019 10:34
Yksin+on+paras.+
Jos+en+enää+pärjää+omin+avuin+niin+haluan+pois+täältä.+
Jospa+viimeinkin+eutanasia+laillistettaisiin.
14.05.2019 09:49
En+retostele+kenenkään+sairaudella.
Mutta+taviksen+pitää+olla+lähes+pää+kainalossa+mikäli+sairaslomaa+heltiää.
Jos+kansamme+edustaja+töppöilee+niin+heti+saikulle.+Sehän+on+heillä+yleinen+tapa+muillakin,+puolueeseen+katsomatta.
13.05.2019 18:39
Kamalaa,+aloin+yökkäilemään+ajatuksestakin.
13.05.2019 18:37
Tein+minkä+pystyin.+
Itse+toivoisin+että+pääsisin+pois+ennen+vointini+romahtamista.
Yleensä+äiti+jäi+minun+huolekseni+jos+oli+pahempia+vastoinkäymisiä.+Hän+ei+onneksi+sairastellut+kauan,+viimeisen+vuoden+oli+palvelutalossa.+
Asuin+lähimpänä+joten+aika+luontevaa+minun+käydä+katsomassa.
13.05.2019 18:35
Koirien+jalostuskaan+ei+tee+niistä+muunsukupuolisia.+Narttuja+tai+uroksia+ovat+vaikkakin+ulkoisesti+hyvin+erilaisia.+
Ei+sukupuoli+muutu+homouden+tai+lesbouden+myötä.+
Aidot+muunsukupuoliset+ovat+äärimmäisen+harvinaisia,+siis+sellaiset+joiden+sukupuolta+ei+voi+tunnistaa,+tai+joilla+on+molempien+sukupuolten+elimet.+
Koska+ovat+todella+harvinaisia+ei+heitä+varten+tarvitse+lakeja+muuttaa+eikä+vessoja+rakennella.+Näistäkin+suuri+osa+valitsee+jomman+kumman+sukupuolen.+Sitä+en+hyväksy+että+heidät+leikataan+jo+vauvana+jompaan+kumpaan+sukupuoleen+kuuluvaksi,+heidän+valintansa+sen+pitää+olla.
13.05.2019 15:19
Vaikka+kuinka+olisi+muu,+ei+asia+miksikään+muutu+vaikka+kuinka+ammuu.+Miehiä+ja+naisia+ollaan.+Kromosomit+eivät+muutu+vaikka+kuinka+vehkeet+leikeltäisiin.+
Nyt+vielä+yritetään+alentaa+korjausleikkausten+ikärajaa.+Aika+moni+katuu+toimenpiteitä,+varmaan+tilannetta+ei+voi+enää+halutessa+korjata+ennalleen.
13.05.2019 14:22
158 / 158