Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3174

1. Ei minulla ole koskaan ollut sielunkumppania, olen aina ollut vähän erakko, tyytyväinen jos saan olla omissa oloissani.
    Tytär on tärkein ihminen tällä hetkellä ja muu jälkikasvu. Mutta sielunkumppania ajatellen tytär olisi lähimpänä.
    Tykkään kyllä ihmisistä, mutta sosiaalisuuteni on rajallista.
    Kun ikää tulee tarpeeksi niin hyväksyy omat luonteenpirteensä eikä yritä olla muuta kuin on.
  2. Tykkäisin puolukoista ja marjoista mutta vatsani on eri mieltä.
    On minulla puolukoita pakkasessa, varsinkaan maksa ja kaalilaatikkoa ei voi syödä ilman puolukkahilloa.
    Punaiset viinimarjatkin jävät Räksien syötäviksi.
    Ihan huomaamatta on metsässä kuljeskelu jäänyt, jalkoja on leikelty ja välillä tuntuu siltä että mitä enemmän operoivat, sen pahemmaksi jalat muuttuu.
    Pystyn kyllä kävelemään normaalin näköisesti vaikka jokainen askel tuottaa kipua.
    Onko kukaan kokeillut paljasjalkakenkiä? Ne taitaa olla ainoat mitkä on vielä kokeilematta.
    Ajattelen aina syksyllä että jospa ensi kesänä saan enemmän aikaan, sehän on merkki siitä että en ole luopunut toivosta.
    Huonoa omaatuntoa en tunne tekemättömistä töistä, tärkeimmät hoidan ja muun ajan käytän asioihin joista tykkään.
    Olen nyt virkannut itselleni takkia, se on aika paksusta hyvin pehmeästä langasta, itsekin yllätyin kun alkoi olla sovituskunnossa, tulee ihan hyvä.
    On kyllä todella hirveä määrä kaikenlaisia virkkauksia kaapissa ja kaappien ulkopuolella.
    Jos en saa päivittäistä virkkaus annostani tulee vieroitusoireita.
    Tämä buumi alkoi Koronan kanssa yhtä aikaa eikä loppua ole näkyvissä.
    Olen antanut paljon virkkauksiani pois. Virkkasin Ukrainan väreillä polveen asti yltävät sukat isoäidin neliöistä, mielestäni ovat kauniit. Annoin ne Ukrainalaiselle naiselle joka kävi luonani siivoamassa. Lähellä keskustassa asuu paljon Ukrainalaisia.
    Moni on kertonut että haluaa jäädä tänne. Ovat ahkeria ja mukavia ihmisiä.