Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3048

1. Pakkasin kissan ym autoon ja tilin välillä keskustaan ihmisten ilmoille.
    Sade loppui tietysti kun sitä pakoon lähdettiin mökiltä.
    Olen laatikon kerrallaan käynyt läpi, on löytynyt tavaroita joita en tiennyt edes olevan, olivat unohtuneet.
    Vielä on paljon kaappeja ja laatikkoja.
    Järjestin virkkaukseni yhteen kaappiin, niitä on kertynyt monta hyllyllistä.
    Tuli mieleen että mitähän jälkikasvu tekee niiden kanssa kunhan minusta aika jättää.
    Olen antanut paljon tuttaville ja sukulaisille. Poncoja ja myssyjä ym..
    Voishan niitä yrittää kaupata vaikka kirppiksellä tai Tori. fi sivuilla.
    Tänään olen ollut harvinaisen pirteä, eilen taas oli ihan kamala päivä, nukuin päivällä monta tuntia, väsytti ja kolotti.
    On vähän liian iso asunto, vaihtaisin pienempään mutta täällä ei saa asuntoja myytyä.
    Vastike nousi kun kaikki muukin kallistuu.
    Voisin myydä asunnon ja lähes kaiken irtaimen antaisin kaupanpäälliseksi. Olisi kiva aloittaa vielä kerran alusta ja uusia asuntoaan.
    Pitänee alkaa kauppaamaan taas.
    Kissa tottui hyvin muuttoon, ollaan käyty lenkillä pari kertaa päivässä. Se ei totu valjaisiin, mutta kulkee mukana ei karkaa mihinkään. Sitä moni ihmettelee, olisi karannut jos haluaisin. ollaan lenkkeilty näin monta vuotta. Mökillä saa ulkoilla vapaasti, sielläkin pysyy pihapiirissä.
  2. Oli mukava herätä uuteen päivään.
    Eilen kävin terkkarilla ja tuli hyvää palutetta. Oireeni eivät olleet vaarallisia.
    Täällä on viileää 13-astetta lämmintä. Onneksi ei pakkasta :)
    Muualla suomessa on lämpimämpää.
    Nautin kesästä mökilläni kelistä huolimatta.
    Teen mitä milloinkin huvittaa. Olen sitä mieltä että näillä viimeisen neljänneksen loppupuolen kymmenillä pitää tehdä mieleisiään asioita eikä pakottaa itseään mihinkään.
  3. Olet niin oikeassa <3