Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katselen ikkunasta lintujen syöttöpaikkaa. Siellä Närhet yrittää ahmia kaiken pikkulinnuilta. Kyllä niilläkin on kylmä ja nälkä, mutta eivät anna tilaa muille. Keksin laittaa rasvangon pitkän narun päähän, ensin eivät osanneet aterialle, mutta nopeasti oppivat. On ollut kaikenlaista vastoinkäymistä. Joku ajoi kylillä autotallini oven lyttyyn. Siitä on nyt kova haloo. En saa autoa lämmitykseen jos ovea ei pysty avaamaan. Minullakin on ollut terveyden kanssa häikkää, mutta kai se kuuluu asiaan näillä kymmenillä. Terveyden hoitaminen vaatii oma-aloitteisuutta ja kunnollista toimintakykyä. Onneksi on vielä sen verran että pärjään. Päivä kerrallaan.
25.10.2023 17:24
Kyllä hän oli legenda.
En ollut hänen faninsa, mutta ihan ok. ikäihmisille hyvä mainoskasvo. Näytti että elämä ei lopu 80v. Ainakaan kaikilta.
Olen mietinyt elämän rajallisuutta, ei kannat liikaa miettiä, elää vain kiitollisena siitä että on hengissä. Moni ikätveri on kuollut.
25.10.2023 16:18
Miksi joisin kahvia joka ei piristä?
25.10.2023 16:13
En ymmärrä kumpaakaan osapuolta jos viattomia siviilejä tapetaan ja näännytetään nälkään ja janoon.
Lapset, vanhukset ja naiset eivät saisi joutuya kärsimään.
Ei tietenkään ketään pitäisi kiduttaa sietämättömissä olosuhteissa,.
25.10.2023 14:50
Monesti ihmettelen energiaasi. Uskoisin että tasapainoinen parisuhde ja elämä auttavat.
Ei minullakaan ole valittamista. Silti aina vain enemmän käperryn mökkiini kissa seuranani.
Viikot vierähtää , tuntuu että aika loppuu kesken.
Onneksi kaveri käy vapaillaan, Olen miettinyr että osaanko tarpeeksi arvostaa häntä. Kun on hiljaista viikon ajan, ja sitten tulee kolmas tähän minun ja kissan symbioosiin, mutta varmasti ikävä tulisi minulle ja kissallekin.
Kissa käy aina tutkimassa hänen autonsa ulkoa ja sisältä kun tulee, epäilee että onko muut kissat käyneet siellä.
Onneksi minä en ole noin epäluuloinen.
20.10.2023 17:52
Minä olen A-studion katsoja. Myös uutiset katson aina.
Ihan viime aikoina on tullut ähkyä sodista ja muusta pahoista asioista.
Olen jättänyt uutiset väliin, mutta vain hetkeksi.
Eduskunnan kyselytunnin katson myös. Kuinka suomen etu voi olla niin vastakkainen?
Kaikki mielestään haluavat suomen ja kansalaisten parasta. Silti rähistään ja nokitellaan koko ajan.
En tiedä kuka on oikeassa, vai onko kenelläkään muu mielessä kuin oma etu ja pärjääminen. Kai se on jokaisella ensimmäisenä, mutta jos alkaa hoitamaan kansalaisten etua niin siihenkin on hyvä paneutua ilman turhia ennakkoluuloja.
20.10.2023 17:44
En ole käynyt tansseissa ainakaan viiteentoista vuoteen. Saattaa olla pidempikin aika.
20.10.2023 17:00
Lämmin kiitos. Kuva on lähes 10-vuotta vanha. Mutta vielä minut tunnistaa kuvasta.
18.10.2023 16:39
En todellakaan kaipaa ketään tuntematonta piristäjää elämääni.
Vihdoinkin voin elää kissani kanssa kaikessa rauhassa.
Stressaantuisin jo oodotellessani, päivärutiinit kärsisi.
En silti ihmettele vaikka joillekin piristminen olisi hyväksi. En ole sosiaalinen mutta on ihmisiä jotka eivät tykkää olla yksin.
18.10.2023 12:12
En juuri silitä enkä pidä siivouspäivää.
Siivoan tarpeen mukaan aina kun huomaan olevan tarvetta.
Silitän jos on pakko, puserot ym.. jotka rypistyvät pesussa.
Nyt olen antibioottikuurilla, se väsyttää niin että en jaksa tehdä mitään.
16.10.2023 15:51
En ole hänen ulkomuodostaan kateellinen, ihan nätti on.
Mutta kasvot kuluu jos on lähes koko ajan esillä monissa ohjelmissa. Eikö ole muita kun Vappu.
Sekin voi ihmisiä ärsyttää että taasko tämä sama juontaja.
16.10.2023 11:38
Kyllä kelit vaihtelee syksyisin.
Eilen myrskysi ja satoi, ei tehnyt mieli pistää nenäänsä ulko-ovesta.
Nyt on tyyntä ja aurinkoista.
Just toivat halkokuorman pihaan, puut olivatkin melkein lopussa.
Kyllä puidenkin hinta on noussut, kuten sähkön ja lähes kaiken.
Eilen kissaa koeteltiin, oltiin pari päivää keskustassa, Eilen tultiin mökille, mutta kauhistus, kissan ruuat jäi keskustan asunnolle. Ei haittaa jos minulta ruoka loppuu, mutta jos kissalta niin.....
Löysin pakastimesta maustamatonta broilerin filettä ja kaapissa oli vähän raksuja. Niillä pärjättiin, aamulla ajelin hakemassa kissan ruuat.
Päivät kuluvat vinhaa vauhtia, miten ennen ehti käydä töissä ja hoitaa kotihommat, nyt pitää kiirettä jos meinaa edes välttämättömät askareet toimitella.
Mukavaa viikonloppua.
13.10.2023 14:21
Kyllä miestenkin ahteri muuttuu vuosien saatossa.
Miksi pitää edes mainita luonnollista iän tuomaa asiaa.
09.10.2023 17:11
Olen matkustellut oman osani, idässä ja lännessä, myös etelässä, vähemmän pohjoisessa.
Nykysin arvostan oman kodin ja vaatimattoman mökkini mukavuuksia. En halua lähteä mihinkään kotoani.
Lentämisestä en pidä, parasta reissuun lähdössä oli odotus vielä lentokentälläkin.
Karmein lento oli Brasiliasta Teneriffan kautta suomeen. Oltiin kuin sillit purkissa, koneessa oli liikaan ihmisiä pienessä tilassa, tuntui että tulee paniikkihäiriö.
Brasilia, pikkuisen päiväntasajan alapuolella oleva paikka oli liian kuuma, olin ilmastoidussa huoneessa lähes päivät pitkät, auringon laskun jälkeen uskaltauduin ulos, mutta kuuma oli silloinkin. Miksi lähteä kotoaan kärsimään kun hienoja maisemia näkee netistä ja telkkarista.
Ikäkin tekee mukavuuden haluseksi, ei viitsi tehdä kaikkea mihin käytti aikaa nuorempana.
Tämä on vain minun mielipiteeni, moni varmaan nauttii kun pääsee reissuun.
09.10.2023 16:59
En pystynyt katsomaan ohjelmaa kun sai pelätä mitä se Stefan seuraavaksi tekee.
09.10.2023 11:53
Ei minun itsetunnossani ole vikaa, ainakaan enää kun en niin välitä mitä mieltä minusta ollaan.
Sivistystä on nähtävästi ollut sen verran että ei tarvitse haukkua ketään maalaistolloiksi.
Saattaa olla että kaikki asiat ei kiinnosta kaikkia?
Mutta miksi ei suoda kaikille oikeus samanvapauteen, joka on sivistyneen yhteiskunnan merkkejä.
07.10.2023 19:02
Älähän kiirehdi asioiden edelle.
En koskaan ala mihinkään ennen parin kuukauden seurustelua :)
07.10.2023 18:54
Aika kultaa muistot :)
07.10.2023 18:10
Meillä satoi ensilumen.
Luvattu myrsky taisi jäädä etelämmäksi, hyvä niin.
Kamala on keli silti, räntää tulee taivaan täydeltä.
Olen mökillä ja autossa on kesärenkaat. Pitää ajaa ainakin keskustaan, talvirenkaat ovat siellä autotallissa.
Paras ajankuluni on seurata lintuja. Ne käyvät innokkaasti syömässä kaurojakin, vaihdoin auringonkukan siemenet niihin kun Ukrainen sota nosti hintoja todella paljon.
Pitää keksiä jotain rasvatankojen suheen. Närhet syövät hetkessä kaikki, hätistävät pikkulinnut pois.
Toisaalta ymmärrän että onhan Närhilläkin nälkä.
Niskat on ollut kipeät, mietin, pitäisköhän vähentää virkkaamista.
Virkkaaminen on tosi tärkeää minulle, olen tehnyt uskomattoman määrän isoäidin neliöitäkin. Niistä saa vaikka mitä. Nyt olen tehnyt tossuja ja poncoja.
Virkkaamisen lopettainen olis minulle kamala paikka. Nauroin tyttärelle että pitäisi mennä vieroitukseen, onkohan olemassa anonyymit virkkaajat ryhmää?
07.10.2023 18:04
Hyvin harva ohjelma kiinnostaa enää nykyään. Vaikuttaako ikä?
Tuntuu entisten toistolta kaikki.
Joskus jään katsomaan sarjaa tai elokuvaa joka on tullut vastaan selatessani kanavia.
A-studio ja uutiset katson lähes aina. Onneksi edes ajankohtaiset asiat kiinnostavat vielä.
07.10.2023 17:52
38 / 159