Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
48
Kommenttia
3050
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin tykkään nojata ostoskärryihin.
Kun jalat leikattiin niin jäi hermosärkyä, en oikein tykkää kävellä, sattuu ja väsyy.
Mieluummin ajelen pyörällä.
On totta, joskus tulee aika että on luovutettava.
Puolikuntoisena olokaan ei ole mukavaa.
Toivon että vielä olosi paranee ja elämän halua alkaa tulla.
Ihmeitäkin taphtuu.
12.07.2023 19:07
Olet niin oikeassa <3
08.07.2023 20:44
Katson minäkin joskus sarjaa.
Ihan siitä syystä kun ihmettelen kuinka naiset voivat alistua tuollaiseen suhteeseen, vielä vapaa ehtoisesti.
Uskon että siinä näytellään aika paljon. Raha ratkaisee, tehdään mitä ohjelman kannalta on hyväksi.
Tämä ero kyllä poikkesi aika paljon entisistä jaksoista.
08.07.2023 19:03
Toivon todella että sinulla on vielä onnelista elämää rajoituksista huolimatta.
Kyllä kremppaa on minullakin. Yöllä jos nousee niin jalat ei tahdo pitää kun koskee niin kovasti, sitten vertyvät vähitellen.
Jalkoja on leikelty, tuntuu että jokainen operaatio vain pahentaa tilannetta.
Tiedän että ei sitä niin vain lähdetä liikkeelle kun sattuu ja väsyttää.
En voi kävellä pitkiä matkoja kun jalat kipeytyy, varsinkin jalkaterät.
Onneksi pystyn ajamaan sähköpyörällä, siitä nautin kovasti.
Aina keväällä ensimmäiset kerrat pyörän päälle noustessa pelottavat. Nytkin katselen polkimia ja keskityn kunnes saan rohkeutta nousta pyörän päälle.
6pv Elokuuta täytän 79-vuotta, tiedän että jokainen vuosi lisää tuo uusia haasteita jos saa elää.
Tahtoo olla niin että vietettyämme viikon kissan kanssa rauhallista elämää en meinaa sopeutua edes kaverin käymiseen.
Hän kyllä ymmärtää erakkomaisuuttani, onneksi.
08.07.2023 18:27
Minulle yksin olo ei ole ongelma.
Ruuhkavuosina toivoin monesti että saisi olla ja elää kuinka haluaa eikä joka hetki pitäisi ottaa muita huomoon.
Ei tämä tarkoita etteikö lapset ja perhe olisi olleet, ja ovat tärkeintä elämässäni.
Minulle on hyvää elämää, istua ulkona auringossa, kissa sylissä, äänikrjaa kuunnellen. Samalla valmistuu isoäidin neliöitä tai sukkia.
Parasta terapiaa mitä tiedän.
Ehkä sekin pitää elämässä kiinni kun kaveri käy viikonloppuisin.
En tiedä mitä keksisin jos ei olisi ketään. Tyttären perhekin asuu kaukana, käyvät melko harvoin. Heillä on vielä työelämää esteenä. Pidetään yhteyttä muuten, on netti ja puhelin, mutta ei tietenkään sama kuin nähdä läsnä olevana.
08.07.2023 17:35
Älä muuta sano :)
05.07.2023 17:05
Minua kiusattiin koulussa. Johtui uskovaisesta perheestäni. Oli pakko pukeutua eri tavalla kuin muut, hiusten piti olla uskonnon mukaiset.
Kuitenkin luopuivat uskostaan, sekin oli minulle kova paikka. Olin oppinut elämään oppien mukaisestai, piti muuttaa mielipidettä, ei se lapselle helposti käynyt.
04.07.2023 16:09
Olen samaa mieltä kanssasi.
Mutta olen sitäkin mieltä, jos olisi nuorena ollut samat mahdollisuudet kuin nyt, niin olisin suorastaan vapissut innosta oppimaan uutta.
Nytkin tykkään jos näen jotain mitä en ole ennen tajunnut.
04.07.2023 15:48
On vaikea myöntää että olen tyhmistynyt.
Elämänkokemus vaikuttaa siihen että ymmärtää monta asiaa paremmin kuin nuorena.
En ole ikinä ollut tyhmä, ainakaan omasta mielestäni :D
04.07.2023 14:44
Omat lapset ja muu jälkikasvu ovat aina tervetulleita.
Asun kesät mökilläni, kylillä voivat olla kuin kotonaan ja myös mökille saavat tulla mielensä mukaan.
Ei meillä koskaan ole tullut tunnetta että olisin hyväksi käytetty.
Jos en jaksa tai viitsi tehdä jotain niin kerron. Nauretaan tyttären kanssa että mamma on tullut vanhaksi tai laiskaksi.
Kyllä he pärjäävät kotonaankin, miksi eivät täällä ilman täysihoitoa?
04.07.2023 13:41
Arhinmäki, häntä ei pidä unohtaa.
30.06.2023 20:07
Just luin että Teuvo ollut varastamassa kirkkohopeita ja juoneet kirkkoviinit ja kolehditkin vieneet 400 mk.
Kyllä ihmisistä jotka päättävät asioistamme pitäisi tehdä tutkimus. Alkaa tympäistä nämä kohut. Ei ole Purralla helppoa laumansa kanssa, Orpoakin käy jo sääliksi
30.06.2023 20:06
Ei pelkästään ikään kannata tuijottaa.
Kumppanuus ja toisen kunnioitus pitää yhdessä.
Voi nuorempikin sairastua, ei elämä mene aina kuten meinataan vaikka olisi ihanteelliset vuosikerrat toistensa kanssa.
Nuorikin vanhenee siinä sivussa.
29.06.2023 20:23
Saattaa olla. Ajattelin vain sitä kuinka vakavasti koraanin oppiin uskovat ihmiset ottavat pienenkin kritiikin heidän pyhänä pitämäänsä kirjaa kohtaan.
Kaikki uskonnothan ovat "ainoita oikeita" kannattajien mielestä, niitä on tosi paljon, vaikea valita se oikea??
29.06.2023 14:43
Periaatteessa kaikki kirjat ovat vain paperia.
Mutta kunnioitan ihmisten vakumusta sen verran että en alkaisi halventamaan tai polttamaan mitään muiden pyhinä pitämiä asioita tai esineitä.
Uskoisin että juuri kukaan ei välittäisi jos alkaisivat polttamaan raamttuja, mutta koraaniin suhtaudutaan eri tavalla.
En ole varma, mutta siltä ainakin on näyttänyt sen mukaan mitä olen lueskellut.
29.06.2023 14:22
Kerron yhden esimerkin, siitä voi tehdä johtopäätöksiä.
Tulen aina äreäksi kun näen uudistetut sukupuolettomat liikennemerkit.
Turhaa rahan haaskausta ja entiset olivat paljon kivemman näköiset.
29.06.2023 09:06
Kukaan meistä ei istu tarpeeksi korkealla katsoakseen ketään toista alaspäin!
Tämän luin netistä. Pitää paikkansa.
Luulisi tähän ikään ehtineiden tajuavan että rajallisia ollaan kaikki.
25.06.2023 20:33
Sekä että. Joissakin asioissa olen muuttunut suvaisevaisemmaksi. Joitakin muutoksia on aika vaikea sulattaa.
25.06.2023 20:27
Minä ainakin ostan Keskisarjan kirjat ja luen kolumninsa. Hän puhuu totuutta, kuten Linkolakin.
Heidän puheensa voi käsittää omalla tavallaan, ei Linkolakaan ollut tappamassa ihmiskuntaa, kertoi vain totuuden että maapallo vaisi paljon paremmin ilman ihmisiä.
Ihmiset nyt oavat täällä ja sillä siisti.
Vaikeaa kun ihmiset alkavat vihata toisiaan puolueen takia.
En vihaa ketään, oli hän mitä puoluetta hyvänsä, teot ratkaisee, persuissa, kuten kaikissa puolueissa on monenlaista väkeä.
25.06.2023 20:24
Onneksi olet niin paljon fiksumpi minua.
Et tunne minua lainkaan, en menisi haukkumaan ihmisiä täällä heppoisin perustein.
Ei sekään osoita kovin suurta taitoa kohdata kanssakeskustelijat.
25.06.2023 20:17
38 / 153