Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Nyt+on+avattu+grillikausi+ja+syöty+lasten+kanssa.+Kokonainen+uunikana,+uuniperunaa,+juustomakkaraa+(lapsille),+salaattia,+mansikoita,+mustikoita,+tuoretta+ananasta,+mustaksi+palaneita+vaahtokarkkeja++ja+simaa.+😊+Ja+lasten+kaverit+lähteneet+omiin+kotiinsa+ja+pienin+palannut+pihalta+sisään,+Olin+viime+viikon+maailmalla+ja+nyt+kotona+olo+on+taas+juhlaa.+Nyt+ymmärrän+miksi+valittelet+aina+välillä+naapureiden+mölyämistä.+Ympäristö+lienee+aika+monikulttuurinen+ja+välillä+vaiherikas.+Yhden+kaverin+aviomies+on+samasta+Citystä+kotoisin…+ja+kun+asuivat+pari+vuotta++siellä+juuri+rakennetussa+talossa+(superkivaa+asunto),+kirosi+koko+ajan+miten+vanha+kaveripiiri+vie+miestä+viereiseen+pubiin.+Olemme+melkein+naapureita,+😉+olisko+täällä+sinne+ehkä+15+min+autolla.+Laitan+kohta+kappaleen.+Rokkia+tulee,+ei+liity+vappuun,+mutta+löysin+bändin+vähän+vahingossa.+Löydölle+on+lentämiseen+liittyvä+tarina.
  2. Jos+suljet+pois+harrastuksen+ja+työt,+sitten+jää+vain+kilpa-areenat+jäljelle.+Sekin+on+tietoinen+oma+valinta.Olen+itse+huomannut,+että+kun+ihastun,+alkaa+silmäni+helposti+loistamaan+ja+hymynkin+on+herkässä.+Senloiston+huomaa+muutkin+kuin+se+yksi+kenelle+loistan.+Ihastuminen+helposti+luo+lisää+flirttailevia+miehiä+lähipiiriin,+vaikka+itse+flirtti+mies+ei+haluaisi+mitään+eikä+flirttin+kohde+myöskään+halua+mitään.