Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tällä+hetkellä+asiat+on+hyvin,+pitää+olla+onnellinen.+Ei+se+ole+itsestäänselvyys.+
Kuten+jossain+kohtaa+sanoin+joko+voi+käydä+tuuri+tai+sitten+pitää+tehdä+asian+eteen+töitä.+Olen+alussa+vasta+eilen+myönsin+itselleni,+että+olen+tarvitseva+ja+vajaa.+Se+on+alku+ja+lopun+näkee+elämällä.
En+kiirehdi,+sillä+ei+saa+kuin+sutta+aikaan.+Kiinni+oleva+ovi+on+nyt+kuitenkin+raollaan.
26.01.2022 22:29
Kaksi+ekaa+ei-kommentoitua+kommentoitu.+Tunnetko+nyt+olosi+paremmaksi?+Tämä+on+pitkä+ketju,+ja+pitäisi+noi+lapsetkin+hoitaa+ja+joskus+muutakin+tehdä….+jos+en+vastaa+juuri+sinulle+ei+siinä+mitään+henkilökohtaista.
26.01.2022 22:07
Lapset+on+lahja,+josta+kannattaa+huolehtia.
26.01.2022 22:02
Tiedän,+että+kaikilla+ei+ole+asiat+hyvin.+Silti+myös+ne+kenellä+on+asiat+hyvin+tarvitsevat+rakkautta.+Usein+omaan+elämäänsä+voi+vaikuttaa+monessa+asiassa+ja+saada+pitkällä+tähtäimellä+elämän+paremmaksi.+Tietysti+on+asioita,+joihin+ei+vaikuttaa,+kuten+sairaudet.
26.01.2022 22:00
Mistä+kuvittelet,+että+olen+Tinder-tyttö?+Ensiksi+olen+pikemminkin+täti+(=kurppa+sinun+kielelläsi)+ja+Tinder+ei+sovellu+siihen+mitä+etsin.+Tämä+keskustelu+kiertää+looppia.
26.01.2022 21:53
Kaikkia+ei+voi+miellyttää,+enkä+siihen+itse+edes+pyri.++Siksi+onkin+hyvä,+että+täällä+voi+olla+erilaisia+ketjuja+ja+erilaisia+kirjoittajia.+Jokaiselle+jotain.+
Valitan,+että+niin+moni+kokee+elämäni+hypetykseksi.+Jos+yhtään+lohduttaa+ja+hyvän+mielen+aikaan,+niin+en+ole+aina+näin+helpolla+päässyt.+Vaikka+jossakin+kohtaa+on+kärsimystä,+myöhemmin+voi+asiat+olla+hyvin.+Yleensä+pitkäjänteinen+työ+tuo+tulosta+ja+se,+että+jaksa+nousta+ylös+kun+kaatuu.
26.01.2022 21:24
Tuo+marttyyrius+on+höpö+höpö.+Miksi+luulet+etten+tervehdi+ihmisiä+ketä+tunnen?+Mistä+kuvittelet,+että+lokeroin+ihmisiä+koulutuksen+mukaan?+Oletat+asioita+oman+alemmuuden+tunteesi+takia.+
Tämä+mitä+tuot+ilmi+on+sitä+sama+jännäjanne+ja+nainen+on+lutka-ajattelua.+Se+tekee+eri+maailman+ei+koulutus!+Jos+opettelisit+arvostamaan+itseäsi,+voisi+olla+helpompaa.
26.01.2022 21:14
Hyvää+yötä!
26.01.2022 20:59
Ihanaa!+Olen+onnellinen+puolestasi!+Ehkä+mieskin+huomasi,+että+oli+palkitsevaa!
26.01.2022 20:49
No+höpö+höpö!
26.01.2022 20:46
Eli+jos+asiat+on+hyvin+ei+saa+eikä+kannata+haaveilla+rakkaudesta?+Jos+on+opiskellut+pitkään++ja+tehnyt+paljon+töitä+oman+asiantuntijuuden+kasvattamiseksi,+ja+on+hyvä+työ,+ei+saa+olla+puolisoa?+Tai+jos+on+hoitanut+ihmissuhteensa+hyvin+(jos+antaa+itsestään,+ihmiset+haluaa+usein+säilyttää+elämässä),+ei+enää+kohtuullista,+että+löytää+puolison.+
On+tärkeitä+asioita+kuten+lapset,+rakkaus,+perusturvallisuus,+koti.+Ja+sitten+on+asioita,+jotka+on+kivoja,+mutta+eivät+tee+onnelliseksi+kuten+raha.
26.01.2022 20:44
Elämä+muuttuu,+se+on+varma.+Lapset+kasvaa,+omat+vanhemmat+käy+huonokuntoiseksi,+työtehtävät+voi+muuttua+(vika+tosin+ei+ihan+heti).+Eteen+voi+tulla+vaikeitakin+hetkiä,+en+sitä+pelkää.+Olen+pahemmastakin+selvinnyt.+En+siis+pelkää+huomista.+
Siinä+olen+samaa+mieltä,+että+tässä+päivässä+pitää+muistaa+elää.+Ja+myös+hyvin+olevia+asioita+täytyy+osata+arvostaa.
26.01.2022 20:34
Samaa+mieltä.+
En+tarvitse+kukkia,+lahjoja+tai+serenaadeja.+En+koe+sitä+romantiikaksi+vaan+juuri+tuota+mitä+sanot!
26.01.2022 20:22
Hah+hah!+Kuten+jo+sanoin,+miehet+on+keksimäärin+niin+helppoja,+että+jos+se+tuosta+olisi+kiinni,+olisin+asian+jo+toteuttanut.
26.01.2022 20:19
Absi+=+ABC,+vai+mitä?+En+ymmärrä+tätä+sinkku-slangia.
26.01.2022 20:16
Hyvä+kirjoitus+Sheena,+aiheuttaa+ajatuksia.+
Olen+samaa+mieltä+tuosta+läheisyys-erillisyysasiasta.+Se+on+haaste+varsinkin,+jos+kahdella+ihmisellä+on+erilaiset+tarpeet.+Tietysti+jos+kumppani+on+ihan+eri+äärilaidasta+ei+onnistumisen+ennuste+ole+kovin+korkea+pitkällä+jänteellä.+Lapsien+takia+on+hyvin+vaikea+kuvitella,+että+kukaan+haluaisi+ihan+heti+meille+muuttaa.+😂+Siis+erillisyyden+suhteen+ei+haastetta+tule+ennen+kuin+yhteisasuminen+on+ajankohtaista.+Läheisyyden+ylläpitäminen+taas+vaatii+kahta+joustavaa+aikuista,+jotka+haluaa+antaa+toisilleen+aikaa.+Jos+molemmat+ei+halua,+harvoin+päästään+alkua+pidemmälle.+Koska+lapsille+ei+voi+ihan+heti+lähteä+esittelemään+(molempien+pitää+tietää,+että+haluaa+olla+yhdessä+pitkälläkin+aikajänteellä),+suhteen+alussa+on+haasteensa,+joka+vaatii+joustavuutta+vaikka+lounastreffejä+(jos+etäisyys+sallii).+Lapsia+voi+laittaa+hyllylle+suhteen+takia,+mutta+esim.+yökyläily+mummilla+aina+joskus+on+lapsillekin+kivaa+(kun+omikron+hellittää)+ja+isommat+lapset+on+jo+niin+isoja+(täysi-ikäisiä+3.5-5v+päästä),+että+omaakin+aikaa+on+kun+pienin+on+isällään.+
En+elä+piruja+seinälle+maalaten.+Olen+itsekin+miettinyt+tuota+samaa+haastetta,+mutta+alussa+on+kymmennen+muutakin+haastetta,+ettei+tuo+ole+kuin+yksi+muiden+joukossa.+Jos+ei+ole+valmis+tutustumisjakson+jälkeen+valmis+elämien+yhteensovittamiseen+ja+ei+kestä+epäonnistumisen+mahdollisuutta,+ei+kannata+suhteita+harkita+vaan+pitäytyä+kevyemmissä+suhteissa.+Niin+ja+elämät+voi+yhteensovittaa+myös+erillään+asuen,+jos+se+on+kummallekin+ok.+
Kaipaan+rakastettua.+Olen+itse+ollut+itseni+este.+Olen+sanonut+itselleni,+etten+halua/jaksa+aloittaa+uutta.+Olen+mielummin+jättänyt+väliin+kuin+jaksanut+tarttua+turhauttavalta+tuntuvaan+hommaan.
26.01.2022 20:14
Minä+vai?+Olen+täällä+välillä+ja+välillä+en,+välillä+on+muita+vastuita+ja+muutakin+elämää.+Valitan,+jos+en+jokaiselle+vastaa,+ainakaan+heti.+Kun+kirjauduin+sisään+oli+36+Vastaamattomanta+viestiä,+😳+en+ole+ihan+kaikkia+saanut+vielä+luettua.+Näköjään+on+puhuttanut+aihe.
26.01.2022 19:43
Koskettaminen+on+hyvin+erilaista+(ja+toki+myös+osittain+samanlaista).+Esim.+ystäviä+halaan,+mutta+en+makaa+lusikassa+tai+pidä+päästä+sylissä.+Emme+nuku+yhdessä,+emme+suutele+emmekä+rakastele.+Parisuhteessa+myös+jutellaan+samoja,+mutta+myös+erilaisia+asioita.+Se+tunne+mitä+itselläni+on+vaikka+lapsia+kohtaa,+ystäviä+kohtaan+tai+rakastettua+kohtaan+ovat+kaikki+erilaisia.
26.01.2022 19:34
Virtuaalinen+hidas+sopii+hyvin,+turvaväli+pysyy+asiallisena.+😆
Tuosta+rakkaudesta+olen+eri+mieltä.+Olen+kokenut+onnellista+pitkää+rakkautta,+se+ei+vaan+ole+kestänyt+lopun+elämää.+Osaan+myös+arvostaa+hyvää+rakkautta+niin+kuin+arvostan+hyviä+asioita+elämässä.+Miehillä+tuo+taita+olla+tyypillisempää+ettei+vaimoa+arvosteta+ennen+kuin+on+liian+myöhäistä.
26.01.2022 19:15
Itse+olin+käsitellyt+eron+jo+monta+vuotta+ennen+eroa.+Noihin+viimeisiin+vuosiin+osunutta+rakastumista+parisuhteesta+ulospäin+(joka+ei+johtanut+mihinkään+fyysiseen)(ja+alkoi+0.5-1v+sen+jälkeen+kun+olin+päättänyt+lähteä+kun+voin)+olen+joutunut+käsittelemään+eron+jälkeen.+
Itse+suhtaudun+eron+jälkeiseen+aikaan+hyvin+erilailla+kuin+sinä.+Vältän+kaikkia+tilanteita,+jossa+voisin+”joutua”+tekemisiin+miesten+kanssa+millään+tasolla.+Haluan+työrauhan,+enkä+ketään+sotkemaan+kesken+olevia+asioita.++Sulkeudun+kotiin+parantamaan+haavat+(ystäviä+yms.+toki+näen)+ja+pohtimaan+itseäni.+Aika+moni+ratkaisee+eron+jälkeisen+ajan+biletyksellä+ja+hurvattomilla+seikkailulla.+Minulla+se+sotkisi+oman+prosessini.
Tulkitsen+sanomisesi+nyt+ja+aiemmin+niin,+että+olet+vielä+kiinni+vanhassa.+Vähän+irronnut,+mutta+vielä+vähän+kiinni.
26.01.2022 19:08
75 / 89