Vapaa kuvaus

Novellini:
Mitä aamupalaksi?
Julian vai Julia
Hierontapöydällä
Tuote-esittelijä
Pimeässä yössä
Erään Tuhkimon tarina

Minua ei kiinnosta sepustaa vaan aktia toisensa perään, haluan että hahmoilla on jonkinlainen persoona ja historia tai että heillä on tulevaisuus. Ehkä jotkut kyllästyvät sepustamiseeni, mutta minusta on mukavampi kirjoittaa yksityiskohtaisesti. Toivottavasti joku teksteistäni miellyttää sinua. Kommentit piristävät päivääni kuin aurinko sateen jälkeen! 🤪

Aloituksia

0

Kommenttia

90

  1. Otan+baarimikon+elimen+vähitellen+kokonaan+suuhuni,+totutellen+sen+kokoon.++Kiihotun+valtavasti+ja+pilluni+supistelee+samalla+tyhjyyttään+ja+kiimani+valuu+lattialle+kuolani+kanssa+sillä+hän+työntää+juuri+lantiolla+vastaan,+kiihotun+lisää+ja+huokailen+tyytyväisenä.+Katson+hänen+silmiinsä+ja+huokailuni+tuottama+väreily+saa+hänet+heittämään+päänsä+taaksepäin,+huulieni+ollessa+elimen+juuressa+työnnän+kielen+ulos+suustani+ja+nuolaisen+hänen+pallejaan.+Vedän+suuni+pois+ja+nostan+elimen+pystyyn,+nuolen+pitkin+vedoin+pallien+välistä+melkein+kärkeen+asti.+Samassa+vessaan+pelmahtaa+kaksi+neitiä,+he+kikattavat+hetken+ja+jäävät+sitten+rohkeasti+seuraamaan,+välillä+supatellen+keskenään.+Huomaan+sivusilmällä+miten+he+puristelevat+reisiään+yhteen.+Tartun+elimestä+kaksin+käsin+ja+upotan+sen+suuhuni,+liikutellen+samalla+vartta+kädelläni,+imen+terskaa+hellästi.+Kiihdytän+rytmiä+ja+välillä+vain+nuolaisen+terskaa+kiusoittelevasti.+Baarimikko+saa+tarpeeksi+kiusoittelustani+ja+ottaa+tukea+seinästä+takaani,+nojaan+päätäni+seinään+ja+hän+työntää+lantiollaan+elintään+suuhuni,+hengitän+syvään+nenäni+kautta,+kun+elin+uppoaa+syvälle.+Kuola+valuu+pitkin+rintojani+hänen+vetäytyessään+pois,+mutta+vain+työntääkseen+elimensä+takaisin+märkään+nieluuni.+Annan+hänen+panna+suutani,+nautin+siitä+ja+kerron+sen+hänelle.+Vedän+hänen+housunsa+juuri+takapuolen+alle+ja+painan+kynteni+hänen+lihaansa.+Hän+urahtaa+kivusta.Tytöt+kannustavat+minua+ottamaan+pomon+roolin.
  2. Kiitos!
  3. Siitä+on+kaksi+viikkoa+kun+viimeksi+oli+sun+viikonloppu+,+oot+tulossa+taas+hakemaan+poikia.+Kesä+on+edennyt+jo+heinäkuun+loppuun,+aattelin+lähteä+mustikkaan+lähimettään.+Huikkaan+pojille+etteivät+lähde,kun+isä+on+tulossa+hakemaan+ja+vältän+näin+exän+tapaamisen+joka+varmasti+olisi+vähän+epämiellyttävä.+Vedin+kotona+saappaat+jalkaan,+mutta+mekon+jätin+kun+on+niin+lämmintä.+Kävelen+tiennyli+mettään+helmat+heiluen,+moikkaan+naapurin+Jormaa+joka+aina+jaksaa+tuijottaa,irstas+ukko+hyi+helvetti!Metsä+alkaa+heti+tieltä,+mustikoita+on+heti+mutta+kävelen+vähän+syvemmälle,+pois+pakokaasuista+ja+mahdollisimman+kauas+kotoa.+Taivun+alas+ja+alan+poimia+sormin+mustikoita,+pistelen+muutamia+poskeenkin+siinä+samalla.+Kuulen+miten+ex+saapuu+paikalle+Porchellaan,+se+taitaa+olla+jo+antiikkia+kun+niin+on+mörisevinään.++Olenko+vielä+liian+lähellä..En+tiedä,+mutta+hänellä+on+minulle+asiaa.+Hän+jättää+pojat+odottamaan+ja+lähtee+perääni+mettään.+Hänellä+ei+mene+kauan+löytämiseeni,+ollaanhan+me+täällä+joskus+kaksinkin+oltu+perseet+pystyssä+marjassa.+M:+Siellä.+Pysähdyn+ja+näen+exän+perse+pystyssä+mustikkamättäällä.+Kahden+viikon+takainen+pikainen+muistuu+mieleeni+ja+pallejani+alkaa+kihelmöidä.+Alkaa+ottaa+heti+eteen,+kaivan+kaluni+jo+valmiiksi+ulos+farkkujensepaluksesta+ja+kävelen+lähemmäs,+tokihan+hän+minut+on+jo+kuullut,+metsässä+ei+ääneti+kävellä.++Exä+ei+vaan+käännykkään,+huomaan+että+hänellä+on+vastamelukuulokkeet+päässään.+Nappaan+nopeasti+exän+kädet+taaksepäin+selän+taakse+ja+nostan+hameen+helmat+ylös.+Syötän+kulliani+vasemmalla+kädellä+pitkin+pitsipöksyjen+verhoamaa+pillunhuulia+ja+toisella+pidän+tiukasti+ranteet+nipussa.+Exän+kuulokkeet+tippuvat+maahan,+hän+vilkaisee+nopeasti+olkansa+yli+ja+vingahtaa.+Shh+sanon+ja+kaivelen+taskujani,+muistelinkin+että+mulla+oli+pätkä+kiipeilyyn+tarkoitettua+narua.+Työnnän+exän+edelleen+kaksinkerroin+selkä+vasten+puuta,+sidon+kädet+yhteen,+siirryn+hiukan+ja+kiinnitän+muijan+tiukasti+puuhun.+Ihailen+kekseliäisyyttäni+kauempaa,+exä+on+aivan+linkussa+perse+pystyssä+antaa+ja+kasvot+kurkkivat+jalkojen+välistä.+Siinä+se+jotain+kiroaa+mutta+ei+kehtaa+pitää+kovempaa+meteliä+jottei+ketään+vaan+erehdy+tulemaan+mettään.++Ei+helvetti,+mitä+tapahtuu!+Joku+tarttuu+yhtäkkiä+ranteistani+kiinni+ja+työntelee+kyrpäänsä+jalkojeni+väliin.+Yritän+kiemurrella+siinä+onnistumatta.
  4. Hän+pyöräyttää+minut+ympäri+ja+omii+suuni,+kielensä+työntyy+huulieni+välistä+suuhuni+ja+kielemme+hierovat+vastakkain.++Pilluni+sykkii+ja+rintani+kohoilee+hengästymiseni+tahdissa.+Hän+nappaa+käteensä+käsipaperia+ja+pyyhkii+jalkani+virtsasta.+Hän+nousee+ylös+ja+alkaa+napittaa+mekkoani+auki,+pitsiset+rintaliivini+paljastuvat+sen+alta+ja+hän+vetää+toisen+rintani+peittävän+kankaan+alas,+hän+vilkaisee+silmiini+ja+kumartuu+kohti+rintaani,+hän+ahmaisee+sen+kokonaan+suuhunsa,+taivutan+päätä+taaksepäin+hengähtäessäni+sen+tuottamasta+tyydytyksen+tunteesta.+Hän+katsoo+minua+ja+käskee+katsomaan+häntä+kun+hän+imee+rintaani.+Pakotan+itseni+katsomaan+kun+hän+avaa+suunsa+ja+näykkäisee+nänniäni+ja+samalla+pitää+katsekontaktin+minuun,+työnnän+rintojani+lähemmäs+häntä+vaistomaisesti.Ovi+avautuu+jälleen+ja+taas+joku+kundi+tulee+sisään.+Baarimikko+kutsuu+häntä+jäämään+katsomaan+jos+haluaa.+Yritän+estellä+mutta+hän+sulkee+suuni+suudelmalla+ja+työntää+sormensa+pilluuni.+Kundi+jää+nojailemaan+seinään+allaspöydän+viereen,+hän+naureskelee+siinä+itsekseen+ja+kaivaa+puhelimensa+taskustaan.+Hätäännyn+oitis,+baarimikko+sanoo+myös+että+vain+silmillä+katsominen+on+sallittua,+onneksi.+Puhelin+katoaa+takaisin+tyypin+taskuun.Baarimikko+kaivaa+vasemmalla+kädellään+myös+oikean+rintani+ulos+liiveistä+ja+näykkäilee+sen+herkkää+pintaa+hampaillaan.+Oikea+käsi+työntelee+herkässä+pillussani+vaativasti.++Hän+nuolee+taidokkaasti+kumpaakin+nänniä+vuorotellen+ja+kun+ne+ovat+erittäin+kovina+alkaa+näykkiä+ja+imeä+niitä+vuorotellen,+levitän+vaistomaisesti+jalkojani+haralleen+ja+nautin+kaikesta+mitä+saan,+katselijasta+huolimatta.+Kundi+hieroo+housujensa+etumusta+ja+kaivaa+elimensä+esiin+ja+alkaa+runkata.+Punastun,+en+pysty+katsomaan+häntä+enempää.+Baarimikko+naurahtaa+ja+vetää+oikean+käden+sormet+pois+pillustani.+Hän+suutelee+suutani+ja+avaa+farkkujen+napit+auki+riisumatta+niitä,+hän+kaivaa+kivikovana+töröttävän+penikseni+ulos+ja+painaa+minut+alas+eteensä.++Kyykistyn+hänen+eteensä,+hän+käskee+minun+siirtyä+niin+että+kundi+näkee+avonaisen+mekkoni+ja+avoimet+pillunhuuleni.+Tartun+baarimikkoa+elimen+juuresta+ja+puristan.+Suutelen+peniksen+esinahkaa+ylös+asti+ja+lopuksi+suutelen+herkkää+terskaa.+Kundi+ähisee+kiimaisena+runkatessaan+ja+saa+melkein+heti.+Spermat+lentävät+lattialle+virtsani+päälle.+Kundi+katoaa+koppiin+kuselle+ja+lopulta+häipyy+pois.
  5. Hän+painaa+kämmentään+vasten+virtsarakkoani+ja+sormi+työntyy+pitkin+pilluhuuliani,+väistän+työntäen+persettäni+vasten+häntä,tajuten+samalla+että+nyt+minulla+ei+ole+enää+yhtään+liikkumavaraa.++Hänen+kasvava+miehuutensa+tuntuu+vasten+selkääni+ja+käsi+painaa+minua+alavatsasta,+tunnen+miten+hän+hymisee+ja+hymyilee+tyytyväisenä.+Katson+häntä+silmiin+peilin+kautta+ja+hänen+saalistajan+katseensa+saa+minut+hengähtämään+kuuluvasti.++Laitan+käteni+hänen+käsiensä+päälle+ja+pyöritän+peppuani+häntä+vasten,+hän+avaa+suunsa+ja+urahtaa+kiihoittuneena.+Samassa+sormi+työntyy+sisääni+vaivatta+ja+käännän+pääni+ja+hamuan+hänen+suutaan,+suutelemme+ahnaasti.+Sormi+työntelee+sisimmässäni+ja+hieroo+pehmeää+seinämää+sisälläni,+hän+nojaa+kämmentään+kummulleni+ja+työntää+kaikki+neljä+sormea+sisääni.++Sormet+nousevat+pois+pillustani+hieraisten+nopeasti+pyörähtävällä+liikkeellä+klitoristani+ja+sukeltavat+huuliani+pitkin+sisään+emättimeeni,+jalat+meinavat+lähteä+altani,+käsi+kurkullani+pitää+minut+kuitenkin+tukevasti+pystyssä+ja+paikoillani.+Hän+liikuttaa+kättään+koko+ajan+sisään+ja+ulos+minusta,+käsi+kurkultani+siirtyy+hetkeksi+alas+ja+hän+nostaa+hameeni+helman+ylös+ja+työntää+sen+kaula-aukosta+sisään.+Nyt+hän+voi+katsoa+minua+samalla..+käsi+puristaa+rintaani+kipeästi+ja+käännän+katseeni+pois+peilistä,+minä+en+halua+katsoa+itseäni.+Baarimikko+kuitenkin+tarttuu+leuastani+ja+käntää+pääni+katsomaan+meitä+peilistä,+hänen+kätensä+tarttuu+taas+kaulastani+ja+hän+huohottaa+korvaani+tuhmasti,+mutta+kuitenkin+mairitellen+miten+seksikkäältä+näytän+ja+miten+hän+katsoi+minua+koko+illan+haluten+päästä+NAIMAAN+minua.++Myönnän+että+koko+illan+viestitin+hänelle+katseillani+hänelle+että+toivon+jonkinlaista+kontaktia,+mutta+tämä+ylitti+villeimmät+kuvitelmanikin.Hän+hymyilee+tyytyväisenä+ja+näykkäisee+korvaani,+pilluni+valuu+märkyyttään+reisilleni.Ovi+heilahtaa+ja+joku+kundi+astuu+sisään,+hän+vilkaisee+minua+mutta+pyyhältää+kuitenkin+ohi+koppiin+nopeasti.+Baarimikon+käsi+käy+yhä+kauppaa+emättimeni+kanssa,+nyt+sormet+hierovat+sisälläni+olevaa+palloa+aivan+klitoriksen+takana,+nielaisen+tyhjää+ja+yritän+jälleen+väistää+vaativaa+kättä+taaksepäin+kuitenkaan+siinä+onnistumatta.+Sormet+vetäytyvät+sisältäni+hitaasti+levittäen+huuliani+äärimmilleen.+Hänen+jalkansa+työntyy+jalkojeni+välistä+ja+työntää+jalkani+erilleen+haaraan.+Kundi+tulee+kopista+pois+ja+vilkaisee+peiliin+nopeasti+ja+poistuu+paikalta.+Baarimikko+sanoo+että+aikoi+pyytää+häntä+jäämään+katsomaan,+seuraava+joka+tulee+saa+jäädä.+Kylmä+hiki+nousee+otsalleni,+en+toivo+sitä.+Mikset+hän+ihmettelee,+olethan+todella+rietas+ja+seksikäs+näky+vittu+levällään,+pääsemättä+karkuun.+Tarvitset+paljon+käsityötä,+en+ehkä+pysty+sinua+yksin+tyydyttämään.+Vaikutat+erittäin+kiimaiselta,+toki+haluan+yrittää+ensin+yksin,+mutta+jos..Hänen+sanansa+jäävät+leijumaan+ilmaan,+kun+alan+saada+hänen+kämmenensä+painaessa+taas+häpykumpuani+kovaa,+sormet+työntyvät+harallaan+pilluhuuliani+pitkin+kovakouraisesti+välillä+puristaen+klitorista+sormien+välissä,+virtsani+lentää+kaareessa+päin+peiliä+ja+hänkin+yllättyy.++Hän+vatkaa+kättään+huulillani+niin+että+virtsaa+lentää+joka+puolelle+ja+nauraa+samalla.+Voi+luoja,+yllätit+minut,+oot+todella+kuuma+kissa.+Hän+läimäyttelee+pilluhuuliani+ja+räjähdän+uudestaan+ja+kouristelen+orgasmini+jatkuvalla+aallonharjalla.
  6. Irvokasta.+Ajattelen.+Silti+en+pysty+olemaan+tuijottamatta.+Olento+tulee+lähemmäs.+Sen+hengitys+haisee+todella+oksettavalta,+käännän+pääni+pois.+Käsi+ojentuu+ja+nostaa+minut+irti+kalliosta.+Toinen+käsi+tukee+minua+vyötäröltä+kun+minut+siirretään+paasille+mahalleni.+Käteni+ovat+edelleen+sidottuina+yhteen,+ne+ovat+ihan+turtat+en+pysty+nostamaan+niitä,+en+pysty+pakenemaan+vaikka+tilaisuus+tulisikin.+Jalkani+roikkuvat+reunan+yli+harallaan,+en+yllä+maahan.++Makaan+alasti+kylmän+kivipaasin+päällä+ja+sitten+kyrpä+työntyy+takapuoleni+päälle,+se+lepää+siinä.+Kyrpä+tuntuu+kahden+ranteen+paksuiselta+ja+se+on+pitkä.+Olennon+kieli+lipoo+nyt+alapäätäni,+minua+oksettaa,+inhottava+paksu+limaa+erittävä+kieli+hieroo+herkimpiä+paikkojani+ja+kostuttaa+minua.+Mies+olento+urisee+kuin+kiimainen+koira.+Kieli+osuu+klitorikseeni+ja+käy+nopeasti+pilluhuulieni+sisäpuolella,+sähkö+kulkee+vartaloni+läpi.+Nyt+inhoan+itseäni+ja+heikkoa+lihaani.Miten+voin+kiihottua+jostain+näin+groteskista!+Kieli+työntyy+taas+klitorikselleni+ja+vetäytyy+siitä+taaksepäin+vain+työntyäkseen+vähän+kerrallaan+pilluni+sisälle+tutkien.++Ulvahdan+inhosta+ja+samaan+aikaan+kasvavasta+paineesta+sisälläni.+Kieli+vetäytyy+pois.+Kyrpä+siirtyy+pois+takapuoleni+päältä+ja+hieroo+pillunhuuliani.+Kieli+lipoo+nyt+kyrpää+kostuttaen+sitä.+Olen+siitä+huojentunut+kun+sentään+en+repeä+halki,+olennon+alkaessa+ahtaa+kyrpää+pilluuni.+Se+työntyy+sisään+hitaasti,+vaistomaisesti+syön+sitä+sisääni,+ähisen,+kyynel+vierii+poskelleni+ja+hiki+valuu+selässäni.+Valtava+voima+työntää+minua+eteenpäin+paasin+päällä+ja+tunnen+reisieni+pureutuvan+reunaan.+Olento+tarttuu+kiinni+lanteistani+ja+työntää+itsensä+vielä+sisemmäs,+niin+että+kirkaisen+kivusta+kyrvän+täyttäessä+minut+äärimmilleni.+Se+odottaa.+Tunnen+elimen+paisuvan+sisälläni.++Kieli+palaa+nuolemaan+minua,+se+on+lämmin.+Sitten+kyrpä+liukuu+pois+pillustani+hitaasti,+älähdän+taas.+Terskan+pää+jää+vähän+sisääni+ja+taas+elin+alkaa+työntyä+koko+mitaltaan+sisääni.+Se+liikkuu+jo+paljon+helpommin.+Olento+on+rauhallinen+ja+antaa+kehoni+tottua.+Kyrpä+kirvoittaa+jälleen+älähdyksen+huuliltani+painaessa+sisäelimiäni.+Sitten+olennon+kärsivällisyys+loppuu+ja+se+alkaa+liikuttamaan+lantiotaan+nopeammin+ja+nopeammin+ja+nai+minua+syvin+työnnöin.+Alan+välittömästi+huutaa,+minua+melkein+sattuu+mutta+ei+kuitenkaan.+Kyrpä+kyntää+minua+vaivatta,+valtavat+pallit+läiskivät+vasten+takareisiäni.+Valtavat+kourat+vetävät+minua+vasten+kyrpää.+Tunnen+paineen+kasvavan+ja+kasvavan+sisälläni,+orgasmi+lähenee,+syytän+itseäni+ja+saan+ah+ah,+en+ole+koskaan+saanut+niin+tärisyttävää+orgasmia,+pilluni+supistelee+kyrvän+ympärillä+ja+olento+murahtaa.+Kyrpä+laukoo+valtavan+mällilastin+suoraan+sisääni,+kyrvän+vetäytyessä+minusta+tunnen+miten+sitä+tulee+ulos+minusta+vuolaana+virtana.
  7. En+tiedä+vielä.+Ehkä.
  8. Miehen+käsi+löytää+pöydän+alla+polveni+ja+hänen+sormensa+kurottavat+kohti+reittä.+Samalla+hän+nostaa+viinilasin+huulilleen+ja+juo.+Laskee+lasin+pöydälle.+Katsoo+silmiini+tulisesti.+Alan+lämmetä+nyt+jo+tosissaan,+eikä+viinillä+ole+mitään+tekemistä+sen+asian+kanssa.+Nostan+itsekin+lasin+ja+juon,+lämpö+valtaa+kehoni+kokonaan,+alkoholi+nousee+heti+aivoihini.+Onneksi+ruoka+tuodaan+pöytään.+Mies+ottaa+kätensä+reideltäni+ja+alkaa+syödä.+Maistan+herkullista+pihviä.+Huomaan+että+minulla+olikin+jo+kova+nälkä,+sillä+muutama+suupala+tulee+syötyä+nopeasti.+Emme+ole+toviin+sanoneet+sanaakaan.+Molemmat+tietävät+mihin+ilta+on+menossa+ja+tutustuminen+tuntuu+turhalta.+Vain+yksi+yö,+ei+muuta.+Lautasemme+on+viety+pois+ja+pyydän+tarjoilijalta+että+peruttaa+jälkiruokani.+En+pysty+syömään+enää+yhtään+enempää.+Mies+virnuilee+tyytyväisenä.+Kiimani+täyttää+jokaisen+aistini.+Tuntuu+että+en+pysy+nahoissani,+haluan+tuon+miehen+huulia+ja+käsiä+vartalolleni.+Haluan+hänet+sisääni.+NYT!+Nousemme+pöydästä,+mies+ojentaa+käsivartensa+ja+tartun+siihen.+Mies+johdattaa+minut+hissiin,+painaa+nappia+12+ja+kietoo+kätensä+niskaani+ja+vetää+suuni+lähemmäs+huuliaan,+odottamatta+hissin+ovien+sulkeutumista.+Hän+suutelee+vaativasti+huuliani+ja+kuljettaa+kieltään+pitkin+alahuultani,+avaan+suuni+hänen+kielelleen.+Kielemme+kietoutuvat+yhteen+ja+olemme+pian+hengästyneitä.+Yhtäkkiä+hissi+pysähtyy.+Miehen+kädet+kourivat+takapuoltani+ja+tunnen+miten+hänen+kova+kyrpänsä+painaa+alavatsaani.+Hän+kääntää+minut+nopeasti+ympäri+ja+nostaa+hameeni+vyötärölleni.+Nojaan+käsiäni+hissin+peiliin,+koko+hissi+on+yhtä+peiliä,+näen+kaiken+mitä+mies+tekee+ja+se+kiihottaa+minua+vain+lisää.+Hän+riisuu+minulta+pikkuhousut+ja+tunkee+ne+housujen+taskuun.+Sitten+hän+työntää+kätensä+jalkojeni+väliin+ja+hieroo+klitorista+ja+pilluhuulia,+huoahdan.+Tunnen+miten+tampooni+luiskahtaa+pois+ja+vilkaisen+nopeasti+miestä,+mutta+hän+heittää+sen+vain+lattialle.+Hänen+toinen+kätensä+ottaa+niskastani+kiinni+ja+pitää+minut+paikoillaan,+samalla+hänen+sormensa+löytävät+sisääni.+Työnnän+takapuolta+innokkaasti+hänen+kättä+vasten+ja+ihana+kutkuttava+tunne+kasvaa+sisälläni.+Hän+työntelee+sormiaan+sisälläni+ja+hierovat+juuri+siitä+oikeasta+kohdasta.+Ynisen.+Mies+irrottaa+otteensa+niskastani+ja+avaa+housujensa+vyön+ja+vetoketjun,+hän+kaivaa+peniksen+esiin+ja+vetää+esinahkaa+edestakaisin+muutamia+kertoja,+terska+kiiltelee+ja+sykkii+turvoten+lisää.+Pyllistän+miestä+päin+innokkaasti+ja+nopeasti+hän+vaihtaa+elimensä+kätensä+tilalle.+Parahdan+ääneen.+Miehen+käsi+✋+painautuu+pääni+viereen+vasten+peiliä+ja+naurahdan.+Mies+kietoo+toisen+kätensä+nyt+kaulaani+ja+vetää+minua+itseään+päin,+olen+kaarella+takapuoli+pystyssä,+kykenemättä+liikkumaan+kun+miehen+kyrpä+työntyy+minuun+nopealla+tahdilla.+Uikutan+kiimassa+kun+mies+nai+minua,+olen+otettavana+kuin+mikäkin+lutka.+Tunnen+miten+alan+saada+ja+sisimpäni+sykkii+vaativasti+saaden+miehenkin+ähisemään+ja+saamaan,+kyrpä+sylkee+spermansa+sisääni.+Mies+vetäytyy+pois.+Työntää+verisen+elimensä+nopeasti+housuihinsa,+laskee+hameeni+alas+ja+työntää+verisen+kätensä+farkkujen+etutaskuun.+Sitten+hän+painaa+hissin+nappia+ja+liikumme+jälleen+5,+6,+7..+Mies+ottaa+kiinni+vyötäröstäni+ja+suutelee+hellästi+suutani.+..12+pling!+Hissin+ovet+avautuvat+ja+astumme+yhdessä+ulos.+Hissiin+jää+vain+verinen+käden+jälki+peilissä..+niin+ja+tampooni.
  9. Kyrpä+paisuu+lisää+sitä+mukaa+kuin+minä+kostun.+Miten+voi+olla.+Otan+tukea+katosta+ja+yritän+liikkua.+Miehen+iso+käsi+löytää+huulieni+päälle+ja+hieroo+varovasti+kämmenellä+klittaani.+Liikumme+yhdessä,+mies+ymmärtää+olla+survomatta+itseään+kiireellä+sisääni.++Hänen+huulensa+hyväilevät+korvani+alta+ja+parransänki+saa+kehoni+väreilemään.Nautiskelemme+toisistamme+hitaasti.+Yhtäkkiä.Yhtäkkiä+mies+työntää+minut+sylistään+penkille+kalu+edelleen+pillussani.+Tuuli+pörröttää+hiuksiani+ja+mies+kietoo+kätensä+ympärilleni+taas.+Hän+hieroo+poskiaan+selkääni+ja+saa+minut+liikkumaan,+hän+liikkuu+myös,+kuin+sensuelli+tanssi,+aika+hidastuu+ympärillämme.+Kuuluu+vain+tuulen+ujellus+ja+salaiset+huokailut.+Mies+riisuu+paitansa+ja+tarttuu+hartioistani+kiinni.+Hän+vetäytyy+minusta+ja+työntää+lantioitaan+nopeasti+eteenpäin,+huudahdan+yllättyneenä.+Hän+tekee+sen+uudelleen+ja+huudan.+Hän+nai+minua+nopeasti,+huudan+koko+ajan,+en+välitä+minne+se+kuuluu.+Saan+nopeasti+orgasmin,+mutta+mies+ei+lopeta+kun+kerrankin+kalu+liikkuu+soljuen+pillussani+kuin+ne+olisi+valettu+niin,+yhteen+sopiviksi.+Hän+urahtaa+kun+sykin+jälleen+uudestaan,+kiikun+loputtoman+aallon+harjalla+ja+uikutan+ihan+kiimaisena,+niin+hyvältä+se+tuntuu.+Yllättäen.+Yllättäen+mies+vetäytyy+minusta.+Käännyn+ympäri+ja+hän+vetää+minut+alleen+ja+työntyy+sisään.+Hänen+suunsa+löytää+suuni+ja+tutkimme+toisiamme.+Mies+hidastaa+ja+tunnen+miten+kalu+jäykistyy+sisälläni+juuri+silloin+hän+vetäytyy+minusta+ja+pitää+kyrpäänsä+vatsani+päällä,+kuuma+sperma+ruiskuaa+rinnoilleni.+Hän+istahtaa+ja+naurahdan,+olemme+melkein+alasti+vain+aurinkolasit+silmillä.+Hän+kaivaa+jostain+paperia+ja+siivoaa+sotkunsa+rinnoiltani.+Puemme+vaatteitamme+hiljaisuudessa+ja+nousen+ylös+autosta.+Menen+omaan+autooni+ja+käynnistän+pökötin.+Se+starttaa+heti.+Nousen+vielä+autostani+ja+kävelen+miehen+luo+ja+suutelen+häntä.Menen+autooni+ja+ajan+pois.+Taakse+vilkaisematta.Harmi.
  10. Lincoln+miehen+kuuma+hengitys+ihollani+saa+minut+hieromaan+peppuani+vasten+kuumaa+nahkaa.+Pääni+sattuu+ikävästi+vasten+ovea.+En+ole+koskaan+harrastanut+autossa+muuta+kuin+ajamista,+en+ymmärrä+miksi+se+viehättää+ihmisiä.+Näinkin+tilavassa+autossa,+ahtaus+tuntuu.+Kieli.Kieli+työntyy+muitta+mutkitta+suoraan+pillunhuulien+välistä+sisääni.+Mies+urahtaa+tyytyväisenä.+Hieron+rintojani+mekkoni+päältä+ja+taivutan+selkääni+nautinnosta.+Kieli+työstää+minua+erittäin+taitavasti,+työnnän+jalkani+miehen+selkään+ja+painan+häntä+kiinni+itseeni.+Mies+painaa+sormen+sisääni+ja+säikähdyksestä+kopsautan+pääni+oveen,+auu.+Mies+nostaa+kysyvästi+päänsä+ylös+hameeni+alta,+hänen+suun+ympärystä+on+aivan+märkä+mehuistani.+Näky+on+jotenkin+groteski,+samalla+kuitenkin+ihan+helvetin+kiihoittava!+Hieroessa+päätäni,+mies+ojentaa+kätensä+ja+avaa+takanani+olevan+oven.+Pääni+roikkuu+nyt+hieman+penkin+yli,+auton+ulkopuolella.+Miehen+sormi+on+edelleen+sisälläni.+Nyt+hän+työntelee+sitä+edestakaisin+ja+katsoo+minua,+hänen+kätensä+vetää+mekkoni+etumuksen+alas+ja+röyhkeästi+puristelee+rintojani,+jättäen+niihin+punaisia+jälkiä.+Sormi+alkaa+vaativasti+koukkia+herkkää+pistettä+sisälläni.+Hänen+toinen+kätensä+puristaa+on+kaulaani+kevyesti,+roikotan+päätäni+ulos+ja+lantioni+työntyvät+ylöspäin+kun+saan,+huomaan+jopa+pidättäväni+henkeä.+Mies+imaisee+klitorikseni+suuhunsa+ja+keikun+aallonharjalla+hieman+pidempään.+Siirrän+jalkani+pois+hänen+selästään+ja+nousen+istumaan.+Sepalus.Miehen+kyrpä+huutaa+vapautumista,+hymyilen,+hymähdän+ja+katson+vihreisiin+silmiin.+Miehen+ilme+on+vakava,+silmät+mustat+smaragdit.+Vedän+nopeasti+henkeä.+Napitan+sepaluksen+auki,+mies+auttaa+hieman+laskemaan+housujaan,+kaivan+pinkeistä+boxereista+kalun+käteeni.+Yllätyn+kuinka+iso+se+on+ja+huokaisen+tahattomasti.+Mies+hymähtää+ja+hymyilee+irvokkaasti.+Liikutan+kättä+varrella+muutamia+kertoja+ja+elin+paisuu+kädessäni,+suustani+valuu+kuolaa+leualle+ja+nuolaisen+terskaa+tunnustellakseni,+kostutan+huuleni+kyrvän+päässä+ja+avaan+suuni+niin+isoksi+kuin+saan+ja+lasken+pääni+alaspäin,+kieleni+hieroo+vartta+kun+nostan+päätä+ylöspäin+ja+lasken+taas+alemmas+kuin+äsken.+Mies+nostaa+kätensä+niskaani+ja+hieroo+sitä+kevyesti+peukalollaan.+Upotan+miestä+liikkeilläni+aina+vain+syvemmälle+kurkkuuni,+kyrpä+on+aivan+ihana.+Pitkä+ja+tanakka.+Nostan+pääni+pois,+katson+miestä+silmiin+ja+nuolaisen+häpeilemättä+huuliani.Avaan.+Mekossani+on+yksi+vetoketju,+oikean+käteni+alla.+Avaan+sen+ja+nostan+mekkoni+pois+pääni+ylitse.+Lasken+sen+varovasti+etupenkille.+Nousen.Varovasti+käännyn+selin+mieheen+ja+peruutan+hänen+syliinsä.+Otan+kalusta+kiinni+ja+ohjaan+sen+huulilleni.+Mies+kietoo+molemmat+käsivartensa+vartaloni+ympäri+ja+vetää+minua+kiinni+itseensä.+Hän+työntää+lantioitaan+ylöspäin+ja+uppoaa+heti+syvälle+sisääni,+parkaisen+kiimaisena+ja+heitän+pääni+taaksepäin,+mies+imee+kaulaani.+Odotamme..Kalu+täyttää+minut+kokonaan,+tuntuu+kuin+sillä+ei+olisi+tilaa+liikkua+sisälläni.+Nostan+jalkani+ylös+penkille+ja+painan+jalanpohjat+vasten+nahkaa.+Liikutan+itseäni+varovasti+ylöspäin+ja+nyyhkytän+siitä+miten+hyvältä+tuo+kalu+tuntuu+minussa.+Mies+puristaa+minua+taas+vasten+rintaansa+ja+työntää+lantiotaan+ylös+ja+alas+hitaasti,+se+tuntuu+niin+hyvältä+että+tuntuu+jo+siltä+että+toivoisin+että+kalu+olisi+pienempi,+mies+tuntuu+tietävän+mitä+ajattelen+ja+pitää+minua+tiukasti+otteessaan.+Vaikeroin+kiimassa+ja+pilluni+alkaa+pikkuhiljaa+kostua+ja+sykkiä.+Miehen+ote+löystyy+samalla,+oikeastaan+pidin+siitä+miten+hän+puristi,+piti+minua+paikoillaan.+Otti+minut!
  11. Iina,+rauhoitu,+käsken+itseäni+olemaan+hiljaa.+Kiität+vain+avusta+ja+jatkat+matkaa.+Miten+vaikeaa+se+voi+olla!?Mies+hymyilee.+Miksi+hän+hymyilee?+Miksi+hän+tuijottaa?+Tunnen+miten+puna+nousee+kaulasta+ylöspäin,+korviin+asti.+Suoristaudun+auton+vierestä+ja+katson+pois+päin.+Vilkaisen+kuitenkin+takaisin+ja+nielaisen+tyhjää,+sillä+hän+tuijottaa+yhä.+Liikahdan.Kävelen+hitaasti+hänen+autonsa+vierttä+ja+vilkaisen+takaoven+kohdalla+olkani+ylitse.+Mies+on+siirtynyt+myös+autojemme+välistä+tielle+ja+seuraa+minua+katseellaan.++Painan+nappia+ja+vedän+kahvasta+oven+auki.+Sisältä+puskee+myskisen+partaveden+tuoksu.+Astun+sisään+autoon,+penkit+ovat+tummanpunaista+nahkaa.++Työnnyn+penkillä+toisen+oven+luo+ja+otan+rennon+asennon+ja+odotan+miehen+tulevan+avoimen+oven+luo.+Hän+ei+anna+minun+kauaa+odottaa.+Odotan+jännittyneenä.+Hän+istuutuu+autoon+ja+vetää+oven+perässään+kiinni.+Taivun+kohti+jalkojani+ja+avaan+toisen+kengän+soljen+hitaasti+ja+otan+kengän+pois+jalastani.+Nostan+toista+jalkaa+ylös+ja+mies+tarttuu+nilkkaani,+avaa+soljen+ja+riisuu+kenkäni.+Sydän+pamppailee+rinnastani+ulos.+Hän+nostaa+jalkateräni+kohti+kasvojaan+ja+hengittää+nenä+kiinni+ihossani,+hänen+huulensa+pyyhkivät+jalan+sisäreunaa+kevyesti,+kuitenkin+niin+että+karhea+parransänki+ei+jää+minulta+huomaamatta.+Mietin.Mietin+hetken+miltä+se+tuntuisi+vasten+herkintäni,+vilkaisen+miestä+nopeasti+ja+kuin+arvaten+ajatukseni+hän+pyyhkii+huulillaan+kohti+nilkkaani,+säärtä.Kieli.Työntyy+ulos+miehen+suusta+ja+se+lipuu+nyt+yli+polveni,+kohti+reittäni.+Hengitän+(vaivoin+😉).Hengitykseni+muuttuu+yhä+raskaammaksi.+Mies+levittää+hellästi+jalkojani+ja+työntää+kätensä+hameeni+alle+ja+vetää+pikkuhousuni+pois.+Puren+alahuultani+ja+katson+hänen+vihreisiin+silmiinsä+himoiten.+Hän+siirtyy+penkille+ja+kumartuu+eteeni.+Hän+tarttuu+pakaroistani+ja+vetäisee+minua+alemmas.+Makaan+penkillä+hänen+edessään.+Hän+levittää+jalkani+erilleen+ja+hitaasti+edeten+raapii+sänkisellä+poskellaan+reiteni+herkkää+ihoa.+Pilluni+muuttuu+hetkessä+märäksi+ja+se+kaipaa+jo+kosketusta.
  12. Onneksi+jätin+viestisi+huomiotta,+ähäkutti.+😉
  13. Työnnän+itseäni+taaksepäin,+haluan+tuon+ihanan+pitkän+kielen+uudestaan+tutkimaan+sopukoitani.+Hän+tekee+sen,+kiihottumiseni+kasvaa+sisälläni,+tunnen+miten+poskeni+punoittavat,+mies+lipoo+minua+niin+kutkuttavalla+tavalla.+Väreet+alkavat+päästäni+ja+nostavat+jokaisen+vartaloni+hermon+hereille,+jalkani+tärisevät+holtittomasti+ja+kaikki+veri+tuntuu+pakkautuvan+klitorikseeni+kun+räjähdän+palasiksi+orgasmin+intensiivisyydestä.+Mies+ei+lopeta.+Kieli+vaihtuu+sormeen.+Värisen+sormen+liikkeiden+mukana.+Sormen+työntyessä+sisääni+ja+koukistuessa+saan+nopeasti+uuden+orgasmin,+nain+häpeilemättä+miehen+sormea+ja+saan+monta+ihanaa+väristystä+pitkin+vartaloani.Kiepsahdan+ympäri,+haluan+suudella+miehen+suuta+ja+maistaa+omat+mehuni.+Hivelemme+toisiamme+ja+nuolen+hänen+kaulaansa,+näykin+korvaa.+Seuraan+leukalinjaa+hampaillani+ja+puren+hänen+alahuultaan.+Mies+urahtaa+ja+avaa+suunsa+kielelleni,+hänen+kätensä+löytävät+rintani.+Työnnän+miestä+taaksepäin+ja+hän+kaatuu+selälleen+sängylle,+nousen+hajareisin+hänen+päälleen+ja+pumppaan+kalua+edestakaisin.+Ohjaan+sen+sisääni+ja+varovasti+laskeudun+alaspäin.+Pyöritän+lantiotani+jotta+penis+uppoaa+pohjaan+asti.+Hymyilemme+toisillemme+hetken+ennen+kuin+alan+liikkua+hitain+liikkein+hänen+kalunsa+ympärillä.+Se+hieroo+niin+ihanasti+pilluni+seinämiä,+miehen+kädet+löytävät+rintani.+Ihoni+tuntuu+viileältä+vaikka+olen+aivan+kuumissani,+katson+miehen+himokkaita+silmiä,+mies+alkaa+pumpata+kaluaan+sisääni+ja+kohottaudun+hieman+ylemmäs,antaakseni+hänelle+tilaa,+joka+työnnöllä+hän+painaa+minua+lanteistani+itseään+vasten,+vaatien.+Tunnen+miten+penis+jäykistyy+sisälläni+ja+alan+täristä+holtittomasti.+Peukalo+löytää+klitorikseni,+taivutan+pääni+taaksepäin+ja+parahdan+saadessani+sykkivän+orgasmin,+mies+nousee+ylös+ja+imaisee+rintojani+suuhunsa+ja+orgasmi+aaltoni+vain+jatkuu...Mies+laskee+minut+sylistään+sängylle+ja+nousee+päälleni.+Hän+työntää+kalunsa+takaisin+pilluuni+ja+huomioi+minut+kokonaan;+hänen+toinen+kätensä+vaeltelee+vartalollani,+samalla+kun+hän+liikuttaa+lantiotaan+ihanan+kiduttavan+hitaasti.+Pian+olemme+kyljellämme+lakanoissa,+mies+on+takanani+ja+työntelee+itseään+sisääni,+puristan+häntä+takapuolesta+itseäni+vasten.+Hän+kiertää+toisen+käden+altani+rintojen+päälle+ja+rutistaa+minua+itseään+vasten.+Tuntuu+että+en+voisi+enää+enempää+kostua,+mutta+siinä+avoinna,+miehen+soitettavana,+hikisten+kehojemme+ja+naimisäänien++säestämänä;+tunnen+valuvani.+Mies+hieraisee+keskisormellaan+nopeasti+klitoristani+ympäri+ja+nesteeni+roiskuvat+pitkin+lakanoita.+Hämmennyn+hetkeksi,+mutta+miehen+vain+jatkaessa+päästän+irti+ja+saadessani+aaah,+miehen+penis+alkaa+sykkiä+sisälläni+ja+hän+puristaa+minua+vielä+tiukemmin+itseään+vasten+saadessaan.++Olin+nukahtaa+sänkyyn+miehen+viereen.+Aurinko+on+nousemassa,+liikun+hiljaa+sängystä+pois.+Puen+asuni+päälle.+Mies+näyttää+niin+herkulliselta+alastomana,+mutta+minulla+on+velka+maksettavana.------Mies+herää+auringon+säteiden+lämmittäessä+vartaloa.+Hän+vilkaisee+yöpöydälle+ja+näkee+pikkuhousut+ja+viestin:Kiitos+kellosta.+Jos+haluat+sen+takaisin..+soita+040*******.