Pippelin imeminen

Anonyymi

Moi, kysyisin kokemuksia kyseisestä aiheeta kun on suunnitteilla suuseksi. Olen siis 19-vuotias henkilö.

13

2141

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olin samanikäinen nuori nainen joitakin vuosia sitten kun mä sain suihin yhdeltä vanhemmalta eläkeläismieheltä. Hän ei mua imenyt mutta hankasi sormillaan edestakaisin mun pimppiä että veteli oikein kunnolla sitä kuin isän kädestä olisin saanut. Melkein sain orkut mutta ei ihan. Sen verran kovat otteet oli miehellä. Tuntuihan se pimppi vähän aralta sen jälkeen. Se oli ihan mukava hetki .

    • Anonyymi

      Se on mukavaa puuhaa kummallekin osapuolelle, jos perusasiat on kunnossa.
      - Puhtaus: pyydä kumppaniasi käymään pesulla ja pesemään myös takapuolensa. Pesemättömän perseen haju muutaman kymmenen sentin päässä nenästä saattaa haitata fiilistä. Samoin kikkeli & ympäristö on kiva saada puhtaana käsiteltäväksi.
      - Etene rauhallisesti, tutki ja nauti.
      - Ota tukeva ote kalun juuresta, jotta mies ei vahingossa työnnä vehjettään liian syvälle suuhusi. Sinä määräät syvyyden, ei mies.
      - Vinkkinä, terskan alla oleva poimu on melkei yhtä herkkä kuin klitoris.

      • Kiitos kyseisistä vinkeistä, mutta mitä tarkoitat "Poimulla"? Olen vähän huono yhdistämään epätuttuja sanoja


      • Anonyymi
        Ace-Pinguin kirjoitti:

        Kiitos kyseisistä vinkeistä, mutta mitä tarkoitat "Poimulla"? Olen vähän huono yhdistämään epätuttuja sanoja

        Tarkoitan terskan alapuolella olevaa kohtaa, jossa terskan limakalvon kaaret ja peniksen alapuolen iho kohtaavat.


    • Pitää kuunnella ja lukea toisen kehoa samalla kun kosket penikseen. Ensimmäinen kerta on ikimuistoinen ja saattaa venahtaa. Oi, muistoja.

      • Ihanalta maistuu toi sperma itse nuoltuna
        :)


      • Anonyymi
        Ace-Pinguin kirjoitti:

        Ihanalta maistuu toi sperma itse nuoltuna
        :)

        Possu 🐷


    • Pippeliä on ihanaa imeä. Tuntea toisen kova suussa ja tuottaa nautintoa aina laukeamiseen asti. Ja pippelistä tulevat spermat kuuluu tietysti niellä.

      • Anonyymi

        Sika 🐽


      • Ne vois myös antaa tursua yli ja vähän leikkiä sillä, fiilisten mukaan.


    • Anonyymi

      olen mies tuttua kaveria imeskellyt nnuolut pussit pepun ottanut syvälle spermat suuhun herätellyt uuteen seisokkiin joskus kolme kertaa päivässä lastit niellyt

    • Anonyymi

      Minun mies hyväilee sormella ensin ja sitten nuolee hellästi ja hitaasti pimppiäni ja sitten välille nopeammin ja nopeammin ja niin laukean. Liukkaria pitää hiukan käyttää sormissa.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1535
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      741
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe