Moi, kysyisin kokemuksia kyseisestä aiheeta kun on suunnitteilla suuseksi. Olen siis 19-vuotias henkilö.
Pippelin imeminen
13
3459
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olin samanikäinen nuori nainen joitakin vuosia sitten kun mä sain suihin yhdeltä vanhemmalta eläkeläismieheltä. Hän ei mua imenyt mutta hankasi sormillaan edestakaisin mun pimppiä että veteli oikein kunnolla sitä kuin isän kädestä olisin saanut. Melkein sain orkut mutta ei ihan. Sen verran kovat otteet oli miehellä. Tuntuihan se pimppi vähän aralta sen jälkeen. Se oli ihan mukava hetki .
- Anonyymi
Se on mukavaa puuhaa kummallekin osapuolelle, jos perusasiat on kunnossa.
- Puhtaus: pyydä kumppaniasi käymään pesulla ja pesemään myös takapuolensa. Pesemättömän perseen haju muutaman kymmenen sentin päässä nenästä saattaa haitata fiilistä. Samoin kikkeli & ympäristö on kiva saada puhtaana käsiteltäväksi.
- Etene rauhallisesti, tutki ja nauti.
- Ota tukeva ote kalun juuresta, jotta mies ei vahingossa työnnä vehjettään liian syvälle suuhusi. Sinä määräät syvyyden, ei mies.
- Vinkkinä, terskan alla oleva poimu on melkei yhtä herkkä kuin klitoris.Kiitos kyseisistä vinkeistä, mutta mitä tarkoitat "Poimulla"? Olen vähän huono yhdistämään epätuttuja sanoja
- Anonyymi
Ace-Pinguin kirjoitti:
Kiitos kyseisistä vinkeistä, mutta mitä tarkoitat "Poimulla"? Olen vähän huono yhdistämään epätuttuja sanoja
Tarkoitan terskan alapuolella olevaa kohtaa, jossa terskan limakalvon kaaret ja peniksen alapuolen iho kohtaavat.
Pitää kuunnella ja lukea toisen kehoa samalla kun kosket penikseen. Ensimmäinen kerta on ikimuistoinen ja saattaa venahtaa. Oi, muistoja.
- Anonyymi
Ace-Pinguin kirjoitti:
Ihanalta maistuu toi sperma itse nuoltuna
:)Possu 🐷
Pippeliä on ihanaa imeä. Tuntea toisen kova suussa ja tuottaa nautintoa aina laukeamiseen asti. Ja pippelistä tulevat spermat kuuluu tietysti niellä.
- Anonyymi
Sika 🐽
- Anonyymi
olen mies tuttua kaveria imeskellyt nnuolut pussit pepun ottanut syvälle spermat suuhun herätellyt uuteen seisokkiin joskus kolme kertaa päivässä lastit niellyt
- Anonyymi
Minun mies hyväilee sormella ensin ja sitten nuolee hellästi ja hitaasti pimppiäni ja sitten välille nopeammin ja nopeammin ja niin laukean. Liukkaria pitää hiukan käyttää sormissa.
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805933Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2885234Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453304Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102726Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41655Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211440Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1761033