Vapaa kuvaus

Novellini:
Mitä aamupalaksi?
Julian vai Julia
Hierontapöydällä
Tuote-esittelijä
Pimeässä yössä
Erään Tuhkimon tarina

Minua ei kiinnosta sepustaa vaan aktia toisensa perään, haluan että hahmoilla on jonkinlainen persoona ja historia tai että heillä on tulevaisuus. Ehkä jotkut kyllästyvät sepustamiseeni, mutta minusta on mukavampi kirjoittaa yksityiskohtaisesti. Toivottavasti joku teksteistäni miellyttää sinua. Kommentit piristävät päivääni kuin aurinko sateen jälkeen! 🤪

Aloituksia

0

Kommenttia

90

  1. Nurisen+turhautuneena+ja+mutristan+huuliani."Mitä.+Eikö+kettu+kestä+omaa+lääkettään?"+mies+hymyilee+valloittavasti+ja+silmät+tuikkivat+hämärässä.+Hän+nojautuu+eteenpäin+jalkani+yhä+hänen+hartiallaan+ja+kova+kyrpä+painuu+lähelle+nivusiani,+nielaisen+tyhjää.+Muistan+vielä+todella+hyvin+sykkivän+kalun+suussani+ja+liikutan+varovasti+peppuani+kuin+yrittäen+saada+kalun+osumaan+herkimpään+paikkaan.+"No,+no.+Ei+ihan+vielä.+Meillä+on+koko+yö+aikaa."+mies+antaa+minulle+lupauksen+ja+katsoo+kiemurteluani+lähinnä+huvittuneena.+Hänen+molemmat+kätensä+löytävät+taas+rintani+ja+hän+puristaa+niitä+hellästi+yhteen+ja+aloittaa+nuollen+kumpaakin+nänniä+ja+nännipihaa+vuorotellen.+Kivikova+kyrpä+painuu+vasten+märkiä+pikkuhousujani,+toivon+että+niihin+palaisi+reikä.++Kärvistelen+hikisenä+miehen+alla+ja+työnnän+rintojani+lähemmäs+hänen+suutaan.+"Pidätkö+siitä+että+nuolen+rintojasi?"+hän+kysyy.Ynisen+kiimaisena.+"Haluan+että+kerrot+sen+minulle."+hän+sanoo."Pidän+siitä+miten+käsittelet+rintojani,+hellästi+mutta+samalla+vaatien."+saan+huoahdettua+vastaukseni+hengästyneenä.+Mies+katsoo+suoraan+silmiini+ja+hymyilee,+sitten+imaisee+nännejä+ja+taas+nuolee.+Tunnen+miten+klitorikseni+alkaa+sykkiä+sitä+hinkkaavan+kyrvän+alla+ja+pääni+heiluu+puolelta+toiselle.+En+paljon+pääse+liikkumaan,+lihaksikkaan+kehon+alla+joka+painaa+minua+vasten+sänkyä.+"Tule+minulle.+Nyt!"+hän+sanoo+minulle+ja+tunnen+miten+lämpö+leviää+koko+vartalooni+klitoriksestani+ylös+rintoihin+ja+huudahdan+yllättyneenä+orgasmin+voimakkuudesta.+Orgasmi+tuntui+varpaissani+asti+ja+tuntui+kuin+hiukset+olisivat+sähköiset.+"Hyvä."+mies+sanoo+ja+suutelee+rinnoiltani+ylös+kaulaan.+Hän+tuo+toisen+kätensä+kaulalleni+ja+hieroo+peukalolla+leukalinjaani+ja+laskeutuu+suutelemaan+minua.+Nostan+käteni+hänen+selkäänsä+ja+näykimme+toistemme+huulia,+kielemme+hierovat+vastakkain+ja+roikun+miehessä+kuin+olisin+hukkumaisillani.+Mies+nousee+päältäni+ja+jää+istumaan+jalkojensa+päälle.+"Tule+tänne+kissa,+saat+maistaa+kermaa."+naurahdan+ja+pyörittelen+silmiäni+miehelle+hänen+huonosta+vitsistään.+Nousen+kuitenkin+ylös+ja+siirryn+kontilleen+hänen+eteensä+ja+nuolen+kyrpää+alhaalta+ylös,+kieli+leveänä,+mutta+en+terskaan+asti.++On+miehen+vuoro+murista+hiljaa+tyytymättömyyttään.++Otan+kalusta+kiinni+ja+pidän+sen+suorassa,+otan+varovasti+toisen+pallin+suuhuni+ja+mies+sihahtaa+terävästi+hampaidensa+välistä.+"Sattuuko?"+kysyn+heti.+Mies+puristaa+päätään+ja+jatkan+nuolemalla+palleja.+Pumppaan+kädellä+kalun+vartta+ja+katson+miten+terska+alkaa+kiiltää+ja+turvota.+Juuri+kun+meinaan+ottaa+terskan+hellään+käsittelyyni,+mies+pysäyttää+minut+ja+sukeltaa+alleni.+Kyrpä+on+suoraan+suuni+kohdalla,+minua+kuitenkin+kiinnostaa+mitä+mies+aikoo.+"Jatka."+hän+sanoo+eikä+muuta.+Pilluni+sykkii+odotuksesta,+mutta+mies+ei+tee+elettäkään+riisuakseen+pikkuhousujani+pois.+Olen+kontillani+hänen+päällään+ja+tartun+kädelläni+varresta+kiinni.+Puhallan+terskan+päätä,+nuolaisen+lämpimällä+kielellä+ja+taas+puhallan.+Mies+tarttuu+kiinni+lanteistani+ja+painaa+minut+alas,+tunnen+kuuman+hengityksen+pilluhuulillani,+yritän+liikkua+pois+mutta+en+kykene+liikkumaan.+Kuulen+miten+mies+hengittää+nenän+kautta+sisään+ja+hieroo+nenäänsä+vakoani+vasten.+En+pysty+keskittymään+siihen+mitä+olin+itse+tekemässä+ja+vain+antaudun+kuulostelemaan+omaa+kehoani.+Mies+puhaltaa+taas+kuumaa+ilmaa+ja+tunnen+miten+kiimani+valuu+hänen+rinnalleen,+huohotan+hengästyneenä+ja+nojaudun+käsiini+ja+nostan+ylävartaloani.+Mies+lopettaa+heti+ja+muistuttaa+minua+jatkamaan.+Turhaudun,+mutta+otan+kyrvänjuuresta+kiinni+puristaen++ja+suutelen+hellästi+kiiltävää+terskaa.+Kieleni+vaeltaa+terskalla+kosteana+ja+irroitan+puristavan+otteeni.+Imen+sen+sisääni+kokonaan+ja+jään+siihen+hetkeksi+kuulostelemaan.+Mies+hieroo+edelleen+nenäänsä+minuun+ja+hengittää+tuoksujani+sisäänsä.+Alan+hitaasti+liikuttamaan+päätäni+edes+takaisin+ja+nuolen+samalla+kyrvän+vartta.+Yhtäkkiä+mies+nuolaisee+kielellään+housujeni+päältä+hellästi+ja+hitaasti.+Yritän+taas+keskittyä+omaan+puuhaani,+sitä+hän+ilmiselvästi+haluaa.+Häiritä+keskittymistäni+ja+onnistuu+siinä+loistavasti.
  2. Yes+I+do.
  3. Miehen+puolesta+😄
  4. "Saatana!+Se+tuntui+todella+hyvältä.Pääsit+yllättämään."+Mies+sanoi+ja+katsoi+laskevaa,+kosteaa+elintään+hämmentyneenä.+Hyrähdän+tyytyväisenä+nauruun+ja+katson+miestä+pää+kallellaan.+Hän+on+edelleen+edessäni+ja+nojaan+käsiini,+odottaen.+Mies+nousee+ylös+ja+ojentaa+kätensä.+Otan+avun+vastaan+ja+nousen+ylös.+Mies+ei+jää+odottelemaan+vaan+kallistaa+päätään+ja+tuo+huulensa+aivan+lähelle+suutani.+Tunnen+hengityksen+kasvoillani+ja+haistan+mintun+tuoksuisen+hammastahnan.+Mies+etsii+silmistäni+lupaa+jatkaa+ja+avaan+huuliani+hieman,+kutsuvasti+erilleen.+Sähkö+kihisee+välissämme+ja+lämpö+valtaa+kehoni,+miehen+koskettaessaan+huulillaan+omiani.+Ihokarvani+nousevat+pystyyn.+Kaikki+aistini+ovat+hereillä.+Hän+nuolaisee+alahuultani+ja+pyytää+lupaa,+avaan+suuni+hänen+tutkivalle+kielelleen.+Suutelemme,+imen+hänen+kieltään+ja+hän+puraisee+alahuultani.+Sanat+on+sanottu,+nyt+on+aika+kehojen+puhua.+Hän+vetää+hiuksistani+päätäni+takakenoon+ja+siirtyy+nuolemaan+ja+puremaan+kaulaani.+Hän+löytää+pukuni+vetoketjun+ja+riisuu+minut.+Huulet+seuraavat+käsiä.+Joka+kosketus+saa+pilluni+sykkimään,+haluamaan.++Hänen+kätensä+löytävät+paljaat+rintani,+peukalo+osuu+oikean+puolen+nänniin+samalla+kun+hän+nuolaisee+vasenta.+Huokaisen+tyytyväisenä+ja+tunnen+miten+mies+hymyilee.+Pidän+kättäni+hänen+hiuksissaan+ja+tukistan+hellästi."Taidat+pitää+tästä?+hän+sanoo+ilkikurisesti+ja+kuljettaa+minua+kohti+sänkyä.+Sitten+hän+tönäisee+kevyesti+ja+kaadun+sängylle.+Hän+riisuu+boxerinsa+ja+kyrpä+täydessä+valmiudessa+laskeutuu+viereeni.+Olin+kyllä+jo+ihan+valmis+hänelle,+mutta+hän+ei+vielä+tule+sisääni+vaan+kiusaa+rintojani+lisää.++Hän+pyörittää+rintaani+koko+kädellään+ja+puristaa+hellästi,+sitten+nuolaisee+ja+imaisee+kovaa+nännejäni.+Yläkroppani+taipuu+kiihotuksesta+kaarelle+ja+työnnän+rintojani+hänen+työstettäväkseen.+Miten+kosketus+voikin+tuntua+niin+hyvältä!?+Mies+siirtyy+huulillaan+kohti+vatsaani,+käsien+edelleen+puristellessa+rintojani.+Lantioluun+kohdalla+hätkähdän+ja+työnnän+lantiota+vaistomaisesti+ylöspäin.++Hän+suutelee+pikkuhousujeni+reunalta+alaspäin+ja+kosteiden+pilluhuulieni+yli.+Huohotan+niin+kiihottuneena,+haluan+että+hän+jo+riisuisi+minulta+loputkin.
  5. Mehujään+😋
  6. Vaikka+kiimani+valui+sängylle+asti,+tuo+sattui.+Christian+ähkäisi+ja+työnteli+muitta+mutkitta+itseään+sisääni.+Kipu+alkoi+lievetä,+enkä+voinut+itselleni+mitään+ja+aloin+voihkia.+Unohdin+itseni+kokonaan+ja+annoin+vartaloni+hänen+työstettäväkseen.+Tunsin+miten+sisältäni+valui+lisää+märkää+ja+taas+muistin+piian+nautinnon,+supistelin+sisältäpäin,+tuntui+uudelta+ja+niin+hyvältä.+Voihkin+yhä+äännekkäämmin+ja+aloin+kiemurrella+vastaan,+hiukseni+aukesivat+ja+huusin+Christianin+nimeä,+omalla+naisen+äänelläni+huoahtaen.-Mitä!?+kuulin+hänen+sanovan+ja+irrottautuvan+minusta+nopeasti.+Elin+sykki+limaa+lattialle.+Nousin+ylös+istumaan.-Christian.+Minä..+sanat+takertuivat+kurkkuuni.-Mitä+ihmettä+Julian?+Kuka+sinä+olet?+Christian+oli+pelokkaan+näköinen.-Oletko+noitunut+minut?!+Ei,+ei.+Tämä+ei+voi+olla+totta.+Nyt+minun+pitää+selvitä.+En+halua+puhua+tästä+nyt.+Minä+nukun+tässä+sängyllä+itseni+selväksi+ja+sinä+saat+mennä..Mene+ihan+mihin+huvittaa.+Puhumme+tästä+aamulla;+hän+ärjyi.+Auoin+suutani+koko+sen+ajan+kuin+haluten+sanoa+jotain,+mutta+en+todellakaan+tiennyt+mitä+olisi+pitänyt+sanoa.+Olin+paljastunut.+Nyt+hän+varmasti+kertoisi+kaikille+ja+se+olisi+kaiken+hauskan+loppu.Christian+pyörähti+sängylle+ja+alkoi+melkein+saman+tien+kuorsata.+Minä+tiesin+minne+minun+pitää+mennä.+Työnsin+mies+minän+vaatteet+lattialla+olevaan+arkkuun+ja+puin+sieltä+ylleni+korsetin,+mekon,+tossut+ja+huppuviitan.+Katsoin+hetken+ovelta+nukkuvaa+miestä+ja+sanoin;-Hyvästi+Christian.
  7. Tesla+saapui+ison+kartanon+pihaan.+Halunhaltija+ilmestyi+paikalle+kuin+tyhjästä+ja+muistutti+Tuhkimoa+että+Teslassa+pitäisi+istua+viimeistään+kymmentä+vaille+puolen+yötä,+sillä+tasatunnilla+taika+raukeaisi.Tuhkimo+lupasi+lähteä+orgioista+ajoissa+ja+astui+ulos+autosta.Hän+katsoi+jykevärakenteista+kartanoa+ja+sen+suuria+kaartuvia+kiviportaita+ja+alkoi+kavuta+niitä+ylös+kohti+kutsuvia+ovia.+Ovista+loisti+kynttilöiden+lepattava+liekki,kuului+iloinen+sorina,+ähinä+ja+puhina.+Kiljaisu,+mäiske+ja+läiske.+Mitä+lähemmäs+ovia+hän+pääsi,+sen+kovemmin+äänet+erottuivat.+Ovet+avautuivat+kuin+taiasta+hänen+edessään+ja+hän+saapui+tumman+vihreään+eteishuoneeseen.+Iso+kani+loikkasi+nurkasta+hänen+eteensä+ja+sanoi:+"Valitse+mikä+ovi+tahansa,+josta+sisään+halajat.+Täällä+saat+nauttia+suuresti+ja+aamulla+kotiin+palajat."Tuhkimo+ei+tiennyt+minne+mennä,+käveli+siis+suoraan+käytävän+päähän+ja+astui+sisään+huoneeseen+jonka+seinät+oli+tapetoitu+metsäksi+tai+ehkä+se+olikin+oikea+metsä.+Metsän+keskellä+oli+kukin+koristeltu+keinu.+Hän+asteli+lähemmäs+keinua.+Katseli+ympärilleen,+huoneessa+ei+näkynyt+muita.+Hän+laski+lasivaltikan+lattialle+viereensä+ja+otti+keinun+köydestä+kiinni,+kääntyi+ja+hypähti+keinuun+istumaan.+Hän+potkaisi+ilmaa+ja+alkoi+keinu+kiikkua+ilmassa.+Tuhkimo+ei+huomannut+keinumisen+hurmoksessa+että+joku+häntä+kauempaa+tarkkaili.+Tarkkailija+ei+ollut+koskaan+nähnyt+kenenkään+noin+nauttivan+keinumisesta.+Se+kiihoitti+häntä+kovasti.+Nämä+orgiat+olivat+olleet+hänen+setänsä+idea+ja+hän+oli+niihin+lupautunut+vaan+eipä+ollut+halua+osallistua.+Moni+neito,+akka+ja+isoäiti+oli+yrittänyt+häntä+lähestyä,+mutta+ei+häntä+sellaiset+munahaukat+kiinnostaneet.++Tämä+kaunotar+valkoisessa+korsetissa+oli+kuin+taikaa.+Keskellä+riettaiden+orgioiden,+oli+löytänyt+hänen+piilopaikkansa+ja+istunut+keinuun.+Siinä+tuo+nyt+keikkui+kuin+keijukainen.+Tarkkailija+tunsi+miten+elin+eli+keijukaisen+ilon+mukana+ja+hän+rohkaistui+ja+lähestyi+keinujaa.Hän+näki+maassa+jonkun+kimmeltävän,+mikä+se+oli?+Lasinen+dildo.+Olipas+siinä+kokoa.+Tarkkailijaa+vähän+jännitti.+Taisi+neito+olla+soutanut+vaossaan+tuota+lasivaltikkaa,+eikä+siksi+orgiat+kiinnostaneet.+Miksi+siis+ollenkaan+tulla+juhliin,+hän+mietti.
  8. Grrrrr...+🐈
  9. 😆+Mahtava+loppu!
  10. Asiakaskunta+tulee+sisään+huoneeseen,+yksitellen,+jotkut+keskustelevat+keskenään+ja+toiset+eivät+ole+muita+tuntevaankaan.+Heillä+on+myös+naamiot+päässään.+Tottakai,+mitäpä+muutakaan.+.Valtaosa+on+miehiä,+muutama+nainen+myös.Eräs+nainen+mustassa+leningissä+joka+nuolee+hänen+jokaista+kurviaan+astelee+suoraan+Mimmin+luo.+Nainen+hymyilee+leveästi+ja+ottaa+ratsupiiskan+käteensä.-Ai,+miten+hurmaavaa.+Tiina+olet+selvästi+ajatellut+minua,+nainen+hyrisee+ja+läpsäyttää+piiskaa+Mimmin+pakaroille.+Mimmi+ei+reagoi+mitenkään,+hän+on+siis+kokenut+saman+ennenkin,+minun+sykkeeni+sen+sijaan+nousi.+Nainen+kohottaa+piiskaa+ylemmäs+ja+läpsäyttää+uudestaan+muutamia+kertoja+ja+sitten+siirtyy+eteenpäin.+Minuun+hän+vain+vilkaisee+ja+jatkaa+ohitseni+seuraavaan+huoneeseen.+Vilkaisen+Mimmiin+ja+hän+puhaltaa+ilmaa+hampaiden+välistä,+vilkaisee+minuun+ja+nikkaa+silmää.+Katson+ihmeissäni+hänen+viileyttään.++Mihin+olenkaan+joutunut.Harmaa+hiuksinen+mies+smokissa+astelee+sisään+ovista.+Hän+skannaa+huoneen+läpi+ja+hymyilee+viekkaasti,+nielaisen+tyhjää.+Hän+kävelee+luokseni+ja+koskettaa+käsirautoihin+ja+nykäisee+niitä,+Tiina+on+heti+vierelläni+ja+mies+lopettaa.+He+kääntyvät+pois+keskustelemaan,+muutan+asentoa+vaivihkaa,+työnnyn+polvilleni+niin+että+käteni+makaavat+alaselkäni+päällä+ja+nojaan+poskeani+sänkyyn,+raskaat+rintani+tuntevat+satiinin+viileyden+ja+tunnen+nännieni+kovettuvan.Mies+siirtyy+Lissun+luo+ja+heti+hän+vetää+anustappia+ulos+"katsoakseen+lähemmin"+kuten+hän+sanoi.+Lissu+kiemurtelee+diivaanilla+miehen+liikuttaessa+tappia.+-Tuote+todella+on+aitoa+kultaa!+mies+toteaa+ja+siirtyy+Mimmin+luokse.+Hän+ottaa+kultaisen+kahvaosan+käteensä+ja+hivelee+punaisella+nahkapäällä+Mimmin+käsivartta+olkapäähän,+pitkin+selkärankaa.+Siitä+nilkkaan+ja+ylös+takareittä+ja+yhtäkkiä+läimäyttää+piiskalla+pakaran+alapuolelle+yksi,+kaksi,+kolme,+neljä,+viisi+kertaa+ja+toistaa+piiskalla+hivelyn+ja+taas+läimäyttää+piiskalla+pakaraa+10+kertaa.+Hän+siirtyy+Mimmin+taakse+ja+toteaa:-Mukava+punoitus,+loistava+tuote.+Tarpeeksi+jämäkkä.Tunnen+pilluni+kostuvan.+En+haluaisi+olla+Mimmin+paikalla+mutta+jotenkin+tuo+kiihoitti+minua+kovasti.