Vapaa kuvaus

Novellini:
Mitä aamupalaksi?
Julian vai Julia
Hierontapöydällä
Tuote-esittelijä
Pimeässä yössä
Erään Tuhkimon tarina

Minua ei kiinnosta sepustaa vaan aktia toisensa perään, haluan että hahmoilla on jonkinlainen persoona ja historia tai että heillä on tulevaisuus. Ehkä jotkut kyllästyvät sepustamiseeni, mutta minusta on mukavampi kirjoittaa yksityiskohtaisesti. Toivottavasti joku teksteistäni miellyttää sinua. Kommentit piristävät päivääni kuin aurinko sateen jälkeen! 🤪

Aloituksia

0

Kommenttia

90

  1. Hivelen+tuotteita+kädelläni+ja+todella+vaikeaa,+anaalitapin+kanssa+ei+voisi+käyttää+alushousuja+ja+mietin,+olisinko+valmis+heti+siihen.+Kaulapanta+pelotti+minua+nipistimineen+ja+jos+joku+taluttaisi+minua,+joutuisin+konttaamaan.+Jäljellä+olivat+älybody+ja+käsiraudat.Body+kiehtoi+minua,+mutta+sitten+se+että+kuka+tahansa+voisi+painella+kaukosäätimen+nappuloita!+Nielaisin.-Valitsen+käsiraudat.-Hienoa,+oiva+valinta.+Saat+päällesi+ohuen+pitkähihaisen+punaisen+bodyn,+ei+rintaliivejä+alle.+Tiina+sanoo+ja+katsoo+minua+kysyvästi.-Selvä,+vastaan+mietteissäni.-Mennäänpä+sitten+valmistautumaan.+Ovet+avautuvat+10+minuutin+kuluttua;+seuraan+Tiinaa+takaisin+pukeutumishuoneeseen.+Body+odottaa+verhon+takana.+Puen+päälleni+stringit+ja+riisun+rintaliivini+ja+vedän+bodyn+ylleni,+siinä+on+korkea+kaula-aukko,+body+suljetaan+haaroista.+Vilkaisen+itseäni+peilistä+ja+henkäisen,+en+tunnista+itseäni+peilistä.+Ehkä+se+on+vain+hyvä.+Tänään+olen+joku+muu.Menen+takaisin+Tiinan+luo+ja+hän+nyökyttää+päätään+hyväksyvästi.+Siirrymme+punaiseen+huoneeseen.+Huoneessa+on+punainen+samettinen+divaani.+Lissu+makaa+sen+päällä+kyljellään,+kädet+raukeasti+pään+takana+koukussa.+Hänen+vasen+jalkansa+on+myös+koukussa,+yllätyn+kun+näen+sen,+kultaisen+anustapin!+Lissu+hymyilee+minulle+rohkaisevasti+ja+hymyilen+takaisin.Minni+on+lattialla+olevan+lasipöydän+päällä+kontillaan,+hänellä+on+päällään+lyhyt+minihame,+niin+lyhyt+että+hänen+pakaransa+näkyvät.+Mietin+että+tuo+olisin+voinut+olla+minä.+Hänellä+on+kaulassaan+kaunis+punainen+kaulapanta.+Hänen+vieressään+pöydällä+on+punainen+nahkainen+ratsupiiska+kultaisella+kahvaosalla.+Nielaisen+jälleen+tyhjää.+Minua+alkaa+kuumottaa,+olen+jännittynyt.+Saavumme+sängyn+luo.+Sängyssä+on+puupääty+jossa+on+metallisia+yksityiskohtia.+Lakanat+ovat+varmasti+satiinia,+sillä+ne+kiiltävät+vähän.+Tiina+tulee+taakseni+ja+laittaa+ranteisiini+käsiraudat.+Siirryn+sängylle+kyljelleni+makaamaan.+Yritän+näyttää+hieman+viattomalta,+viettelevällä+tavalla.+Olen+niin+että+näen+koko+huoneen,+samalla+myös+Minnin+ja+Lissun.-Hyvä,+kaikki+alkaa+olla+valmista.+Kohta+vieraat+saapuvat.+Muista+ei+sanakaan+asiakkaille;+Tiina+muistuttaa+ja+lähtee+pois.Kaiuttimista+alkaa+soida+pehmeä,+latautunut+musiikki+ja+me+jäämme+odottamaan+iltaa.
  2. Kosketin+elintä+ensin+housujen+päältä+ja+sitten+kaivoin+sen+esiin,+pää+kiilteli+kynttilän+valossa+irstaasti.+Työnsin+hänet+sängylle+istumaan+ja+menin+hänen+jalkojensa+väliin,+otin+elimen+käteeni+ja+se+liukui+kädessäni,+nahka+sen+ympärillä+venyi+ja+liikkui+ja+kärki+paljastui+sen+alta,+kärjen+keskellä+oli+reikä.+Reikä+josta+Rubertin+limat+olivat+valuneet.+Nuolaisin+elimen+päätä.+Se+tuntui+hieman+turpoavan+kosketuksestani.+Otin+sen+varovasti+suuhuni.+Nuolin+kielellä+samalla+nahan+samettista+pintaa.+Nostin+pään+ylöspäin+ja+imin+taas+elimen+suuhuni.+Liikutin+samalla+kättäni+varrella.+Tunsin+suussani+miten+elin+halusi+pysyä+jäykästi+yhdessä+suunnassa+ja+sen+koko+oli+jo+tuplaantunut,+tämä+kiihotti+minua.+Rubertin+elin+oli+ollut+jättimäinen,+onneksi+Christian+mahtui+suuhuni+oikein+sopivasti.+Christian+työnteli+varovasti+lantiotaan+ylös+ja+urahteli+ja+kirosi.-Nyt+tulee!+hän+huudahti+ja+nieluuni+lensi+kirpeää+kuumaa+nestettä.+Lensin+selälleni+maahan+ja+kaoin.+-Tulepas+tänne+kuoma,+Christian+sanoi+ja+veti+kädestäni+minut+sängylle+mahalleni.+Jotenkin+hän+oli+saanut+taas+peppuni+paljaaksi.+Toivoin+todella+että+mökissä+oli+tarpeeksi+hämärää.+Hän+tapaili+sormiaan+peppureikääni,+reiteni+olivat+aivan+mahlaiset+ja+alapääni+valui+märkää.+Tiesin+että+minun+pitäisi+estää+tämä+mutta+en+kyennyt+ajattelemaan+järkevästi.+Halusin+tätä.+Halusin+Christiania.Christian+venytti+käsillään+pakaroitani+ja+sylkäisi+reikääni+kaksi+kertaa+ja+sitten+työnsi+kaksi+sormea+sisääni.+Huoahdin+kuuluvasti+ja+hieman+nostin+takamustani+ylös+sängystä.+Miten+joku+niin+syntinen+voi+tuntua+näin+hyvältä?!+Christian+liikkui+takanani+ja+siirtyi+polvilleen.+Jalkani+olivat+hänen+jalkojensa+välissä.+Olin+nalkissa,+en+päässyt+liikkumaan.+Hän+hieroi+elimellään+peppuvakoani+ja+mietin+että+ei,+ei+taas+sinne,+en+kestäisi+sitä,+ei+näin+pian+uudestaan,+se+varmasti+repeää!Christian+ähisi+ja+mutisi+takanani,+hän+oli+aivan+humalassa,+miten+hän+pystyy+toimimaan,+pystyykö+hän,+tietääkö+ja+muistaako?Silloin+nostin+lantioni+niin+ylös+kuin+sain+ja+juuri+kun+Christian+liikkui+kohti,+työntäen+elintään+eteenpäin,+aikomuksenaan+tunkeutua+reikääni..elin+sujahtikin+häpyyni+ja+ulvahdin+kuuluvasti.Jatkuu...+👀
  3. Menin+takaisin+ulos+ja+hetken+paikalla+seisottuani+kuulin+puistosta+kalketta,+sellaista+kun+miekat+osuvat+toisiinsa.+Kävelin+ääntä+kohti.+Christian+harjoitteli+siellä+miekkailunopettajan+kanssa.+Pysähdyin+paikoilleni+ja+seurasin+hänen+liikkeitään.+Christian+oli+riisunut+takin,+liivi+oli+auki,+solmioliina+tiessään+ja+paidan+kauluksesta+näkyi+tummaa+karvaa.+Hänen+rintansa+kimmelsi+hiestä.+Kuinkahan+kauan+hän+oli+jo+ehtinyt+harjoittelemaan?+Huomasin+katsovani+häntä+eri+tavalla.+Paksut+lihaksikkaat+reidet+tekivät+töitä+siinä+missä+miekkaa+pitelevä+käsi.+Hänen+niskaan+solmitut+vaaleat+hiuksensa+olivat+kähertyneet+niskasta.+Ruskeat+silmät+olivat+keskittyneet+kohteeseensa+niin+määrätietoisesti,+että+tunsin+kosteuden+reisissäni.+Taas+kuva+ulisevasta+piiasta+palasi+mieleeni+ja+poskeni+punehtuivat+ajatuksestakin,+siitä+ajatuksesta+että+minä+olisin+lattialla+niin+ja+joku,+ei+vain+joku+ei+kuka+tahansa+enempää+kuin+Christian+olisi+takanani+ja+työntäisi+paksua+käyrää+elintään+sisääni.+Tunne+oli+outo,+vaikka+samalla+niin+kiehtova.+Olin+aivan+ajatuksissani,+enkä+kuullut+kun+joku+puhutteli+minua.+En+ennen+kuin+hän+seisoi+aivan+siinä,+lähellä,+liian+lähellä.+CHRISTIAN!+Aivoni+heräsivät.-Julian,+missä+mielesi+on?+Christian+kysyi+virnistäen.+Nielaisin+tyhjää.-Taisit+ajatella+minua,+vai+mitä.+Hän+virkkoi+käheällä+äänellä:-Tule,+mennään+kapakkaan.+Minä+tarjoan,+kun+sinulla+on+noin+komea+pukukin!Christian+otti+minut+kainaloonsa+ja+auoin+suutani+kuin+kala,+saamatta+kuitenkaan+sanotuksi+sanaakaan.Ilta+kului+kosteissa+merkeissä,+minä+join+tällä+kertaa+viiniä.+Sahdista+sain+kamalia+röyhyjä.+Tiesin+että+minun+ei+pitäisi+juoda+enää+yhtään+tinatuopillista,+mutta+Christian+toi+vielä+yhden+eteeni.+Olin+rohkaistunut+viinistä,+kun+viimein+avasin+suuni,-Arvaapa+mihin+törmäsin+tänään+asevarastossa?+Christian+katsoi+minuun+kysyvästi.-Piikaan.+Pesi+lattioita,+sanoin+ja+hörähdin+perään.+Annoin+Christianin+tehdä+omat+johtopäätöksensä.+-Sinäkö,+piian+kimpussa?+hän+kysyi+vitsaillen.Kumarruin+eteenpäin+ja+puhuin+hiljempaa,-Nyt+se+kävelee+vinossa+pari+päivää.+hymyilin+leveästi+ja+nojauduin+taaksepäin+tuolissani.+Samassa+tiskin+takaa+tuli+piika+kävellen+vähän+oudosti+ja+osoitin+häntä+kädelläni.+Christian+katsoi+näyttämääni+suuntaan+ja+sitten+minua+ja+alkoi+nauraa.+Hänen+naurunsa+muuttui+ulvonnaksi+ja+melkein+itkuksi+jos+totta+puhutaan.+Yhdyin+hänen+nauruunsa;+sillä+sisään+astunut+piika+oli+ainakin+60+vuotias+ellei+jopa+vanhempi+ja+sitten+heitin+yhdellä+kulauksella+viinit+alas.Hoipertelimme+jälleen+kerran+Christianin+kanssa+toisiimme+tukeutuen+kohti+metsää,+kuten+niin+monta+kertaa+ennenkin.+Saavuimme+mökille.+-Kai+tarjoat+minulle+yösijan+tänään,+et+voi+laittaa+minua+kävelemään+kotiini+tässä+kunnossa,+nyt+minut+pystyisi+kuka+vaan+kolkkaamaan?+hän+virkkoi+ja+sumeat+aivoni+eivät+estelleet,+sen+sijaan+kuulin+suuni+sanovan:-Tottakai!+Sisään+vain+peremmälle.+Minun+tupani+on+sinun..Yhtäkkiä+Christianin+huulet+olivat+taas+huulillani.+Halusin+upottaa+käteni+hänen+hiuksiinsa+ja+niin+teinkin.+Christian+availi+samalla+liivini+nappeja+ja+riuhtoi+paitaani+auki.+Hänen+kätensä+pysähtyivät+siteeni+päälle+ja+hän+irrottautui+minusta.-Mitäs+tämä+on?-Olin+eilen+kaksintaistelussa,+näkisitpä+sen+toisen+kaverin,+keksin+sanoa+ja+hörähdin.+Tartuin+Christiania+niskasta+ja+vedin+hänet+kiinni+itseeni.+Painoin+avonaisen+suuni+hänen+huulilleen+ja+hieroin+kielelläni+hänen+kieltään.+Rintojani+pakotti+siteen+alla,+jotenkin+niin+kutkuttavalla+tavalla+samalla+kun+olin+seota+siihen+tunteeseen,+että+minun+teki+mieli+repiä+se+pois+päältäni+nyt+heti.Nyt+laskeuduin+itse+Christianin+eteen.+Mielikuva+piiasta+lattialla+ja+muisto+Christianin+elimestä+suussani;+saivat+minut+toimimaan.Jatkuu
  4. Kehoitin+häntä+polttamaan+vaatemytyn,+voin+vain+toivoa+parasta+että+hän+sen+tekee.Hän+yritti+heti+miettiä+mistä+saisin+uudet+vaatteet.+Menin+yksi+pieneen+huoneeseen+missä+reikätuolini+oli+ja+istuin+alas.+Virtsa+suihkusi+heti,+reikäni+oli+jo+umpeutunut+mutta+yllätyin+miten+helposti+uloste+tuli+ulos+sieltä.+Pyyhin+reikäni+liinaan+ja+soitin+kelloa+jotta+palvelija+tiesi+tulla+tyhjentämään+tuolini.+Toinen+palvelija+oli+aiemmin+tuonut+sanan+isältäni+ja+lähdin+oitis+häntä+tapaamaan.+Isäni+Kuningas+Carl+ilmoitti+minulle+että+nyt+on+aika+vihdoin+alkaa+etsiä+minulle+puolisoa.+Tiesin+että+joskus+se+olisi+edessä,+mutta+toivoin+hartaasti+että+en+joutuisi+sopimusliittoon.+Tanssiaiset+järjestettäisiin+kahden+viikon+kuluttua+ja+kaikki+kynnelle+kykenevät+herttuat,+kreivit,+jaarlit+ja+prinssit+olisi+kutsutut.+Christian+tulisi+myös,+minua+alkoi+jännittää.+Mitä+jos+hän+tunnistaisi+minut+Julianiksi?!+Iltapäivällä+kävelin+puutarhan+läpi+metsään+ja+siellä+sijaitsevaan+mökkiin.+Astuin+sisään+ja+sinne+oli+toimitettu+minulle+uusi+puku.+Edellinen+oli+yksinkertaista+beigeä+puuvillaa,++takin+hihoissa+oli+ollut+kirjo-ompeleet.+Nyt+saisin+pukea+päälleni+valkoisen+röyhelöhihaisen+paidan,+ruskean+nahkaisen+takin,+mustat+puuvillahousut,+musta+yksinkertainen+liivi+jossa+kukkakuvioiset+hopeanapit,+valkoiset+sukat+ja+solmioliinan.+Solmioliinaa+varten+pöydällä+oli+mustalla+timantilla+koristeltu+solmionpidike.+Vaikka+takissa+ei+ollut+kirjo-ompeleita,+se+oli+silti+laadukkaamman+näköinen.+Yritin+estellä+palaamista+harjoituksiin,+mutta+serkkuni+sanoi+että+nyt+pois+jääminen+herättäisi+liian+suurta+ihmetystä,+ajatuskin+ihan+mahdoton.+Päätin+vielä+viikon+käydä+harjoituksissa+ja+yritän+olla+jäämättä+kahden+kesken+"ystäväni"+kanssa.+Puin+vaatteet+päälleni,+kiinnitin+miekkavyön+housujen+päälle+ja+työnsin+miekan+tuppeensa.+Päähän+vielä+komea+musta+kolmikolkkahattu+valkoisella+strutsinsulalla+koristeltuna.+Hiukset+pidin+aina+kiinni+solmittuna+mustalla+samettinauhalla.+Hengähdin+syvään+ja+lähdin+miettien+mitä+ilta+toisi+tullessaan.Saapuessani+paikalle+muita+nuoria+herttuoita+ei+näkynyt+missään.+Kuulin+sisältä+outoja+ääniä,+miehet+ähisivät,+mutta+miekkailun+ääntä+ei+kuulunut.+Kuulin+myös+toisen+eriävämmän+äänen,+nainen,+sisällä+oli+joku+nainen.+Hän+ulisi+ja+vonkui+mitä+kammottavimmin.+Avasin+ovea+varovasti.+He+eivät+olleet+salissa.+Hiivin+hiljaa+eteenpäin+ja+asehuoneen+ovi+oli+raollaan.+Näin+liikettä+sen+alta+ja+äänet+voimistuivat+mitä+lähemmäs+pääsin.+-Rubert,+anna+toiselle+vuoro+välillä,+nainen+haluaa+helpotusta+ison+sonnin+kyrpäsi+jälkeen,+toinen+miehistä+sanoi.Ooh,+aah,+ooh!+nainen+huusi+tasaiseen+tahtiin.-Kyllä+sinä+ehdit+osasi+saamaan,+en+minä+tätä+halki+saa+vaikka+yritän!+Rubert+vastasi+ja+nauraa+hohotti+päälle.Olin+aivan+järkyttynyt,+miehet+olivat+yllättäneet+piian+pesemästä+lattiaa+ja+päättäneet+astua+hänet.+Korviani+kuumotti,+nainen+nautti+joka+sekunnista,+siirryin+vähän+ja+näin+miten+Rubertin+elin+upposi+naisen+sisään+yhä+uudestaan+ja+uudestaan.+Pilluni+alkoi+sykkiä+ja+puna+kuumensi+kaulaani.+Tämä+oli+mitä+erikoisinta+ja+kiihottavinta+mitä+olin+koskaan+kokenut,+jos+ei+lasketa+eilisiltaa+metsässä.En+nähnyt+kuka+toinen+mies+huoneessa+oli.+-Kohta+laukean+Mikael,+pääset+sitten+liukkaille.+-Hyvä+menettää+neitsyytensä+jollekin+ennen+kuin+nait+prinsessaa,+Rubert+nauroi+taas.Pääni+kihelmöi,+he+puhuivat+minusta+naidessaan+piikaa,+tiesin+että+minun+pitäisi+poistua+paikalta+jo,+mutta+uteliaisuuteni+vei+voiton+ja+jäin+seuraamaan+tilanteen+kehittymistä.+Viime+yö+palasi+elävästi+mieleeni+ja+kurkkuani+kuivasi.+Olinko+pitänyt+samanlaista+ääntä+kuin+tuo+piika?!+Rubert+alkoi+kovasti+huohottaa+ja+karjaisi,+hän+vetäisi+suuren+elimensä+pois+piian+sisältä+ja+lattialle+ryöppysi+elimen+sisältä+valkoista+limaa,+samanlaista+mitä+olin+yöllä+ihmetellyt+housuissani+olevan.+Hän+nousi+ylös+ja+työnsi+toisen+miehen+paikalleen.+Mikael+oli+nuori+vasta,+ei+mitenkään+erityisen+ilo+silmälle,+hieman+hintelä,+rikas+hän+oli+tai+tulisi+olemaan.+Mikael+laskeutui+alas+piian+taakse+ja+avasi+sormet+täristen+housunsa.+Hänen+elimensä+oli+huomattavasti+pienempi+kuin+Rubertin,+kuitenkin+piika+alkoi+ynistä+kiimassa+kun+Mikael+varovasti+työnsi+elimensä+hänen+sisäänsä.+Mikael+oli+arempi+kai+tämä+oikeasti+oli+hänen+ensimmäinen+kertansa.+-Nopeammin+Mikael,+ei+ole+koko+iltaa+aikaa.+Rubert+kannusti+suojattiaan+nauraen.Mikael+alkoi+työnnellä+rivakammin+ja+pian+jo+laukesikin+ja+valutti+lattialle+piian+pestäväksi+paksua+puuroa.+Tiesin+aikani+tulleen+ja+hiivin+varovasti+pois+paikalta.+Jatkuu..
  5. Noh+noh,+eipäs+mennä+asioiden+edelle.Tiedät+näemmä+mihin+tarinointini+on+menossa,+olenko+jo+liian+avoin+kirja?+🤭Olen+aika+hyvin+jo+oppinut+itsestäni+sen+mistä+en+tykkää.+Siksipä+täältä+tulee+paljon+sitä+1+1+kamaa,+pienin+twistein+tottakai.+Lukija+voi+miettiä+onko+niitä+kokeiltu+oikeasti+vai+ovatko+vain+toiveunta.Kerron+jos+muistan+sen+sanan.+😉
  6. Kuljen+Tiinan+perässä+toiseen+huoneeseen,+siellä+on+esillä+Secrecyn+tuotteita.+Tiina+pysähtyy+yhden+pöydän+eteen+ja+katson+esineitä+uteliaana.+Muutama+niistä+näyttää+silmiini+ihan+viattomilta+kapistuksilta.+Tiina+arvaa+ajatukseni;-Saattavat+näyttää,+mutta+katsotaan+lähemmin.+En+halua+päästää+sinua+ihan+helpolla+että+kuitenkin+ymmärrät+mihin+olet+ryhtymässä+ja+voit+sitten+illan+jälkeen+miettiä+oletko+oikeasti+valmis+tähän+työhön.-Näyttää+kyllä+ihan+tavallisilta+alusvaatteilta+nuo+tai+no+nahkaisilta+sellaisilta:+luulen+olevani+hauska+ja+vitsailen+hermostuneesti.-Niin.+Kerron+niistä+kohta.+Tässä+ensimmäisenä+on+kaulapanta,+kultasolki+ja+rubiiniupotukset,+piikit+ovat+myös+kultaa.+Ketju+joko+talutukseen+tai+nipistimelle,+kultaa+nekin;+Tiina+kertoo+minulle+ja+en+ole+uskoa+että+aitoa+kultaa+olisi+tälläisessa+tuotteessa.+Tiina+jatkaa;-Kultaiset+käsiraudat,+näillä+sinut+sidottaisiin+sängynpäätyyn+huoneessa+olevalle+sängylle+tai+kädet+selän+taakse,+tämä+voisi+olla+helpoin+tänään+sinulle?+hän+katsoo+minua+kysyvästi+ja+kun+en+vastaa+mitään+hän+jatkaa:-Kultainen+anaalitappi,+päässä+sievä+rubiini.Veri+kohisee+päässäni+ja+puna+nousee+poskilleni,+anaalitappi,+ajatella.+Nielaisen+tyhjää+ja+Tiina+vilkaisee+minua+ennen+kuin+jatkaa:-Punainen+nahkainen+älybody,+kangasta+ei+ole+liiaksi+jotta+tuote+näyttäisi+mahdollisimman+viettelevältä,+sisäosa+vuorattu+alaosasta.+Kiihottaa+käyttäjänsä+äärimmilleen+jos+joku+niin+haluaa,+käytetään+kaukosäätimellä.+Kiihotin+haaraosassa+sekä+rintaosassa.+No,+miltä+vaikuttaa?+Mitä+haluaisit+tänään+esitellä?Saa+ehdottaa+millä+tuotteella+tarina+jatkuu+😉
  7. Miehen+kädet+puristavat+hellästi+rintojani+ja+peukalo+pyyhkäisee+vähän+nännejäni+silloin+tällöin,+tunnen+pilluni+jälleen+valuvan+enkä+pysty+pitämään+lantiotani+paikallaan.+Puristan+reisiäni+yhteen.+-Olet+oikein+kiimainen+narttu+vai?+mies+virnistää;+-No+avaapas+niitä+reisiä.Siirrän+toista+jalkaa+sivuun+ja+mies+tulee+viereeni.+Hän+vastaa+äänettömään+pyyntööni+ja+työntää+kahta+sormeaan+klitorista+hipoen+kohti+pilluani.+Toinen+käsi+leipoo+rintojani+kova+kouraisemmin+kuin+aiemmin,+mutta+silti+niin+kiihoittavasti.+Sormi+pyörii+klitorikseni+päällä,+se+alkaa+nopeasti+turvota,+sormi+uppoaa+välillä+sisääni+ja+löytää+takaisin+herkimpään.+Huohotan+ja+vartaloni+tempoilee.+Hän+kumartuu+rintojeni+ylle+ja+näykkii+arkoja+nännejäni,+ulvahdan+mutta+ei+minua+satu.+Olen+aivan+uskomattoman+kiimassa+ja+pilluni+valuu+pitkin+vakoani+pöydälle.+Tempoilen+ja+vartaloni+nykii,+mies+työntää+sormia+pilluuni+sisään+ja+ulos+koko+ajan+vaativammin,+hiki+valuu+rintojeni+välissä+kun+saan+räjähtävän+orgasmin+enkä+enää+pysy+hiljaa.+Mies+vetää+peiton+päälleni+ja+sanoo:-Kiitos,+nautin+tästä+todella+paljon.Sitten+hän+katoaa+huoneesta.+Kokoan+palasiani+pöydältä+ja+pikku+hiljaa+pukeudun+ja+poistun+huoneesta.Menen+kassalle+maksamaan+hierontaani,+puna+leviää+poskilleni.+Ovesta+tulee+mies+sisään+ja+vastaanottovirkailijan+ilme+muuttuu+kummastuneeksi+ja+hän+huikkaa+miehelle:-Moi+Luka!+Etkö+sä+ollutkaan+vielä+töissä?Suuni+aukeaa+ja+silmäni+meinaavat+pullahtaa+päästä+kun+tuijotan+naista.+Sanani+melkein+takertuvat+kurkkuun+kysyessäni,+että+kuka+ihme+minua+äsken+hieroi!?The+End
  8. Seuraavana+iltana+istuin+metrossa+ja+jännitin,+yöllä+en+ollut+paljon+nukkunut+sillä+mietin+koko+ajan+miten+niitä+tuotteita+siis+esiteltäisiin.+Secrecyn+nainen,+Tiina,+ei+ollut+oikein+vastannut+kysymyksiini+ja+sanoi+että+kokemus+on+parempi+arvio.+Nyt+olin+siis+juoksemassa+suoraan+suden+suuhun.Kävelin+loppu+matkan+vaikka+busseja+meni+ohi+enemmän+kuin+tarpeeksi.+Painoin+ovisummeria+ja+Tiina+avasi+oven,+hän+oli+pukeutunut+pikku+mustaan+mekkoon.+Tärkeä+ilta+ilmeisesti+tulossa.Minä+olin+saanut+vain+ohjeet+saapua+paikalle+puhtaana+ja+laitettuna.+Tiina+ei+puhunut+mitään,+saattoi+minut+vain+huoneeseen+jossa+oli+muutama+nainen.-Huomio,+kiitos,+tässä+on+Iida,+hän+on+täällä+kokeilemassa,+älkää+pelästyttäkö+häntä;+Tiina+esitteli+minut+toisille.+Toiset+meikkasivat+kasvojaan+ja+katselivat+minua+uteliaina.+-Hyvin+se+menee,+yksi+tytöistä+sanoi,+saat+helpon+työn+ja+näet+miten+me+muut+saadaan+raataa+perse+ruvella,+hän+laukoi+ja+sai+muut+rääkymään+naurusta.+-Oikeasti+ei+hätää,+Minni+on+rääväsuu,+jokaisella+on+ollut+se+eka+kerta,+minä+olen+muuten+Lissu.+Sanoin+kättäpäivää+hänen+ja+Minnin+kanssa.+Yksi+tyttö+istui+naurua+pidättelemättä,+sanatta+hiljaa+ja+Lissu+esitteli+hänet+Katjaksi.+Istuin+alas,+kun+en+muutakaan+osannut.+Pian+Tiina+saapui+takaisin+ja+muut+tytöt+lähtivät+valmistautumaan.+-No+niin,+saat+pukea+erään+tuotteen+päällesi+ja+sitten+joko+seisot+paikallasi+koko+illan+ja+muutaman+kerran+voit+vaihtaa+asentoa+mutta+tee+se+mielellään+vaivihkaa.+Tuotteesta+riippuen+pitää+miettiä+mikä+asento+on+paras+tapa+tuoda+se+esille,+jotta+asiakkaat+voivat+sitä+tutkia.+Sinuun+ei+tänään+kosketa,+no+niin+älä+pelästy,+ei+ikinä+jos+et+sitä+halua.+Jotkut+tytöt+nauttivat+siitä.+Et+saa+puhua+asiakkaille,+neljän+tunnin+aikana+on+puolen+tunnin+tauko+välissä,+saat+juoda+ja+syödä,+suorittaa+tarpeesi.+Sitten+tulet+takaisin+saliin+ja+asetut+esille.+Onko+tämä+selvä?+Kierrän+salissa+koko+illan+ja+seuraan+sinua,+sinun+hyvinvointisi+on+minulle+tärkeää.Kuuntelen+todella+jännittyneenä+Tiinaa+ja+yritän+sisäistää+kaiken.+Nyökkään.+Mietin+kyllä+vielä+miten+pystyn+suoriutumaan+illasta+kunnialla.-Saat+itse+päättää+mikä+on+sinun+tuotteesi+tänään.+Jotkin+tuotteet+vaativat+alastomuutta,+mutta+jos+se+on+ongelma,+pystymme+keksimään+muutakin.+Tiina+kertoo+aina+vain+huolestuneempi+ilme+kasvoillaan.+Minä+kuitenkin+uteliaana+nielaisen+tyhjää+ja+kirkkaalla+äänellä+sanon:-Kyllä!+Kaipa+se+onnistuu.+hymyilen+rohkaisevasti+Tiinalle.-Hyvä,+hyvä.+Tässä+on+sinulle+tällainen+naamio,+valitsin+punaisen+sinulle,+saat+sillä+vähän+yksityisyyttä+ja+turvallisuutta.+Tiina+pukee+päähäni+kauniin+sulilla+ja+jalokivillä+koristellun+naamion+vain+silmäni+ja+suuni+näkyvät+sen+alta.+Hyvä+että+punasin+tänäänkin+huuleni+punaisiksi.Jatkuu+pysy+mukana..
  9. Elän+kaksoiselämää.+Sain+serkkuni+miekkailunopettajan+myöntymään+siihen+että+hän+voisi+opettaa+minuakin.+Ensin+hän+sanoi+ettei+ehtisi+leikkimään,+mutta+sitten+päätti+kuitenkin+opettaa.+Sanoen+että+pelästyn+kovaa+työtä+ja+lopulta+hän+pääsee+minusta+eroon.+Toisin+kävi.+Kehityin+todella+hyväksi,+miekkailu+kehitti+vartaloani,+lihaksikkaita+käsivarsia+alkoi+olla+vaikeaa+peittää,+sillä+muoti+on+tällä+hetkellä+hyvin+paljastavaa+ja+hihatonta.+Isäni,+Kuningas+Carl+kummaksui+aluksi+miten+sain+päiväni+kulumaan+puistossa+opiskellen+luontoa,+mutta+siellä+minä+en+ollut+tai+no+kävelin+kyllä+puiston+läpi+joka+päivä.+Oikein+naurattaa,+miten+olen+kaikkia+huijannut.+Opettajani+ei+enää+riittänyt+tuomaan+vaihtelua,+tarvitsin+uuden+vastustajan,+mutta+mistä+kummasta.+Kamarineito+oli+puolellani,+joten+kun+päässäni+alkoi+kehittyä+suunnitelma+käänsin+myös+serkkuni+pään+puolelleni.+Keksin+siis+että+minun+pitää+päästä+herttuoiden+kanssa+harjoituksiin+ja+siihen+tietysti+tarvitsin+Sir+Ricardon+apua.+Tarvitsin+myös+sopivia+vaatteita,+miesten.+Sir+Ricardo+lupasi+hoitaa+asian.+Kamarineitoni+kanssa+sovitin+vaatteita.+Rintani+sidoimme+suuren+kangassuikaleen+kanssa.+Päätin+että+jos+joku+joskus+näkisi+paitani+alle+valehtelisin+että+minulla+on+haava.+K.neito+myös+keksi+laittaa+sukan+myttyyn+ja+työnsimme+sen+polvihousujeni+sisään,+se+kuulemma+näytti+aidolta,+siis+miehen+elimeltä.+Olin+järkyttynyt,+ovatko+ne+aina+niin+isoja!Kasvoni+eivät+ole+mitenkään+erityisen+silmäänpistävät,+kerään+katseita+toki,+mutta+laitettuna+ja+kuka+nyt+ei+prinsessaa+haluaisi.Mieheksi+muuttuminen+onnistui+siis+melko+hyvin+ainakin+ulkoisin+puolin.Jatkuu..
  10. Työnnyn+polvieni+päälle+ja+mies+siirtyy+istumaan+taakseni.Hän+pyörittelee+sormiaan+pillussani+ja+kiimani+valuu+pitkin+reisiäni,+sormet+koukistuvat+ja+hetken+haukon+henkeä.+Sitten+peukalo+löytää+klitorikseni+ja+saan+nopeasti+orgasmin.+Mies+ei+lopeta+siihen+vaan+jatkaa+sormetustani,+huokailen+tyytyväisenä,+tunnen+miten+aallonharja+lähestyy+ja+pilluni+alkaa+supistella+sormien+ympärillä.+Hän+vetää+sormensa+ulos.+Peukalo+vaihtuu+peppureiälläni+sormeen+joka+hitaasti+työntyy+sisään,+hikikarpalot+kutittavat+selkääni,+pidätän+henkeäni,+kun+hän+työntelee+sitä+sisään+ja+ulos.+Hän+kehoittaa+toisella+kädellä+nostamaan+peppuani+ylemmäs+ja+teen+niin.+Tunnen+kielen+kiimalihallani,+samalla+sormi+jatkaa+peppuni+työstämistä.++Mies+nuolee+minua+ja+välillä+työntyy+sisääni+ja+taas+nuolee+pitkin+vedoin+välilihaan+asti.+Orgasmi+saa+minut+vavahtelemaan+ja+ynisen+peppuni+sykkiessä+sormen+ympärillä.+Odotan+että+miehellä+on+jo+kova+seisokki+ja+hän+asettelisi+itseään+vakooni+ja+rohkeasti+ehdotankin+sitä.+Hän+vastaa+kuitenkin+ilkikurisesti,-Annan+sinulle+kunnon+hieronnan,+koko+rahan+edestä.Nuo+sanat+saavat+minun+päänahkani+kihelmöimään+ja+tunnen+miten+hikikarpalot+juoksevat+selkääni+pitkin.+En+voi+muuta+kuin+ynistä+hänen+öljyisten+käsiensä+löytäessä+jälleen+peppureikäni+ja+työntäessään+lisää+sormia+anukseeni,+hän+pumppaa+kättään+nyt+nopeasti+ylös+alas+ja+tunnen+taas+painetta+kun+hän+lisää+sormia+peliin.+Anuksessani+on+varmasti+neljä+sormea,+peukalo+on+ulkopuolella+ja+hieroo+välilihaa.+Tunnen+paineen+kasvavan+jälleen+sisälläni+kun+toisen+käden+sormet+löytävät+tiensä+pilluni+sisään+ja+peukalo+klitorikselleni.+Puristan+peppu+pystyssä+hierontapöytää+ja+tuntuu+kuin+silmäni+mustuisivat,+mies+hieroo+minua+sisäisesti+kaksin+käsin+ja+alan+saada,+puren+hierontapöydän+nahkaista+pintaa+etten+huutaisi,+melkein+nyyhkytän+orgasmini+ulos.+Mies+vetää+kätensä+pois+anuksestani+mutta+sormettaa+vielä+hetken+pilluani.+Hän+pyytää+minua+käymään+takaisin+makuulle+ja+selälleen.+Jalat+vavisten+käännyn+makaamaan+selälleni.+Mies+pesee+kätensä+ja+siirtyy+pään+taakseni+istumaan.+Nyt+minua+ei+yhtään+enää+nolota+vaikka+hän+näkee+rintani,+makaan+alasti+hierontapöydällä.+Katson+hymyillen+häntä+silmiin.+Hän+ottaa+hierontaöljyä+jälleen+käsiinsä+ja+hieroo+niskaani+ja+hartioiltani+alas+rintaani,+ympäri+rintojeni+takaisin+käsivarsien+kautta+hartioille+ja+niskaani.+Hänen+liikkeensä+selvästi+ovat+menossa+kohti+kattoa+nöpöttäviä+nännejäni+ja+tunnen+miten+rintani+tuntuvat+painavilta+käsiensä+alla.