Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ireneri
ireneri
ireneri
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 22v sitten
2
aloitusta ·
49
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kuin 20 e kuukaudessa. Juttelin nyt lasten kans että riittääkö toi 20 e kuukausirahaksi vai pitäskö heillä saada enemmän. vastaukseksi sain, että ei tartte olla enempää. Eivät tykkää kuleskella kaupungilla,viihtyvät kotona ja kavereiden luona. Kummallakin omat harrastuksensa, jotka minä maksan, eivät tartte käyttää omia rahojaan siihen. Eikä yksinhuoltajalla ole pahemmin varaa maksaakkaan enemmän kuukausirahaa.
07.11.2005 11:02
ainakin omassa kotikaupungissa on laitettu koulu- tai perhekotiin semmosia jotka eivät käy kun sillon tällön koulussa.
07.11.2005 10:46
tai en. Lapsilla ei tartte ostaa viikko/kuukausirahalla itselleen vaatteita, se on tarkoitettu etupäässä omiin karkkimenoihin ja muihin herkuttelu hetkiin tai itse he saavat päättää mihin he rahansa laittavat. Itse en kuitenkaan osta heille karkkia.
06.11.2005 23:20
13-vuotiaan seurustelua laisinkaan. Itselläni on 13-vuotias tytär. Ihastuksia saa olla mutta ei mitään vakituista. Minä sai´sin varmaan sydärin jos tytär tulis kertomaan jotain tuollaista että seurustelee 17- vuotíaan kans. Se séurustelu loppus siihen paikkaan. Keskustelisin itse pojan kans ja käskisin pysyä kaukana tyttärestä.
06.11.2005 23:05
olen ollut yksinhuoltajana. Erosin 2-viikkoa ennen tyttären syntymää. Enkä ole ikinä katunut sitä.Poika oli sillon 1.5 vuotias. Hyvin olen selvinnyt vaikka tottakai välillä iski tosi väsymys ja tuntu ettei enää jaksa. Lasten isä ei ole koskaan ottanut lapsia luokseen että minun oli pärjättävä yksin, mutta onneksi lapset olivat kilttejä sillon ja yö-unille laitoin jo 19.00 että mulle jäi ilta aikaa siivota, pyykätä ja touhuta muutaki. Äitini oli jokin verran apuna. Nythän mulla on lapsukaiset jo niin isoja että nehän auttavat jo kaikissa kotitöissä. Uutta miestä en ole ottanut enkä aio ottaakkaan.
Tsemppiä sulle ja jaksamisia. Kyllä sinä pärjäät ja onnea elämässäsi.
06.11.2005 22:55
että kaikki tuo leivonta,yhdessäolo, kuusi jne. ovat kaikkein paras joululahja ja se että on rauhallista Jouluna.
Hyvää Joulun odotusta sullekin!
06.11.2005 22:32
Mulla on 13-vuotias tyttö ja 15-vuotias poika.Annan 20 euroa kuukausirahaa. Poika vie sen omalle tilille ja säästää jotain isompaa ostosta varten, mutta tytär tuhlaa sen viikossa. Päätettiin yhdessä nyt tyttären kans että en anna enää kuukausirahaa vaan se saa viikkorahan 5 euroa.
06.11.2005 22:19
Meidän perheessä on sillai että sukulaisilta eikä kummeilta ei tule lahjoja, ainoastaan mummit muistaa.Lasten oma isäkään ei muista lapsia.
06.11.2005 11:18
Meillä lapset tekevät toivomuslistan ja sen perusteella hommaan joululahjat. On sovittu että yks kalliimpi lahja toteutuu. Mitään krääsää ei osteta.Joka joulu ovat olleet ylenkiitollisia lahjoista vaikka niitä ei nyt vuorikaupalla olekaan, mutta kun osa toiveista toteutuu se riittää. Olen yh-äiti ,eikä sitä rahaakaan ole ylenpalttisesti ostella.
06.11.2005 08:51
3 / 3