Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ireneri
ireneri
ireneri
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 22v sitten
2
aloitusta ·
49
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kova kiroilee, mutta mä joskus lasten ollessa pienii opetin itseni sanomaa ésim. "voi kukkanen"! tai "voi santamarina" jne. Mä vieläkin käytän noita ja tytär täss yks päivä sanoikin mulle että onko toi mukamas kirosana kun mä lausahdin että VOI SANTAMARINA!
09.10.2006 12:55
viettävät viikonloppujaan kotona äiskän seurassa ja niinkuin kaikki muutkin illat.(tytär 14v ja poitsu 16v)tai ovat kaverinsa luona yötä. Eivät hillu iltaisin kylillä, eivät polta (kokeiltu on)eivätkä alkoholia juo.
18.09.2006 00:35
ihan hyvin pakastaa eikä mene miksikään. Voit ihan huoletta säilyttää pakasteessa vaikka vuodenkin.
23.07.2006 08:25
on halla vieny suurimman osan hilloista jostain paikkoin. Viime yönäkin patikoin yhelle suolle jossa oli tosi paljon hilloja ja kypsiä mutta halla oli käyny vieraisilla,6 kiloa kuitenkin sain kerättyä.Oli tosi surkee reissu mutta ei mitään, tänään taas uus suunta.
18.07.2006 08:53
viitisen tuntia olemassa suolla ja sankollinen kypsiä hilloja . Nyt on tosi äkkiä alkanut hillat kypsyy. Nukun muutaman tunnin ja lähden uudestaan eri suolle.
15.07.2006 03:36
hilla soilta. Lähin puolenyön aikoihin käveleskelemään ja tulin nyt puol viiden aikoihin. Löysin puolen litran verran kypsiä hilloja. Parin kolmen päivän päästä suurin osa on kypsiä niillä soilla joilla kävin. Ei hilloja nyt kovin hirveesti näytä tulevan, saman verran kuin viime kesänä tai vähempi. Kuivuus on karsinut jonkin verran hilla satoa.
10.07.2006 05:12
työmaalla piti laatoittaa neliön verran kodinhoitohuoneesta seinää ja siinä oli lasikuitutapetti alla. Vedettiin vaan kosteussulku kahteen kertaan ja laitettiin laatat seinään.
27.06.2006 21:17
raksa-alalla koulutuksessa ja hyvin on mennyt. Työharjoittelussa teen kaikkea, maalaan, teen märkäeristeet ja laatoitukset, laminaattien asennukset, paneloinnit jne. Ei muuta kuin joukkoon mukaan vaan. Nykyään on paljon naisia maalarin ammateissa että se ei ole mitään uutta maalausfirmoille jos nainen haluaa hakeutua oppiin. Iloista mieltä ja huumoria mukaan niin hyvin menee. Onnea vaan sulle yrityksessä.
18.06.2006 01:18
meillä ei ole kotiintulo aikoja koska lapset ovat yleensä jo seitsemän ja kahdeksan välillä kotona.Eivät liiku kaupungilla ollenkaan iltaisin ainoastaan kavereiden luona oleskentelevat tai kaverit ovat meillä. Nyt kesällä harrastavat perhokalastusta ja heittouistelua että kotiin tulo ajat saattavat venähtää ylipuolenyönkin.
15.06.2006 21:35
saanut isoimmat taimenet Nils Masterilla ja en muita merkkejä ole ostanutkaan.
15.06.2006 21:05
suuruinen elatusmaksu onko yksinhuolta-
ja vaiko yhteishuoltajuus. Ainoa ero on siinä että yhteishuoltajuudessa et saa hommattua esim. passia,pankkitiliä lapselle jne. yksin vaan täytyy olla toisenkin vanhemman allekirjoitukset ja suostumus.
11.06.2006 07:40
ovat ehjät ja puhtaat niin ei tartte alkaa jynssäämään millään aineella. Jossain suhteessa olis hyvä vetästä pohjamaalilla seinät ennen kuin tapetoit, mutta jos maalipinta on hyvä seinissä ei sitten tartte.
06.06.2006 22:33
kylläkin khh ja wc:n lattioihin vesieristyksen.Itse olen omakotityömaalla tekemässä vesieristyksiä ja laatotus hommia. Siellä oon laittanut wc:n lattiaan vesieristyksen vaikka ei ole edes lattiakaivoa ja samoten khh:n. Laita vaan kosteussulku ensin ja sen päälle vesieristys ja nosta vaan vesieristys seinälle niin hyvä tulee.
06.06.2006 22:26
asunut joskus muutamia vuosia Ukissa ja viihdyin todella. Uki on kaunis kaupunki ja olen ajatellut muutavani takasi kunhan lapset lentää pesästään.
14.05.2006 08:54
se on totta että joutuu ottaa monenlaista lupaa että pystyy kalastaa. Itse joudun ottaa kaks lupaa ja niistäkin saa pulittaa lähes 30 euroo yhteensä.
11.05.2006 00:13
vesijohdot jää yleensä verkon alle ja lämpövastukset verkon päälle.
11.05.2006 00:01
alko kuukautiset nyt helmikuussa. Mulle tuli viesti yhdeksän jälkeen aamusta ja tytär kerto siinä että hänellä oli alkanut kuukautiset. Laitoin onnittelu viestin takasin. Kun tulin työmaalta iltapäivästä, lähdettiin tyttären kans yhdessä kauppaan ostamaan siteitä ja pidettiin herkuttelu päivä sen kunniaksi.
03.05.2006 23:53
teki meillä raivuu hommat nyt keväällä yli 20 hehtaarin alueelle.
20.04.2006 21:42
kasvattanut keltaisia paprikoita.Saatiin monet paprikatkin syödä omasta puusta. Muutenkin nätti viherkasvina.(korkeus mulla n.70 cm)
Laitat vain paprikan siemeniä purkkiin, sitten kun ne lähtee kasvamaan siinä, erottelet yksittäiset taimenet eri ruukkuihin niin ne kasvaa paremmin.
20.04.2006 00:52
tytär (13v) on 163 ja poika (15v) on 185. Itse en ole kuin 160 ja lasten isä on muistaakseni 173.
19.04.2006 23:31
1 / 3