Vapaa kuvaus

Myös Repe toivoo Suomen miehittämistä. Muuten hän ei olisi käyttänyt kuvaa jossa sika edustaa Suomen Leijonaa.

(Varmaan ylläpito sensuroi tämänkin ketjun kuten jokaisen ketjun jossa kommentoin Repe_Ruutikallon kirjoituksia.)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17356691/montako-kertaa-nato-maa-on-hyokannyt-venajalle-naton-perustamisesta-lahtien#comment-113362014

Aloituksia

0

Kommenttia

1108

1. >>Kasteessa+saatava+oikea+Pyhä+Henki+on+uskon+Henki+ja+hedelmä+ihmisesssä.>>Putinilla+uskon+hedelmiä.
  2. >>Kristinusko+on+ylösnousemususkoa.+Ylösnousemus+mainitaan+Uudessa+testamentissa+yli+40+kertaa,+mutta+sielun+kuolemattomuudesta+ei+ole+yhtään+mainintaa,+paitsi+saatanan+käärmeen+suulla+esittämä+emävalhe,+jonka+pakanauskonnot+ovat+omaksuneet.+>>--------------------------------------------------------------19.+Oli+rikas+mies,+joka+pukeutui+purppuraan+ja+hienoihin+liinavaatteisiin,+eläen+joka+päiväilossa+ja+ylellisesti.20.+Eräs+köyhä,+nimeltä+Lasarus,+makasi+hänen+porttinsa+pielessä+täynnä+paiseita.21.+Hän+halusi+ravita+itseään+rikkaan+pöydältä+putoavilla+muruilla.+Koiratkin+tulivat+ja+nuolivathänen+paiseitaan.22.+Sitten+köyhä+kuoli,+ja+enkelit+veivät+hänet+Aabrahamin+helmaan.+Myös+rikas+kuoli,+jahänet+haudattiin.23.+Kun+hän+tuonelassa+vaivoissa+ollessaan+kohotti+katseensa,+hän+näki+kaukanaAabrahamin+ja+Lasaruksen+hänen+helmassaan.24.+Hän+huusi:+'Isä+Aabraham,+armahda+minua+ja+lähetä+Lasarus+kastamaan+sormensa+pääveteen+ja+vilvoittamaan+kieltäni,+sillä+minulla+on+kova+tuska+tässä+liekissä'.25.+Aabraham+sanoi:+'Poikani,+muista+että+sinä+eläessäsi+sait+hyväsi,+Lasarus+taas+sai+pahaa.Nyt+hän+saa+täällä+lohdutusta,+sinä+taas+kärsit+tuskaa.26.+Kaiken+tämän+lisäksi+meidän+välillemme+on+vahvistettu+kuilu,+että+ne,+jotka+tahtovatmennä+täältä+teidän+luoksenne,+eivät+voisi,+eivätkä+siellä+olevat+pääsisi+kuilun+yli+meidänluoksemme'.27.+Rikas+mies+sanoi:+'Isä,+minä+rukoilen+sinua+lähettämään+hänet+isäni+taloon28.+viiden+veljeni+luo+todistamaan+heille,+etteivät+hekin+joutuisi+tähän+vaivan+paikkaan'.29.+Aabraham+vastasi:+'Heillä+on+Mooses+ja+profeetat,+kuulkoot+heitä'.30.+Mies+sanoi:+'Ei,+isä+Aabraham,+vaan+jos+joku+kuolleista+menisi+heidän+luokseen,+henöyrtyisivät+parannukseen'.31.+Mutta+Aabraham+sanoi+hänelle:+'Jos+he+eivät+kuuntele+Moosesta+ja+profeettoja,+he+eivätusko,+vaikka+joku+kuolleistakin+nousisi+ylös'."+😄😄😄😄😄