Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taattua+Suomi24+laatua.+
Tämä+Saitti+on+valovuoden+edellä+postia+ja+Vr;+ää!
06.03.2022 21:13
Samspa+se+kummalla+puolella+hoitaa+puolikuolleita.+Monet+venäläisetkin+häpeää+venäjän+päättäjien+järjestämää+teurastusta
06.03.2022 20:47
Katso+dokumentti+nimeltä+väkivallan+anatomia...+se+kertoo+paljon.+Löytyiskö+yleltä+vielä?+
https://areena.yle.fi/1-50489624
Ehkä+ymmärrät+ja+se+voi+jopa+luoda+uskoa+ja+toivoa,+vaikka+tilanne+on+nyt+tämä..
06.03.2022 20:44
Niinkö+luulet?
06.03.2022 20:39
Konrillaas+nyt,+kun+ei+ehkä+pätki?...
No+tää+on+ollut+osa+mua+jo+ties+kuin+kauan.+😄
Mutta+elää+kuten+minäkin...+miten+tykkää...+mikä+milloinkin+tuntuu+hyvälle.+😄👌
Peli-ilta+kuullostaa+huisalle.+Mä+tuskin+itse+pelaisin+muksujen+kanssa+mitään.+Mä+ennemmin+vaan+oon+tai+turisen+skeidaa...mutta+ehkä+muutoksien+vuodet+kun+vilahtaa+ohi,+voin+taas+laskeutua+ja+keskittyy+vaikka+vaan+pelailuun.+😄
Mitäs+mä?+Tai+mulle?+Joku+suhteen+alku+suhahti+märkään+sammaleeseen.+😄
Vaikka+se+ei+lähtenyt+minusta,+silti+se+varmisti+sen,+että+ei+helpolla+enää+nyt+onnistu.+Olkoot+vain+kuinka+huippu+ihminen+vastassa.+Mut+en+mä+siitä+jaksais+murehtia...+on+näitä+jo+nähty...+
Kesää+odotan..++kypsyttää+jo+tää+lumi+oikeesti.+😄
06.03.2022 20:38
Mä+silppuisin+lihan,+laittaisin+keitettyyn+riisiin+ja+päälle+kuohukermaa.+Snadisti+uunissa+ja+taatusti+voisin+vetää+ainakin+itse.+😄
06.03.2022 19:21
Suola+saa+vain+maun+nousemaan..+korostaa+jotain...+mutta+lisukkeilla+ja+kermalla+saa+senkin+tasoitettua.+😊👌
06.03.2022 19:18
Oonkohan+jo+tähän+joskus+vastannut?
Mutta+minusta+ihan+jees.+Minun+mielestä+nainen+on+ihan+yhtä+kykenevä+moneen+asiaan+mihin+mieskin.+Pelkkä+fyysinrn+erilaisuus+ei+kerro+kaikkea.+
Asenne+ratkaisee+kylläkin+ja+tunnen+paljon+naisia,+joilla+asennetta+ei+puutu,+mutta+tiedän+yllättävän+paljon+miehiä,+joilla+asenne+ei+riitä+sotilaaksi...
06.03.2022 18:56
Tee+vaikka+joku+kermainen+soosi+kylkeen,+ettei+sentään+tartte+pois+heittää+ruokaa...
Ja+lisukkeeks+vaikkaa+riisiä.+Se+kävis+vähän+tasoittamaan+makua.+🤔
06.03.2022 18:39
Karseaahan+tämä+on,+mutta+aina+kaikkea+oppimista+seuraa+hätä+ja+tragedia+tavalla+jos+toisella.+🙄
Tätä+skeidaa+on+käynyt+läpi+ihmisen+historian+ja+vaikka+se+vähenee,+silti+sitä+on...
Aasiassa,+eteläamerikassa,+afrikassa,+lähi-idässä+kaikki+tälläinen+on+vielä+edessä....+ikävä+kyllä...+Aasia+taitaa+olla+seuraava...++Kiina+vaikuttaa+siltä,+että+ottaa+mallia+Venäjän+hommista...🙄
06.03.2022 18:35
Heh...+
Teillä+foliohattutyypeillä+on+hauska+maailmankuva.+
Hirmuinen+mietintä,+että+miten+jotkut+tekee+niin+ja+näin+ja+sitten+kaikki+tekee+noin.+😄
Mutta+totuus+on,+että+pelkkä+monen+asian+yhtäaikainen+sattumus+luo+jotain+isoa...kuitenkin,+jos+etsii+vain+vahvistusta+oletukselleen,+sen+jostain+löytää....+mikä+kellekin+riittää.+Vain+historia+ja+sen+avoimesti+tutkiminen+osoittaa+totuuden.
06.03.2022 18:28
Harrastuksia+ja+muutakin+elämää+on,+mutta+töllöö+ei+tule+enää+niin+katsottua,+eikä+luettua+kirjoja,+eikä+liioin+soiteltua+ksvereille+ja+sellaista+tietynlaista+luppoaikaa+jää,+jonka+voi+hassata+vaikka+tälläiseen...
Ja+jo+palstan+aiheesta+vois+jotain+päätellä,+miksi+ei+olis+sitä+parisuhdetta,+vaikka+mitä+sillä+ois+edes+väliä?+Ihmiset+käyttää+aikansa+mihin+tykkää...+vai+onko+pakko+elää+kuten+ap+itse+olettanee?
06.03.2022 18:01
Hellou.+Mä+taasen+palasin+rekatuks.+😄
Veikkaan,+että+tämä+aloitus+on+satiiritarkoituksessa+tehty+mun+aloituksesta.+😄
Joku+siinä+pähki,+että+oon+huomiota+hakemassa...+mutta+voi+olla+oikeassa?+Ehkä+se+mukava+huomio+mitä+oon+saanut+palstalla,+houkutteleekin.+Kyllähän+se+kivalle+tuntuu.+
Mites+siellä+menee?
06.03.2022 17:53
No+mulla+on+omakohtaista+kokemusta+rokotepiikin+toimivuudesta+ihan+kotioloissa.+Pojalla+oli+Korona,+eikä+se+minuun+tarttunut.+
Ja+koko+Koronahan+on+vain+joku+pöpö,+mikä+meinasi+viedä+koko+maailman+nykyjärjestelmän+sekaisin,+itse+veikkaan,+että+se+oli+tarkoituksellista+juuri+Kiinasta+laittaakin+liikkeelle.+Ja+siellä+on+vallassa+samanlainen+kollo,+kun+venäjällä.+Samanlainen+foliohattu+kuin+sinä.+
Ei+tartte+enää+miettiä+vain+jenkkejä+kaiken+vastavoimana,+vaan+se+on+globaali+maailma+yleensä,+missä+yksi+tai+kaksikaan+ei+enää+päätä+asioita.+Ja+siihen+mennään+ja+siinä+on+tulevaisuus,+haluspa+joku+puuttini+ja+kaverit+sinä+mukaan+lukien+sitä+tai+ei.
06.03.2022 15:56
Mitkä+selitykset?+
Juurihan+sanoin++ettei+oo+mitään+selityksiä,+ei+tarvita.+Te+Putinistit+selittelette+ja+vänkäätte+selväö+asiaa.+Periaatteessa+kansanmurhaa+selittelette.+
Mutta+selväähän+se...+Putte+tarvitsee+teitä...+toivottavasti+vaan+nimet+nousisi+esiin,+niin+voi+sitten+jossainvaiheessa+luetella+ne,+ketkä+tätä+shaibaa+halusi..++Samoin+kuin+Suomessa+kuuluisa+Terijoen+hallitus+jne
06.03.2022 14:51
Jep...
06.03.2022 14:41
Janus+Putkosen+kaveriko+olet?+Eipä+ihme,+että+Mv-lehti+oli+sinusta+hyvä+julkaisualusta+jolloinkin.+
Mutta+joo.+Ehkä+fiksu+ihminen,+joka+ei+vaikka+usko+valtamediaan,+voi+silti+seurata+muitakin+medioita,+jotka+kaikki+näyttää,+että+kerrostaloja+on+tuhottu+ja+1,5+miljoonaa+Ukrainalaista+on+paennut+näitä+"rauhan+enkeleitä",+niin+ei+tarvitse+selitellä+yhtään+mitään.+
Osaat+kääntää+ksiken+asian+päälaelleen,+mutta+tästä+sopasta+et+kyllä+enää+itseäsi+kuiville+saa.+Nyt+on+sulla+mopo+karannut+ja+kunnolla...
06.03.2022 09:51
Jos+Putin+kykenisi+omilla+avuillaan+esittämään+jotain+hyvää,+se+varmaan+tekisikin+niin,+mutta+lämpimän+p.skan+vääntäminen+ei+ole+riittävän+hyvä+meriitti...+siksipä+on+pitänyt+napata+kauniita+naisia+mukaan.+
Seuraavaksi+on+varmaan+napattava+jotain+särmännäköisiä+nuoria+sotilaita+vakavanaamaisena+yhteiskuvaan.
06.03.2022 09:33
Mä+uskon,+että+siinä+on+jotain+sellaista,+että+joillain+ihmisillä+on+taipumusta+taittua+empatiakyvyttömyyteen,+eli+tulla+narsistiseksi+käytöshäiriöiseksi,+psykopaatiksi+tai+persoonallisuushäiriöiseksi+kasvatuksen+myötä.+
Koska+eivät+kaikki+kuitenkaan+ihan+mulk.ujakaan+ole,+vaikka+kasvatus+ois+mennyt+vihkoon+kunnolla+ja+lapsuus+on+kamalaa.+
Mutta+sen+olen+itse+omakohtaisesti+huomannut,+ettei+sellaisten+ihmisten+kanssa+onnistu+sellainen+normaali+elämä,+missä+annetaan+toiselle+tieto+omista+rajoista+ja+luotetaan+siihen,+että+hän+ne+tiedostaa.+Sellaisen+ihmisen+elämässä+olemassaoloa+jos+ei+voi+välttää,+on+itse+pidettävä+rajoista+huoli+ja+pidettävä+se+ihminen+omatoimisesti+pois+rajojen+sisältä,+tai+se+myllää+kaiken+sekaisin.
06.03.2022 09:30
Jos+tarkoitat+mua,+niin+taitaa+pihka+tulla+läpi+jokapuolelta+ja+se+kyllästää.
06.03.2022 08:46
1029 / 1033