Armeijan käynyt nainen, mitä mieltä?

Kysymys

Mitä mieltä olet naisesta joka on käynyt armeijan - poikatyttö?

352

7542

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol no täs

      Todennäköisesti idiootti. Yippee vittu lähdenpä leikkimään aseilla saatana! YRRGHTH:

      • ylpeä pariutumisesta

        Siis täh.. ootko sä sitä mieltä että armeija on tarkoitettu johonkin aivan muuhun kuin paritukseen?


      • ylpeä pariutumisesta kirjoitti:

        Siis täh.. ootko sä sitä mieltä että armeija on tarkoitettu johonkin aivan muuhun kuin paritukseen?

        no hyi


      • 2+5
        ylpeä pariutumisesta kirjoitti:

        Siis täh.. ootko sä sitä mieltä että armeija on tarkoitettu johonkin aivan muuhun kuin paritukseen?

        Jos sillä on tissit ja pillu niin kyllä se käy.


      • tyttö.14.
        2+5 kirjoitti:

        Jos sillä on tissit ja pillu niin kyllä se käy.

        Itse olen vasta 14 vuotias, ja olen kyllä päättänyt että haluan käydä armeijan. Siellä saisi vähän tuntumaa erilaisista asioista... ja koska olen liikunnallinen ja ammun harrastuksekseni niin mikäs siinä, intti voisi olla avartava kokemus (;


      • -----
        tyttö.14. kirjoitti:

        Itse olen vasta 14 vuotias, ja olen kyllä päättänyt että haluan käydä armeijan. Siellä saisi vähän tuntumaa erilaisista asioista... ja koska olen liikunnallinen ja ammun harrastuksekseni niin mikäs siinä, intti voisi olla avartava kokemus (;

        Intti on liikunnallinen kokemus niille, jotka liikkuvat vähän. Hyväkuntoisilla kunto yleensä laskee palveluksen aikana.


      • kenraalieversti
        tyttö.14. kirjoitti:

        Itse olen vasta 14 vuotias, ja olen kyllä päättänyt että haluan käydä armeijan. Siellä saisi vähän tuntumaa erilaisista asioista... ja koska olen liikunnallinen ja ammun harrastuksekseni niin mikäs siinä, intti voisi olla avartava kokemus (;

        Intti on varsin vähän avartava kokemus. Se sitäpaitsi valmistaa erinomaisen huonosti oikeaan sotaan, jonne sinäkin joudut, kun kärkyt päästä lihamyllyyn.


      • AlfMelmac
        kenraalieversti kirjoitti:

        Intti on varsin vähän avartava kokemus. Se sitäpaitsi valmistaa erinomaisen huonosti oikeaan sotaan, jonne sinäkin joudut, kun kärkyt päästä lihamyllyyn.

        Nimimerkki käyttää saksalaista arvonimeä, taitaa olla räiskintäpeli -sankari


      • dsdssd
        2+5 kirjoitti:

        Jos sillä on tissit ja pillu niin kyllä se käy.

        Vastaus otsikon avaajan kysymykseen:

        Sinänsä minulla ei miehenä ole mitään armeijan käynyttä naista vastaan. Onhan nainen univormussa ihan seksikäs jne, mutta ongelma on se....ETTÄ NAINEN ON MELKEIN AINOANA NAISENA MIESTEN KESKELLÄ.

        Eli jos minun naisystäväni kertoisi olleensa armeijassa, niin en hirveästi ilahtuisi kun miettisin miten miehet ovat takuulla huomioineet häntä erityisen paljon ja kenties joku jopa lähennellytkin. Tosiasiahan on se, että osa naisista menee armeijaan koska haluavat miesten huomiota....haluavat olla ainoa nainen miesten keskellä.

        ELI ARMEIJASTA PITÄISI TEHDÄ PAKOLLINEN KAIKILLE NAISILLE, JOTTA ARMEIJASSA KÄYVÄ NAINEN EI OLISI YKSIN MIESTEN KESKELLÄ. JOS TÄMÄ EI TOTEUTU NIIN SITTEN EI TARVITSE YHDENKÄÄN NAISEN INTTIIN MENNÄ.


      • Hevoskuntoilija
        AlfMelmac kirjoitti:

        Nimimerkki käyttää saksalaista arvonimeä, taitaa olla räiskintäpeli -sankari

        Tsot tsot, älä kutsu fps:iä räiskintäpeleiksi, joita ovat konsoleilla pelattavat pikkulasten leikkipelit.


      • Näinhän se
        tyttö.14. kirjoitti:

        Itse olen vasta 14 vuotias, ja olen kyllä päättänyt että haluan käydä armeijan. Siellä saisi vähän tuntumaa erilaisista asioista... ja koska olen liikunnallinen ja ammun harrastuksekseni niin mikäs siinä, intti voisi olla avartava kokemus (;

        Kun sieltä intistä on kotiutunut 10 vuotta sitten, niin ymmärtää sen olleen vähemmän kurja paikka kuin se olikaan. Ei siellä kivaa ole, mutta ei ole sen hulvattomampaa meininki muuallakaan. Pösilöt skapparit intissä on rasittavia, mutta samanlaisia tampioita joutuu kestämään myös työelämässä.

        Kun työpaikalla välit tulehtuu riittävän pahasti, niin tilannetta on vaikeaa tai mahdotonta korjata. Se voi mennä sellaiseksi ilkeäksi piruiluksi ja siinä ei saata olla muuta keinoa, kuin ottaa lopputili ja kerätä tavaransa. Niin minä tilanteen ratkaisin.

        Intissä herrat ottivat välillä yhteen oikein kunnolla jostakin tyhjänpäiväisestä asiasta, mutta sitten ne näytti unohtavan sen riitansa muutamassa päivässä ja asiat oli taas kunnossa. Voi sitä huudon ja mesoamisen määrää, mutta siitä ei vain pidä välittää, kun se on tyystin harmitonta ja heidän ongelmansa.


      • tasa-arvoa please
        dsdssd kirjoitti:

        Vastaus otsikon avaajan kysymykseen:

        Sinänsä minulla ei miehenä ole mitään armeijan käynyttä naista vastaan. Onhan nainen univormussa ihan seksikäs jne, mutta ongelma on se....ETTÄ NAINEN ON MELKEIN AINOANA NAISENA MIESTEN KESKELLÄ.

        Eli jos minun naisystäväni kertoisi olleensa armeijassa, niin en hirveästi ilahtuisi kun miettisin miten miehet ovat takuulla huomioineet häntä erityisen paljon ja kenties joku jopa lähennellytkin. Tosiasiahan on se, että osa naisista menee armeijaan koska haluavat miesten huomiota....haluavat olla ainoa nainen miesten keskellä.

        ELI ARMEIJASTA PITÄISI TEHDÄ PAKOLLINEN KAIKILLE NAISILLE, JOTTA ARMEIJASSA KÄYVÄ NAINEN EI OLISI YKSIN MIESTEN KESKELLÄ. JOS TÄMÄ EI TOTEUTU NIIN SITTEN EI TARVITSE YHDENKÄÄN NAISEN INTTIIN MENNÄ.

        Sitten se kampaus samanlaiseski kaikille. Ei herätä liikaa himoja sänkipäinen nainen.

        Jäi armeijan taho kiinni junttimaisuudestaan leikkuuttaa miesten tukka turhilla verukkeilla täi metsäkeikat.... naiset menee ihan kätevästi tukkaponihännällä mikä ennen oli aivan mahdotonta miehille.


      • hdhdhhhdhdhdhdd

        ei (h)intti lesboissa mitään vikaa ole!


      • Anonyymi
        dsdssd kirjoitti:

        Vastaus otsikon avaajan kysymykseen:

        Sinänsä minulla ei miehenä ole mitään armeijan käynyttä naista vastaan. Onhan nainen univormussa ihan seksikäs jne, mutta ongelma on se....ETTÄ NAINEN ON MELKEIN AINOANA NAISENA MIESTEN KESKELLÄ.

        Eli jos minun naisystäväni kertoisi olleensa armeijassa, niin en hirveästi ilahtuisi kun miettisin miten miehet ovat takuulla huomioineet häntä erityisen paljon ja kenties joku jopa lähennellytkin. Tosiasiahan on se, että osa naisista menee armeijaan koska haluavat miesten huomiota....haluavat olla ainoa nainen miesten keskellä.

        ELI ARMEIJASTA PITÄISI TEHDÄ PAKOLLINEN KAIKILLE NAISILLE, JOTTA ARMEIJASSA KÄYVÄ NAINEN EI OLISI YKSIN MIESTEN KESKELLÄ. JOS TÄMÄ EI TOTEUTU NIIN SITTEN EI TARVITSE YHDENKÄÄN NAISEN INTTIIN MENNÄ.

        Useat naiset, kuten minä halutaan mennä sinne ihan toisten asioiden takia. Minä en edes haluaisi olla yksin miesten keskellä, ainakin yksi nainen olisi kiva olla kaverina siellä.


    • Noh oma asiansa, mutta mun mielipide häilyy joo ja ei ideaa välillä. Mitä ne naiset haluaa armeijaan menollaan ilmaista? :)

      • Keuruu 1/08

        Ei sillä ainakaan mitään lisäpisteitä saa. Miehistäkin varmaan 70 prossaa jättäis tuon pellekoulun käymättä. En tiedä mitä naiset tuossa paskassa näkee?
        Turhaa paskaa ja kuten oli ilta-lehdessä venäjä on täällä tunneissa kun taas Suomi tarvii monta päivää joukkojen kasaamiseen.1


      • ville.mahtilastu
        Keuruu 1/08 kirjoitti:

        Ei sillä ainakaan mitään lisäpisteitä saa. Miehistäkin varmaan 70 prossaa jättäis tuon pellekoulun käymättä. En tiedä mitä naiset tuossa paskassa näkee?
        Turhaa paskaa ja kuten oli ilta-lehdessä venäjä on täällä tunneissa kun taas Suomi tarvii monta päivää joukkojen kasaamiseen.1

        Ensmäisessä maailmansodasa Venäjällä meni 6 viikkoa siinä, et ne sai joukot kasaan...


      • -
        ville.mahtilastu kirjoitti:

        Ensmäisessä maailmansodasa Venäjällä meni 6 viikkoa siinä, et ne sai joukot kasaan...

        uli uli, vaan nykyaikana venäjä vetää meidät kyykkyyn parissa tunnissa jos haluavat ja siihen ei ole vastaansanomista suomen turhalla armeijalla.


      • - kirjoitti:

        uli uli, vaan nykyaikana venäjä vetää meidät kyykkyyn parissa tunnissa jos haluavat ja siihen ei ole vastaansanomista suomen turhalla armeijalla.

        "uli uli, vaan nykyaikana venäjä vetää meidät kyykkyyn parissa tunnissa jos haluavat ja siihen ei ole vastaansanomista suomen turhalla armeijalla. "

        Hyvinhän se kyykkyyn vetäminen nähtiin esimerkiksi tsetsenian sodassa. Toki jonkinlainen ydinaseilla tehtävä totaalinen tuho olisi mahdollista, mutta siinä ei olisi mitään järkeä ja venäläiset eivät ole niin tyhmiä.

        Väitteesi ei siis perustu mihinkään realiteetteihin ja todellisuudessa nähtävät sodat kertovat aivan eri tarinaa kuin puolivillaiset kuvitelmasi.


      • jopaljonkokenut
        Keuruu 1/08 kirjoitti:

        Ei sillä ainakaan mitään lisäpisteitä saa. Miehistäkin varmaan 70 prossaa jättäis tuon pellekoulun käymättä. En tiedä mitä naiset tuossa paskassa näkee?
        Turhaa paskaa ja kuten oli ilta-lehdessä venäjä on täällä tunneissa kun taas Suomi tarvii monta päivää joukkojen kasaamiseen.1

        Niin armeijahan ei ole pakollinen... Sivari on ollut maisemissa jo kauan aikaa.
        Nutipäät eivät vain tajua sitä. Kuten et oletettavasti sinäkään.

        Mun mielestä kaikki pellet joita kyseinen homma ei kiinnosta / jotka siitä eivät mitään saa voisivat suksia ronkkimaan sitä räkää johonkin muualle. Ärsyttä aivan tuhottomasti semmoset valittavat pallinaamat jota nykyarmeija on täynnä.

        En väitä ettäkö Suomen armeijasta olisi vastusta Venäjän massaa vastaan jos sota tulisi, mutta armeija on olemassa myös muutaman muun asian takia, esim. virka-apua varten. Erityisesti myös erikoisjoukkokoulutusta arvostetaan maailmalla. Armeija on paljon muutakin kuin vain metsässä hiiviskeleviä mörköjä - Mutta samalla siellä koitetaan saada niistä tyhmistä vellihousuista, jolla ei ÄO edes siihen riitä ettäkö voisi jättää kokonaan tulematta jos ei halua, yhteiskuntakelpoisia kansalaisia joista olisi joskus edes johonkin muuhunkin kuin äidin kellarin sisustamiseen.

        T: Rauhanturvaaja


        And back to the point, itse pidän ainakin armeijan käynyttä naista paljon munakkaampana ihmisenä kuin suurinta osaa miespoloista. Varma ja henkisesti vahva nainen on seksikäs!


      • Intressi vapaa.
        - kirjoitti:

        uli uli, vaan nykyaikana venäjä vetää meidät kyykkyyn parissa tunnissa jos haluavat ja siihen ei ole vastaansanomista suomen turhalla armeijalla.

        Kyllä näin on jos ollaan käpykaartilaisia.


      • Urhoska
        jopaljonkokenut kirjoitti:

        Niin armeijahan ei ole pakollinen... Sivari on ollut maisemissa jo kauan aikaa.
        Nutipäät eivät vain tajua sitä. Kuten et oletettavasti sinäkään.

        Mun mielestä kaikki pellet joita kyseinen homma ei kiinnosta / jotka siitä eivät mitään saa voisivat suksia ronkkimaan sitä räkää johonkin muualle. Ärsyttä aivan tuhottomasti semmoset valittavat pallinaamat jota nykyarmeija on täynnä.

        En väitä ettäkö Suomen armeijasta olisi vastusta Venäjän massaa vastaan jos sota tulisi, mutta armeija on olemassa myös muutaman muun asian takia, esim. virka-apua varten. Erityisesti myös erikoisjoukkokoulutusta arvostetaan maailmalla. Armeija on paljon muutakin kuin vain metsässä hiiviskeleviä mörköjä - Mutta samalla siellä koitetaan saada niistä tyhmistä vellihousuista, jolla ei ÄO edes siihen riitä ettäkö voisi jättää kokonaan tulematta jos ei halua, yhteiskuntakelpoisia kansalaisia joista olisi joskus edes johonkin muuhunkin kuin äidin kellarin sisustamiseen.

        T: Rauhanturvaaja


        And back to the point, itse pidän ainakin armeijan käynyttä naista paljon munakkaampana ihmisenä kuin suurinta osaa miespoloista. Varma ja henkisesti vahva nainen on seksikäs!

        Aamen. Tuossa ei ole lisättävää eikä poistettavaa :)

        Olen 27 v., ja ensi kesänä intti kutsuu. Omat motiivini sinne menemiseen ovat mm., että kun se naisillekin on mahdollista, miksi en menisi. En kestäisi tilannetta, jossa harmittelisin tämän loistavan tilaisuuden käyttämättä jättämistä.

        Kutsunnoissa painotettiin, että Puolustusvoimien intresseissä ei ole rahoittaa kenenkään henkilökohtaisia "kokeiluja", mutta omalla kohdallani täytyy sanoa olevan kyse myös kokeilusta. Ja kuka tietää, vaikka ei jäisi kokeilun asteelle :)

        Arvostan myöskin erilaisia auktoriteetteja, ja mikä sen varmempi paikka niitä kohdata kuin intti?

        En ole menossa sinne siksi, että haluaisin näyttää muille olevani jotain. Olen tähän ikään mennessä täysin sinut itseni kanssa, enkä tee valintoja muiden ihmisten vuoksi.

        Mitä tulee tuohon, onko armeijan käyneet naiset poikatyttöjä; osa ehkä on, osa ei? Omituinen pohdinta siinä mielessä, että onhan miehiäkin erilaisia.


      • sklfj

        Miksi tämä kommentti on saanut noin monta plussaa? Koska on sijoittunut ketjun alkupäähän? Jippii, hyvä syy kannattaa. Aika mitäänsanomaton ja vaisu kommentti, ei millään pahalla kirjoittajaa kohtaan, vaan noita peukun antajia...


      • haistakaa vattu
        ertert kirjoitti:

        "uli uli, vaan nykyaikana venäjä vetää meidät kyykkyyn parissa tunnissa jos haluavat ja siihen ei ole vastaansanomista suomen turhalla armeijalla. "

        Hyvinhän se kyykkyyn vetäminen nähtiin esimerkiksi tsetsenian sodassa. Toki jonkinlainen ydinaseilla tehtävä totaalinen tuho olisi mahdollista, mutta siinä ei olisi mitään järkeä ja venäläiset eivät ole niin tyhmiä.

        Väitteesi ei siis perustu mihinkään realiteetteihin ja todellisuudessa nähtävät sodat kertovat aivan eri tarinaa kuin puolivillaiset kuvitelmasi.

        No kuule, verrataas jotain Tsetseenikapinallista tavalliseen suomalaiseen nuoreen mieheen niin kyllä se veli venäläinen tulee ja rankasee vellihousuja. Velttoja paskoja kaikki tyynni. Toista oli vielä joskus muinoin kun kunnon karjaisulla saatiin ryssiltä paskat housuun. Hyvä jos tumput pysyy kädessä kun yskii nykynuorisolla.


      • jäksteri I/05
        Urhoska kirjoitti:

        Aamen. Tuossa ei ole lisättävää eikä poistettavaa :)

        Olen 27 v., ja ensi kesänä intti kutsuu. Omat motiivini sinne menemiseen ovat mm., että kun se naisillekin on mahdollista, miksi en menisi. En kestäisi tilannetta, jossa harmittelisin tämän loistavan tilaisuuden käyttämättä jättämistä.

        Kutsunnoissa painotettiin, että Puolustusvoimien intresseissä ei ole rahoittaa kenenkään henkilökohtaisia "kokeiluja", mutta omalla kohdallani täytyy sanoa olevan kyse myös kokeilusta. Ja kuka tietää, vaikka ei jäisi kokeilun asteelle :)

        Arvostan myöskin erilaisia auktoriteetteja, ja mikä sen varmempi paikka niitä kohdata kuin intti?

        En ole menossa sinne siksi, että haluaisin näyttää muille olevani jotain. Olen tähän ikään mennessä täysin sinut itseni kanssa, enkä tee valintoja muiden ihmisten vuoksi.

        Mitä tulee tuohon, onko armeijan käyneet naiset poikatyttöjä; osa ehkä on, osa ei? Omituinen pohdinta siinä mielessä, että onhan miehiäkin erilaisia.

        "
        Olen 27 v., ja ensi kesänä intti kutsuu. Omat motiivini sinne menemiseen ovat mm., että kun se naisillekin on mahdollista, miksi en menisi. En kestäisi tilannetta, jossa harmittelisin tämän loistavan tilaisuuden käyttämättä jättämistä."

        Mmm,mitä oikein sitten odotat tuolta ajalta?Mikä on perimäinen ajatuksesi armeijasta menemisestä?Miksi tämä on sinulle niin tärkeä juttu?

        Ja tuo auktroteetti,miksi koet sen noin kunnioittavasti.En ole siis mikään rebel mutta koen nämä asiat kuitenkin ihan normisti,en mitenkään erityisellä kunnioituksella ja palvomisella.Aiotko itse pyrkiä AUKiin tai jopa RUKiin?.


      • haistakaa vattu kirjoitti:

        No kuule, verrataas jotain Tsetseenikapinallista tavalliseen suomalaiseen nuoreen mieheen niin kyllä se veli venäläinen tulee ja rankasee vellihousuja. Velttoja paskoja kaikki tyynni. Toista oli vielä joskus muinoin kun kunnon karjaisulla saatiin ryssiltä paskat housuun. Hyvä jos tumput pysyy kädessä kun yskii nykynuorisolla.

        "No kuule, verrataas jotain Tsetseenikapinallista tavalliseen suomalaiseen nuoreen mieheen niin kyllä se veli venäläinen tulee ja rankasee vellihousuja. Velttoja paskoja kaikki tyynni."

        Vaikka sinä oletkin vellihousu, ei se tarkoita, että kaikki muutkin ovat. Tosiasia kuitenkin on, että Venäjällä ei ole mitään järjellistä syytä tehdä niin mittavaa sotilasoperaatiota, että se laittaisi Suomen armeijalle kampoihin. Venäläiset eivät ole niin typeriä kuin sinä olet. He osaavat laskea. Moderni sodankäynti ei perustu enää propagandaan, jossa todeksi oletetaan jonkun suoli24-palstalla kirjoittavan idiootin urahdukset vellihousuista. Jotkut osaavat tehdä realistisia arvioita eivätkä mölise älyttömyyksiä, jotka ovat oppineet muilta idiooteilta.


      • Kannatan

        Kyllä minä kannatan naisille armeijjaa, läskiperseet kapenee ja kunto kasvaa,minulla oli ulkomailla armeijan käynyt tyttökaveri, no oli notkea kun pajunvitsa eikä rinnat roikkunu polvissa, hyvin naisellinen ja sopusuhtainen sekä kiva nainen.


      • oli vai, eikö enää?
        Kannatan kirjoitti:

        Kyllä minä kannatan naisille armeijjaa, läskiperseet kapenee ja kunto kasvaa,minulla oli ulkomailla armeijan käynyt tyttökaveri, no oli notkea kun pajunvitsa eikä rinnat roikkunu polvissa, hyvin naisellinen ja sopusuhtainen sekä kiva nainen.

        Kumpi jätti?


      • Hajotkaa uskovaiset!
        ertert kirjoitti:

        "No kuule, verrataas jotain Tsetseenikapinallista tavalliseen suomalaiseen nuoreen mieheen niin kyllä se veli venäläinen tulee ja rankasee vellihousuja. Velttoja paskoja kaikki tyynni."

        Vaikka sinä oletkin vellihousu, ei se tarkoita, että kaikki muutkin ovat. Tosiasia kuitenkin on, että Venäjällä ei ole mitään järjellistä syytä tehdä niin mittavaa sotilasoperaatiota, että se laittaisi Suomen armeijalle kampoihin. Venäläiset eivät ole niin typeriä kuin sinä olet. He osaavat laskea. Moderni sodankäynti ei perustu enää propagandaan, jossa todeksi oletetaan jonkun suoli24-palstalla kirjoittavan idiootin urahdukset vellihousuista. Jotkut osaavat tehdä realistisia arvioita eivätkä mölise älyttömyyksiä, jotka ovat oppineet muilta idiooteilta.

        Ja sinä uskovainen TOLLO luulet suomen armeijalla olevan mitään sanaa venäjää vastaan? Todellakin sodankäynti on muuttunut talvisodan ajoista... Eikä todellakaan meidän eduksemme. Venäjä murtaisi suomalaisten amatöörien rintaman muutamassa päivässä. Puhutaan nyt kuitenkin maailman toiseksi tai kolmanneksi voimakkammaasta armeijasta. Suomi ei ole mitään muuta kuin paskaläntti Venäjään verrattuna.

        Venäjällä on yli miljoonan miehen AMMATTIARMEIJA! Suomella on puolet vähemmän amatöörejä... Ei herran jestas jotkut tollot uskovat mitä niille intissä nuijitaan päähän. Minä nauroin sisäänpäin siellä suurimman osan ajasta, koska tiesin asian todellisen laidan.

        Nykysodan ratkaisee koulutus, kaluston määrä ja sen laatu. Fakta on se, että jos Venäjä laittaisi kaikki panssarinsa vaikka ilman asesistusta ryntäämään Suomeen, ei meillä olisi riittävästi tulivoimaa ja ammuksia pysäyttää heitä edes sittenkään... Mutta jokainen toki tietää, että näin he eivät todellisuudessa hyökkäisi. Venäjän massiiviset ilmavoimat ja strategiset ohjusjoukot tuhoaisivat Suomen kommunikaation ja ilmavoimat tyystin hyvin lyhyessä ajassa. Sen jälkeen Venäjän armeijan ja laivaston olisi helppo käynnistää operaatiot Suomen kukistamiseen ilmavoimien tukemana.

        Suomella ei olisi mitään sanaa eikä arpaa. Ainoa Suomen toivo olisi ulkovaltojen apu. Hajoa takaisin sinne kapiastin sekaan, pelle!


      • ätmi
        Hajotkaa uskovaiset! kirjoitti:

        Ja sinä uskovainen TOLLO luulet suomen armeijalla olevan mitään sanaa venäjää vastaan? Todellakin sodankäynti on muuttunut talvisodan ajoista... Eikä todellakaan meidän eduksemme. Venäjä murtaisi suomalaisten amatöörien rintaman muutamassa päivässä. Puhutaan nyt kuitenkin maailman toiseksi tai kolmanneksi voimakkammaasta armeijasta. Suomi ei ole mitään muuta kuin paskaläntti Venäjään verrattuna.

        Venäjällä on yli miljoonan miehen AMMATTIARMEIJA! Suomella on puolet vähemmän amatöörejä... Ei herran jestas jotkut tollot uskovat mitä niille intissä nuijitaan päähän. Minä nauroin sisäänpäin siellä suurimman osan ajasta, koska tiesin asian todellisen laidan.

        Nykysodan ratkaisee koulutus, kaluston määrä ja sen laatu. Fakta on se, että jos Venäjä laittaisi kaikki panssarinsa vaikka ilman asesistusta ryntäämään Suomeen, ei meillä olisi riittävästi tulivoimaa ja ammuksia pysäyttää heitä edes sittenkään... Mutta jokainen toki tietää, että näin he eivät todellisuudessa hyökkäisi. Venäjän massiiviset ilmavoimat ja strategiset ohjusjoukot tuhoaisivat Suomen kommunikaation ja ilmavoimat tyystin hyvin lyhyessä ajassa. Sen jälkeen Venäjän armeijan ja laivaston olisi helppo käynnistää operaatiot Suomen kukistamiseen ilmavoimien tukemana.

        Suomella ei olisi mitään sanaa eikä arpaa. Ainoa Suomen toivo olisi ulkovaltojen apu. Hajoa takaisin sinne kapiastin sekaan, pelle!

        Oliko ihan pakko bumpata vuoden vanha ketju tuon viestin tähden?

        Kysyn vaan.


    • Kuvottavaa

      Nää on vissiin niitä "itsenäisiä ja vahvoja naisia" ja itse en tuota naistyyppiä voi sietää.

      • herraasiallinen

        Itsenäinen ja vahva ihminen on naisilla täysin vääristynyt käsite. Miesmäinen käytös tai katkera miesten haukkuminen ei ole itsenäisen naisen käytöstä, päinvastoin.

        Nainen joka kohtelee miestä ja naista tasavertaisesti, osaa olla yksin tarpeen tullen, omavarainen, avoin, kunnianhimoinen ja positiivinen... on juuri itsenäinen ja vahva.


      • herraasiallinen
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itsenäinen ja vahva ihminen on naisilla täysin vääristynyt käsite. Miesmäinen käytös tai katkera miesten haukkuminen ei ole itsenäisen naisen käytöstä, päinvastoin.

        Nainen joka kohtelee miestä ja naista tasavertaisesti, osaa olla yksin tarpeen tullen, omavarainen, avoin, kunnianhimoinen ja positiivinen... on juuri itsenäinen ja vahva.

        Ja tuleva vaimoni ei osaa tappaa ihmisiä rynnäkkökiväärillä kuten en osaa minäkään. Asevelvollisuus on Suomessa kivikautinen riippakivi!


      • jäksteri I/05

        Niin,itse näen naisen joka haluaa mennä armeijaan,naisena jolla on tarvetta näyttää miehille että"ei täällä munia tarvita pärjätäkseen".Eli kyseessä on nainen jonka itsetunto ja elämän mentaliteetti perustuu miehille näyttämiselle,kilpailemiselle miesten maailmassa.
        Ja se on mielestäni erittäin surrullista koska se on täysin turhaa.Itse ainakin haluan naisellisen naisen,joka edustaa naisia,ei mitään "hyvää jätkää" röökihuulessa.

        Ja eiköhän kohta tule kuitenkin joku alikessu neito puollustamaan mentaliteettiaan niin kerrohan ihan tarkalleen miksi lähdit armeijaan.
        Itse en olisi mennyt jolleii olisi ollut pakko.Se aika maksoi minulle 10ke rahaa,jonka olisin voinut tahkoa töissä.


      • jäksteri I/05
        jäksteri I/05 kirjoitti:

        Niin,itse näen naisen joka haluaa mennä armeijaan,naisena jolla on tarvetta näyttää miehille että"ei täällä munia tarvita pärjätäkseen".Eli kyseessä on nainen jonka itsetunto ja elämän mentaliteetti perustuu miehille näyttämiselle,kilpailemiselle miesten maailmassa.
        Ja se on mielestäni erittäin surrullista koska se on täysin turhaa.Itse ainakin haluan naisellisen naisen,joka edustaa naisia,ei mitään "hyvää jätkää" röökihuulessa.

        Ja eiköhän kohta tule kuitenkin joku alikessu neito puollustamaan mentaliteettiaan niin kerrohan ihan tarkalleen miksi lähdit armeijaan.
        Itse en olisi mennyt jolleii olisi ollut pakko.Se aika maksoi minulle 10ke rahaa,jonka olisin voinut tahkoa töissä.

        Ja jos miinustaa niin pliis,jotain perusteluja.Lapset voi sanoa että "ihan tyhmää",mut aikuisella pitää olla muutakin kuin känkkä-ränkkä päivä ;)


      • Savuton.
        jäksteri I/05 kirjoitti:

        Niin,itse näen naisen joka haluaa mennä armeijaan,naisena jolla on tarvetta näyttää miehille että"ei täällä munia tarvita pärjätäkseen".Eli kyseessä on nainen jonka itsetunto ja elämän mentaliteetti perustuu miehille näyttämiselle,kilpailemiselle miesten maailmassa.
        Ja se on mielestäni erittäin surrullista koska se on täysin turhaa.Itse ainakin haluan naisellisen naisen,joka edustaa naisia,ei mitään "hyvää jätkää" röökihuulessa.

        Ja eiköhän kohta tule kuitenkin joku alikessu neito puollustamaan mentaliteettiaan niin kerrohan ihan tarkalleen miksi lähdit armeijaan.
        Itse en olisi mennyt jolleii olisi ollut pakko.Se aika maksoi minulle 10ke rahaa,jonka olisin voinut tahkoa töissä.

        Sinä voit nähdä sen noin, mutta se ei tarkoita että näkemyksesi olisi totuus. Eiköhän naiset mene armeijaan samoista syistä kuin ne miehetkin, jotka sinne haluavat (eivätkä koe sitä vain pakkona). Itse harkitsin tuota aikoinaan, ja jätin väliin oikeastaan pitkälti terveyssyistä joihin en itse pystynyt (tai pysty edelleenkään) vaikuttamaan, eikä minulla mitään erityisempää näyttämisen tarvetta kenellekään ollut - pidinpähän tuota yhtenä uravaihtoehtona muiden joukossa. Harkitsin poliisikouluakin, jonne hakiessa saa muuten lisäpisteitä armeijan suorittamisesta tai ainakin joskus muinoin sai. :-p


      • jäksteri I/05
        Savuton. kirjoitti:

        Sinä voit nähdä sen noin, mutta se ei tarkoita että näkemyksesi olisi totuus. Eiköhän naiset mene armeijaan samoista syistä kuin ne miehetkin, jotka sinne haluavat (eivätkä koe sitä vain pakkona). Itse harkitsin tuota aikoinaan, ja jätin väliin oikeastaan pitkälti terveyssyistä joihin en itse pystynyt (tai pysty edelleenkään) vaikuttamaan, eikä minulla mitään erityisempää näyttämisen tarvetta kenellekään ollut - pidinpähän tuota yhtenä uravaihtoehtona muiden joukossa. Harkitsin poliisikouluakin, jonne hakiessa saa muuten lisäpisteitä armeijan suorittamisesta tai ainakin joskus muinoin sai. :-p

        ok,kyllä,tämä on minun näkemykseni ja olen halukas muuttamaan sitä jos niikseen joku pystyy jotain muuta teoriaa tarjoamaan.

        Nyt mietitään niin armeija on ilmapiirinä erittäin kurinalainen,kylmä ja yhtenäispäistävä(=kaikki samalla viivalla,olit minkälainen olit)
        Sitten jos mietitään että nainenhan on aluperin luotu synnyttäjäksi,äidiksi ja huolenpitäjäksi.Sitä varten naiset on sellaisia kuin on,huolehtijoita.
        Ja nyt tämä on mielestäni ristiriidassa;
        Mitenkä nainen joka pitäisi olla ns.herkempi osapuoli,feminiinen huolehtija voi nauttia tai haluaa paikkaan missä ilmapiiri on erittäin alistava,kalsea ja kurinalainen.
        Aina en edes ymmärrä niitä miehiä jotka sanovat että haluavat vapaaehtoisesti lähteä kertaamaan,ei tajua.Joten,tämä ei ole edes mielestäni miehekästä.

        Äläkä nyt käsitä väärin,en laita vanhakantaisesti miesten ja naisten roolit jakoa vaan koitan tuoda esiin tätä eroa.
        Mikä sinua sitten armeijassa kiinostaa.

        Tästä aiheesta naiset vetää aina kamalat pultit eikä kukaan osaa keskustella asiasta asiallisesti.


      • ie

        Nimimerkki kuvottavaa taitaa olla puppelipoika, mutta elä masennu, onhan teitä jo lähes joka paikassa, mutta eiköhän Räsänen löydä siiheenki parannuskeinon, niin pääset sinäkin armeijaan.


      • Tasa-arvo my ass.
        Savuton. kirjoitti:

        Sinä voit nähdä sen noin, mutta se ei tarkoita että näkemyksesi olisi totuus. Eiköhän naiset mene armeijaan samoista syistä kuin ne miehetkin, jotka sinne haluavat (eivätkä koe sitä vain pakkona). Itse harkitsin tuota aikoinaan, ja jätin väliin oikeastaan pitkälti terveyssyistä joihin en itse pystynyt (tai pysty edelleenkään) vaikuttamaan, eikä minulla mitään erityisempää näyttämisen tarvetta kenellekään ollut - pidinpähän tuota yhtenä uravaihtoehtona muiden joukossa. Harkitsin poliisikouluakin, jonne hakiessa saa muuten lisäpisteitä armeijan suorittamisesta tai ainakin joskus muinoin sai. :-p

        Itse en ollut ikinä edes harkinnut mitään em. koulutuksia. Silti minut sinne vietiin ja kieltäytyessäni koulutuksesta lätkäistiin 7 kuukautta ehdotonta (huom! ehdotonta) vankeutta ilman ensikertalaisuuden tuomaa alennusta, eli tuomio oli istuttava kokonaan, kuten moninkertaisten rikoksenuusijoiden.


      • Matti Virtanen
        herraasiallinen kirjoitti:

        Ja tuleva vaimoni ei osaa tappaa ihmisiä rynnäkkökiväärillä kuten en osaa minäkään. Asevelvollisuus on Suomessa kivikautinen riippakivi!

        Olet varmaan näitä rauhanliikkeen ihmisiä.
        Kari Suomalaisella hyvä piirros teikäläisistä kädet ylös se on teidän rauhanliike.


      • Normaalia käytöstä
        jäksteri I/05 kirjoitti:

        Ja jos miinustaa niin pliis,jotain perusteluja.Lapset voi sanoa että "ihan tyhmää",mut aikuisella pitää olla muutakin kuin känkkä-ränkkä päivä ;)

        Naiset etenkin painaa miinusnappia tunteella, ei ne perusteluja ajattele... viestisi tarpeeksi äijämäinen (= perinteiset sukupuoliroolit ylläpitämisen kannattaja) että se nykyajan itsenäisille naisille oli ärsyke...

        (Miehen tulkinta, huom., mutta näitä miinusryöppyjä usein nähneenä syy vaikuttaisi olevan aina sama - objektiivisuudella ei väliä, ajatellaan vaan että "jos en pidä mielipiteestä sen täytyy olla väärä ja se täytyy hävittää maailmasta keinolla millä hyvänsä")


      • Intressi vapaa.
        jäksteri I/05 kirjoitti:

        ok,kyllä,tämä on minun näkemykseni ja olen halukas muuttamaan sitä jos niikseen joku pystyy jotain muuta teoriaa tarjoamaan.

        Nyt mietitään niin armeija on ilmapiirinä erittäin kurinalainen,kylmä ja yhtenäispäistävä(=kaikki samalla viivalla,olit minkälainen olit)
        Sitten jos mietitään että nainenhan on aluperin luotu synnyttäjäksi,äidiksi ja huolenpitäjäksi.Sitä varten naiset on sellaisia kuin on,huolehtijoita.
        Ja nyt tämä on mielestäni ristiriidassa;
        Mitenkä nainen joka pitäisi olla ns.herkempi osapuoli,feminiinen huolehtija voi nauttia tai haluaa paikkaan missä ilmapiiri on erittäin alistava,kalsea ja kurinalainen.
        Aina en edes ymmärrä niitä miehiä jotka sanovat että haluavat vapaaehtoisesti lähteä kertaamaan,ei tajua.Joten,tämä ei ole edes mielestäni miehekästä.

        Äläkä nyt käsitä väärin,en laita vanhakantaisesti miesten ja naisten roolit jakoa vaan koitan tuoda esiin tätä eroa.
        Mikä sinua sitten armeijassa kiinostaa.

        Tästä aiheesta naiset vetää aina kamalat pultit eikä kukaan osaa keskustella asiasta asiallisesti.

        Ei miestäkään ole alunperin luotu taistelijaksi vaan elämään paratiisissä niinkuin nainenkin joten luomisteoria ei tähän sovi.Mutta ammattiyhdistys liikkeen teoria sopii varsin mainiosti.Ollaan suvaitsevaisia ja annetaan kaikien tehdä sitä mihin tuntevat olevansa soveliaita elämmehän demokraattisessa valtiossa hyväksytään naiselle se mikä miehillekkin.Ei olla liian vanhakantaisija eikä se ole miesten hyväksyttävissä vaan naisetkin on sen hyväksyneet yhteistyö poikii hyviä hedelmiä.Motto:Anna arvo toisillekkin niin voit arvostaa itseäsikin.


      • Intressi vapaa.
        Tasa-arvo my ass. kirjoitti:

        Itse en ollut ikinä edes harkinnut mitään em. koulutuksia. Silti minut sinne vietiin ja kieltäytyessäni koulutuksesta lätkäistiin 7 kuukautta ehdotonta (huom! ehdotonta) vankeutta ilman ensikertalaisuuden tuomaa alennusta, eli tuomio oli istuttava kokonaan, kuten moninkertaisten rikoksenuusijoiden.

        Ei olisi kannattanut kieltäytyä ajattele joskus omaakin etua sen verran tässä asiassa voisi olla itsekäs.


      • sitä tai tätä..
        Normaalia käytöstä kirjoitti:

        Naiset etenkin painaa miinusnappia tunteella, ei ne perusteluja ajattele... viestisi tarpeeksi äijämäinen (= perinteiset sukupuoliroolit ylläpitämisen kannattaja) että se nykyajan itsenäisille naisille oli ärsyke...

        (Miehen tulkinta, huom., mutta näitä miinusryöppyjä usein nähneenä syy vaikuttaisi olevan aina sama - objektiivisuudella ei väliä, ajatellaan vaan että "jos en pidä mielipiteestä sen täytyy olla väärä ja se täytyy hävittää maailmasta keinolla millä hyvänsä")

        Miehet on mielipiteissään fanaattisia ja jopa hyökkääviä. Tähän ikään mennessä tullut siihen tulokseen enkä ole mikään teini enää.
        Mulle on toisaalta ihan sama mitä mielipidettä mies tai nainen edustaa yleensäkin mistään asiasta. Ei paljon hetkauta.


      • Hohhoijaa

        Voi hellanduudelis,
        ihmisten pitää tässä maailmassa olla - niin naisten kuin miestenkin - itsenäisiä
        ja vahvoja, jos aikovat selvitä hengissä. Mikä niissä itsenäisissä ja vahvoissa, omilla aivoillaan ajattelevissa naisissa noin kovasti pojua/tai tyttiä pelottaa?

        Ja miksi sitten vain miesten pitäisi olla sekopäisen vahvoja ja itsenäisiä,
        vaikkei oikein kanttiakaan olisi? Ja naisten vikiseviä kanoja?
        Oltaisiin nyt vain ihan pelkkiä ihmisiä - ihmisinä ihmisille?
        Koko keskustelu on tosi pielessä...


      • herraasiallinen
        Matti Virtanen kirjoitti:

        Olet varmaan näitä rauhanliikkeen ihmisiä.
        Kari Suomalaisella hyvä piirros teikäläisistä kädet ylös se on teidän rauhanliike.

        Yhtä yliammuttua kuin minä sanoisin sinun puolustavan Breivikiä.

        Vaikka Suomi tuplaisi armeijaan menevät rahat armeijamme olisi pelkkä vitsi.


      • AlfMelmac
        herraasiallinen kirjoitti:

        Ja tuleva vaimoni ei osaa tappaa ihmisiä rynnäkkökiväärillä kuten en osaa minäkään. Asevelvollisuus on Suomessa kivikautinen riippakivi!

        taisit äänestää Haavistoa, kirjoittelusi viittaa---siihen, ehe ehe


      • jäksteri I/05
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Voi hellanduudelis,
        ihmisten pitää tässä maailmassa olla - niin naisten kuin miestenkin - itsenäisiä
        ja vahvoja, jos aikovat selvitä hengissä. Mikä niissä itsenäisissä ja vahvoissa, omilla aivoillaan ajattelevissa naisissa noin kovasti pojua/tai tyttiä pelottaa?

        Ja miksi sitten vain miesten pitäisi olla sekopäisen vahvoja ja itsenäisiä,
        vaikkei oikein kanttiakaan olisi? Ja naisten vikiseviä kanoja?
        Oltaisiin nyt vain ihan pelkkiä ihmisiä - ihmisinä ihmisille?
        Koko keskustelu on tosi pielessä...

        "Ja miksi sitten vain miesten pitäisi olla sekopäisen vahvoja ja itsenäisiä,
        vaikkei oikein kanttiakaan olisi? Ja naisten vikiseviä kanoja?
        Oltaisiin nyt vain ihan pelkkiä ihmisiä - ihmisinä ihmisille?
        Koko keskustelu on tosi pielessä... "

        Niin,minähän taisin sanoa juuri edellisessä että en tajua miehiä jotka haluavat kertaamaan.Enkä maalannut noin mustavalkoista kuvaa.
        Enemmin kysyisin miksi pitää asennoitua noin ja leimata heti että on vanhakantaista kyseenalaistaa naisen armeijaan meno.Minun kohdalla tämä ei ole mikään vanhanmiehen näkökulma (olen 27v) vaan aito kysymys;Miksi,mitä siitä saa koska itse en saanut yhtään mitään.
        Perustelin vielä näkökulmalla millaista on armeijassa ja sitten jos sitä vertaa siihen mihin nainen on luotu niin,edelleen;miksi?.


      • tuesvrai
        jäksteri I/05 kirjoitti:

        ok,kyllä,tämä on minun näkemykseni ja olen halukas muuttamaan sitä jos niikseen joku pystyy jotain muuta teoriaa tarjoamaan.

        Nyt mietitään niin armeija on ilmapiirinä erittäin kurinalainen,kylmä ja yhtenäispäistävä(=kaikki samalla viivalla,olit minkälainen olit)
        Sitten jos mietitään että nainenhan on aluperin luotu synnyttäjäksi,äidiksi ja huolenpitäjäksi.Sitä varten naiset on sellaisia kuin on,huolehtijoita.
        Ja nyt tämä on mielestäni ristiriidassa;
        Mitenkä nainen joka pitäisi olla ns.herkempi osapuoli,feminiinen huolehtija voi nauttia tai haluaa paikkaan missä ilmapiiri on erittäin alistava,kalsea ja kurinalainen.
        Aina en edes ymmärrä niitä miehiä jotka sanovat että haluavat vapaaehtoisesti lähteä kertaamaan,ei tajua.Joten,tämä ei ole edes mielestäni miehekästä.

        Äläkä nyt käsitä väärin,en laita vanhakantaisesti miesten ja naisten roolit jakoa vaan koitan tuoda esiin tätä eroa.
        Mikä sinua sitten armeijassa kiinostaa.

        Tästä aiheesta naiset vetää aina kamalat pultit eikä kukaan osaa keskustella asiasta asiallisesti.

        Ihan loistava kirjotus!!!! Olen itse juuri 20 v täyttänyt nainen ja nyökyttelin typerän näköisesti kun luin tekstiäsi, haha :D Mun ja mun kavereideni mielestä naisilta ja miehiltä vaaditaan nykyään ihan kaikessa samanvertaisuutta, ja se ei vaan toimi, koska me emme ole samanlaisia. Yksinkertasesti.

        Tottakai on niitä vahvempia yksilöitä, jotka pysytyy talttumaan mielialanvaihtelut ja typerän hössötyksen jollain maagisella tavalla, mutta me emme kaikki ole samanlasia.. Älkää ottako pulttia, kun sanon ettei naiset pärjää armeijassa, meinaan yleisesti, en yksilötasolla. Ei meistä ainakaan yksikään pärjäisi.
        Kiitos fiksusta kirjotuksesta :)


      • sovin...

        Koska ne ei suostu alistumaan...?


      • haistakaa vattu
        herraasiallinen kirjoitti:

        Yhtä yliammuttua kuin minä sanoisin sinun puolustavan Breivikiä.

        Vaikka Suomi tuplaisi armeijaan menevät rahat armeijamme olisi pelkkä vitsi.

        Vitsi vain niin kauan kuin suomalaiset on kaltaisiasi vellihousuja. Ikävä kyllä nykyinen armeijaikäinen sukupolvi on velttoa paskavelliä, josta ei tosipaikan tullen ole edes tykinruoaksi.


      • ndgr
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itsenäinen ja vahva ihminen on naisilla täysin vääristynyt käsite. Miesmäinen käytös tai katkera miesten haukkuminen ei ole itsenäisen naisen käytöstä, päinvastoin.

        Nainen joka kohtelee miestä ja naista tasavertaisesti, osaa olla yksin tarpeen tullen, omavarainen, avoin, kunnianhimoinen ja positiivinen... on juuri itsenäinen ja vahva.

        Katkera haukkuminen ei toki ole kovin kypsää käytöstä--onneksi tätä kovin harva aikuinen nainen harrastaakaan.

        Sen sijaan en ole samaa mieltä, etteikö "miesmäinen" käytös voisi olla itsenäisen ja vahvan naisen merkki. Mielestäni itsenäinen ja onnellinen nainen käyttäytyy sellaisella tavalla, joka on hänestä itsestään mukavaa ja hänelle luonteenomaista, oli se sitten konservatiivisesti ajateltuna "miesmäistä" tai "naisellista". Tämä pätee armeijan käymiseen kuten muuhunkin elämään. Toisia ihmisiä kunnioittaen tietysti, sillä isottelu ja mahtailu eivät ole kauniita piirteitä naisessa sen enempää kuin miehessäkään.


      • Abi, ET S2012
        haistakaa vattu kirjoitti:

        Vitsi vain niin kauan kuin suomalaiset on kaltaisiasi vellihousuja. Ikävä kyllä nykyinen armeijaikäinen sukupolvi on velttoa paskavelliä, josta ei tosipaikan tullen ole edes tykinruoaksi.

        Kukas se nyt puhuukaan suuta suuremmalla.

        Armeijan pitäisi myös periaatteessa opettaa kunnioitusta muita kohtaan, mutta ei sitä tuosta kielenkäytöstä kyllä voi huomata.. vai onko armeija sellainen, jossa kasvatetaan inhoamaan kaikkia muita.

        Silloin aikoinaan sisulla olisikin pärjännyt, mutta mites sitten kun Venäjällä on puolta järeämpi ja isompi kalustomäärä. En usko että siinä ihan sisulla pärjätään..


      • Käyty on
        Intressi vapaa. kirjoitti:

        Ei miestäkään ole alunperin luotu taistelijaksi vaan elämään paratiisissä niinkuin nainenkin joten luomisteoria ei tähän sovi.Mutta ammattiyhdistys liikkeen teoria sopii varsin mainiosti.Ollaan suvaitsevaisia ja annetaan kaikien tehdä sitä mihin tuntevat olevansa soveliaita elämmehän demokraattisessa valtiossa hyväksytään naiselle se mikä miehillekkin.Ei olla liian vanhakantaisija eikä se ole miesten hyväksyttävissä vaan naisetkin on sen hyväksyneet yhteistyö poikii hyviä hedelmiä.Motto:Anna arvo toisillekkin niin voit arvostaa itseäsikin.

        Kerro tuo suvaitsemispaska muslimeille!!!!


      • jäksteri I/05
        tuesvrai kirjoitti:

        Ihan loistava kirjotus!!!! Olen itse juuri 20 v täyttänyt nainen ja nyökyttelin typerän näköisesti kun luin tekstiäsi, haha :D Mun ja mun kavereideni mielestä naisilta ja miehiltä vaaditaan nykyään ihan kaikessa samanvertaisuutta, ja se ei vaan toimi, koska me emme ole samanlaisia. Yksinkertasesti.

        Tottakai on niitä vahvempia yksilöitä, jotka pysytyy talttumaan mielialanvaihtelut ja typerän hössötyksen jollain maagisella tavalla, mutta me emme kaikki ole samanlasia.. Älkää ottako pulttia, kun sanon ettei naiset pärjää armeijassa, meinaan yleisesti, en yksilötasolla. Ei meistä ainakaan yksikään pärjäisi.
        Kiitos fiksusta kirjotuksesta :)

        Hienoa että joku ymmärtää mitä tarkoitan.Kiitos itsellesi positiivisesta palautteesta :)


      • Sinkoampuja
        herraasiallinen kirjoitti:

        Ja tuleva vaimoni ei osaa tappaa ihmisiä rynnäkkökiväärillä kuten en osaa minäkään. Asevelvollisuus on Suomessa kivikautinen riippakivi!

        Entäs puolustautumistilanne?????Luuletko että itku auttaa!Olet auttamaton typerys!


      • Croco-
        jäksteri I/05 kirjoitti:

        ok,kyllä,tämä on minun näkemykseni ja olen halukas muuttamaan sitä jos niikseen joku pystyy jotain muuta teoriaa tarjoamaan.

        Nyt mietitään niin armeija on ilmapiirinä erittäin kurinalainen,kylmä ja yhtenäispäistävä(=kaikki samalla viivalla,olit minkälainen olit)
        Sitten jos mietitään että nainenhan on aluperin luotu synnyttäjäksi,äidiksi ja huolenpitäjäksi.Sitä varten naiset on sellaisia kuin on,huolehtijoita.
        Ja nyt tämä on mielestäni ristiriidassa;
        Mitenkä nainen joka pitäisi olla ns.herkempi osapuoli,feminiinen huolehtija voi nauttia tai haluaa paikkaan missä ilmapiiri on erittäin alistava,kalsea ja kurinalainen.
        Aina en edes ymmärrä niitä miehiä jotka sanovat että haluavat vapaaehtoisesti lähteä kertaamaan,ei tajua.Joten,tämä ei ole edes mielestäni miehekästä.

        Äläkä nyt käsitä väärin,en laita vanhakantaisesti miesten ja naisten roolit jakoa vaan koitan tuoda esiin tätä eroa.
        Mikä sinua sitten armeijassa kiinostaa.

        Tästä aiheesta naiset vetää aina kamalat pultit eikä kukaan osaa keskustella asiasta asiallisesti.

        jokaisella on omat mielipiteet, en vain ymmärrä miksi niitä pitää yrittää todistella toisille, jos sinusta ja monen muun mielestä naiset eivät sovi armeijaan niin se on teidän mielipide, miksi se kiinnostaa teitä niin paljon? Eihän se ole teiltä pois jos nainen käy armeijan, vai onko? Eikä naisen tarvi välttämättä olla "miehekäs" tai "äijä" vaikka käykin armeijan..

        Se riippuu ihan ihmisestä, minkätakia ovat kiinnostuneet armeijasta ja haluavat mennä sinne, Jotku hakevat sieltä pisteitä mm. poliisikouluun, joitakin kiinnostaa ameija uran kannalta, syitä on moni ja motiivit jokaisella ovat erilaiset..


      • mitämitä???
        tuesvrai kirjoitti:

        Ihan loistava kirjotus!!!! Olen itse juuri 20 v täyttänyt nainen ja nyökyttelin typerän näköisesti kun luin tekstiäsi, haha :D Mun ja mun kavereideni mielestä naisilta ja miehiltä vaaditaan nykyään ihan kaikessa samanvertaisuutta, ja se ei vaan toimi, koska me emme ole samanlaisia. Yksinkertasesti.

        Tottakai on niitä vahvempia yksilöitä, jotka pysytyy talttumaan mielialanvaihtelut ja typerän hössötyksen jollain maagisella tavalla, mutta me emme kaikki ole samanlasia.. Älkää ottako pulttia, kun sanon ettei naiset pärjää armeijassa, meinaan yleisesti, en yksilötasolla. Ei meistä ainakaan yksikään pärjäisi.
        Kiitos fiksusta kirjotuksesta :)

        Hyvä että te tiedostatte että ette pärjää, mutta jotku pärjäävät ....


      • Lerppis
        mitämitä??? kirjoitti:

        Hyvä että te tiedostatte että ette pärjää, mutta jotku pärjäävät ....

        Naiset armeijassa ovat ok. Naapurin tyttömme oli armeijassa vuoden verran.Sota-miehestä vänrikiksi asti. Pärjäsi hyvin miesten maailmassa taidoillaan, tunteellaan ja älyllään.On osallistunut melko pian palveluksen jälkeen kertausharjoituksiin ja osoit-tanut kiitettävää johtamis- ja sotilaskehitystä.
        Mikäli ulkonäköpuolesta voi jotain sanoa, niin jäntevä, keskipituinen ja notkea sekä kaunis tyttö. Naisellisuus ei ole piilossa, muttei myöskään ylikorostettu.
        Eli ominaisuudet, motivaatio ja ja oman kehityksen edistäminen auttavat eteenpäin.


    • Luonnonvastaista

      Naisen pitää olla naisellinen ja tehdä naisten juttuja. Sotiminen on miesten juttu.

      • 1+1=?

        Luonnonmukaisesti miehet tappavat = hankkivat saalista, elättävät perheensä.
        Naiset kehräävät kotona ja hoitavat lapsia?


      • -
        1+1=? kirjoitti:

        Luonnonmukaisesti miehet tappavat = hankkivat saalista, elättävät perheensä.
        Naiset kehräävät kotona ja hoitavat lapsia?

        Miehet tappavat toisia ihmisiä. Toki naisetkin siihen voi osallistua. Naiset ovat kuitenkin parempia tuhoamaan muita ihmisiä kieroudella ja muunlaisella psykologialla ja propagandalla.

        Ihmisen hammaskalusto puhuu kasvissyönnin puolesta. Voi sitä tietenkin lihaakin syödä, mutta emme me mitään saalistajia ole.

        Tappamisessa ei sinänsä kuitenkaan ole mitään vikaa, teki sen valheilla niin että toinen kärsii äärimmäisen pitkään jouduttuaan elämässään ongelmiin valheiden kautta, tai sitten aseilla niin ettei toinen kärsi kuin hetken. Nyt kaikki yhdessä synnyttämään sotia ja tukemaan tappamista!

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288353341723.html
        http://www.iltalehti.fi/talvisota/2009120410607349_ts.shtml
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288398545002.html
        http://www.iltalehti.fi/talvisota/2009120410622175_ts.shtml

        Jos haluatte tukea tappamista niin ryhtykään vaikkapa lehtimiehiksi (tai naisiksi) ja alkakaa puhumaan siitä kuinka urhoollisia teidänkin isoisät olivat. Mikään ei ole niin urhoollinen teko kuin tuntemattoman ihmisen tappaminen. Sillä tavoinhan ne sarjamurhaajatkin toimivat. Minunkin isoisäni oli urhoollinen sarjamurhaaja!


      • Mieti!
        - kirjoitti:

        Miehet tappavat toisia ihmisiä. Toki naisetkin siihen voi osallistua. Naiset ovat kuitenkin parempia tuhoamaan muita ihmisiä kieroudella ja muunlaisella psykologialla ja propagandalla.

        Ihmisen hammaskalusto puhuu kasvissyönnin puolesta. Voi sitä tietenkin lihaakin syödä, mutta emme me mitään saalistajia ole.

        Tappamisessa ei sinänsä kuitenkaan ole mitään vikaa, teki sen valheilla niin että toinen kärsii äärimmäisen pitkään jouduttuaan elämässään ongelmiin valheiden kautta, tai sitten aseilla niin ettei toinen kärsi kuin hetken. Nyt kaikki yhdessä synnyttämään sotia ja tukemaan tappamista!

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288353341723.html
        http://www.iltalehti.fi/talvisota/2009120410607349_ts.shtml
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288398545002.html
        http://www.iltalehti.fi/talvisota/2009120410622175_ts.shtml

        Jos haluatte tukea tappamista niin ryhtykään vaikkapa lehtimiehiksi (tai naisiksi) ja alkakaa puhumaan siitä kuinka urhoollisia teidänkin isoisät olivat. Mikään ei ole niin urhoollinen teko kuin tuntemattoman ihmisen tappaminen. Sillä tavoinhan ne sarjamurhaajatkin toimivat. Minunkin isoisäni oli urhoollinen sarjamurhaaja!

        Olet aika naivi sanomisessasi. Ihmiset ovat saalistajia olleet ja tulevat olemaan. Saaliiit vain vaihtelevat. JOS ihminen olisi kasvissyöjä niin miksi Lihansyöjillä ei ole ns. tukiverkostoja jne. Muistelen että Pro Ana tyyppiset ihmiset tarvitsevat myös omia tukiverkostajaan toisin kuin normaalit ihmiset.

        Ja tiedon lähteitäsi suosittelen valitsemaan tarkemmin...

        Muistutan nyt sinua ja muita suomen itsenäisyyden takia veteraanit vuodattivat hikeä ja verta, ja moni kärsii mielenterveydellisistä ongelmista. Suomalaisilla ei ollut vaihtoehtoa muuta kuin puolustaa itsenäisyyttään eli "Kill or be killed" tilanne, toisin kuin sarjamurhaajat jotka tappavat huvikseen yleisesti puolustuskyvyttömiä ihmisiä. Nostan hattua ensimmäiselle "sarjamurhaajalle" ketä yrittäisi hyökätä esim armeijjan kimppuun, mutta sellaista ei tulla näkemään.

        PS. Neuvostoliitto aikanaan arviotsi ennen hyökkäystä olevansa helsingissä noin viikossa ja oman muistikuvani mukaan helsinkiä ei kuitenkaan vallattu.


      • Intressi vapaa.

        missä niin on päätetty älä yritä narrata.


      • Järkeä päähän
        1+1=? kirjoitti:

        Luonnonmukaisesti miehet tappavat = hankkivat saalista, elättävät perheensä.
        Naiset kehräävät kotona ja hoitavat lapsia?

        Kenenkään - ei miesten eikä naisten - pidä "luonnonmukaisesti" tappaa.
        Missäköhän takapajulassa tällaiset "ajattelijat" vielä nykymaailmassa elävät?
        Koko sotimisen pitäisi jo olla menneen maailman juttu. Paljon fiksumpaa
        ja tietty vaikeampaa on tulla toimeen muiden kanssa ilman tappoaikeita.
        Vähän järkeä päähän!


      • natsit hallitsevat
        Järkeä päähän kirjoitti:

        Kenenkään - ei miesten eikä naisten - pidä "luonnonmukaisesti" tappaa.
        Missäköhän takapajulassa tällaiset "ajattelijat" vielä nykymaailmassa elävät?
        Koko sotimisen pitäisi jo olla menneen maailman juttu. Paljon fiksumpaa
        ja tietty vaikeampaa on tulla toimeen muiden kanssa ilman tappoaikeita.
        Vähän järkeä päähän!

        Järkeä päähän? Jos sota on yksi tuottavimmista liike-elämän keinoista, on siinä järkeä niille jotka siitä hyötyvät.

        http://www.youtube.com/watch?v=VM5Yv-TbzJU
        http://www.youtube.com/watch?v=Ikiz9401jDk
        http://www.youtube.com/watch?v=Ef_blCCBJp0
        http://www.youtube.com/watch?v=2B_SxGmSJP0

        Eivät nuo liikemiehet missään takapajulassa elä. He ovat onnistuneet hallitsemaan ihmisiä jo tuhansia vuosia uskontojen ja muunlaisten valheiden avulla sekä tiedon rajoittamisella. Rajoittamalla luku- ja kirjoitustaitoa saadaan tiedonlevitystä estettyä erittäin tehokkaasti.

        Koska ihmisiä hallitaan rahan avulla, tulee ihmisen mukautua siihen järjestelmään mikä tarjoaa leivän, eli rahaan. Ihmisen on pakko tällöin myös pyrkiä saamaan rahaa jostain, eli toisilta ihmisiltä. Raha tulee tietysti pankista, mutta ottamalla lainaa ihmisen tulee maksaa laina jossain vaiheessa takaisin korkojen kera. Korot pitää ottaa joltain toiselta ihmiseltä koska ei se raha puussa kasva.

        http://www.youtube.com/watch?v=47WM2BhklmM#t=4m52s

        Minkä sille voi jos järjestelmää hallitsevat ihmiset jotka haluavat tukea toisten ihmisten eliminointia?

        http://www.youtube.com/watch?v=veHhcxQjZ2w#t=3m8s
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb3JI8F9LQQ#t=5m35s


      • LosAngela
        natsit hallitsevat kirjoitti:

        Järkeä päähän? Jos sota on yksi tuottavimmista liike-elämän keinoista, on siinä järkeä niille jotka siitä hyötyvät.

        http://www.youtube.com/watch?v=VM5Yv-TbzJU
        http://www.youtube.com/watch?v=Ikiz9401jDk
        http://www.youtube.com/watch?v=Ef_blCCBJp0
        http://www.youtube.com/watch?v=2B_SxGmSJP0

        Eivät nuo liikemiehet missään takapajulassa elä. He ovat onnistuneet hallitsemaan ihmisiä jo tuhansia vuosia uskontojen ja muunlaisten valheiden avulla sekä tiedon rajoittamisella. Rajoittamalla luku- ja kirjoitustaitoa saadaan tiedonlevitystä estettyä erittäin tehokkaasti.

        Koska ihmisiä hallitaan rahan avulla, tulee ihmisen mukautua siihen järjestelmään mikä tarjoaa leivän, eli rahaan. Ihmisen on pakko tällöin myös pyrkiä saamaan rahaa jostain, eli toisilta ihmisiltä. Raha tulee tietysti pankista, mutta ottamalla lainaa ihmisen tulee maksaa laina jossain vaiheessa takaisin korkojen kera. Korot pitää ottaa joltain toiselta ihmiseltä koska ei se raha puussa kasva.

        http://www.youtube.com/watch?v=47WM2BhklmM#t=4m52s

        Minkä sille voi jos järjestelmää hallitsevat ihmiset jotka haluavat tukea toisten ihmisten eliminointia?

        http://www.youtube.com/watch?v=veHhcxQjZ2w#t=3m8s
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb3JI8F9LQQ#t=5m35s

        Äly hoi! Youtuben videoillako todistat lapselliset väitteesi todeksi... herää todellisuuteen.


    • yx res alikessu

      EVVK

    • 362 Ohi On

      Lesboja tai muuten vaan tyhmiä, tähän tulokseen tulin silloin kun olin intissä.

      • ?

        Kaikki sivarit ja totaalikieltäytyjät ovat homoja?


    • peace and love

      Niillä on usein hirvittävän kova kilpailuvietti. Vaikea sellaisen kanssa olisi viettää rauhallista perhe-elämää.

    • M29-ENFP

      Poikatytöt hot.
      Inttilikat not.

    • ainakin yli 50%

      Liikaa miesmäisyyttä

      • Intressi vapaa.

        ainakin yli 50%: kuka sellaiset kriteerit on asettanut.


    • Mikäs siinä

      Jos ei asiaa mitenkään korosta tai pidä sitä ihmeellisenä asiana, niin ihan ok. Jos taas tekee noin, sitten lähinnä ärsyttää. Valtaosa miehistä käy intin. Miksi siis sen käynyt nainen pitäisi nostaa johonkin jalustalle?

      Olin itsekin maksimiajan intissä, mutta vähän ihmetyttää miksi nainen väkisin haluaa paikkaan, jonne suurin osa miehistäkin menee vastoin tahtoaan. En ole itse mikään sotahullu, joten en jaksaisi kyllä mitään isämmaanpuolustajanaista tai äijäilijää.

      • Intressi vapaa.

        Mikäs siinä:eihän sinun tarvitse jaksaakkaan kyllä hän jaksaa itsekkin menitkö väärään persoonaan.


    • No nyt ku kysyit

      Ei mulla oo sellasta mitään erikosita mielipidettä.
      Mutta jos vapaahetoisesti tunkee paikkaa jonne ei ole
      pakko mennä, niin se käy luonne-analyysistä.
      Rankkaan ne jonnekkin skitson ja huoran välille.

      • Intressi vapaa.

        Onneksi et ole kutsuntalautakunnassa nimim.no nyt ku kysysyit.Ajatteletko samoin mys kaikista muista työpaikoista.


      • yht.k.elätti?

        Varmaan et mene töihinkään kun eihän se ole pakko. Annat vaan meidän muiden elättää sinut.


      • No nyt ku kysyit
        Intressi vapaa. kirjoitti:

        Onneksi et ole kutsuntalautakunnassa nimim.no nyt ku kysysyit.Ajatteletko samoin mys kaikista muista työpaikoista.

        Riippuu kamalasti työpaikasta, mutta
        jos nyt esim poliisi ja vartija niin samaan kastiin menevät.
        Kun voivat ei riitä niin ne ei riitä.Vrt Hervanna pamputus.

        Kultaseni mistä tiedä oletnko ollut
        jos vaikka olisin, en voi virka-aikana tällaista mielipidettä suoltaa.
        Viimeisen 45 min olisin vasta ollut vapaa tälläisen lausunnon antamaan.
        Kuttsuntalautakunta ei saa seurata omia mielipiteitään,
        vaan siellä on ihan lait ja parakraafit määrätty ja sinne ei sovi oma
        henkilökohtainen mielipide. Voin kertoa, että monoa tulee
        jos arvostelee homoa,naista etc virkaaikana ja joskus
        vaikka sen tekisi vapaa-ajalla. =(


    • mä oon hyvää mieltä

      Naapurin kaunis tyttö kävi armeijan, tai nainenhan hän jo silloin oli, eli 20-v.
      Kurvikas vartalo, todella ihanat isot rinnat ja sellainen Jennifer Lopesin pylly :)
      Erittäin fiksu ja mukava ihminen, rehellinen, aikaansaapa, ei mikään jahkailija.
      Pitkät hiukset, kuulas iho, hyvä ottamaan suihin, uskomaton seksin kaunotar...

      Että enpä voi sanoa poikatytöksi vaikka kävikin armeijan. Muuten kiva mutta löysi sieltä itselleen uuden miehen. No ainahan voi muistella vanhoja ihania aikoja :)))

      • Intressi vapaa.

        et ollut oikein hyvää mieltä(nimim.mä oon hyvää mieltä) älä mene henkilökohtaisuuksiin muutoin kuin kertomalla millainen vartalo itselläsi on.Arvostelusi oli alaarvoista ja tekosi oli jos nyt oli tottakaan lapsellista ja tuomittavaa luuletko että puheesi pohjalta sinua voidaan arvostaa ehkä joutuisit hyljetyksi.


    • N

      Mielikuvani on sellainen reipas, sporttinen, avoin ja rohkea. Eli aika positiivisesti ajattelen, vaikka en ymmärräkään motiivia. Onko se itsensä haastamista, kokemusten etsimistä, kenties ajatellaan sen parantavan asemaa työelämässä, isänmaallisuus? Oli mitä oli, niin tuskin siitä mitään haittaa on, päinvastoin.

      • NiinNiii

        Mieliluvasi on oikein kiva. Kokemusten perusteella totuus on kuitenkin vähemmän mairitteleva.


    • seadasddasdas

      Tasa-arvoa kiitos

      Minä ehdottaisin että maanpuolustuskoulutus muuttuisi hieman. Ensin tulisi jokin viikon parin kevyt jakso, jossa opetettaisiin yleisiä asioita kuten poikkeusoloissa toimimista, terveyskasvatusta yms. Sitten halukkaat menisivät armeijaan tai sivarin tyyppiseen koulutukseen. Tämä koskisi sekä miehiä että naisia ja poistaisi suurimman esteen tasa-arvon tieltä.

      On koomillista lukea tasa-arvolakia, jossa luetellaan kaikenmaailman asioita ettei saa kohdella eritavoin sukupuolen, seksuaalisuuden, etnisyyden yms. mukaan, mutta sitten sanotaan ettei tämä laki koske yleistä asevelvollisuutta. HAAHAHA. Suomessa ei ole tasa-arvoa, koska miehiä sorretaan.

      • V.Körmy

        Olin ekassa ryhmässä jossa oli neitejä mukana, oli melkoista orgiaa koko intti, Munahaukkoja kaikki tyystin! Tuskin on siitä miksikään muuttunut, mutta olihan se mukavaa ettei tarvinnut iltiksiä tai vkälliä odotella sillin makuun päästäkseen kunhan vain kerkesi ensimmäiseksi suihkun raikkaalle...


      • Sivusta Seurannut
        V.Körmy kirjoitti:

        Olin ekassa ryhmässä jossa oli neitejä mukana, oli melkoista orgiaa koko intti, Munahaukkoja kaikki tyystin! Tuskin on siitä miksikään muuttunut, mutta olihan se mukavaa ettei tarvinnut iltiksiä tai vkälliä odotella sillin makuun päästäkseen kunhan vain kerkesi ensimmäiseksi suihkun raikkaalle...

        Älä puhu pazkaa,ei siellä sellaista tapahtunut,taidat olla melkoinen untuvikko


      • Intressi vapaa.
        V.Körmy kirjoitti:

        Olin ekassa ryhmässä jossa oli neitejä mukana, oli melkoista orgiaa koko intti, Munahaukkoja kaikki tyystin! Tuskin on siitä miksikään muuttunut, mutta olihan se mukavaa ettei tarvinnut iltiksiä tai vkälliä odotella sillin makuun päästäkseen kunhan vain kerkesi ensimmäiseksi suihkun raikkaalle...

        V.Körmy sinä valehtelet.


      • hohh
        V.Körmy kirjoitti:

        Olin ekassa ryhmässä jossa oli neitejä mukana, oli melkoista orgiaa koko intti, Munahaukkoja kaikki tyystin! Tuskin on siitä miksikään muuttunut, mutta olihan se mukavaa ettei tarvinnut iltiksiä tai vkälliä odotella sillin makuun päästäkseen kunhan vain kerkesi ensimmäiseksi suihkun raikkaalle...

        Voi hyvää päivää... vaikka oletkin saanut intis pesää ei tarkoita taas että kaikki naiset ovat samanlaisia, turha yleistää sielä...


    • jooooooo-o

      Yllättäen täyttynyt koko topicci lapsellisista kommenteista. Täysin turhaa yleistämistä että inttinaiset olis aina tietynlaisia, "ällöttäviä lesboja" jne. Omaan kaveripiiriin kuuluu ainakin kolme naista jotka on lähteny inttiin. Yksi heistä jopa neitimäisin ystävä jota tunnen (kynsien pitää olla aina kunnossa yms.). Ja ongelmitta hän siellä intissä vetelee, niinkuin muutkin.

      • sivari true man

        No neitejähän ne armeijassa muutkin ovat. Toista se on meidän sivarien kohdalla. Minua kiinnostaisikin tavata sivarinainen. Siltä tietäisi saavansa kunnon kyydit!


      • Intressi vapaa.
        sivari true man kirjoitti:

        No neitejähän ne armeijassa muutkin ovat. Toista se on meidän sivarien kohdalla. Minua kiinnostaisikin tavata sivarinainen. Siltä tietäisi saavansa kunnon kyydit!

        seksi aina mielessä tuhoaa aivot.(sivari true man)


    • pylpyräinen

      Minulle se, että joku varta vasten HALUAA kyseiseen laitokseen, kertoo ihmisestä aivan tarpeeksi. Joku muu saa pitää itselään nuo inttiakat.

    • mustispeppers

      Mä olisin kovasti halunnut armeijaan, mutta eihän siihen aikaan naisia sinne huolittu. Oon aina ollut sellainen pärjäävä ja kai mä jotenkin olisin halunnut näyttää, että pärjään samoissa asioissa kuin miehetkin. Nykyään asia on ihan sama, ne menkööt, joita asia kiinnostaa. Ehkä elämä on sen verran opettanut, ettei mun tarvitse tehdä asioita mielyttääkseni muita, vaan itseäni. Osaan olla myös naisellinen, mutta yksinäisenä naisena on monesti vaan pärjättävä ja tehtävä semmoisiä ällöjäkin juttuja, kuten kantaa hiirenraato kämpästä roskikseen, yms. :DD

    • vaikka miten

      yrittäisitte leikkiä, niin jätkiä ette ole.
      Ihan sama vaikka kuinka leikitte jätkää, niin ämmiä olette.

      • 1+1=?

        Minun ei tarvitse todistaa mitään,
        olen urheilullinen nainen, mallintöitä tehneenä ihan naisennäköinenkin,
        mutta ärsyttää nuorten, rapakuntoisten miesten puolustelut,
        kun coopperissa häviää naiselle, ja sängyssäkään ei toimi.
        seli.seli...


    • jos naisista

      siltä tuntuu, että haluavat kilpailla miesten kanssa, niin mikseivät
      kilpaile vapaaottelussa keskenään.
      Siis samoissa painoluokissa.
      Olisi pikkuisen veikeän näköistä, kun 100kg karpaasi pistäisi
      läski-Emmaa turpaan oikein huolella.
      Siinä teille naisille kilpailua kerrakseen ;-)

      • Hei,

        saitko piiskaa pienenä vai eikö saanut edes tukistaa?

        Olet ilmeisesti päässyt itse "karpaasin" ilmavoimiin, ja pudonnut lattialle :)


    • Michael nostradamus

      Nainen armeijassa ei ole mikään turn on ja jos ravintolassa tavattu nainen on armeijan käynyt en osaa laskea sitä positiiviseksi puoleksi vaikka ne muutama jotka tutuistani ovat sen tehneet hyviä ihmisiä ovatkin.

    • mun käsitykseen naisesta tai hänen seksikkyydestä ei vaikuta intin käynti suuntaan tai toiseen. tosin muistelen inttiaikoina naisten polkupyöränkin näyttäneen siinä miljöössä seksikkäältä, joten niissä puitteissa intti lisännee naisen seksikkyyttä, vaikka kuinka oltais meikittä ja hiukset nutturalla :)

    • Guns rules the world

      Aloituksen / otsikon kysymykseen:

      Suomessa armeijan käyneet naiset eivät juuri eroa ns. tavallisista naisista.

      Käykääpä hyvät asiantuntijat ja kommentaattorit / vaahtoajat katsomassa maailmalla totuutta silmiin, maissa joissa armeija todellakin on armeija, eikä "holhouslaitos".
      Esimerkkeinä Brasilia, Columbia, Equador, USA nyt alkuun. Siellä armeijan käyneet naiset ovat todellakin yhtä lailla etulinjan kävijöitä, kuten miehetkin, ilman erityisempiä helpotuksia palvelukseen kuten Suomessa tai joissakin muissa euroopan maissa.

      Nainen sopii armeijaan siinä missä mieskin, mikäli oma henkinen ja fyysinen taso ja motivaatio ovat riittäviä eri asioista suoriutumiseen. Turhaa naisten vähättelyä, ettei nainen pystyisi siihen mihin mieskin, noin kokonaisuutena. Toki vertailussa pitää huomioida fyysiset ominaisuudet, mutta ainainen "vinkuna" siitä, etteikö nainen pystyisi varusmiespalvelusta suorittamaan, on turhaa. Kyllä pystyy.

      Se mihin kukakin sopii ja ei sovi, on jokaisen oma asia löytää ja kokea. Ei muiden asia päättää ja holhota.

      Kommentoinnit, joita tälläkin palstalla jatkuvasti esiin tulee: orgiat, munahaukat jne......... Munattomien runkkareiden aikaansaanosta ja haavetta, ei enempää!

      • jkdoajdoa

        "Turhaa naisten vähättelyä, ettei nainen pystyisi siihen mihin mieskin, noin kokonaisuutena."

        En vähättele naisia, ja uskon, että naiset kykenevät siihen mihin miehetkin. Mutta se on turn-off, jos nainen kaikin tavoin haluaa "todistaa" asian. Varsinkin asian todistaminen armeijan käymällä latistaa mielenkiinnon, koska arvomaailmani ja armeija eivät sovi yhteen kovinkaan hyvin.

        (Aivan samalla tavalla "dissaan" miehiä, jotka intoa ja isäm maallisuutta puhkuen rynnivät armeijaan)


      • just näin

        Ensimmäisenä tulee intin käyneestä naisesta mieleen, että onpa huonon itsetunnon omaava.

        Perustelen näin, että onko naiseus jotenkin hävettävää, kun miesmäiset alueet kiehtoo enempi, kuin perinteiset naisten alueet..

        Tietenkin joillakin naisilla saattaa olla viehtymyksiä miehisille aloille, kuten miehillä naismaisille alueille, eli hyväksyn sen, jos on todella kiinnostunut asepalveluksesta, niin mikä ettei, mutta en hyväksy sitä , että naiset tulevat pätemään, vaikka ei kuitenkaan kovin kiinnostaisi koko intti..


      • Guns rules the world
        jkdoajdoa kirjoitti:

        "Turhaa naisten vähättelyä, ettei nainen pystyisi siihen mihin mieskin, noin kokonaisuutena."

        En vähättele naisia, ja uskon, että naiset kykenevät siihen mihin miehetkin. Mutta se on turn-off, jos nainen kaikin tavoin haluaa "todistaa" asian. Varsinkin asian todistaminen armeijan käymällä latistaa mielenkiinnon, koska arvomaailmani ja armeija eivät sovi yhteen kovinkaan hyvin.

        (Aivan samalla tavalla "dissaan" miehiä, jotka intoa ja isäm maallisuutta puhkuen rynnivät armeijaan)

        No jokainenhan meistä talsii tyylillään.

        Päämäärätön ihminen on kaikkein "turn-off". En tarkoitakaan sitä, että eri asioita tarvitsee rynnimällä esiin tuoda, mutta "selkeä oma polku" kertoo ihmisen vahvuudesta.

        MItä tulee arvomaailmoihin, ne olkoon arvoissaan kunkin omassa päässä. Mitä dissaamiseen tulee, kaikki muiden siivellä elävät jotka eivät omalla panoksellaan halua maata rakentaa, kuuluvat niihin. Olkoon nainen tai mies, sama tuo mulle.


      • 1+1=?
        just näin kirjoitti:

        Ensimmäisenä tulee intin käyneestä naisesta mieleen, että onpa huonon itsetunnon omaava.

        Perustelen näin, että onko naiseus jotenkin hävettävää, kun miesmäiset alueet kiehtoo enempi, kuin perinteiset naisten alueet..

        Tietenkin joillakin naisilla saattaa olla viehtymyksiä miehisille aloille, kuten miehillä naismaisille alueille, eli hyväksyn sen, jos on todella kiinnostunut asepalveluksesta, niin mikä ettei, mutta en hyväksy sitä , että naiset tulevat pätemään, vaikka ei kuitenkaan kovin kiinnostaisi koko intti..

        Mitä ovat mies- tai naismaiset alueet?
        Kotikasvatuksen puutteita? Isoisäni oli suojeluskunnassa ja molemmissa viime sodissa, mutta osasi laittaa hyvää ruokaa ja opetti äitinikin virkkaamaan ja neulomaan. Hän oli kolme kertaa naimisissa, lapsia ja lastenlapsiakin aika monta.
        Hänen kotonaan vain osattiin kasvattaa lapsia, sukupuolesta riippumatta, mikä oli aika harvinaista viime vuosisadalla.


    • on

    • minä kunniotan naista joka on käynnyt armeijan...

    • Intissä 2003

      Olin varusmiesaikana apukouluttajana aliupseerikoulussa. Apukouluttajilla(2 alikersanttia) oli oma tupa. Aliupseerikoulussa oli myös kaksi naista aliupseerioppilaina. Kerran huomasin että kun tupani ovi oli auki, oven ikkunasta heijastui kuin peilinä suoraan tyttöjen tupaan. Siitä lähti tietysti kaikenlaisia ajatuksia nuoren miehen mielessä.

      Odotin sopivaa tilaisuutta ja kerran kun kävin suihkussa, jätin oven tahallani auki tietäen, että tytöistä paremman näköinen oli yksin tuvassaan. Hän oli huomannut näköalan ja huomasin hänen katselevan 'peilen' kautta minua. Kuivasin itseni näyttämättä juuri mitään ja puin vähän päälle. Sen jälkeen menin 'peilin' eteen ja aloin riisumaan hitaasti. Tyttö katsoi minua ja olin todella kiihottunut..

      • Intressi vapaa.

        Vaivaako itsensä paljastajan profiili (intissä 2003)


    • ukm 53

      Ehdottoman kaunista on kun nuori nainen pukeutuu Saksalaiseksi Upseerittareksi pitkään nahkatakkiin, koppalakkiin ja saappaisiin...

    • Intissä 2003

      Olin varusmiesaikana apukouluttajana aliupseerikoulussa. Apukouluttajilla(2 alikersanttia) oli oma tupa. Aliupseerikoulussa oli myös kaksi naista aliupseerioppilaina. Kerran huomasin että kun tupani ovi oli auki, oven ikkunasta heijastui kuin peilinä suoraan tyttöjen tupaan. Siitä lähti tietysti kaikenlaisia ajatuksia nuoren miehen mielessä.

      Odotin sopivaa tilaisuutta ja kerran kun kävin suihkussa, jätin oven tahallani auki tietäen, että tytöistä paremman näköinen oli yksin tuvassaan. Hän oli huomannut näköalan ja huomasin hänen katselevan 'peilen' kautta minua. Kuivasin itseni näyttämättä juuri mitään ja puin vähän päälle. Sen jälkeen menin 'peilin' eteen ja aloin riisumaan hitaasti. Tyttö katsoi minua ja olin todella kiihottunut..

    • maajussi_

      Minä kunnioitan kaikkia jotka ovat valmiita tappamaan toisia ihmisiä. Siihenhän koko järjestelmä perustuu.

      Kaikki kilpailevat keskenään siitä millaisen aseman he saavat yhteiskunnassa. Mitä paremman aseman saa, sen paremmat mahdollisuudet selvitä sodan syttyessä. Jokainen odottaa innolla sotaa jotta ihmiset pääsevät tappamaan toisensa. Kukaan ei kehitä tiedettä auttaakseen muita ihmisiä vaan saadakseen muita ihmisiä enemmän rahaa. Tämän vuoksi aseteollisuus on yksi tuottavimmista teollisuudenaloista. Sitten kun sota on ohi niin jäljelle jääneet voivat pyyhkiä hien otsalta ja huilata hetken aikaa kunnes seuraava sukupolvi ryhtyy valmistautumaan seuraavaan sotaan.

      Eli siis olen sitä mieltä että kyllä naisen tulee vähintään ihminen osata tappaa. Sillä ei niin merkitystä osaako teurastaa sikaa tai muuta elikkoa.

      • 1+1=?

        Kaikkien ihmisten pitäisi hätätilanteessa pystyä tappamaan kituva eläin tai puolustamaan itseään voimakeinoin.
        Hätävarjelen liioittelu ei kannata.


    • resltn

      Uskaltaudunpa laittamaan tänne viestin, vaikka todennäköisesti tulenkin ammutuksi alas ilmasta - ainakin, mikäli edeltävästä keskustelusta jotain voi päätellä. Itse kävin armeijan vuonna 1997, eli aikana, jolloin vielä elettiin aikaa, että joillakin kasarmeilla ei vielä naisia ollut. Mekin olimme ensimmäiset naiset kyseisellä kasarmilla. Ja kyllä, voin sanoa, että totuttautumista oli kaikilla tahoilla, niin naisten, miespuolisten varusmiesten kuin kantahenkilökunnankin osalta.

      Miksi sitten menin armeijaan. Ensinnäkin, edessä oli tulossa opiskelujen suhteen välivuosi. Toiseksi näin armeijassa sen hyödyn, että siitä sai työkokemuksen alalle kuin alalle ja kolmanneksi halusin haastaa itseni. Ei siis mitään näyttämisen tarvetta miehille tai kenellekään muulle. En näe ongelmana sitä, että naiset menevät armeijaan vapaaehtoisina, päinvastoin uskon, että naisten tulo armeijaan saattoi nostaa myös miespuolisten varusmiesten motivaatiota palveluksen suhteen. Ennakkoluuloja oli molemminpuolin, mutta aika nopeasti ne hävisivät. Ja suuri kiitos koko varuskunnalle siitä, että alkukankeuden jälkeen kaikki huomasivat, että ei naisvarusmiehiä tarvitse sen kummemmin kohdelle kuin muitakaan. Ja itse asiassa, monesta meistä tuli ikuisia kavereita keskenämme.

      Varmasti moni armeijan käynyt nainen on ns. poikatyttö, mutta yhtä hyvin siellä on ollut hyvinkin naisellisia henkilöitä. Samoin armeijan on varmasti käynyt niin lesboja kuin hetetonaisiakin. Eiköhän sinne jokunen homokin ole päätynyt, vaikkei niin välttämättä haluaisi. Homous ei kuitenkaan taida olla syy olla suorittamatta asepalvelusta.

      Mutta kokemuksena armeija oli kokemisen arvoinen. Ei sen vuoksi, että siellä oli tuvat täynnä äijiä vaan siksi, että armeijan käyminen osoitti, ettei mikään elämässä ole itsestään selvää ja aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Niin se vaan on polkupyörän satula päin naisvarusmiehenkin persettä ja ankara v***tus oli välillä päällimmäinen fiilis. Mutta miksipä näin ei voisi olla.

      En siis mennyt armeijaan munan perässä tai osoittaakseni äijille, että minä pärjään siinä missä nekin. Pärjäsin toki, mutta toisaalta, se naisena pitää osoittaakin, jotta saa tasaveroisen kohtelun omilta varusmiestovereiltaan. Ja kyllä, pahempi asia on se, että muut joutuvat kantamaan naisen vermeitä marsseilla, kuin että kannettavat tavarat olisivat miespuolisen taistelijan. En myöskään millään tavalla tuo esille erikseen, että "moi, minä olen Maija ja olen käynyt armeijan".

      Armeija aikana ehti tehdä monenmoisia havaintoja myös miespuolisista varusmiestovereista, eikä kaikki havainnot olleet kovin positiivisia. Suurin yllätys henkilökohtaisesti oli se, että aina sanotaan naisten etenevän urallaan ns. reittä pitkin, mutta sama pätee näköjään myös miehiin.

      • Ohhoh.

        " aina sanotaan naisten etenevän urallaan ns. reittä pitkin, mutta sama pätee näköjään myös miehiin."

        Taitaa olla aikamoinen tabu homostelu armeijassa, vaikka sehän se vasta siihen otollinen paikka onkin.


      • seinillä on korvat
        Ohhoh. kirjoitti:

        " aina sanotaan naisten etenevän urallaan ns. reittä pitkin, mutta sama pätee näköjään myös miehiin."

        Taitaa olla aikamoinen tabu homostelu armeijassa, vaikka sehän se vasta siihen otollinen paikka onkin.

        Uimahallituttavuutena on eräs evp armeijan kapu Sen mieli asia on naisten haukkuminen .Korvaani on särähtänyt pahasti ,vaikuttaa siltä, herralla ei ole koskaan ollut miellyttäviä hetkiä naisten kanssa


    • N

      Voisimpa sanoa.

    • Happy McFapalot

      On kahdenlaisia armeija naisia: miehen näköisiä - ja kuuloisia karhuneitoja, sekä uberseksikkäitä, sähäköitä ja hymysuisia inttityttöjä.

      Vain näihin kahteen ryhmään kuuluvia naisia tapasin omalla varusmiespalvelu ajallani, ja niin kuulemma moni muukin...

    • N

      Mistäs moinen?

    • mosberg 590

      Armeija versus naiset? Mitä pv saa?! tuskin mitään plussaa mutta sitähän ei virallisesti saa sanoa ääneen,mutta hankaluudet ja käräjät on lisääntyneet! Mitä naiset saa,no sitä mitä hakevatkin pv:stä irtopisteitä,johtajakoulutusta ties mitä ja vielä kiintiöt päälle heille! Kaikki hyvä kyllä kelpaa ja leikin saa lopettaa kesken jos eitunnumielekkäältä!! Vittumitäpaskaa!!

    • slksd

      Onhan se jotenkin seksikästä kun ajattelee jonkun naisen olleen viikon verran leirillä peseytymättä, siellä se sitten teltassa kuivattelee räntäsateen kastelemia sköndänhajuisia vaatteitaan kolmentoista miehen keskellä rynnäkkökivääri kainalossa. Aamulla tämä amatsooni jatkaa ryömimistä kirosanojen, komentojen ja ammunnan sähköistäessä ilmapiiriä.
      On siinä jotakin kiihottavaa... tuntuuko teistäkin että naiselliset perinteiset naiset ei kiinnosta, vaan enemmänkin sellaiset itsenäiset, seikkailijaluontoiset asennemuijat, tai sanotaan suoraan että nainen joka on ÄIJÄ. ÄIJÄNAINEN!!!! UUUUUUUUUUUUHHHHHH....

    • res.kapt

      Hei te kaikki kateelliset. Älkää syyttäkö toisia saamattomuudestanne. Emme ole siihen syyllisiä.
      Haluamme vain tehdä sen jonka pystymme. Kiitos ja anteeksi.

    • Tarkastaja,,,

      Ei mitään pahaa,Nainen on luotu synnyttämään uutta elämää,Sotilas on paholainen,varmaan jonkinlainen erehdys on käynyt ?

    • Karhun poika

      Ok,sinne vaan ,sieltä se leipä tulee

    • Senkin nähnyt

      1/2000.

      Sen näki mitä paskaa se siellä oli
      niistä ei ollu mihinkään mut muutamat vapaat siinä palo
      kun ämmät ei vaan kertakaikkiaan jaksanut..
      Ei sen puoleen tunnen ämmiä mitkä jaksaa, mutta oli se surullista
      katottavaa kun sinne tullaa pillu vuotaen sillä asenteella, et
      ei mun tarvi ,en mä osaa.

      Vitutti muodon vuoks koko komppaniaa,
      meillä tais niit intti huoria olla 2 koko komppaniassa.
      Ne olis todennäkösimmät maalitaulut olleet sota tilantees,
      ihan vaan sen takia, et ne oli rättikeuhkoja ja jalois.
      Mut onpahan siin sit kuitenkin sotahuoraa tosipaikas,
      ei tarvi koko porukan sit kuitenkaan homoilla.

      • Intressi vapaa

        Tiesitkö että suunsoittajat ja isottelijat kuolivat ensimmäisinä sodassa.


      • Kiitos huvista
        Intressi vapaa kirjoitti:

        Tiesitkö että suunsoittajat ja isottelijat kuolivat ensimmäisinä sodassa.

        Se onkin sellainen ala, mistä taidat tietää kaiken?

        Mietin just et oliks sä mun kaa Eritreas
        vai nähtiiks me Afganistanis..Ei nyt muistan
        Oltiin yhtä aikaa laivojen-pellossa 1944.
        No kato, aattelin kans et jostain oot tuttu.


    • 2342ö3l4kö32l4kö2löl

      armeijan käynyt nainen on yhtä mielenkiintoinen kuin pesemätön jalkarätti

    • kotiuskontojaisänmaa

      "Kiva ketju". Ei näytä olevan yhtään ihmistä isänmaan asialla - ei miestä eikä naista. Tuleeko kenellekkään haukkuvalle tai pelleilevälle mieleen, että jos tätä isänmaata ei olis aikoinaan puolustettu, niin te tuskin täällä vapaina raakkuisitte.

      Menkääpä suomen puoleiseen karjalaan ja siellä hautuumaalle ja katsokaa kuinka monta hautaa sieltä löytyy, jossa poikanen oli kuollessaan vain 17 ikäinen, saatatte yllättyä.

      Kuolema on ollut näille nuorille kuitenkin totisinta totta.

      Nykypäivänä saat olla kiitollinen jokaisesta joka maatamme palvelee, oli hän sitten mies tai nainen.

      • resurssihukka

        Arvostan sitä, mitä edelliset sukupolvet tekivät rintamalla, mutta se oli silloin ja nyt on nyt. Tänä päivänä on eri ongelmat ja on tehtävä eri asioita. Yleisen asevelvollisuuden säilyttäminen satojen vuosien ajan pelkästään sen takia, mitä tapahtui vuonna X ei ole järkevää.


      • sodat ovat huonojen hallitsijoiden sekä poliitikkojen syytä.

        isänmaallisuus on pelkkää saavutettujen etujen menetyksen pelkoa, omistavan luokan harha jolla masinoidaan köyhät puolustamaan heidän etujaan.


      • "Jos haluat rauhaa..
        resurssihukka kirjoitti:

        Arvostan sitä, mitä edelliset sukupolvet tekivät rintamalla, mutta se oli silloin ja nyt on nyt. Tänä päivänä on eri ongelmat ja on tehtävä eri asioita. Yleisen asevelvollisuuden säilyttäminen satojen vuosien ajan pelkästään sen takia, mitä tapahtui vuonna X ei ole järkevää.

        Sotia on aina ollut ja tulee olemaan. Joka muuta uskoo, pettää itseään.
        Kukaan ei ole luvannut Suomelle ikuista rauhaa.

        Tosiasia on, että jokaisessa maassa on armeija - kaikissa se vaan ei ole oma!

        Vastuu omasta maasta kuuluu molemmille sukupuolille. Nostan hattua niille naisille, jotka sen ottavat vapaaehtoisesti oman mukavuutensa kustannuksella kantaakseen.


    • aviovaimoaineeton

      Nainen sopii tykinruoaksi siinä missä mieskin.
      Naisen ei vaan olisi pakko.
      Kertoo kaiken äö:stä, vapaaehtoinen tykinruoka on minulle yöks.

    • Laivasto

      No niin. Tulihan se käytyä vuosina 99-00. Yksinkertaisesti sen vuoksi että haaveammatti oli palomies. Ei minusta palomiestä tullut vaan lastentarhantäti :) Olen ihan tavallinen perheellinen nainen. Tykkään korkokengistä jne.. mutta en ole ylikorostetun naisellinen.

    • johanNainen

      Mä voin sanoo sellaisen jutun että itse olen aina halunnut inttiin,ja luultavasti aijonkin hakea tässä muutaman vuoden sisällä.
      eikä se tee minusta lesboa tai tyhmää.Itse asiassa olen malli/alusvaatemalli,ulkoisesti hyvin naisellinen ja siro rakenteinen.
      Minua nyt on aina vain kiinnostanut armeija ja siitä on hyötyä esim. poliisinammattiin hakiessa (joka on haave ammattini) Ja joskus myös olen miettinyt ihan armeijaan töihinkin.
      Elikkä nainen voi olla naisellinen sekä kovaluonteinen ja seikkailunhaluinen,kuten minä!

      • epäilee trollia

        Miksi sitten kirjoitat, kuin 40v kaljamahainen ukko? :-/


    • oliko se neiti

      Muistan armeijasta sen, että joukkueenjohtaja haisi aamuisin aina imelältä hajuvedeltä ei se ollut partavettä , sen ymmärsin . Olen myöhemmin ajatellut ,että olikohan se sellainen lallallaa jota portsari pyytää kanssaan Tukholmaan

    • Luultavasti haluavat kokemuksen ja ehkä töitä tai työkokemusta kuten sotakoiraohjaaja, lääkintämies jne.

    • vlrghghgh

      Asiallahan ei ole yksinkertaisesti mitään väliä. Niin kauan kuin varuskunnan "miesvahvuus" säilyy ja ammattitaitoista porukkaa kehittyy yksiköissä. Asialla ei ole mitään väliä kumpaa sukupuolta palveluksen suorittanut on.

      Itse ainakin arvostan naispuolista henkilöä joka pystyy osoittamaan pystyvänsä samaan kuin kuka tahansa mies.
      Itsellänihän on suuresta porukasta aktivoituva paniikkihäiriö enkä pysty palvelusta tämän vuoksi suorittamaan. Moni varmaan ajattelee millanen kananjalka ja maanpetturi olen.

      • Ne on turhia

        On sillä nyt hieman väliä..
        Täpö on 40 kg ja nainen on 50 kg... (Ainakin ne pikku hutsut oli).
        Sun pakkaukses on 90% sun painostas, siihen päälle otat
        40 kg materiaalia niin siin itkee jo mieskin. Mut factaa on se,
        että 50 kg nainen ei kävele samalla tavalla kuormatuna
        kuin 100 kg mies...
        Laske nyt esim:Lumihangessa 170 cm mies VS. 140 cm nainen
        Ja mukaan nakataan 126 cm (apilas) Ja hanki upottaa 30 cm.


      • Epälooginen vertailu
        Ne on turhia kirjoitti:

        On sillä nyt hieman väliä..
        Täpö on 40 kg ja nainen on 50 kg... (Ainakin ne pikku hutsut oli).
        Sun pakkaukses on 90% sun painostas, siihen päälle otat
        40 kg materiaalia niin siin itkee jo mieskin. Mut factaa on se,
        että 50 kg nainen ei kävele samalla tavalla kuormatuna
        kuin 100 kg mies...
        Laske nyt esim:Lumihangessa 170 cm mies VS. 140 cm nainen
        Ja mukaan nakataan 126 cm (apilas) Ja hanki upottaa 30 cm.

        140 cm pituiset naiset ovat hyvin harvinaisia, paljon harvinaisempia kuin 170-senttiset miehet. 140-senttiselle naiselle vertailukohta olisi n. 150-senttinen mies...


    • intti

      Oma luuloni on ,että niissä on paljon rekkalesboja Korjatkaa jos ajatuseni ova väärät Minun aikana naisia ei otettu armeijaan

    • Narjakoita

      Kyllä kyllä,mikä ettei

    • Korpraali Brown

      Hyvä että edes naiset haluavat maatamme puolustaa.
      Koska miehien kunto, eikä pää, kestä edes varusmiespalvelusta suorittaa.
      Tämänpäivän naisilla on enemmän "munaa" kuin nykyisillä "psyyke" jannuilla !

    • werty

      En oo ikinä ollu mikään poikatyttö, sotahullu, muuten vaan outo tmv. Kävinpä kuitenkin intin?

    • patronessa 92

      On täällä ihme stereotypioita....
      Olisin mieluusti käynyt mutta oli jo eka lapsi silloin. Halu maanpuolustukseen. Mutta olen sotilaskotisisar nyt...eli tavallaan nykyajan lotta.
      Ja olen ihan nätti nainen, en mikään karvalesbo.

    • Anteeksi luin vain satunnaisesti mutta eikö se ihan ihmisen oma mielipide mitä tekee ja siihen on turha tulla muitten vittuileen.

    • Suloinen nainen

      Onko ihmisen teurastus kurssin käynyt seksikäs/seksikästä?
      Eipä niin! vankilat ovat täynnä kiroilevia ja syljekseviä akkoja, jotka ovat syyllistyneet tappamiseen, ei säväytä ketään!

    • toveri työlainen

      Kyllähän nainen kantaa asetta siinä missä mies kunhan suuntaa aseen piipun herroja vastaan eikä köyhiä. Siinä vaiheessa kun orjien laumat taas nousevat kapinaan ja pistävät tuulemaan tarvitaan aseen käyttäjiä.

      Herroja on aina ollut ja niin on ollut orjia ja miljooniin nousee määrä köyhien. Aina on orjat nouseet uudestaan kun kyllästyvät orjia olemaan.

    • ei näy päällepäin

      Olen käynyt,eikä näy millään lailla päällepäin.Aika harva edes tietää koko asiasta.

    • vucko

      No mielestäni jos nainen haluaa suorittaa intin, se on hienoa ja isänmaallista ja kun menee vapaaehtoisena, on niin paljon nimittäin pullamössöpoikia, jotka ei haluaisi äidin helmoista lähteä, eikä pääse läpi sitä.

      • Vapautus!

        Hienoa ja isänmaallista vain ko suorittajalle ei mitään muuta kenellekkään!


    • Jjkfddhj

      Lesbo tai halpamainen lutka joka menee inttiin leikkimään kaunista.

    • Mr. Komee

      Naiset yleensä luovuttavat muutaman vastoinkäymisen jälkeen. Metsässä ei tarvitse nähdä kuin hiiri niin johan kiljuu kuin heikkopäinen tarzan. Tämän vuoksi naiset olisi hyvä kouluttaa toisenlaisiin tehtäviin.

    • ÄLYMSI"#23

      RAKSTAN MARIA!!!! A####!!!

    • mitähelv...

      Mulle aivan yks ja hailee jos kanssasisaret haluaa intin käydä. Itse en halua, ei kiinnosta.

      Se vaan mietityttää miksi ihmisiä täällä haukutaan lesboiksi kun se ei ole edes mikään haukkumasana. On se jännä miten ihmisiä yritetään solvata sanoilla joiden ei pitäs olla loukkaavia. Mikä tämä mukamas sivistysvaltio, kun seksuaalista suuntautumista ja armeijaan menoa ei eroteta toisistaan.

      Ihan ihme älämölö taas ihan turhasta. Pitää pistää kaikki johonkin ihme boksiin. Jos ihan tavallinen nainen käy armeijan niin heti leimataan "rekkalesboksi" tms.
      Jotain ihme järjen riemuvoittoja taas liikkeellä.

    • ....................

      Armeijassa tehdään pojista ja tytöistä miehiä. Ynnää siitä.

      • Armeijassa ei

        tehdä kenestäkään yhtään mitään,ovatpahan vain puoli vuotta poissa työttömyyskortistosta.


      • Harjoitellaan
        Armeijassa ei kirjoitti:

        tehdä kenestäkään yhtään mitään,ovatpahan vain puoli vuotta poissa työttömyyskortistosta.

        Kyllä siellä tehdään päättäväisiä sissejä,Tervetuloa kertausharjoituksiin !


    • Kylmät kädet

      Pasifismin ja aseistakieltäytymisen vastakohta = naiset armeijassa.

      En osaa kuvitella varusmiespalvelusta naisten kanssa. Itse kävin intin -96 Hiukkavaarassa.

    • donethatbeenthere

      Suurin osa inttiin menevistä naisista taitaa olla lesboja. Mutta ei se väärin ole : ) Pärjäävät palveluksessa varmasti paremmin kuin moni lökäpöksyteinipoika.

    • ennenvanhaan

      Intissä ei ollu naisia,mutta kapparit oliki vissiin homoja kaikki ja jos eivät olleet,niin niistä tuli semmosia.

    • Venäjällä

      Toisessa maailmasodassa naisia oli taistelulentäjinä ja panssarivaunun kuljettajina.
      se yksi venäläinen nainen,Ludmila nimeltään ampu alas yli 30 saksalaista konetta.
      Melkonen ässä,mutta venäläiset nyt on muutenki vähän eri kovia.

      • tarkka ampujia

        Stalingradissa joku venäläisnainen oli tarkka ampujana ja ampu jotain 400 saksalaista.


      • Venäjän naiset
        tarkka ampujia kirjoitti:

        Stalingradissa joku venäläisnainen oli tarkka ampujana ja ampu jotain 400 saksalaista.

        Onkin naisia eikä mitään vitun vanhoillislestadiolaisia tiskirättejä.


      • Näin ei tapahtunut

        Näin kun sotahistoriaa harrastan ja juurkin
        ww2:sta, niin pistäppä nyt ihan koko: nimi, arvo ja palvelusaika.
        Sekä joukkoosasto.

        Oon äärimmäisne kiinnostunut lukee tällaisesta tapauksesta.
        Vielä en oo meinaan törmännyt sellaiseen tapaukseen ww2:sen tienoilta,
        että naiset ois osanneet tehdä jotain hyödyllistä.

        Jotain muuta kuin ludmila =D


      • harrasta ahkerammin
        Näin ei tapahtunut kirjoitti:

        Näin kun sotahistoriaa harrastan ja juurkin
        ww2:sta, niin pistäppä nyt ihan koko: nimi, arvo ja palvelusaika.
        Sekä joukkoosasto.

        Oon äärimmäisne kiinnostunut lukee tällaisesta tapauksesta.
        Vielä en oo meinaan törmännyt sellaiseen tapaukseen ww2:sen tienoilta,
        että naiset ois osanneet tehdä jotain hyödyllistä.

        Jotain muuta kuin ludmila =D

        Heikolla tasolla on sotahistoriaharrastuksesi, jos et ole havainnut naisten osanneen mitään hyödyllistä. Kokeilepa mm. hakusanoja Auxiliary Territorial Service, Air Transport Auxiliary, Women's Army Corps, Women Airforce Service Pilots, Soviet women in WW2, Lotta Svärd... noin alkajaisiksi. Löytyy niin sotilas- kuin siviilitoiminnankin puolelta esimerkkejä kaikenlaisesta hyödyllisestä mitä naiset ovat tehneet.

        Aiemman kommentoijan mainitsema "Ludmila" lienee Lidija Litvjak tai Katja Budanova, vaikka pudotusten määrä onkin liioiteltu. http://www.russianlife.com/archive/article/params/Number/885/


    • Asenne ratkaisee

      Menin inttiin koska koin että haluan kantaa korteni kekoon suomalaisen yhteiskunnan puolustamiseksi. Meillä ei kaduille kuole köyhyyden vuoksi kukaan, eikä kukaan näe nälkää. Jokaisella on tasavertaisena oikeus käydä haluamansa koulut, se on ilmaista ja siihen saa valtion tukea.

      Kannatan toki tällaista yhteiskuntaa, ja tällaisen vastapalveluksen tein.

      Ei voisi vähempää kiinnostaa jos joku itsetuntovammainen mies väittää minua rekkalesboksi. Yleensäkään itsetuntovammaiset ja toisia haukkuvat "miehet" eivät ole kiinnostaneet, saati heidän mielipiteensä. Meidän saapumiserässä oli uskomattoman positiivisen asenteen omaavia kauniita naisia, jotka nykyään ovat vaimoja fiksuille, itsestään huolta pitäville miehille.

      Armeijassa oppii myös sosiaalisia taitoja ja omasta itsestään oppii myös kaikenlaista, miten käyttäytyy missäkin tilanteessa, stressi päällä, jne. Elämäntapavalittaja valittaa aina kun pitäisi tehdä jotain mikä ei itseä nyt satuta huvittamaan. Positiivisen asenteen omaava osaa oppia uusista tilanteista, vaikka ne eivät ole aina miellyttäviä. Sillä asenteella pärjää kaikkialla, myös työelämässä, jossa intin käyneet naistoverini ovat kiitettävästi sijoittuneet.

      • Felkwmfemkwefefw

        "Menin inttiin koska koin että haluan kantaa korteni kekoon suomalaisen yhteiskunnan puolustamiseksi. Meillä ei kaduille kuole köyhyyden vuoksi kukaan, eikä kukaan näe nälkää."

        For your information - kaduillemme kuolee köyhyyden vuoksi ihmisiä ja tässä maassa koetaan nälkää.

        Oletko koskaan käynyt kaduilla vai oletko rahan ylläpitämän ja mielipiteistämän valtamedian kuluttaja?

        Kadulle kuolleita et näe pääteiden varsilla koska systeemin syrjäyttävät kulkevat sivukujillla ja kuolevat joutomaille. Paitsi silloin kun kyse on esim. siitä että joku kuolee sairaskohtaukseen.

        Samoin nälkäiset eivät tule kertomaan kohtalostaan sinulle koska he ovat kotonaan laskemassa päiviä seuraavaan tiliin tai tukeen, heidät on häväisty jo satoja kertoja julkisesti esim. sosiaalitoimiston toimesta, he kärsivät hiljaa kotonaan. Vielä suurempi ravitsemusongelma on se että epätasapainoinen ravinto joka perustuu lähinnä halvoille hiilihydraateille on aiheuttanut ravitsemussairauksia kymmenilletuhansille ihmisille, esim. köyhyyslihavuus johtuu siitä että ei ole varaa kuin viljatuotteisiin ja ravintorasvaan. Se mitä tarvitsisimme on tervellisiä kasviksia ja minimissään vitamiinitabletit jokaiselle suomalaiselle.

        Toisekseen - maanpuolustuksesta. Tiedätkö että esim. nationalismi on keinotekoinen tuotos? Se luotiin 1800 luvun loppupuolella erityisen vahvaksi koska nouseva kansalaisyhteiskunta uhkasi omistajien asemaa. Omistajat ja pankkiirit rahoittivat nationalistiset liikkeet niin että kansakunnat saatiin sotimaan keskenään - kun köyhät kansat tappavat toisiaan eivät he uhkaa varakkaita. Samoin sota antaa tekosyyn "johtajalle" osoittaa alaisiaan aseella kurin pitämiseksi - oikeus jota ei ei ole rauhan aikana. Tällä tavalla aseellisesti uhaten ja nationalismia lietsoen ihmiset saatiin sotimaan toisiaan vastaan.

        Ja mitä tällä välillä tekivät suurpankkiirit?

        He sijoittivat rahansa salaisella sopimuksilla sotivien valtioiden sotateollisuuteen. Eli esim. liittoutuneiden pankkirit rahoittivat 50% akselivaltojen aseteollisuudesta ja toisinpäin.

        Tällöin miten sota päättyisikään pankkirit eivät koskaan menettäisi mitään, sillä voittaja maksaisi pankeille takaisin korkojen kera.

        MItä tämä tarkoitti? Pankit ostivat toisen maailmansodan, sen kaikki sotavälineet ja sotateknologisen tappavan kehityksen.

        Ja sama on toistumassa nyt uudelleen, 80 vuoden jälkeen.

        Tätäkö puolustat aseellisesti?

        Ainoa vihollinen on omistajaluokka jossa 0,001% ihmisistä omistaa 66% maailmasta. Jos muualla ei ole varaa terveydenhoitoon ja asialliseen ravintoon ihmisille ja infrastruktuuria ei päästä kehittämään rahan puutteessa ovat nuo maailmanomistajat syypää tilanteeseen - heillä on varallisuus - joten siten myös todellinen valta muuttaa asioita.

        Jos puolustat nyt Kataisen ja vastaavien johtamaa suomea puolustat järjestelmää joka eriarvoistaa maailmaa ja myös suomalaisia ja tekee meistäkin kehitysmaan, kehitysmaan jossa on kourallinen superrikkaita ja kaikkilla muilla vitusti ongelmia.

        Tämä on suomemme tila. Jos uskot itsenäisyyteen - sinun on pakko alkaa vallankumoukseen.


      • Khuhuhu
        Felkwmfemkwefefw kirjoitti:

        "Menin inttiin koska koin että haluan kantaa korteni kekoon suomalaisen yhteiskunnan puolustamiseksi. Meillä ei kaduille kuole köyhyyden vuoksi kukaan, eikä kukaan näe nälkää."

        For your information - kaduillemme kuolee köyhyyden vuoksi ihmisiä ja tässä maassa koetaan nälkää.

        Oletko koskaan käynyt kaduilla vai oletko rahan ylläpitämän ja mielipiteistämän valtamedian kuluttaja?

        Kadulle kuolleita et näe pääteiden varsilla koska systeemin syrjäyttävät kulkevat sivukujillla ja kuolevat joutomaille. Paitsi silloin kun kyse on esim. siitä että joku kuolee sairaskohtaukseen.

        Samoin nälkäiset eivät tule kertomaan kohtalostaan sinulle koska he ovat kotonaan laskemassa päiviä seuraavaan tiliin tai tukeen, heidät on häväisty jo satoja kertoja julkisesti esim. sosiaalitoimiston toimesta, he kärsivät hiljaa kotonaan. Vielä suurempi ravitsemusongelma on se että epätasapainoinen ravinto joka perustuu lähinnä halvoille hiilihydraateille on aiheuttanut ravitsemussairauksia kymmenilletuhansille ihmisille, esim. köyhyyslihavuus johtuu siitä että ei ole varaa kuin viljatuotteisiin ja ravintorasvaan. Se mitä tarvitsisimme on tervellisiä kasviksia ja minimissään vitamiinitabletit jokaiselle suomalaiselle.

        Toisekseen - maanpuolustuksesta. Tiedätkö että esim. nationalismi on keinotekoinen tuotos? Se luotiin 1800 luvun loppupuolella erityisen vahvaksi koska nouseva kansalaisyhteiskunta uhkasi omistajien asemaa. Omistajat ja pankkiirit rahoittivat nationalistiset liikkeet niin että kansakunnat saatiin sotimaan keskenään - kun köyhät kansat tappavat toisiaan eivät he uhkaa varakkaita. Samoin sota antaa tekosyyn "johtajalle" osoittaa alaisiaan aseella kurin pitämiseksi - oikeus jota ei ei ole rauhan aikana. Tällä tavalla aseellisesti uhaten ja nationalismia lietsoen ihmiset saatiin sotimaan toisiaan vastaan.

        Ja mitä tällä välillä tekivät suurpankkiirit?

        He sijoittivat rahansa salaisella sopimuksilla sotivien valtioiden sotateollisuuteen. Eli esim. liittoutuneiden pankkirit rahoittivat 50% akselivaltojen aseteollisuudesta ja toisinpäin.

        Tällöin miten sota päättyisikään pankkirit eivät koskaan menettäisi mitään, sillä voittaja maksaisi pankeille takaisin korkojen kera.

        MItä tämä tarkoitti? Pankit ostivat toisen maailmansodan, sen kaikki sotavälineet ja sotateknologisen tappavan kehityksen.

        Ja sama on toistumassa nyt uudelleen, 80 vuoden jälkeen.

        Tätäkö puolustat aseellisesti?

        Ainoa vihollinen on omistajaluokka jossa 0,001% ihmisistä omistaa 66% maailmasta. Jos muualla ei ole varaa terveydenhoitoon ja asialliseen ravintoon ihmisille ja infrastruktuuria ei päästä kehittämään rahan puutteessa ovat nuo maailmanomistajat syypää tilanteeseen - heillä on varallisuus - joten siten myös todellinen valta muuttaa asioita.

        Jos puolustat nyt Kataisen ja vastaavien johtamaa suomea puolustat järjestelmää joka eriarvoistaa maailmaa ja myös suomalaisia ja tekee meistäkin kehitysmaan, kehitysmaan jossa on kourallinen superrikkaita ja kaikkilla muilla vitusti ongelmia.

        Tämä on suomemme tila. Jos uskot itsenäisyyteen - sinun on pakko alkaa vallankumoukseen.

        "For your information - kaduillemme kuolee köyhyyden vuoksi ihmisiä ja tässä maassa koetaan nälkää."

        Se että on alkoholisoitunut/riippuvainen huumeista, ei ole valtion vika, vaan omien valintojen tulos. Sosiaalihuollossa kaikille annetaan riittävästi rahaa majoitukseen sekä ruokaan. Jos sitä rahaa ei osaa käyttää, se ei ole valtion vika.
        Tuttu alkoholistikin elää leveästi isossa kaksiossa, valtion rahoilla, riittää raha vuokraan, ruokaan ja paljon sillä saa viinaakin. Kaduillemme pesiytyneitä romanialaisia ym. kerjäläisiä, he ovat tulleet tänne muualta, eivätkä ole valtion huollettavia. Missä siis oikeasti nähdään nälkää, niin ettei se ole itseaiheutettua? Itse taidat kulkea kaduilla nähden mitä haluat.

        "Se mitä tarvitsisimme on tervellisiä kasviksia ja minimissään vitamiinitabletit jokaiselle suomalaiselle."

        Miten minulla, opiskelijalla, joka saan 400 €/kk, on varaa ostaa kasviksia mutta työttömällä 600-800 € nettoavalla muka ei ole?

        "Tiedätkö että esim. nationalismi on keinotekoinen tuotos?"

        Kulttuuri ja kulttuuriin kuuluvat ryhmät eivät ole keinotekoinen tuotos. Kuka tässä on nationalisti? Ai kun arvostaa isänmaataan ja niitä hienoja etuja joita täällä saa? Suomi ja suomalaiset ovat kulttuuriltaan muista kansoista eriäviä, ilmeisesti et ole opiskellut mitään globalisoitumisesta ja kulttuureista. Meidän kulttuurissa jokainen on lähtökohtaisesti tasa-arvoinen, meille kaikille on annettu samat mahdollisuudet tulla vaikka lääkäreiksi. Minä en saanut mitään tukea kotoa kun lähdin opiskelemaan. Silti sain kouluttautua korkealle. Luuletko että tämä olisi onnistunut esim. Venäjällä tai Italiassa? Kyllä minä puolustan suomalaisuutta.

        "Jos puolustat nyt Kataisen ja vastaavien johtamaa suomea puolustat järjestelmää joka eriarvoistaa maailmaa ja myös suomalaisia ja tekee meistäkin kehitysmaan"

        En puolusta enkä kannata, mutta minkäs sille voi jos kansa itse valikoi nämä henkilöt eduskuntaan?


    • dsfgdsfgsdfgs

      En mitään mieltä, ei intti ole naisen paikka. Sotatilanteessa todennäköisesti omatkin raiskaavat, kun ovat saaneet kontaktin "sisäiseen eläimeensä". Fyysisesti touhu on rankkaa ja miestenkin kohdalla meno on välillä melkoista "puuhastelua", naisista sitten puhumattakaan.

      Ihmiset on aivopesty luulemaan, että on jotenkin tasa-arvoista, että nainen menee rintamalle. Rintamalle meneminen on yksinkertaisesti typerää ja siihen ei tasa-arvo liity mitenkään. On suorastaan typerää lähettää naisetkin sotaan, koska sodassa pitää olla myös huoltoa ja tekeminen ei maassa lopu, vaikka miehet ovat menneet sotimaan.

    • Ei Mikäään pinok.

      mitä tiukempi korsetti sen parempi varusmies!!!!!

    • Asevelvollisuus

      Onko sitä nykymuodossa muualla ku Suomessa ja Pohjois-Koreassa ja jossain Talibaniassa tms.ulkoilmamuseossa.

      • 25

        Ei Suomessakaan mitään oikeata asevelvollisuutta enää ole.


    • Vanha jermu

      Se on oikeen että naisetkin käy armejan, kun on vähän epävarmaa nykyajan miehistä pystyykö ne puolustamaan tätä maaata, kun on meikit ym. Ja elämän ohje on monella mihellä " onko tukka hyvin ja näkyykö kello" siis ulkonäkö kekeisyys valtaa miestenkin maailman. On hyviäkin miehiä mutta koko ajan vähenee ?????

      • ...............

        No, eikös nämä naiset ole juuri näitä ulkonäkökeskeisiä pakkelinaamoja, joiden ei edes tukkaansa tarvitse intissä ajaa? Joten millä tavoin he ovat yhtään sen parempi vaihtoehto?


    • k.jg

      Parhaat kokit on miehiä.
      Parhaat sotilaat on naisia

    • fgnfn ghf

      Vanha jermu= akka.

      Haista sinä ämmä muikkukeittos. Armeija on paskaa ja toivon, että venäläiset tappavat sinut lusikkahaarukalla (luha) ja raiskaavat sinut nyrkillä.

      MIehet eivät vähene, vaan yksisilmäiset maalaisämmät, kuten sinä, vanha jermu. Te patriootit kuolette sukupuuttoon.

      Suomessa ei ole mitään puolustettavaa, ei yhtään mitään. Tajua se , sa-tana!
      Orjuus, korkeat verot ja maahanmuuttajien hyysääminen eivät ole puolusteltavissa.

      • hohh

        tais ottaa luonnonpäälle...


    • JonesHenry
    • homo_sivari_ekofasis

      Mun armeija-aikaan ei ollu ku vapaaehtoiset sotilaskotisisaret, heille kaikki kunnia vapaaehtoistyöstä. Mä en nää kovin paljon järkeä nais vapaaehtoispalvelukseen. Jos halajaa poliisiopistoon, on yks piste järkijuttu. Miksi meidän yhteiskunta edelleen sorsii sivareita? Vai oletko tavannut vapaaehtois-väestönsuoja-esimiehen, vaikkapa omassa taloyhtiössä? Esimerkiksi yliopiston fyysikko ei sitten tullut 'sopivaksi' valituksi suojeluvaltuutetuksi. Eläkelöinyt "kanta-vääpeli" sitten jo äänestettiin virkaan sopivaksi, tosin hieman vastahakoisesti (tämä itse).
      Naisella, joka omista syistään hakee varusmiespalvelukseen, on yleensä paljon 'rautaisempi' motivaatio käydä läpi koulutus, kuin pojannulikoilla.
      On ihan hyvä, että ovet on auki ilman sukupuolirajoja,

    • kjgl

      Suomi vois laittaa muiden höröplöö uskontohihhuli ja kommarivaltioiden tapaan asevelvollisuuden naisillekkin pakolliseksi.

      • pelle.munaton

        Eiköhän se uhka ole kauenpana ku venäjällä. Ja turhaa me verrataan itseämme suurmaahan ku ei ikinä voi olla edes yhtä hyviä sodassa. Ei me esim Ruotsia jälessä olla joten ihan hyvä puolustus on ja sitä paitsi yleensä sotia ei käydä yksin.


      • munallinen
        pelle.munaton kirjoitti:

        Eiköhän se uhka ole kauenpana ku venäjällä. Ja turhaa me verrataan itseämme suurmaahan ku ei ikinä voi olla edes yhtä hyviä sodassa. Ei me esim Ruotsia jälessä olla joten ihan hyvä puolustus on ja sitä paitsi yleensä sotia ei käydä yksin.

        Munaton pelle.
        Mitäs kaukaista uhkaa se pelle pelkää.
        Tähän saakka ainoa uhka Suomelle on kyllä ollut juuri Venäjä.


    • Sillon kun itse kävin armeijan siellä oli aika paljon naisia alokkaina. Oli yksi nainen meillä ylilutinakin.
      Ihan tavallisia naisia suurinosa. Oli siellä niitä poikatyttöjäkin.
      Ei varmaan voi sanoa että vain tietynlaiset naiset kävis armeijan vaan on siellä kaikenlaisia naisia.

    • suomessa on

      valtionkirkko ja asevelvollisuus,mutta suomalaiset onkin semmosia Euroopan Somaleja.

    • moi.. mieestäni armeian käyneet naiset osoittavat sitä mitä mihin eivät miehet pysty esim. synnyttämiseen. hurraa huuto naisille! venäjällä ennen oli komsomoolit eli naiset jotka kävivät ns. "kevennetyn" armeiijan. eli kun miehet loppuu niin naiset perässä.

    • Jay Lay

      Itselläni erilaiset kokemukset.Vähän riippuu et mihinkä paikkaan joutuu,mut mielestäni oli aika hienoo nähä kun tetsiltä justiin tultiin kuinka nainen oli ihan meges tekemäs hommia samalla kun muu miesporukka samassa ryhmässä gonahteli ihan täysin vaik ei ollut edes pahaa settiä.Ja näiden naisten kanssa on helppo ystävystyä.Ne tietää mitä on miesten jutut ja eivät nosta turhaa älämölöä itsestään toisin kuin siviilissä.On tietysti ihan naisesta kiinni ,on tääl keuruullakin suurin osa naisista semmosia pölvästejä mut kaikki respectit silti niille.Itse en varmasti olisi tullut armeijaan vapaaehtoisesti.

    • kertokaa minulle

      Mikäpä siinä jos nainen suorittaa palvelunsa jossaki Ivalon sissikomppaniassa,
      mutta epäilempä että niin ei taida olla.
      No ei sinne kyllä pysty mitkään etelän pullamössö pojatkaan.

      Vähän siitä naisten armeijasta tulee mieleen semmonen "rusinat pois pullasta"
      ottamisen tunne.Mitä olis nainen taistelutilanteessa,ihan oikeassa sodassa ?
      Minä en ainakaan haluais naisia semmoiseen paikkaan vierelleni.
      Luulen että tämä on aika monen miehen mielipide siitä asiasta.

      Miksi heitä siis kouluutetaan ? Esikuntaaanko ? Se taas on juuri sitä rusinat
      pois pullasta.

    • Jos nainen on seksikäs, niin mihin se seksikkyys häviää kun pukeutuu armeijan harmaisiin,.. maastopukuun. Siinä vastaukseni aloittajan kysymykseen =)

    • FKmeklwfmklwewef

      Pidän heitä vähän omituisina, intti kun on lähinnä ajan tuhlailua niin jonkinlainen vähän yksinkertaisen olennon olemus tulee ihmisistä jotka sinne vapaaehtoisesti menee.

      Toisaalta nykymaailmassa pitää statuksesta pitää kiinni kynsin ja hampain joten tuollainen "meriitti" ehkä koetaan omaa asemaa kohentavaksi.

      Aika omituista olisi jos nykynaiset menevät inttiin oppimaan maanpuolustusta siksi että voisivat turvata Kataisen, Bildenbergina ja pankkiirien oikeuksia, meillä muilla kun niitä selvästikään ei enää ole.

      Ei armeija ole mielestäni "miesten paikka" sinänsä, mutta koska aikaansa voi tuhlata mukavammin ja järkevämmin ei vapaaehtoisuus armeijaan ole minun silmissäni järkevää. Mutta kai tuota laitosta voi pitää jonkinlaisena valtion ylläpitämänä suojaleirinä niille jotka haluavat pitää jonkinlaisen välivuoden tai eivät ole löytäneet opiskelupaikkaa, parempihan se on intissä käydä kuin kaljaa juoda ja telkkaria katsoa noin niinkuin aktiviteetin tasolla.

    • Kysymys kysymyksestä

      Kysymys kuuluu: mitä hiton väliä sillä on, mitä muut ihmiset ajattelee?

    • Älysoimaan

      Eiköhän nainenkin saa Armeijaan mennä jos niin sinne haluaa, Mitä typerää siinä on jos nainen menee Armeijaan? Onhan nainenkin ihminen niinkuin mieskin, Huom: Monet naiset tykkää esim sotapeleistä niinkun miehetkin.. Eikä oo mitään outoa?

    • fdgjhfhjgfhjghjgj

      Jokaisen oma asia, itse en välitä paskaakaan koko pakkolaitoksesta. Toki arvosta niitä jotka ovat siellä vapaaehtoisesti,

    • Aika yhden tekevää

      Ensin ajattelin että onpa typerä kysymys. Mitä väliä sillä on että onko joku käynyt intin, rippikoulun tai autokoulun? Sillä on merkitystä että minkälainen ihminen on, ei niinkään sillä että miten hänestä on sellainen tullu.

      Mutta sitten tuli mieleen että voisihan se olla ihan hauskaa, kun voisi naisystävän kanssa muistella armeijajuttuja, kuten tulee monesti miesten kesken muisteltua.

      Minusta pitäisi ennemin pohtia sitä että miten tuollainen asevelvollisuus voi vielä nykyaikana olla näin tasa-arvoisessa maassa sukupuolisidonnainen?!?

      • KLFMeklfmklwefwfefwe

        Koska kysymyksenasettelu on sukupuolistettu. Sama kysymys olisi : "Mitä mieltä ovat armeijan käyvistä?" sukupuolistamatta.

        Valitettavasti valtamediamme eivät harrasta ns. tasa-arvoistavaa uutisointia, vaan hakevat draamaa esittelemällä kolikoista herkästi vain toisen puolen.

        Siksi emme puhu "asepalveluksesta" vaan "naisten asepalveluksesta".

        Media on ongelma. Se kaivaa väkisin esiin vanhat luut ja esittelee ne uusina, vaikka ihmiset suurelta osin olisivatkin jo omaksuneet uudistuneen maailmankuvan.

        Kun lehti kertoo rasismista se ei tarkoita että maa olisi rasistinen, se tarkoittaa vain että lehti fokusoituu rasismiin.

        Medialukutaito. Nykyisin julkaistaan tuhottomasti täysin turhia artikkeleita epäolennaisuuksista tai jo ratkaistuista ongelmista, vain siksi että saataisiin lisää draamaa. Tämä on päätoimittajan valinta - ei kuva siitä millainen maamme on.


    • inttityttö09

      ei siinä oo mitään pahaa jos nainen haluaa armeijaan. ite oon intin käynyt enkä oo katunut sitä hetkeekään. Menin inttiin koska koin sen tärkeäksi ittelleni. ja ei en mennyt sinne "munamettälle" niinkun eräät kusipäät (jotkut miehet) niin luulee et naiset ei muka halua puolustaa maataan. enkä oo mikään lesbo vaikka intin kävin.
      mies joka ei halua et nainen on käyny intin on joko ite sivari tai vaan vanhanaikainen.

      jos miehet ei kerran inttiin mee niin kai sitä naisten pitää mennä et talossa on sentään yks "mies" :D

    • Hohhoijaa..

      Minä en oikeastaan ymmärrä koko kysymystä?? Nainen joko on seksikäs, tai ei ole.
      Sillä, onko hän käynyt armeijan tai ei, tai olkoon hänen ammattinsa mikä hyvänsä ja harrastakoon mitä tahansa, ei ole seksikkyyden kanssa mitään tekemistä.
      Lienee jonkun märkäkorva teinin aloitus tämäkin..

    • roolileikkejä

      Mies puolustaa yhteisöä ja tappaa tarvittaessa.
      Nainen synnyttää poikia joista tulee tappajia.
      Ei naisen paikka ole armeijassa.Kotirintama ja lapset tarvitsevat äitejä.
      Ainoa tuntemani intin käynyt melko viehättävä nainen on lesbo.

      • hsrthsh

        Entä jos nainen ei halua tai pysty synnyttämään poikia, tai edes tyttöjä? Pitääkö naisen tässä tapauksessa myös puolustaa yhteisöä ja tappaa tarvittaessa vai onko nainen sitten täysin arvoton?


    • Hyi stna!!!

      Täys identiteettivammainen lehmä! Läski tai persejalka - ei kovinkaan kaunis.

    • Intressi vapaa.

      Voitaisiin yhtähyvin kysyä jos tyttö on rakennustöissä,rukinkuljettaja,tai mikä hyvänsä niinsanottu miehinen ammatti.Ei ammatilla ole mitään väliä mitä kukin tekee jos tekee yleensä mikä on perinteisesti ollut toisen sukupuolen työtä ja tekee sitä niin se erityisesti osoittaa erityistä osaamistaitoa joka pystyy olemaan monitaitoinen eikä ole uusavuton nyhverö.Armeijan käynyt nainen on mielestäni ansaitsee erityiskunniamaininnan rohkeudestaan ja uskosta osaamisestaan.Kolminkertainen eläköön huuto hänelle.Kysymys on jotenkin kummallinen joka ei edes kuulu nykyaikaan.

    • inttilaaaady

      Minä kävin armeijan ja olen sotilasarvoltani korkeampi kuin aviomieheni, olen ollut myös vuoden verran rauhanturvatehtävissä. Hän ei koe tätä mitenkään ongelmana tai että se tekisi minusta yhtään vähemmän naisellista, eikä se kyllä teekkään. :)

    • 4

      täydellinen esimerkki naisten mielesestä "tasa-arvosta"

    • metsäkin seksikäs??

      Miksköhän tuo etusivun otsikko oli nimetty onko armeija käynyt
      nainen seksikäs?
      Eihän tässä aloituksessa mitään seksikkyydestä
      mainittu.
      Kysyttiin vaan, että mitä mieltä ollaan armeijan käyneestä naispuolisesta
      henkilöstä.

      Samalla heitän ärsytykseni siitä, että miten kaikkea on alettu sanomaan
      seksikkäiksi, autoja, puhelimia. ym.ym.

      Kysymykseen, armeija sopii mielestäni vain miehille.

    • Paloa

      Ei sovi naiselle armeija, mutta jos on itse sitä mieltä ja on vetoa maanpuolustukseen miehekkäällä tavalla, annettakoon hänen suorittaa se. Mutta kaikki naiset eivät sovellu, kaikilla ei ole miesmäisiä otteita elämään, olemme erilaisia. Miehissäkin on taas pehmeempiä yksilöitä jotka kiertävät armeijan, onneksi se valinta on. Naiset ja miehet eivät ylisesti katsottuna ole samanlaisia, ei tasa-arvo tee samanlaiseksi eri suokupuolta. Eikä tasa-arvoa ole, eikä sitä koskaan saavuteta sille tasolle mihin se pitäisi saada, ihan sen takia, kun olemme kaikki maailman ihmiset erilaisia. Sodatkaan eivät lopu koskaan, koska kaikki ihmiset eivät ole aivotoiminnaltaan samanlaisia, joillakin on vihaa enemmän kuin rakkautta, elikkä tunteetkin ihan eri aalloilla leijailee.

    • reserved

      Eipä ne kaikki inttimimmit oo "keropäälepakoita" tm poikatyttöjä. Itseasiassa murto-osa, jos niinkään moni kuuluu tähän kategoriaan.
      Itse kävin intin jo v.-99 ja kaikki silloiset samassa paikassa palvelleet inttimimmit oli norminaisia. Sitä en tiedä, mikä heidän perusteensa armeijan suorittamiselle oli, eikä sen ole väliäkään.
      Sitä paitsi, oli ihan hyvä plussa, kun naisseuraa oli kassulla.
      Itse touhuilin yhden(hyvännäköinen&naisellinen) mimmin kanssa loppuajan palveluksesta.
      Tosin vkl-vapailla pääasiallisesti, mutta olihan siinä välillä hyvä sitten heittää pienet "sulkeiset" jossain päin kasarmia iltasella, jos ei kestänyt odottaa vkl asti.

    • 893-3-2-3

      Sanotaan näin, että ne armeijan käyneet naiset jotka tiedän, eivät ole olleet minun tyyppiäni romanttisessa mielessä., kavereina kyllä.
      Kyse ei ole siitä onko nainen käynyt armeijan vai ei, vaan siitä, että (näin yleistäen) tietyn tyyppiset naiset käyvät armeijan.

      En tosin ymmärrä miksi he sinne menevät. Itse en olisi mennyt ellei olisi ollut pakko valita pienempi kahdesta pahasta. Ei se kuitenkaan ole minulta pois jos naiset käyvät armeijan.

    • Armeeja on nuorille miehille tarkoitettu koulutus isä maan puolustamista varten.Ei naisille naisen tehtävä on miehen rinnalla kulemista varten,mihelle sopiva-apu.
      Kaikki nuoretkaan evät ole spivia armeejaan,hedän kuntonsa takia,heikko kuntoisi.

    • Pitkäänaista

      Heh...epätoivoista kiinnostuksen herättämistä, mutta...
      Ei todellakaan....monesti lepakoita. Seksuaalisuuden kenttä näille täysin pimeä alue...

    • Ziiiisus

      Typerää touhua Suomi24:lta. Otsikoitu päin vittaraa. Harhaanjohtamista. Aloittaja ei mainitse seksikkyyttä, miksi mainitsisi: EIHÄN ARMEIJAAN MENNÄ OLEMAAN SEKSIKÄS! Sinne mennään oppimaan maanpuolustustaitoja! Mitä helvetin tekemistä on seksikkyydellä ja armeijalla?

    • hkjhkjhkj

      Ompelukoulu näille nykyisille feminismin varjossa kasvaneille tytöille tarvittaisiin, että oppisivat olemaan.

      Naistenlehdissä on nykyisin lesbojuttuja ja sitäpidetään ihan normaalina. Ei ihme jos tytöt on vähän sekaisin.

    • jp

      Jos kerran haluavat käydä armeijan, ei pitäisi myöskään antaa mahdollisuutta lopettaa sitä kesken. Monet näistä naisista omaavat sellaisen hälläväliä-asenteen ja olettamuksen ettei mitään ole pakko tehdä ja että siellä ollaan huvikseen. Puolustusvoimien säästöt menevät ihan hukkaan kun otetaan tällaisia tyhjäntoimittajia armeijaan.

    • --------------------

      Army pitäis laittaa palkka-armyksi näin sinne meniät oikeasti haluaa sinne mennä- Armyssä lähtee ne vähäset omat mielipiteet pois ja sulaudutaan massaaan täysin. Aivokuolleita zombeja kaikki. Eivät sen jälkeen osaa muutakuin totella käskyjä.

    • hmmm-

      Tulee mieleen, että menevät aikanaan sotimaan. Tätä vartenhan armeija käydään. Lisäksi olen lukenut, että useat naiset jopa ylenevät siellä johtoasemiin, elikkä tulevaisuudessa ovat sotapääliköitä. Ampuvat ihmisiä ja teurastavat vihollisia. Jos menemme Natoon, niin nämä naiset pyrkivät Nato-joukkoihin sotimaan ja heille maksetaan isot rahat siitä, että ovat mukana tappamassa, repimässä ja ryöstämässä. Anteeksi, mutta Nato on hyökkäävä sotilasliitto, siksi sanoin noin.

    • --------------------

      jaahas viesti poistettiin..voi voi kun ei saa omia mielipiteitä enää olla. viesti näköjään osunaulan kantaan ja lampaat ei saa lukea sillaisia viestejä kun voivat herätä unestaan ja sitä ei saa sallia HAISTAKAA PASKA en kyllä lue uutisia enkä käytä valtion mielenhallinta sivustoja ja kehotan kaikkia tekemään saman!!

    • >:(

      Haluan käydä intin sen takia koska miehetkin sinne menevät ja koska haluan puolustaa mun kotimaatani jos tänne tulee sota.
      Tää voi olla joillekin teille TOSI järkyttävä tieto, mut ei kaikki naiset oo sellasii ``kotiäitejä´´ jotka osaa vaan kokata ja siivoo:O

    • EPÄtasa-arvoa!

      Kokemusta on naisista miesten keskellä niin armeijassa kuin miesvaltaisella alalla töissä; JA NE KOKEMUKSET OMAT HUONOJA. Hetki menee hienosti mutta sitten "naisen" on jotenkin pakko alkaa pätemään JOKA tilanteessa. Alkaa nokittelu , komentelu , takana paskan puhuminen , ja kaikki tämä höystettynä "naisellisilla keinoilla." Normaali toiminta jää pois ja tilanne jatkuu ERIKOISEHDOILLA naisen takia. Yksi paskamaisimmista piirteistä on se että nainen haluaa aina jotenkin "valloittaa" määrätyt mies henkilöt , ja se joko onnistuu tai ei. Joka tapauksessa , seurauksena tästä, osa miehistä saa sitten naisen pilkkaa osakseen ja osa alkaa naisen puolelle naiivin kehumisen seurauksena. Nainen rikkoo minun kokemuksen perusteella ryhmähengen miesporukasta lähes varmasti...

      • feministit

        Olet niin oikeassa.

        Terveisiä vaan teille v ittumaisille ämmille, olette pelkkiä v ittumaisia, pikkumaisia vitunkantotelineitä.

        Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia.


    • yksi mielipide

      Miksi naisten tarvitsee tupata kaikkeen, mikä on mihille ajateltu?
      Jonkinasteista pätemistä minusta. Ei voi tosissaan mihet tykätä, että naiset valtaa paikkoja.
      Kaikissa miesten järjestöissä tarvitsee olla jo naisia, metsästämässä he ovat jo.
      Joillekin naisille ei riitä naisten seura, siellä ei saa päteä, naiset ovat ankaria toisilleen., joten ukkoporukkaan, ne sentäs ovat herrasmiehiä, eivät sano ääneen, mitä ajattelevat.
      Pitää olla miehillä jotain omaa, samoin naisilla!
      Koittakaa miehet kestää meitä naisia!!!

      • x y z a b c

        Nykään katsos pojista yritetään tehdä tyttöjä, työistä poikia, heteroista homoja ja homoista heteroita..

        Täysin idiootin hommaa tuo ns. "tasa-arvo". Keskinäisestä kunnioituksesta se hegemonia syntyy, miehet on miehiä ja naiset naisia.


    • lääkintämies I/98

      Itse olen ainakin poikatyttö..harrastuksena reserviläistoiminta,moottoripyöräily.. naisvaltaisella alalla tällä hetkellä töissä...tosin en tuo esille heti ensimmäisenä, kun tapaan uusia ihmisiä,että armeija on tullut käytyä vuosia sitten...

    • h0mot

      Armeija on h0mojen valtakunta, onhan se ihan ookoo jos sinne naisiakin menee.

    • surkeaa

      Pissikset ovat turhia taisteluissa.

    • kouluttajana

      monia lukuisia kertoja nähneenä voin sanoa, että se naisten meno
      on aikamoista sähläämistä.
      Minulle on aivan sama, jos naisia on armeijassa, mutta se että
      sanotaan naisten pärjäävän "yhtä hyvin" kuin miehet on aikamoista
      paskapuhetta.

    • h6g6g6

      Onko armeijan käynyt nainen seksikäs?

      Miten niin?

    • Minulla on naispuolinen kaveri, joka on käynyt intin ja sen lisäksi ollut Afganistanissa kaksi vuottta ja nyt seitsemättä vuotta kouluttajana työkseen. Vääpeli arvoltaan ja siviilissä oikein naisellinen nainen. Mieskin sillä on, joskin täytyy todeta, että kyllä sen uravalinta joitain miehiä on pelottanut.

      Tämä vain selitykseksi sille, että jos nainen väittää miehenpuutteen johtuvan armeijan käynnistä, niin vika löytynee todennäköisesti ennemmin jostain muusta.

    • Sontahamina

      Olen sitä mieltä että kaikkien naisten olisi hyvä käydä armeija jossa kerrottaisiin että mihin sitä aikaa tarvitaan !

      Moni nainen ei osaa toimia jos joutuu " kotoa pois " ja siten onkuin ehkäisisi ennalta naisten avuttomuutta tilanteissa jossa ei ole " sähköä hiustenkihartimeen " !

      Eli armeijaa tarvitaa kriisien torjumiseen ja jos vaikka joku öljylaiva uppoaa Itämereen niin että kuka pesee rannat sekä linnut - jos haluaa asua yhä rannikolla ?

    • E.V..P PST/SAVPR.

      Hyvää monipuolista koulutustahan se on myös naisille,ja kunnioitettavaa verrattuna palveluksesta kieltäytyviin poikiin !

      • Älä ny oo tommonen

        Toivottavasti tiedät, että virkavallan anastus on rikos. =)

        Kyl täälllä nyt paskaa jokanen puhuu, mutta ei esiinnny viranomaisena
        sellinen tietynlainen nettietiketti pitää hallita.


    • Menin 50-luvulla vapaaehtoisena suorittamaan asepalvelusta koska metsätyöt
      loppuivat eikä siihen aikaan ollut sossua eikä kortistoa. Siihen aikaan oli vaikea
      välttää asepalvelukaen suorittamista. Asepalveluksen päätyttyä olin 18-vuotiaana
      vänrikki ja sissijoukkueen johtaja. Armeija oli sihen aikaan miesten koulu.
      Ymmärrän kyllä että nykynuorissa on paljon heikkokuntoisia, päihderiippuvaisia,
      nettiriippuvaisia ja sellaisia jotka eivät koskaan ole totelleet toisen käskyä,
      neuvoja tai ohjeita. Yhteikuntavastaiuus on valitettavan yleistä. Ei armeijan kuri
      ei ollut minulle ongelma. Minulla oli kunnioitus vanhempiani, vanhempia ihmisä ja
      esimiehiä kohtaan. Koulutuksesta oli apua sopeutumisessa työelämään ja toimiessani teollisuudessa esimistehtävissä. Mielestäni on erittäin positiivista jos naiset haluavat suorittaa asevelvollisuuden. Sen koulun opetus on aivan jotain muuta kuin tappamaan opettaminen. Tarkoituksena on puolustaa isänmaata ja
      yhteiskuntajärjestystä. Silloin sanottiin että joka maassa on armeija, joko oma
      tai vieras.

      • Hahahahahahaaaaaaaaa

        Sodanajan sijoitukseni purettiin säästösyistä, toivottiin jatkavan maanpuolustustyötä. Jatkan naisten jahtaamista kotirintamalla tollojen kaatuessa ]:-].


    • ero tuli pulipuli

      Mitä mieltä? Jaa a..Seurustelin aikanaaan yhden naisen kanssa
      olimme yhdessä jonkun 4-5 kuukautta kunnes sitten
      alko löytyä barettia ja tuntolevyä nurkista.
      Selvisi, että hän oli käynyt intin..Otin siitä paikasta eron.
      Onneksi tuo tapahtui juuri muuton kynnyksellä niin sain
      rojut samantien takas himaan ja kämpänkin takasin.
      Oli se kokemus..mitä päässä risteili?
      En olis koskaan lähtenyt intin käynneen kelkkaan pahempaa,
      että se salattiin kun moni muukaan ei ollut tykännyt?
      Ei tarvi selittää varmaan miksi näin?

      • yepuli

        Ymmärrän yskän.


      • naisen voitto

        unohtiko se kans kertoo mitkä peruskoulut se kävi ja mitä sielä tehtiin.... tais olla naisen onni että noin epäluulonen mies ymmärsi lähteä ajoissa.


    • naiset keittiöön

      armeijan käynyt naikkonen on suurella todennäköisyydellä rekkalesbo,

      • ja...

        armeijan käyny mies on suurella todennäköisyydellä paketti auto homo.


    • make94994494

      Voi olla seksikäs mutta se ei johdu armeijasta..Armeijan käynyt nainen kuulostaan asteen verran miehisemmältä omasta mielestään.

      • make9494949

        Omasta mielestäni..


    • nojuu

      Jokainenhan meistä tekee nuorena hölmöyksiä.

    • Näin on.

      Ne intin käyneet naiset, tai sellaiset jotka ovat vaikka puhuneet haluavansa käydä intin, ovat olleet kaikki sellaisia jotka ovat halunneet jotain todistaa sillä joko itselleen tai muille. Avartava kokemus jne. varmaan sitä se on myös, mutta valitettavan usein olen huomannut intin olevan keino todistaa omaa maskuliinista puoltaan. Esim yhdellä naisella ei ole ollut äitiä elämässään, ja tuli sellainen olo että haluaisi isälleen jotenkin todistaa olevansa enemmän mieliksi tai näyttää että pystyy miehisiin asioihin. Tosin tämä nainen ei käynyt inttiä, mutta puhui siitä. Tossa tapauksessa oli niin selkeästi taustalla halu näyttää omalle isälleen / itselleen... olemalla jotain mitä hänen ei oikeasti edes tarvitsisi olla. Tuli säälin tunne siitä, että ehkä isä ei nähnyt tytärtään siinä valossa missä joko hänen isänsä tai tyttären itsensä olisi pitänyt nähdä. NAISENA. Ylpeästi, konstailemattomana omana herkkänä itsenään, naisellisena naisena. En tiedä miksi hän eväsi itseltään oikeuden olla herkkä ja haavottuvainen, ja kuvitteli että hänen isänsä ei arvostaisi tällaisia "heikkoja" ominaisuuksia. Hän itse piti tällaista heikkoutena, vaikka itse olen sitä mieltä - että ei esim mieskään ole mikään mies, jos ei osaa heikkouttaan näyttää.

      Enkä tälla nyt sano että miehet olisivat jotenkin kovempia tai parempia, mutta intistä tai sen suorittaneista tulee tällainen mielikuva. Miksi ? Tämä maailma tarvitsee myös feminiinistä otetta elämään - herkkää sellaista. Itsensä hyväksymistä. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin.

      M33

    • uudeltamaalta

      uskon että naisten armeijan käynti on lopahtamaan päin koska ns kiintiö paikat on jo jaettu.tasa arvon nimissä meillä on oltava päällystössä myös naisia.eli pääset virkaan ilman mitään vaatimuksia,,,,,säälistä. olin itse varusmiespalveluksessa ja jouduin kantamaan naispuolisen alokkaan täyspakkauksen sillä hinnalla että molempi läpäisi palveluksen.mielestäni sellainen joka ei jaksa kantaa pakkaustaan ei voi eikä saa läpäistä palvelusta. ne on ne kiintiö paikat.

    • Ewresti reikäpylly

      Ewerstiluutnantti reikäperse ojentaa pyllynreikänsä ja sanoo: No niin herra alokas.
      voiteleppas se anus oikke kunnolla anal lubella ja näytä miehuutesi toiminnallsen hekuman riemuvoitto meille kaikille koko komppanian "filmatessa. Huudamme sitten kaikki yhdessää: HURRAA ! HURRAA! HURRAA! HERRA EVERSTILUUTNANTTI REIKÄPERSE!!

    • Yök.

      Olen nähnyt muutaman intin käyneen ja muutaman kesken jääneen yrittäjän, ja kaikki ovat olleet liian typeriä, että haluaisin antaa heille munaa. Vähän pitää olla järkeä päässä, että pariutuminen houkuttelisi.

    • Niin se on.

      Kirjoitteluista näkee, että surkeaksi porukka on mennyt. Muutamat kirjoittelijat, tiedätte itsekin, ettei teistä ole mihinkään. Autoihin nojailu ei teistä miestä tee. Mitä tette, teette sitä liian aikaisin vanhentunein vapisevin käsin. Pysähdy tarkastelemaan, niin se on. Hyi h.....i.

    • ..........

      "Armeijan käynyt nainen, mitä mieltä?"

      Ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että hän on lesbo.

    • marskitar

      Ei ole automaattisesti yhtään mitään.

      Armeijan käyneeltä naiselta tosin voi odottaa säntillisyyttä, kykyä kurinalaisuuteen, suoraviivaisuutta, reippautta, ja sosiaalisia taitoja.

      Armeija EI pilaa naisellisuutta - jollei nainen itse halua olla epänaisellinen.

      Kävin armeijan 7 vuotta sitten eikä yksikään mies kenelle olen siitä kertonut, ole ihan helpolla uskonut. Seurustelin melkein kaks vuotta yhden jäbän kanssa ja se ajoittain hoki ettei se intti kyllä missään näy. En sitte tiiä olikse se hyvä vai huono asia... ;)

    • vaeltaja ole vireä

      Tunnen siviilissä muutamia rekkalesboja ja kun lähemmin kuuntelee ja analysoi heidän esiintymistään ei voi välttyä ajatukselta, että ne on synnynnäisiä miesten tappajia .Tämä on tietysti tunne ja minkäs intuitiolleen voi Ovatkohan käyneet taistelukoulun .En ole uskaltanut kysyä

    • Alikers.res.

      Sporttinen nainen, joka osaa toimia ryhmässä eikä ole nyhverö. Kunnioitan tällaisia naisia!

    • 8iik

      Hyi olkoon, onko mitään kuvottavampaa kuin nainen joka on käynyt armeijan?!
      Sellaista pelleä en kyllä kauaa katselisi! Miksi naiset yrittävät olla miehiä nykyään..?

      Ja sitten vielä se yksi vitun BB-pelle muija, joka on käynyt intin ja kehuu kuinka on ylpeä siitä ja olemattomasta vänrikin arvonimestä... L0L. Lapsellinen juntti.

      • Ennen oli toisin

        Onhan nuo onnistuneetkin aika hyvin tasa-arvotavoitteluissaan:
        - joka aamu on lehdessä uutinen naisrattijuoposta
        - samoin puukotuksesta tai kirveellä ukkoa päähän jne.
        - kaduilla kiroilevat ja tupakoivat kuin rantajätkät
        - nuorissa naisissa enemmän tupakoijia kuin miehissä
        - alemmuudentunnossaan naiset ovat aina matkineet miehiä
        - katso miehistä tänään mitä naiset kymmenen vuoden kuluttua
        - naisilta on jo hävinnyt vyötärä ja muutkin muodot, kiitos jatkuvan kaljan kittaamisen
        - nainen armeijassa on surkuhupainen esitys, kaikki sen tietävät, paitsi ne muutamat tytöt, jotka ovat sinne menneet
        - naisen ehdoilla kun käydään armeijaa, niin se nakertaa kaikilta moraalin
        - naisella on jopa oikeus kieltäytyä annetusta tehtävästä, eikä kapiaiset viitsi ruvetä rähisemään sellaisesta asiassa, koska se riideltäisiin naisen ehdoilla, eikä ukot viitsi kuunnella sellaista räkätystä


    • nape

      tosi hieno homma

    • kenraalieversti

      Tervemenoa lihamyllyyn.

    • htysnherjnstrj

      Naisista en tiedä mutta miehestä ei ainakaan tule yhtään sen parempi armeijan käytyä.

      • Selkiskö nyt jo

        Armeija on lapsellisten pelle pelle homomunapelle pelle hermannien pelleily anusjortikkamunapussi idioottien hiekkalaatikko hinttarointtia.


    • Tätä mieltä yes

      Pitää olla päästä pipi joka menee varusmiespalveluun vapaaehtoisena ja vielä kaiken lisäksi on naaras. Voi hyvänen aika. Kipiäpäitä piisaa.

    • thrhhh4eh

      Erikoisehdot loppuvat akoilta siinä vaiheessa , kun se laiha, luiseva ja ruma iivana hyökkää nurkan takaa kaupunkitaistelussa.

      Turha huutaa donitsipoliiseja apuun siinä vaiheessa.

    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaah

      Miten armeijan "pellekoulun" käyminen korreloi mitenkään seksikkyyteen?

      Siellä on läskejä ja laihoja, olipa taas idioottimainen "keskustelun aihe"

      Olet ihan dumis..

    • j k

      ihanhyvä

    • Veripakki

      No tietysti on.Hai jopa ihan seksitykki,jonka aseenkäsittelytaitokin on ihan täysi napakymppi.

    • AAAARGGGHHHH RFRFRFR

      Inhoan teitä varusmiesjortikka-anuksia. Nainen haluaa munat. Tulee mieleen keskitysleirit Puolassa natsien valtahurmion aikoina.

      Tätä mieltä mie, kun kerran oikein kysytään tyhmiä.
      Kamalaa ruttoa. Hyi helkkari. Mä oksennan. Lähenki tästä ruilupaskalle.

    • yks onnellinen

      Elät miten tahansa tai teet mitä ratkaisuja hyvänsä, aina löytyy joltakin jotakin napisemista.Varsinkin miehiltä, jotka etsivät naista. Elä tavalla, joka tekee sinut onnelliseksi, älä tavalla, jota muut (miehet) sinulta perusteetta ja ilman varaa vaatia odottavat.

      • Sananvapaus kaikilla

        No mitä kyselette täällä tyhmiänne? Sitä saa mitä tilaa.
        Pitää ajatella omilla aivoilla.
        No milläpä te ajattelette? Ymmärrän teitä.


    • ei muuten arm. kuin

      Tuskin armeejan hakeutuva nainen on seksikäs,kun tarvii päästä mies porukkaan...

    • Mä en tied

      Tarvisko noita nuoria oikeestaan opettaa ampumaan.
      Piruako noista kaikenmaailman Breivikkejä kouluttamaan.

      • Ase ratkaisee sodan

        Ei siihen paljon oppia tarvita. Jokainen osaa ampua luonnostaan. Ellei ole täysin idiootti.

        Yksi ydinkärki vastaa pelotteena paremmin, kuin koko Suomen jalakarätti, runkkihousu, pierupersehaisulipopulaatiosopulilauma armeija yhteensä.


    • Lopettakaa nyt pls.

      Se on ihan miten sen ajattelee, it's that simple.

    • toni30villi

      armeijasta tulleet naiset on seksikäitä

    • saa siellä panoseura

      Varmasti armeijassa kasarmeilla saa kaikkein rumempikin nainen paljon panoseuraa. Niin että ainakin tässä suhteessa armeijan käynyt nainen on hyvin kokenut.

    • Nyökkylinja on inhaa

      Joka tapauksessa täällä suomi24 palstoilla kuulee totuuksia. Ei tarvitse pelätä kuten venäjällä, että haetaan yöllä sängystä kidutettavaksi.
      Saa nimettömänä sanoa mielipiteensä. Se on erittäin hyvä asia.

      Tämä on hyvä herättäjä turhista harhaluuloistaan. Totuushan tietysti kirvelee asianomaisia.

      Ei kaikkien tarrtte olla samassa muotissa valettuja aivopestyjä populaatio laumanyökkylinjalaisia.

      • Nuolut hiiteen

        Eli samamielisiä pyllynlutkuttajia. Lups, lups, lups, lups............jne

        Sehän on aina niin, että joka on suorapuheinen, puolueeton, oman tiensä kulkija, omilla aivoillaan ajatteleva, rohkeasti toduuten sanova, räyhärin maineessa.
        Mutta ei se mitään. Pääasia että tietää olevansa oikeassa.


    • 8+13

      Mielestäni ei se ole mitenkään ihmeellistä jos nainen on käynyt armeijan. Moni käy varmasti esim tulevan ammattinsa takia. Mutta kyllä se kiinnostaa, että miksi joku nainen on sen intin käynyt, se kun on naiselle kuitenkin vapaaehtoinen. En kuitenkaan arvosta intin käynyttä naista sen enempää kuin sellaista joka ei ole käynyt. Itse kyllä aion käydä, mutta en aio käydä armeijaa sen takia, että sillä voisin pönkittää egoani tai jotakin muuta vastaavaa. Miehet joiden kanssa olen tästä armeijaan menostani keskustellut, ovat olleet juuri tuota mieltä. 'Mitä yrität oikeen näyttää sillä että oot käyny intin?' 'Mikä järki naisen on mennä inttiin ja yrittää saada miehet ajattelemaan, että tuo on joku kovempikin kaveri kun intin käynyt?' Tai jotain muuta vastaavaa oon kuullut monesti.
      Ja mielestäni ajatusmalli 'naiset ei kuulu armeijaan' jne on naurettava. Tai että naisista ei muka ole sellaiseen. Pyhpah, monet naiset pärjää intissä paljon paremmin kuin miehet ja ovat motivoituneempia.

    • ex tetsaaja

      mikäli nainen on hetero, niin tykkään todella paljon! Naiset jotka ovat käyneet intin ovat muita sosiaalisempia, luonnon läheisempiä, kypsempiä ja eivät valita pienistä kuten HUi kamala Hien hajusta!

      • uroskokenut

        Noin juuri jos tietää, että nainen on hetero siihen osaa suhtautua luonnollisesti,kunnioittavasti ja toverillisesti .Varmasti on hyvä taistelupari


    • kessu karoliina

      Sopii jätkämäiselle naiselle, joka harrastaa nyrkkeilyä, metsästystä, moottoripyöräilyä, ryyppäämistä,
      En voisi kuvitella perheenäidiksi, tuskinpa nämä itsekään niin naisellista osaa haluavat, vaan enempi metsurin hommia..

      • soldiergirl

        Tähän vielä lisäys, en metsästä, en harrasta moottoripyöräilyä enkä ryyppää.


      • Prut prut prut prut
        soldiergirl kirjoitti:

        Tähän vielä lisäys, en metsästä, en harrasta moottoripyöräilyä enkä ryyppää.

        Kuten on jo sanottu. Pellen hommia koko varusmieslaitos. Yhteiskunnan rahoja tuhlataan jonninjoutavaan pellen pellehermanni kissan kusemiin hiekkalaatikkoleikkeihin.
        Armeija on helppo nakki. Varsinkin suomessa. Sillä voi leuhkia.

        Lapset leikkii ja sanoo suulla: Laukaus, laukaus. papapapapp...
        Ruilua valuu pyllystä nyt pruprutprutprutprutprutptrrrrr..

        Mammaaaaa!!!! Byäääääääääääähhhhh! Maammmmaaaaa!!!!
        Pylly kakkii!! Äitiii!!!! Vaipat, vaipat, vaipat.
        Vääpeliiiii! Tulee pyyhkimään pyllyäääää....mammaaaa........


    • soldiergirl

      Lauantai viihdettä kerrakseen.

      Olen 2/11, palveluksen suoritin 362 päivällä.
      Ja nykyään myös työskentelen firman alaisena, ja hui, olen NAINEN?

      Jos mies ei käy inttiä, on se luuseri, koska tiedän itse millaista siellä on , ja jos itse sen kestin ja jopa nautin testailessani syksyllä mudassa, niin miksi joku mies ei sitä kestäisi, se on heikkoutta ken ei sitä kestä.

      Ja ei, en ole pissis, en ole poikatyttö, olen nainen, naisellinen nainen, jolta löytyy motivaatiota ja halua puolustaa maata, jota sotaveteraanit niin kamalasti puolusti. Kaikki kiitos kuuluu heille.

      Syy miksi lähdin armeijaan oli kokemus. Sellaista kokemusta ei mistään muualta saa, kuinka moni pääsee sivarissa heittämään käsikranaatita, tai ampumaan kvkk:lla tai kessillä? Ei hirveen moni. Kuinka moni siviili vapaaehtoisesti istuu öisin poterossa ja vahtii metsää jossa ei kukaan liiku? Ei kovin moni.
      Halusin myös nähdä miksi miehet aina itkevät aamujaan ja hajoilevat, itse en hajonnut mihinkään niin paljon että oisin sieltä pois halunnut.

      Päinvastoin, intti vois kestää helpostikkin vaikka 2 vuotta.

      Minä olen sanani sanonut.

      • Janttersson

        "Syy miksi lähdin armeijaan oli kokemus."
        Niin, syy, miksi miespuoliset käy intin on (ase)velvollisuus, ainakin omalla kohdallani. Kokemustahan kaikki elämässä on, osa enemmän pakollista, osa ei. En silti kadu intinkäymistä, tai pidä sitä turhana. Kertauksetkin on maistuneet aina sitä paremmalta, mitä enemmän ikää on karttunut. Ja ne aamuhajoamiset, ne kuuluu niihin intin rituaaleihin, enemmän huulenheittoa, kuin totta. Ne aidosti hajonneet taistelijat kyllä poistettiin vahvuudesta jo ennen oikeaa hajoamista. Ei muuten voida puhua samana päivänäkään miesten ja naisten velvoitteesta, kun on kyse intistä. Ei ennen kuin molemmat sukupuolet on asevelvollisia.


      • Eräs "luuseri"

        "Olen 2/11, palveluksen suoritin 362 päivällä.
        Ja nykyään myös työskentelen firman alaisena, ja hui, olen NAINEN?"
        No mikäpäs siinä. Miksi koit vain tarpeelliseksi esittää asian noin ylidramaattisesti? Itse saatoin kyllä päättellä sukupuolesi jo nimimerkistäsi ja oletuskuvastasi.

        "Jos mies ei käy inttiä, on se luuseri, koska tiedän itse millaista siellä on , ja jos itse sen kestin ja jopa nautin testailessani syksyllä mudassa, niin miksi joku mies ei sitä kestäisi, se on heikkoutta ken ei sitä kestä."
        Miehenä joka sen pelleilyn heitti kesken (en vielä lopullisesti, mutta se asia tulee vuoden loppuun mennessä kyllä korjatuksi) olen pakotettu olemaan eri mieltä kanssasi. Minusta kenenkään, joka sen vaan voi jättää käymättä eikä koe riittävän kovaa kutsumusta sen käymiseen ei pitäisi siihen ollenkaan alkaa ja nykyisin niillekään jotka nuo edelliset ehdot täyttävät ei siitä intistä juuri hyötyä ole (vähän enemmän ehkä niille harvoille jotka hakeutuvat ilmavoimiin).
        Kuulostaa aika pahasti siltä että se on tuo intin käyminen kihonnut sinulla lippaan, kun koet voivasi tuosta vaan julistaa että me rumemman sukupuolen edustajat, jotka sen leikin kesken olemme jättäneet, tai sitten emme siihen koskaan ryhtyneetkään, olemme luusereita, vaikket oikeasti edes tiedä mikä siihen on syynä (ja niitä syitä olen itse kuullut paljon).

        "kuinka moni pääsee sivarissa heittämään käsikranaatita, tai ampumaan kvkk:lla tai kessillä? Ei hirveen moni."
        Henkilökohtaisesti en noista kokemuksista näin pasifistina yhtään kaipaakkaan. Yhden M16n lippaan sinä aikana tyhjensin mitä itse sielä intissä olin ja toiseen mokomaan en enään suostu.

        "Kuinka moni siviili vapaaehtoisesti istuu öisin poterossa ja vahtii metsää jossa ei kukaan liiku? Ei kovin moni."
        Vähän veikkaan ettei kovin moni siinä paljoa kyllä menetäkkään, että tuota kokemusta on jäänyt vaille.

        "Halusin myös nähdä miksi miehet aina itkevät aamujaan ja hajoilevat, itse en hajonnut mihinkään niin paljon että oisin sieltä pois halunnut."
        No toisille se aamuherätys on vaikeampaa kuin toisille ja siihenkin on osalla ihan hyvät syyt. Ei nuo aamut itsellenikään mikään kummoinen ongelma olleet, mutten minä ketään silti sormella osoittele, joka niitä ei syystä tai toisesta kestä.

        "Päinvastoin, intti vois kestää helpostikkin vaikka 2 vuotta."
        Paitsi ettei voi, koska se olisi kaikille pelkkää ajan, rahan ja resurssien haaskausta. Tai no kaikkia noitahan se oikeastaan on jo nytkin, mutta siis pari vuotisena se olisi niitä vielä rutosti enemmän...

        "Minä olen sanani sanonut."
        Ditto.


      • Hyi armeija yök
        Janttersson kirjoitti:

        "Syy miksi lähdin armeijaan oli kokemus."
        Niin, syy, miksi miespuoliset käy intin on (ase)velvollisuus, ainakin omalla kohdallani. Kokemustahan kaikki elämässä on, osa enemmän pakollista, osa ei. En silti kadu intinkäymistä, tai pidä sitä turhana. Kertauksetkin on maistuneet aina sitä paremmalta, mitä enemmän ikää on karttunut. Ja ne aamuhajoamiset, ne kuuluu niihin intin rituaaleihin, enemmän huulenheittoa, kuin totta. Ne aidosti hajonneet taistelijat kyllä poistettiin vahvuudesta jo ennen oikeaa hajoamista. Ei muuten voida puhua samana päivänäkään miesten ja naisten velvoitteesta, kun on kyse intistä. Ei ennen kuin molemmat sukupuolet on asevelvollisia.

        Minä en ole kenenkään alainen, enkä alamainen. Enkä tule olemaan niinkauan kun minussa henki vähänkään pihisee.

        Auktoriteetit ja kaikenlaiset opit ja kuppikunnat lietelantaan upotettakoon.
        Ajattelen itse. Minua ei voi käskeä. Inhoan armeijaa ja kaikkea sitä makkilantaa mitä se edustaa ja pitää sisällään.

        Kuljen omia parhaaksi katsomiani polkuja. Arvioin kaikki omilla aivoillani. En pidä ketään auktoriteettina.
        Älykkyys on kaikista tärkeintä.
        Ottakaamme vaarin. HALLELUJAA.


      • ...............

        Niin, sinulta löytyy motivaatiota ja halua, kaikilta sitä ei löydy. Tottakai vapaaehtoisena inttiin änkeävillä on haluja tuohon touhuun. Miehet joutuvat käymään intin halusivat, tai eivät, ja niitä syitä, miksi jotkut eivät halua, on monia.

        Yllättäen olet sinäkin taas tykistössä ollut. Teikäläiset eivät paljoa metsässä tetsaile ja aamullakin nukutaan pidempään, kuin muut. Yllättäen Vekarallakin naiset tuppaavat aina olemaan tykäreitä, tai spolleja. Jääkäreissä ja pioneereissa naisia on huomattavasti vähemmän. Miksi? No siksi, kun oikeat sotilaan hommat tuppaavat olemaan naisille liikaa. Leirien jälkeen kasarmille tulo on luksusta, sen sotilaat tietävät. Tykäreiden intti on vain kasarmin ja sotilaskodin välillä ravaamista. Koska olet morttikautesi viettänyt kesäaikaan, et tiedä, kuinka hauskaa on taisteluleirillä talvisaikaan näin niinkuin etulinjahommissa. Tykärinä sinulta on jäänyt kaikki "kiva" intissä kokematta, joten et ole oikeutettu puhumaan mitään intin kestosta ynnä muusta.


      • rehtimiesss

        kyllä sinä olet intin käynyt pissis,sori vaan :)


      • McRaivo
        Eräs "luuseri" kirjoitti:

        "Olen 2/11, palveluksen suoritin 362 päivällä.
        Ja nykyään myös työskentelen firman alaisena, ja hui, olen NAINEN?"
        No mikäpäs siinä. Miksi koit vain tarpeelliseksi esittää asian noin ylidramaattisesti? Itse saatoin kyllä päättellä sukupuolesi jo nimimerkistäsi ja oletuskuvastasi.

        "Jos mies ei käy inttiä, on se luuseri, koska tiedän itse millaista siellä on , ja jos itse sen kestin ja jopa nautin testailessani syksyllä mudassa, niin miksi joku mies ei sitä kestäisi, se on heikkoutta ken ei sitä kestä."
        Miehenä joka sen pelleilyn heitti kesken (en vielä lopullisesti, mutta se asia tulee vuoden loppuun mennessä kyllä korjatuksi) olen pakotettu olemaan eri mieltä kanssasi. Minusta kenenkään, joka sen vaan voi jättää käymättä eikä koe riittävän kovaa kutsumusta sen käymiseen ei pitäisi siihen ollenkaan alkaa ja nykyisin niillekään jotka nuo edelliset ehdot täyttävät ei siitä intistä juuri hyötyä ole (vähän enemmän ehkä niille harvoille jotka hakeutuvat ilmavoimiin).
        Kuulostaa aika pahasti siltä että se on tuo intin käyminen kihonnut sinulla lippaan, kun koet voivasi tuosta vaan julistaa että me rumemman sukupuolen edustajat, jotka sen leikin kesken olemme jättäneet, tai sitten emme siihen koskaan ryhtyneetkään, olemme luusereita, vaikket oikeasti edes tiedä mikä siihen on syynä (ja niitä syitä olen itse kuullut paljon).

        "kuinka moni pääsee sivarissa heittämään käsikranaatita, tai ampumaan kvkk:lla tai kessillä? Ei hirveen moni."
        Henkilökohtaisesti en noista kokemuksista näin pasifistina yhtään kaipaakkaan. Yhden M16n lippaan sinä aikana tyhjensin mitä itse sielä intissä olin ja toiseen mokomaan en enään suostu.

        "Kuinka moni siviili vapaaehtoisesti istuu öisin poterossa ja vahtii metsää jossa ei kukaan liiku? Ei kovin moni."
        Vähän veikkaan ettei kovin moni siinä paljoa kyllä menetäkkään, että tuota kokemusta on jäänyt vaille.

        "Halusin myös nähdä miksi miehet aina itkevät aamujaan ja hajoilevat, itse en hajonnut mihinkään niin paljon että oisin sieltä pois halunnut."
        No toisille se aamuherätys on vaikeampaa kuin toisille ja siihenkin on osalla ihan hyvät syyt. Ei nuo aamut itsellenikään mikään kummoinen ongelma olleet, mutten minä ketään silti sormella osoittele, joka niitä ei syystä tai toisesta kestä.

        "Päinvastoin, intti vois kestää helpostikkin vaikka 2 vuotta."
        Paitsi ettei voi, koska se olisi kaikille pelkkää ajan, rahan ja resurssien haaskausta. Tai no kaikkia noitahan se oikeastaan on jo nytkin, mutta siis pari vuotisena se olisi niitä vielä rutosti enemmän...

        "Minä olen sanani sanonut."
        Ditto.

        Ihan pakko kysyä, että missä varuskunnassa pääseepi ampumaan M16:lla?

        Tai sitten seitsemässä vuodessa on muuttunut paljon muutakin kun kurkkusalaattien ulkonäkö :)


    • Mä haluan

      Että armeijaan pääsee van 100 vuotiaat.

    • ddeef

      Ei ole seksikästä piste. Mitä ne haluavat sillä todistaa? En ymmärrä. Sen se ainakin todistaa että testosteronia on veressä ja karvat kasvaa. Lisäksi jos nainen pääsee kuolutuksen läpi taitaa aita olla liian matalalla.

    • mmmaaamma

      Se että naisen on pakko päästä armeijaan todistaa sen että useat naiset ovat hieman lapsellisia tai he tuntevat naisina itsensä alempiarvoisiksi kuin miehet. Sitten on pakko mennä armeijaan todistamaan että osaan minäkin haista hielle ja paskalle! Naisia on välillä vaikea ymmärtää muttaarmeijan käytyäänhe kai luulevat että miehet pitävät heitä tasaveroisinaan - näin ei tietenkään ole - nainen on tosipaikan tulle usein hyödytön (en toki yleistä).

    • realismi

      Älkääkä lässyttäkö mitään sodan säännöistä, ei sellaisia oikeassa sodassa ole. Voittaja on oikeassa, ja hävinneelle multaa suun päälle.

    • realismi

      Kannattaa varata itsemurhakapseleita tai käsikranaatti itselle jos ei halua kuolla siihen kun joukkoraiskataan puhki.

    • realismi

      Afrikkalaiseen tapaan: ensin raiskataan, sitten paahdetaan genitaalit avonuotiolla.

    • realismi

      Sota ei ole mitkään urheilukilpailut; säännöt ei ole edes niinkään reilut kuin että tapa tai tule tapetuksi.

    • armeija totuus

      Naisille pakokollinen maanpuolustus ohjelma ni loppuu leikkiminen kun ei tytöt tiedä mitä oli olla ukkeleiden vaikka -39 talvisodassa elikä heidän iso iso isä,heh heh puolustusvoimat nykyään on plääh plääh

    • Vapautettu v.1987

      Nimim. kysymys

      Jos nainen suorittaa armeijan kunnialla läpi, niin minä ainakin nostan hattua!

    • realismi

      Jos joku hullu nainen haluaa ehdoin tahdoin mennä kitumaan kuoliaaksi suolet sylissä minun asemestani, niin menköön. Minua ei enää kiinnosta.

    • swswss

      Vastaus otsikon avaajan kysymykseen:

      Sinänsä minulla ei miehenä ole mitään armeijan käynyttä naista vastaan. Onhan nainen univormussa ihan seksikäs jne, mutta ongelma on se....ETTÄ NAINEN ON MELKEIN AINOANA NAISENA MIESTEN KESKELLÄ.

      Eli jos minun naisystäväni kertoisi olleensa armeijassa, niin en hirveästi ilahtuisi kun miettisin miten miehet ovat takuulla huomioineet häntä erityisen paljon ja kenties joku jopa lähennellytkin. Tosiasiahan on se, että osa naisista menee armeijaan koska haluavat miesten huomiota....haluavat olla ainoa nainen miesten keskellä.

      ELI ARMEIJASTA PITÄISI TEHDÄ PAKOLLINEN KAIKILLE NAISILLE, JOTTA ARMEIJASSA KÄYVÄ NAINEN EI OLISI YKSIN MIESTEN KESKELLÄ. JOS TÄMÄ EI TOTEUTU NIIN SITTEN EI TARVITSE YHDENKÄÄN NAISEN INTTIIN MENNÄ.

    • jkljkljlkjkjlkkl

      "Ompelukoulu näille nykyisille feminismin varjossa kasvaneille tytöille tarvittaisiin, että oppisivat olemaan.

      Naistenlehdissä on nykyisin lesbojuttuja ja sitäpidetään ihan normaalina. Ei ihme jos tytöt on vähän sekaisin. "

      Samaa mieltä

      • hyi

        Näyttää joskus siltä kuin ihannoidaan lesboutta joissakin naistenlehdissä On siinä tyttöraukoilla miettimistä ,kun levitellään inhottavaa propakantaa


    • Sotaleikkikouluunko?

      No riippuu vähän syystä miksi sinne on mennyt, mutta periaatteessa en kyllä pidä hirveän fiksuna ihmistä joka vapaaehtoisesti alkaa valtion nartuksi, jos ei siihen mitään pakotetta olisi.
      Paitsi tietysti jos sinne on ihan oikeasti kutsumus mennä tekemään sitä ja vain sitä mitä varten se koko laitos on noin niinkuin periaatteessa olemassa (mutta jota kukaan niistä saatanan tunareista siellä inttipäällystössä ei ilmeisestikkään tajua); heidän puolestaan toivon että saavat tuosta uhrautumisestaan vielä joskus asiaan kuuluvan korvauksen ja meidän kaikkien muidenkin puolesta toivon että saavat kunnollisen koulutuksen eikä sitä nykyistä ilmanaikaista paskaa jolla sieltä tehdään muka "sotilaita", vaikka tämä toivo nykyisellään vielä aika heikolta näyttää...

      • huomaan naisen

        Naisilal se onkin menemistä.

        Riippuu siitä minne on mennyt!!!

        Meillä taas komennettiin, ei ollut omalla halulla mitään
        tekemistä sijoitupaikan kanssa.


    • total maddness

      Jos tähän maahan joskus joku aseellinen suurvalta päättää nykyteknologian
      aikana hyökätä, niin sehän tulee eikä kysele.
      Irak antaa esimerkkiä siitä, ja myöskin esimerkkiä siitä miten jotkut päättävät
      sitten toimia sellaista vastaan. Pommittaa vaikka sata vuotta, jos se niin kauan
      vie, omat ja vieraat siinä samalla. Kummallekin osapuolelle oikea sotkuvyyhti ja
      siviiliväestö kärsii niissä aina eniten. Nää äärifemakkoaatteet pitäis saaha
      noihin väestöräjähdyksestä kärsiviin maihin, jotta niissä syntyvyys kääntyisi
      laskuun, noin niinku laajemmalla mittakaavalla pohdittuna.

    • Kapiaiset on kivoja

      Poliisikouluun voi hakea myös sivari. Lyhyt sivari, kun pituusrajakin poistui.

    • I/07

      Meillä oli ainakin kouluttajaryhmässä vierailemassa yksi erittäin naisellinen nainen. Asiallinen ja mukava, kaunis ja pitkähiuksinen, joten parhaalla tahdollakaan kukaan ei olisi voinut erehtyä luulemaan sitä poikatytöksi. Toki joitakin muita oli enemmän jätkiäkin, mutta "Pitkät" oli nainen.
      Inttikavereina oli ikäryhmässä myös muutama tyttö, selviytyjiä kaikki, vaikka pioneerin koulutus ei ole kevyemmästä päästä.

    • Pillunnuolijatyttö 22v

      Sitä mieltä että kyseiset naiset ovat pätemisentarpeessa sekoilevia idiootteja!!Kovempaa "jätkää" saa hakea kuin noususiidereissä rehvasteleva intin käynyt kolmannen sukupuolen edustaja Kaisa-Antero!!!Todennäköisesti heidän seksuaalinen suuntautumisensa on voimakkaan pillupitoinen!!

      • Voi nekin käydä

        Ps.Kuinka moni suomenkansalainen muslimityttö on käynyt suomen armeijan?????Onko tietoa?


      • 96
        Voi nekin käydä kirjoitti:

        Ps.Kuinka moni suomenkansalainen muslimityttö on käynyt suomen armeijan?????Onko tietoa?

        Voi kauhistus Ei raskaana olevia saa ottaa asepalvelukseen


      • Niinhän se menikin
        96 kirjoitti:

        Voi kauhistus Ei raskaana olevia saa ottaa asepalvelukseen

        Tosiaan ne muslimiämmäthän ovat koko ajan paksuna!Jätkät varmistaa kotona pysymisen!


    • Korppi. .

      ÖÖ...

      Jokainen tekee elämällään, urallaan yms mitä itse kokee ja parhaakseen näkee.

      Mun omasta mielestä hieno asia! Että maanpuolustus kiinnostaa naisiakin. :)

      Miesten suhtautumiseen maanpuolustukseen vaihtelee kun asia koetaan ristiriitaiseksi. Toisaalta joudutaan keskeyttämään työnteko ja opiskelut ja mennään metsään leikkimään... ja toisaalta sen ottaa palveluksena, nyt on mun vuoro tehdä se minkä isät teki ennen minua.

      Että iha respectillä suhtaudun naisiin jotka kiinnostuvat maanpuolustusasioista.

      Sehän on yhteinen asia :)

    • ne on militantti feministejä !

    • MATTEUS 22:37-40

      Armeijan käynyt nainen on miesmäinen ja siten erittäin EPÄNAISELLINEN.

      Sukupuoli ei tee naisesta naisellista ja puoleensavetävää.

      Vaan se minkälainen minkälanen nainen on henkisiltä ominaisuuksiltaan. Eli mitä hän ajattelee ja tekee. Ihmisen tappamisen opetellut, eli armeijankä'ynyt nainen ei ole naisellinen vaan typerä.
      Jos naiselle ihmisen tappamiskoulun, eli armeijan käyminen on tärkeämpää, kuin naisellinen ms. äidinvaistä ja lähimmäisen rakkaus niin on hän silloin luontaan pois työntävä eli hän ei ainekaan ole seksikäs.

      Seksihän ei ole sitä miltä näyttää ja miten pukeutuu vaan enemmänkin psyykkinen ominaisuus ja, jos tuo ominaisuus puuttuu niin naista ei tee seksikkääksi se miltä hän näyttää tai miten hän on pukeutunut.

      Jos nainen on tyttömäinen, naisellinen, sievä on hän silloin myös puoleensavetävä ja seksikäs, mutta armeijan käynyt nainen ei enää koskaan voi olla seksikäs, koska se kertoo siitä, että hän on itse omien halujensa mukaan opertellut ihmisen tappamisen, joka on psyykkisesti sairasta, eikä hän enää koskaan voi vetää puoleensa Järkevää miestä.

    • Rasittavaa jauhamist

      Täällä intin käyneet naiset näyttävät viljelevän itsestään sanoja kuten vahva, itsenäinen ja rohkea. Ovatko kaikki intin käyneet miehetkin siis automaattisesti kaikkea tuota? Jos eivät, niin miksi muka intin käynyt nainen olisi?

      Niin. Ei olekaan. Naiset vain haluavat uskotella itselleen niin. Valtaosa miehistä käy intin. Se ei oikeasti ole mikään iso juttu, joten get over it.

      • Missä viljellään?

        En ole paljoa havainnut.


    • BB-fani.

      Eikös kasarmit ole nykyään enemmänja vähemmän BB-taloja?

    • Armeijan käynyt nain

      Armeijan käynyt nainen on armeijan käynyt nainen. Aivan turha yleistää mitään muuta.

    • jos naisilla on

      noin kova pätemisen tarve, niin menkää muukalaislegioonaan.
      Keskustellaan sitten lisää ;-)
      Kyllä turhat uhoilut loppuu lyhyeen...

    • Bfierityöå

      Yleisesti: On olemassa käsitys sivarihomo...

      Miksei voisi olla käsitystä

      armeijalesbo?

      • örgh

        Jalkaväkisivari, Erikoisjääkärilesbo, Tykistösivari, Sissihomo, Sivariradisti. PST-lesbo, Tiedustelusivari.

        Kaikki hienoja ihmisiä.


    • Näin on

      Intin käynyt nainen on joko lespo tai huora. Kumpaan kastiin Sinä kuulut?

      • muuten kyllä

        Se lespo kirjoitetaan Lesbo..Ja se mun kommentti
        mihin koitit vastata on tuolla noin 49 komenttia ylempänä =)
        Eli naiselta ei taida sujua myöskään koneen käyttö. =D


    • memmeli :)

      Nainen on seksikäs jos hän on seksikäs. oli käynyt armeijaa tai ei. Ei naisen seksikkyys riipu siitä. Naisilla on eri syitä miksi kukakin haluaa käydä intin.
      Eihän miehenkään seksikkyys riipu siitä onko hän käynyt intin vai ei. Mielestäni ei tarkoita että on poikatyttö vaikka olis käynytkin armeijan.

    • luciver

      dsdssd
      samaa mieltä intti ei oo naisten asia se on aina ollu vain miesten asia

    • Mies 23v

      Ihan sama kuka siellä pyörii. Aseella ammutaan ja poteroon juostaan. Ihan sama onko se nainen tai mies.

      Ja suurin osa nyky "miehistä" on niin pullamössösorsia että ei peruskunto riitä mihinkää. Kaikki on niin ylivoimasen raskasta ja mikään ei kiinnostanu, muuta ku se että äiti ostaa bensarahat ja että kaljaa on joka viikonloppu.
      Muuten hajottaa jos ei pääse juomaan -.-

      Että mieluummi luottasin naiseen ku mieheen tässä tilanteessa.

      • Mies 23v

        Ja osaako KUKAAN perustella asiallisesti minkä takia naisia ei sais mennä armeijaan. MUUTAKIN KUIN

        "Se on aina ollut miesten asia"

        TAi muuta yhtä tyhjää vastausta.

        Joku tieteellinen tutkimus vaikka että naiset on jollain tavalla vaaraksi muille kun ne on armeijassa ampumaradalla tai jotain konkreettista.
        Eikä vaan sitä perus "ÄIJÄ" uhoamista, ja sössötystä.

        Kuitenki vaan kyrpii se että joku nainen on ollu intissä nopeempi ja parempi kaikessa.


      • jäksteri I/05
        Mies 23v kirjoitti:

        Ja osaako KUKAAN perustella asiallisesti minkä takia naisia ei sais mennä armeijaan. MUUTAKIN KUIN

        "Se on aina ollut miesten asia"

        TAi muuta yhtä tyhjää vastausta.

        Joku tieteellinen tutkimus vaikka että naiset on jollain tavalla vaaraksi muille kun ne on armeijassa ampumaradalla tai jotain konkreettista.
        Eikä vaan sitä perus "ÄIJÄ" uhoamista, ja sössötystä.

        Kuitenki vaan kyrpii se että joku nainen on ollu intissä nopeempi ja parempi kaikessa.

        Niin,siis kysehän ei ole nyt ainakaan minun mielestä siitä etteikö nainen saisi mennä,vaan miksi se menee.
        Nyt jos mietitään niin armeija on ilmapiirinä erittäin kurinalainen,kylmä ja yhtenäispäistävä(=kaikki samalla viivalla,olit minkälainen olit)
        Sitten jos mietitään että nainenhan on aluperin luotu synnyttäjäksi,äidiksi ja huolenpitäjäksi.Sitä varten naiset on sellaisia kuin on,huolehtijoita.
        Ja nyt tämä on mielestäni ristiriidassa;
        Mitenkä nainen joka pitäisi olla ns.herkempi osapuoli,feminiinen huolehtija voi nauttia tai haluaa paikkaan missä ilmapiiri on erittäin alistava,kalsea ja kurinalainen.
        Aina en edes ymmärrä niitä miehiä jotka sanovat että haluavat vapaaehtoisesti lähteä kertaamaan,ei tajua.Joten,tämä ei ole edes mielestäni miehekästä.


    • someone1

      pidän asehulluna natsina....
      jos haluaa asehulluna mennä riehumaan metsään niin siitä vaan....
      itse en olisi mennyt armeijaan vaikka olisi pitänyt....
      onneksi sain vapautuksen....

    • yläpunkka

      "Mitä mieltä olet naisesta joka on käynyt armeijan - poikatyttö?"

      kyllä pikku-ellille kysyntää löytyy.

      oli sitten poika tai tyttö.

    • deasdrcqwer

      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk girl's love 2012 spring wedding dresses at
      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk

      and

      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk girl's love 2012 spring wedding dresses at
      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk

    • dedghhrt

      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk girl's love 2012 spring wedding dresses at
      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk

    • Etulinja

      Naiset kuuntelevat paremmin kouluttajaa kuin miehet. Uskon, että naiset pystyvät olemaan enemmän kurinalaisina tiukoissa tilanteissa, elikkä voisivat sopia jopa etulinjaan mahdollisessa taistelutilanteessa.

      • jäksteri I/05

        Eli nainen rintamalle ja miehet kotia pyykkäämään..:DD


      • valmentajaadad

        "Naiset kuuntelevat paremmin kouluttajaa kuin miehet"

        Tämä on huomattu urheilussa. Tyttöjen jalkapallojoukkuuessa ei ole koskaan kurinpito-ongelmia, kun taas poikien joukkueita saa koko ajan komentaa ja suuri osa ajasta menee kurinpitoon. Tytöt kuuntelee ja tekee kuten pyydetään.


    • oikeesti nyt

      hei mistä näitä idiootteja täällä riittä armeija ei tee naisesta sen enämpää mitään ku miehestäkään !! Ainoastaa voidaan katsoa eduks ei muuta

    • Siroposki

      Tunnen useamman naisen joka on käynyt telttailemassa ja tehnyt pyörä- ja hiihtoretkiä. Eivät he silti mitään poikatyttöjä ole.

    • hyi lestat

      Lestadiolaiset naiset ei käy armeijaa mutta lestadiolaiset ei varsinaisesti ole sivistyneitä ihmisii.

    • u.fj

      Ei voi sanoa niin että armeija ei naisille sopis.
      joillekkin se sopii ja joillekkin ei sovi.
      Eihän se kaikille miehillekkään sovi.
      Yhtä tyhmää on sanoa että taksikuskin homma ei naisille sovi tai että miehille ei sovi kukkakaupan myyjän työ.

    • takaa kireä

      Silloin kun minä kävin intin, niin naiset eivät vielä voineet sitä käydä.

      Kun olin myöhemmin kertausharjoituksissa, niin varuskunnassa oli nuoria naisia varushenkilöinä, vai mitä he ovat :)

      Mutta se täytyy sanoa että intin maastohousut oli pikkasen helkutisti paremman näköiset tytön jalassa ;)

    • Lässyttilässyti

      Armeijaan vaan!!

    • VANHAT PIIAT

      VANHOJEN PIIKOJEN HÖPÖTYSTÄ NAISTEN INTIN KÄYNTI.

      OVAT JO MENETTÄNEET KAIKKI TOIVONSA, NIIN HAKEUTUVAT INTTIIN.

    • Ketulle vippiä

      Intissä on just neljän tyypin naisia:
      1:Luulee et niillä on housuissa kulli
      2:Toivoo et niillä ois housuissa kulli
      3:Haluaa paljon kullia
      4:Vihaa kullia

    • rawpower1

      en kunnioita sivareita. enkä aseistakieltäytyjöitä.. mammanpoikia kaikki sellaiset.. hame päälle ja tanssehin vaan..... ja yhteis laulu päälle

    • turhaa hommaa

      Armeija on perseestä

      Terveisin 3/88 11kk ...täysin turhauttava kokemus,hukkaan heitetty vuosi.
      Olisin mielummin ollut duunissa senkin ajan.

    • Hyvästijättö

      Ehdotonta valioluokkaa!
      Ei kun Afganistaniin vaan tappelemaan miehenä naisia vastaan, heippa!

    • jdldjdmzj

      Suomalaisten suhde armeijaan ja sotaan on vähintäänkin erikoinen. Me täällä käyttäydymme niin kuin käymämme sodat olisivat maailman mittakaavassa jotain ihan spesiaalia. Moni maa, jotka on miehitetty ja joita on vuosikymmenet alistettu sen jälkeen ovat paljon vähemmän armeija- ja sotaleientoituneita, vaikka luulisi että niissä maissa nimenomaan olisi kaikkein kovin tahtoa tehdä suuri ja mahtava armeija, johon ihmiset mielellään osallistuisivat ettei menneisyys toistaisi itseään.

      Kannatan kyllä armeijaa, en ole rauhanliikkeen miehiä, mutta toisinaan kummastuttaa se, miten valtava osa armeija ja käydyt sodat on meidän kulttuurista identiteettiämme. Aika moni ajattelee varmasti vieläkin selkäydintasolla, että Venäjä voi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä yli rajan, ja vielä ihan mielivaltaisesta syystä, vaikka pienintäkään viitettä siihen ei ole. Me kerrat kun naapurin kanssa on otettu yhteen, on ollut maailmanpalo kyseessä ja hyökkäys Suomeen oli pieni sivujuonne suurvaltojen etupiirijaossa. Ehkä maailmanpalo voisi toistua edelleenkin, mutta en kyllä voi kuvitella sellaista skenaariota, missä Venäläiset hyökkäisivät pelkästään Suomeen, ilman suurempaa viitekehystä asialle. Silti Venäläisistä tunnutaan ajattelevat juuri niin, että heti kun silmä välttää, niin divisioonat ylittävät rajan.

    • inttihuarahan soon

      Panisin lupaa kysymättä.

    • Muna lepoasennossa

      Lesbo siitä ensiksi tulee mieleen. Ja jos ei ole niin vielä pahempaa: mitähän se on siellä tehnyt? Jakanut tietysti koko komppanialle.

    • asentooo....

      Eihän siinä mitään. Paras on vielä jos nainen on reservin upseeri sillä olisihan se jotain kun upseeri imisi sotamiehen munaa.

    • Oonkohan jo tähän joskus vastannut?

      Mutta minusta ihan jees. Minun mielestä nainen on ihan yhtä kykenevä moneen asiaan mihin mieskin. Pelkkä fyysinrn erilaisuus ei kerro kaikkea.

      Asenne ratkaisee kylläkin ja tunnen paljon naisia, joilla asennetta ei puutu, mutta tiedän yllättävän paljon miehiä, joilla asenne ei riitä sotilaaksi...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe