Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hän+on+kaksi+vuotta+mua+nuorempi,+mutta+ei+se+perhana+suostu+vanhenemaan.+😀
Mutta+ei+tässä+kuitenkaan+olla+parisuhdekriisissä.+Tilanne+on+tuttu+ja+osataan+tehdä+yhdessä+oikeat+korjausliikkeet.
18.08.2022 21:57
Joo,+keski-iässä+toi+biletys+muuttaa+muotoaan.+Silloin+kakkukahvitellaan+ja+kysellään+kuulumisia.
Kun+meillä+on+"bileet",+väki+on+aika+jäykkää.+Emäntä+on+ainoa+joka+siellä+joraa.+Minäkään+en+nosta+persettä+tuolista.
18.08.2022 21:32
😂,+kuule+saatat+olla+oikeassa,+jotain+pähkähullua+voisi+tehdä.+En+ole+itsekään+vähään+aikaa+bilettänyt+:)
18.08.2022 21:14
"Oikea+tunnelma+ja+mieliala"
Tässä+meillä+on+ongelma.+Vaimolla+on+mälsää+ja+hän+haluaisi+bilettää+koko+ajan.
Hän+suunnitteli+veneen+vuokraamista+kahdeksi+tunniksi,+jotta+kavereiden+kanssa+voisi+juoda+kuohuviiniä+merellä.+Hinta+oli+1100+€,+kymmenen+hengen+vene.
Kahdesta+tunnista+se+on+aika+kova+hinta+ja+kumpikin+olimme+sitä+mieltä,+että+hanketta+ei+voi+toteuttaa.+Nyt+hän+on+toista+viikkoa+huokailut+elämänsä+tylsyyttä+ja+suree+haavetta,+joka+ajautui+haaksirikkoon.+:/
18.08.2022 21:01
Tämä+oli+hankala+kysymys.+Ikä+on+relatiivinen+käsite.
Kuusikymppinen+Tuskassa+saattaa+olla+setä+tai+täti,+en+tiedä,+kun+en+tunne+porukkaa+sieltä.+
Hippikautinen+ei++ole+välttämättä+ikää+määrittelevä+sana,+vaan+enemmän+mielentilaa+ja+arvomaailmaa+kuvaava+adjektiivi.
17.08.2022 18:30
Kuuskymppiset.+
Oikeesti+hipit+ovat+jo+yli+70-vuotiaita,+mutta+nykyiset+kuuskymppiset+ovat+surffailleet+hippikauden+jälkimainingeissa.
17.08.2022 17:49
Ei+mullakaan+ollut+tarkoitus+tuomita.+Hetken+ajattelin,+että+olisiko+hän+nörttipoika+joka+kryptaa+viestinsä.
17.08.2022 17:26
Onhan+siinä+sisältöä.
Kun+mietin+omia+juttua,+niiden+informatiivinen+sisältö+on+aika+ohut.
Kirjoitan+täällä+kirjoittamisen+ilosta.
+
Kirjoittamisella+pyrin+myös+kehittämään+omaa+ilmaisua.+Eksaktin,+hyvin+jäsennellyn+tekstin+tuottaminen+vaatii+yhä+viilausta.+
Vielä+kun+osaisi+olla+helppolukuinen+ja+soljuva.
17.08.2022 17:10
Kannattaako+näitä+sun+viestejä+avata+logiikalla+vai+onko+kyseessä+Avant-garde+tyylinen,+aistittavissa+oleva,+ei-selitettävä+tuotos?
Vai+nukahteletko+sää+näppäimistön+päälle?
17.08.2022 16:31
En+ole+koskaan+kokenut,+että+naiset+olisivat+baarissa+humalassa.+Miehet+sen+sijaan+huojuvat+ja+sopertavat+siihen+malliin,+että+tunnen+myötähäpeää.
Itsekin+joskus+olen+tuota+tehnyt.
17.08.2022 16:01
Jos+ei+osaa+ajatella,+riittää+että+hakeutuu+tämän+tyyppisiin+asentoihin.
https://www.shutterstock.com/search/thinking-man-statue
17.08.2022 15:28
Naiset+eivät+kiinnostu+helpoista+miehistä.+Ei+pidä++katsoa+naisia+päin,+pitää+olla+etäinen,+muita+asioita+pohdiskeleva.+Vasta+sitten+nainen+kiinnostuu+sunsta.
17.08.2022 15:22
"Olet+henkisesti+25–35-vuotias."
Mulla+taitaa+olla+joku+viisikymppisen+ikäkriisi+meneillä,+kun+ilahduin+tästä+imartelusta.
EDM+(Electronic+Dance+Music)+on+tosiaan+suosittua+yli+sukupolvien.
Monet+muut+tyylilajit+ovat+olleet+oman+hetkensä+ilmiöitä+ja+niitä+kuuntelevat+lähinnä+ne+ihmiset+,+jotka+ovat+tuolloin+eläneet+nuoruuttaan.
Mahtoiko+Porin+Jazzista+saada+lainkaan+nuoruuspisteitä?+Tapahtumaa+mainostetaan+trendikkäänä,+mutta+siellä+viihtyvä+väki+on+hippikaudelta.
17.08.2022 14:10
Aloitukset+ovat+kuin+kaupungin+bussit.+Jos+yhteen+ei+ehdi+vastata,+toinen+samanlainen+tulee+hetken+kuluttua.
16.08.2022 18:54
Kauhea+ajatus,+että+asunto+ruostuisi+koko+ajan.
Murehtijana+miettisin+sitä+joka+päivä.
16.08.2022 18:49
Cosy.
Tuo+linkki+sisältää+videon+alkamisajan+(...&t=1163s)
Näemmä+noinkin+voi+tehdä.+Kätevä.
16.08.2022 16:18
Kuvittelin+olevani+tunneälyn+mestari+tullessani+tälle+palstalle.
Täällä+huomasin,+että+monet+naiset+lukivat+minun+tunteitani+ja+ajatuksiani+paremmin+kuin+minä.+Se+oli+hämmentävää.+
Saattaa+olla,+että+naisilla+on+luonnostaan+suurempi+tunneälyn+potentiaali.
15.08.2022 22:44
Aivan.+Minä+ylikuormitan+itseäni+tällä+palstalla+jatkuvasti.+Äskettäin+Kynis+veti+herneen+nenäänsä,+enkä+tajuu,+miksi.
15.08.2022 22:23
Mä+olisin+kirjoittanut+samalla+tavalla,+mutta+laiskana+jäin+odottamaan,+että+joku+muu+tekisi+sen.
15.08.2022 22:11
En+arvioinnut+kirjoitustesi+todenperäisyyttä,+koska+en+nähnyt+aihetta+siihen.
Eiköhän+tämä+"haaveiluttaminen"+ole+käsitteenä+minun+osalta+loppuunkäsitelty.
Se,+miten+olet+hyväilyttänyt+genitaalejasi,+ei+ole+enää+asiaan+liittyvää+olennaista+tietoa.
Jännä,+että+vedit+herneen+nenääsi+noin+pienestä+asiasta.
15.08.2022 21:17
123 / 126