Jos mies menee baariin selvinpäin

Anonyymi

Niin kauanko menee että nainen tekee aloitteen?

29

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minun mielestäni aika hauskojakin jotain naist34en urheilujutut katsoa .

    • Anonyymi

      noin 10 vuotta ellei oo naistenhaku

      • Anonyymi

        Haha 😆


    • Anonyymi

      Viinamiehet ovat viinanaisille sopivia yhdyntäkappaleita.

    • Anonyymi

      Menee kauan, varmaan 50 vuotta.

    • Anonyymi

      beacj vpööeu tutät aola jaislpka ,oeöest'mo _D

    • Suunnilleen sulkemisaikaan asti, jolloin joku baarin työntekijöistä tulee kertomaan, että pitäisi lähteä lätkimään. Jos se ei toimi, niin hetken kuluttua tulee mies ovelta tekemään suorasukaisemman aloitteen, saattaa jopa alkaa koskettelemaan jo baarissa...

    • Naiset eivät kiinnostu helpoista miehistä. Ei pidä katsoa naisia päin, pitää olla etäinen, muita asioita pohdiskeleva. Vasta sitten nainen kiinnostuu sunsta.

    • Anonyymi

      Älä mee baariin selvinpäin. Naiset nauraa sinulle.

    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt mitä te tarkoitatte "aloitteella". Tuota sanaa hoetaan jatkuvasti tällä palstalla. Itse juttelen lähes aina ihmisille (myös miehille) jos olen ns. viihteellä. En kuitenkaan koe tekeväni aloitteita, kun en tarkoita noita miksikään ehdotuksiksi.

      • Anonyymi

        Sehän se, juuri noin. Tai toisinpäin, joku mies tulee juttelemaan. Ei kuitenkaan "aloitemaisesti".

        - Sheena


      • Anonyymi

        Itse en ole juuri joutunut tuota edes miettimään koska naiset eivät aloita ollenkaan juttelua. Eivät missään eivätkä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole juuri joutunut tuota edes miettimään koska naiset eivät aloita ollenkaan juttelua. Eivät missään eivätkä koskaan.

        Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.

        Luulisi että se on sitten vastaavasti helpottava ajatus niille naisille jotka ovat oikeasti aloitetta tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.

        Varteenotettava näkökulma. Itse ainakin myönnän ihan suoraan vältteleväni keskustelua sellaisten miesten kanssa, joista huokuu että keskustelun aloittaminen heidän kanssaan tulkitaan automaattisesti kutsuksi lähempään kanssakäymiseen. Välttelen tuollaisia tilanteita lähes kuin ruttoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että se on sitten vastaavasti helpottava ajatus niille naisille jotka ovat oikeasti aloitetta tekemässä.

        Se, ettei tiedä miten asiat tulkitaan, ei ole ikinä helpottava ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, ettei tiedä miten asiat tulkitaan, ei ole ikinä helpottava ajatus.

        Juurihan minusta huokui se että tulkitsen kaikki juttelut (joita ei siis koskaan tapahdu) aloitteiksi. Siinähän sitä selkeyttä pitäisi olla riittämiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan minusta huokui se että tulkitsen kaikki juttelut (joita ei siis koskaan tapahdu) aloitteiksi. Siinähän sitä selkeyttä pitäisi olla riittämiin.

        Mahdollisuus voi näkyä. Varmuutta ei kenelläkään voi olla kokeilematta. Vaan jos epäilyttää, niin parempi olla edes kokeilematta.


    • Anonyymi

      Miksi baarissa pitäisi tehdä aloite?

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ei tarvitse, ellei halua sinkkuuden päättyvän. Olet oikealla palstalla!


    • Anonyymi

      Kolme minuuttia ja kakskyt sekkaa on oma veikkaus?

    • No jos on baarimikkona, niin yllättävän nopeasti on tehnyt. Kysyy nimittäin mitä haluan.

      • Saattaa liittyä hänen työnkuvaan, mutta usein ovatten hanakoita aloitteellisuudessaan. 😆


    • Anonyymi

      Alle minuutti, omasta kokemuksesta voin kertoa. Menin baariin ja istuin vapalle paikalle baaritiskin luona. Nainen ryhtyi keskustelemaan kanssani tilatessani oluen. ei siis baarimikko vaan viereisellä paikalla ollut nainen. Myöhemmin selvisi, että nainen on varattu.

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla löytää kumppanin baarista ja miehen on tehtävä aloite. Ei naiset tee alotteita joten miehen mentävä tekemään aloitteet.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Voi olla, että 3 min.

    • Anonyymi

      Silloin kun vielä baareissa viitsin käydä (20 vuotta sitten) ei tasan ikinä kukaan nainen tehnyt mitään aloitetta. Aina olin selvin päin, se oli kuulemma epäilyttävää.

      • Anonyymi

        Alkuillasta olen ollut selvinpäin, ja se on ollut naisista epäilyttävää. Loppuillasta olen ollut silmät sikkurassa, ja se on naisista väärin. Jossakin siinä välissä on ilmeisesti juuri sopiva määrä alkoholia veressä, mutta mikä mahtaa olla sallittu promillelukema?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe