Jos mies menee baariin selvinpäin

Anonyymi

Niin kauanko menee että nainen tekee aloitteen?

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minun mielestäni aika hauskojakin jotain naist34en urheilujutut katsoa .

    • Anonyymi

      noin 10 vuotta ellei oo naistenhaku

      • Anonyymi

        Haha 😆


    • Anonyymi

      Viinamiehet ovat viinanaisille sopivia yhdyntäkappaleita.

    • Anonyymi

      Menee kauan, varmaan 50 vuotta.

    • Anonyymi

      beacj vpööeu tutät aola jaislpka ,oeöest'mo _D

    • Suunnilleen sulkemisaikaan asti, jolloin joku baarin työntekijöistä tulee kertomaan, että pitäisi lähteä lätkimään. Jos se ei toimi, niin hetken kuluttua tulee mies ovelta tekemään suorasukaisemman aloitteen, saattaa jopa alkaa koskettelemaan jo baarissa...

    • Naiset eivät kiinnostu helpoista miehistä. Ei pidä katsoa naisia päin, pitää olla etäinen, muita asioita pohdiskeleva. Vasta sitten nainen kiinnostuu sunsta.

    • Anonyymi

      Älä mee baariin selvinpäin. Naiset nauraa sinulle.

    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt mitä te tarkoitatte "aloitteella". Tuota sanaa hoetaan jatkuvasti tällä palstalla. Itse juttelen lähes aina ihmisille (myös miehille) jos olen ns. viihteellä. En kuitenkaan koe tekeväni aloitteita, kun en tarkoita noita miksikään ehdotuksiksi.

      • Anonyymi

        Sehän se, juuri noin. Tai toisinpäin, joku mies tulee juttelemaan. Ei kuitenkaan "aloitemaisesti".

        - Sheena


      • Anonyymi

        Itse en ole juuri joutunut tuota edes miettimään koska naiset eivät aloita ollenkaan juttelua. Eivät missään eivätkä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole juuri joutunut tuota edes miettimään koska naiset eivät aloita ollenkaan juttelua. Eivät missään eivätkä koskaan.

        Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.

        Luulisi että se on sitten vastaavasti helpottava ajatus niille naisille jotka ovat oikeasti aloitetta tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.

        Varteenotettava näkökulma. Itse ainakin myönnän ihan suoraan vältteleväni keskustelua sellaisten miesten kanssa, joista huokuu että keskustelun aloittaminen heidän kanssaan tulkitaan automaattisesti kutsuksi lähempään kanssakäymiseen. Välttelen tuollaisia tilanteita lähes kuin ruttoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että se on sitten vastaavasti helpottava ajatus niille naisille jotka ovat oikeasti aloitetta tekemässä.

        Se, ettei tiedä miten asiat tulkitaan, ei ole ikinä helpottava ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, ettei tiedä miten asiat tulkitaan, ei ole ikinä helpottava ajatus.

        Juurihan minusta huokui se että tulkitsen kaikki juttelut (joita ei siis koskaan tapahdu) aloitteiksi. Siinähän sitä selkeyttä pitäisi olla riittämiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan minusta huokui se että tulkitsen kaikki juttelut (joita ei siis koskaan tapahdu) aloitteiksi. Siinähän sitä selkeyttä pitäisi olla riittämiin.

        Mahdollisuus voi näkyä. Varmuutta ei kenelläkään voi olla kokeilematta. Vaan jos epäilyttää, niin parempi olla edes kokeilematta.


    • Anonyymi

      Miksi baarissa pitäisi tehdä aloite?

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ei tarvitse, ellei halua sinkkuuden päättyvän. Olet oikealla palstalla!


    • Anonyymi

      Kolme minuuttia ja kakskyt sekkaa on oma veikkaus?

    • No jos on baarimikkona, niin yllättävän nopeasti on tehnyt. Kysyy nimittäin mitä haluan.

      • Saattaa liittyä hänen työnkuvaan, mutta usein ovatten hanakoita aloitteellisuudessaan. 😆


    • Anonyymi

      Alle minuutti, omasta kokemuksesta voin kertoa. Menin baariin ja istuin vapalle paikalle baaritiskin luona. Nainen ryhtyi keskustelemaan kanssani tilatessani oluen. ei siis baarimikko vaan viereisellä paikalla ollut nainen. Myöhemmin selvisi, että nainen on varattu.

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla löytää kumppanin baarista ja miehen on tehtävä aloite. Ei naiset tee alotteita joten miehen mentävä tekemään aloitteet.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Voi olla, että 3 min.

    • Anonyymi

      Silloin kun vielä baareissa viitsin käydä (20 vuotta sitten) ei tasan ikinä kukaan nainen tehnyt mitään aloitetta. Aina olin selvin päin, se oli kuulemma epäilyttävää.

      • Anonyymi

        Alkuillasta olen ollut selvinpäin, ja se on ollut naisista epäilyttävää. Loppuillasta olen ollut silmät sikkurassa, ja se on naisista väärin. Jossakin siinä välissä on ilmeisesti juuri sopiva määrä alkoholia veressä, mutta mikä mahtaa olla sallittu promillelukema?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe