Niin kauanko menee että nainen tekee aloitteen?
Jos mies menee baariin selvinpäin
29
194
Vastaukset
- Anonyymi
minun mielestäni aika hauskojakin jotain naist34en urheilujutut katsoa .
- Anonyymi
noin 10 vuotta ellei oo naistenhaku
- Anonyymi
Haha 😆
- Anonyymi
Viinamiehet ovat viinanaisille sopivia yhdyntäkappaleita.
- Anonyymi
Menee kauan, varmaan 50 vuotta.
- Anonyymi
beacj vpööeu tutät aola jaislpka ,oeöest'mo _D
Suunnilleen sulkemisaikaan asti, jolloin joku baarin työntekijöistä tulee kertomaan, että pitäisi lähteä lätkimään. Jos se ei toimi, niin hetken kuluttua tulee mies ovelta tekemään suorasukaisemman aloitteen, saattaa jopa alkaa koskettelemaan jo baarissa...
Naiset eivät kiinnostu helpoista miehistä. Ei pidä katsoa naisia päin, pitää olla etäinen, muita asioita pohdiskeleva. Vasta sitten nainen kiinnostuu sunsta.
Jos ei osaa ajatella, riittää että hakeutuu tämän tyyppisiin asentoihin.
https://www.shutterstock.com/search/thinking-man-statue
- Anonyymi
Älä mee baariin selvinpäin. Naiset nauraa sinulle.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt mitä te tarkoitatte "aloitteella". Tuota sanaa hoetaan jatkuvasti tällä palstalla. Itse juttelen lähes aina ihmisille (myös miehille) jos olen ns. viihteellä. En kuitenkaan koe tekeväni aloitteita, kun en tarkoita noita miksikään ehdotuksiksi.
- Anonyymi
Sehän se, juuri noin. Tai toisinpäin, joku mies tulee juttelemaan. Ei kuitenkaan "aloitemaisesti".
- Sheena - Anonyymi
Itse en ole juuri joutunut tuota edes miettimään koska naiset eivät aloita ollenkaan juttelua. Eivät missään eivätkä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole juuri joutunut tuota edes miettimään koska naiset eivät aloita ollenkaan juttelua. Eivät missään eivätkä koskaan.
Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.
Luulisi että se on sitten vastaavasti helpottava ajatus niille naisille jotka ovat oikeasti aloitetta tekemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaisi miettiä, sillä mun kokemukseni mukaan naiset aloittavat paljon keskusteluja. Jos susta jotenkin huokuu ulospäin, että sinulle puhuessaan "tekee aloitteen" ja tuo on varsin ahdistava ajatus, kun haluaa vain jutella ihmisten kanssa.
Varteenotettava näkökulma. Itse ainakin myönnän ihan suoraan vältteleväni keskustelua sellaisten miesten kanssa, joista huokuu että keskustelun aloittaminen heidän kanssaan tulkitaan automaattisesti kutsuksi lähempään kanssakäymiseen. Välttelen tuollaisia tilanteita lähes kuin ruttoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi että se on sitten vastaavasti helpottava ajatus niille naisille jotka ovat oikeasti aloitetta tekemässä.
Se, ettei tiedä miten asiat tulkitaan, ei ole ikinä helpottava ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, ettei tiedä miten asiat tulkitaan, ei ole ikinä helpottava ajatus.
Juurihan minusta huokui se että tulkitsen kaikki juttelut (joita ei siis koskaan tapahdu) aloitteiksi. Siinähän sitä selkeyttä pitäisi olla riittämiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan minusta huokui se että tulkitsen kaikki juttelut (joita ei siis koskaan tapahdu) aloitteiksi. Siinähän sitä selkeyttä pitäisi olla riittämiin.
Mahdollisuus voi näkyä. Varmuutta ei kenelläkään voi olla kokeilematta. Vaan jos epäilyttää, niin parempi olla edes kokeilematta.
- Anonyymi
Miksi baarissa pitäisi tehdä aloite?
- Sheena- Anonyymi
Ei tarvitse, ellei halua sinkkuuden päättyvän. Olet oikealla palstalla!
- Anonyymi
Kolme minuuttia ja kakskyt sekkaa on oma veikkaus?
No jos on baarimikkona, niin yllättävän nopeasti on tehnyt. Kysyy nimittäin mitä haluan.
- Anonyymi
Alle minuutti, omasta kokemuksesta voin kertoa. Menin baariin ja istuin vapalle paikalle baaritiskin luona. Nainen ryhtyi keskustelemaan kanssani tilatessani oluen. ei siis baarimikko vaan viereisellä paikalla ollut nainen. Myöhemmin selvisi, että nainen on varattu.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla löytää kumppanin baarista ja miehen on tehtävä aloite. Ei naiset tee alotteita joten miehen mentävä tekemään aloitteet.
T: viinamies - Anonyymi
Voi olla, että 3 min.
- Anonyymi
Silloin kun vielä baareissa viitsin käydä (20 vuotta sitten) ei tasan ikinä kukaan nainen tehnyt mitään aloitetta. Aina olin selvin päin, se oli kuulemma epäilyttävää.
- Anonyymi
Alkuillasta olen ollut selvinpäin, ja se on ollut naisista epäilyttävää. Loppuillasta olen ollut silmät sikkurassa, ja se on naisista väärin. Jossakin siinä välissä on ilmeisesti juuri sopiva määrä alkoholia veressä, mutta mikä mahtaa olla sallittu promillelukema?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481