MusaVisa - mikä henkinen ikäsi musiikkimaun perusteella?

Ja tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009007956.html

Tuloshan on täyttä fuulaa, tai siis ainakin tuo pitkä selitysosio. Milleniaali, pthyi!

Olet henkisesti 25–35-vuotias!

Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. Tunnet melko hyvin tämän hetken hitit ja tutustut mielelläsi uusiin artistitulokkaisiin. Rakastat erilaisia Spotifyn soittolistoja, joiden kautta löydät uutta kuunneltavaa. Samalla olet tukevasti kiinni lapsuutesi ja nuoruutesi musasuosikeissa. Sydämessäsi läikähtää ihanasti, kun kuulet ysärin ja 2000-luvun alun biisejä.

28

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas kysymys vaan naisille. Mutta voinhan mä olla vaikka transu ja tein testin, niin se oli 35-45. Eli vähän alle kun mun oma ikä. ja mä uskon että se tulos on useimmilla noin, että harvemmilla päin vastoin. Sorry kun joudun laittaan anonyyminä. Mutta ei oo kiva jos huomenna meen ulos ja koko talon asukkaat siinä rivissä ja huutaa transu.

      • Ei se haittaa, osallistuminen ja huulen heitto on tärkeintä. Hyvä tulos kun jäi alle todellisen iän, itelläni tuo testitulos jäi aika pirusti alle todellisen iän...


      • Anonyymi

        Miehet voivat lukea Me Naisia, miehet voivat kuulua Marttoihin ihan kuten naisetkin. Jos naapurit huutelevat rivissä transua, niin tiedät mitä naiset joutuvat valitettavan usein kokemaan. Se on ihan ok olla mitä vaan sukupuolta ja pukeutua haluamallaan tavalla. Ainoa mikä ei ole ok, on huudella, haukkua ja kiusata.


    • Mulla tuli sama tulos, vaikka vastasin poikabändi-kysymykseenkin sen Beatlesin:) Kun Duran Duran ei ollut vaihtoehtona..
      Enkä kyllä vieläkään juuri kuuntele esim. Spotifyta, jos ei joltain vanhalta suosikilta ole tullut sinne jotain biisiä. Eniten varmaan radiota autossa, mitä sattuu tulemaan, kanavia vaihdellen ja Youtubea tv.stä:D Mutta kaipa nuo teinit pitää ajan tasalla ja kyllähän sitä periaatteessa uudetkin esiintyjät ja hitit kiinnostaa.

      Ja ysärin ja 2000-luvun biisit on kyllä hyviä, mutta niin ne on mun esikoisestakin, vaikka hän on 2000-luvun alussa syntynyt.

      • Mää jo aloitusta kirjoittaessani mietin, että jos YB vastaa, ni se saa saman. Kuten varmaan saa Ellu-Ketku (vai mikä se nikki olikaan...), jos sattuu vastaamaan ;)

        Mun osalta toi tulos oli kyllä suora todiste siitä, että testi oli paska. Olkoonkin että hieman seuraan aikaani. Mutta tarkoitus ei olltukaan voittaa, vaan saada palstalle hieman elämää, jotain muuta kuin asiallista tai tyhjänpäiväistä sisältöä :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Mää jo aloitusta kirjoittaessani mietin, että jos YB vastaa, ni se saa saman. Kuten varmaan saa Ellu-Ketku (vai mikä se nikki olikaan...), jos sattuu vastaamaan ;)

        Mun osalta toi tulos oli kyllä suora todiste siitä, että testi oli paska. Olkoonkin että hieman seuraan aikaani. Mutta tarkoitus ei olltukaan voittaa, vaan saada palstalle hieman elämää, jotain muuta kuin asiallista tai tyhjänpäiväistä sisältöä :D

        Juu, noi testit on aika hassuja ja kysymykset johdattelevia. Olisin voinut saada myös toisen tuloksen, vaikka just oman ikäisenikin, jos olisin vastannut tavoitteena saada se tulos:) Nyt ei ollut tavoite kuitenkaan saada sama tulos kuin sulla, vaan tein testin jos tuolla facebookin puolella, kun joku linkitti sen sinne;) Tulinkin tsekkaamaan, josko joku olisi saman testin tullut tänne laittamaan. Ja randomihan oli :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, noi testit on aika hassuja ja kysymykset johdattelevia. Olisin voinut saada myös toisen tuloksen, vaikka just oman ikäisenikin, jos olisin vastannut tavoitteena saada se tulos:) Nyt ei ollut tavoite kuitenkaan saada sama tulos kuin sulla, vaan tein testin jos tuolla facebookin puolella, kun joku linkitti sen sinne;) Tulinkin tsekkaamaan, josko joku olisi saman testin tullut tänne laittamaan. Ja randomihan oli :)

        Olen palstan Testi-Keiju :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Olen palstan Testi-Keiju :D

        Olen ollut näin huomaavinani 🧚‍♂️


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen ollut näin huomaavinani 🧚‍♂️

        Lupaan ettei tule toistumaan! Ainakaan tuntiin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Lupaan ettei tule toistumaan! Ainakaan tuntiin 😂

        Testit on aina kivoja :) Vilkuilet jo kelloa..;)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Testit on aina kivoja :) Vilkuilet jo kelloa..;)

        Mulla on shakkikello, painoin namiskaa heti kun klikkasin "Lähetä" 🤪


      • Anonyymi

        Äänestin goodmania, vaikka olen alle 30,

        Sen rentu ruusu puhuttelee minua pateettisuudella


    • Olet henkisesti 45–55-vuotias!
      Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä neljän-viidenkympin hujakoilla. Kuuntelet mieluiten radion nostalgiakanavia tai äänilevyjä, joita toki yhä omistat. Pidät eniten menneiden vuosikymmenten musiikista etkä aina ymmärrä uusimpien hittien tai musiikkityylien päälle. 1970-, 80- ja 90-luvun biisit tuovat sinulle mukavan nostalgisen olon.

      No mulle osui muuten, mutta vaihtaisin tuon -70 luvun 50-luvuksi.. jopa niinkin, että 40-luvuksi..

      • Mun tarttee sanoa, että olen todella yllättynyt, mutta niinhän se on, ettei hölmöyttä siunata, vaan päivitellään. Ja kun riittävästi päivitellään, niin ehkä jo versiossa 11 hölmöys ei ylläty ihan kaikesta.


    • Anonyymi

      Olet henkisesti 35–45-vuotias!
      Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä kolmen- tai neljänkympin hujakoilla. Kuuntelet paljon radiota, ja levyiltä tai Spotifysta luukutat omia henkilökohtaisia suosikkejasi. Kuuntelet paljon 80-, 90- ja 2000-luvun alun musiikkia, josta sinulle tulee mukavan nostalginen olo. Et yleensä tunnista tämän hetken listahittejä tai artistitulokkaita – mutta jos tunnistat, olet itsestäsi ylpeä. Ei tässä mitään kalkkiksia vielä olla!

      Olen 50

      • Juuri näin, hyvä! 👍


    • Olen henkisesti kuusikymppinen. Yhdessä asiassa ainakin allekirjoitan tämän "nuorekkuuden". Vaikka valisin poikabändiksi Beatlesin, niin miltei kaikki niiden tekemiset kuulostavat äänitteinä vanhoilta, johtuen ajan teknisistä rajoitteista. Omaan korvaan Dire Straits suunnilleen on ensimmäinen levy joka soi kuten mielestäni pitääkin.

      Ja muutenkin kun alan olla paljon enemmän kiinnostunut menneisyydestä kuin nykyisyydestä tai tulevaisuudesta niin se on musiikin suhteen paha juttu. Kun menneisyyden laatu on pilalla. Mutta ei tämä nykyisyyskään hurrauksia herätä kun artistit lähinnä kierrättävät vanhaa ja toisiaan. Ehkä some on yksi syyllinen, koska tekijät joutuvat keskittymään kaikkeen muuhun kuin äänen tekemiseen.

      • Näkisin, että olet jossain määrin oikeassa tuosta miksi nykyään musa on monelta osin vain itsen esille tuomisen yksi väline ja itse tuote on sen henkilön/bändin julkisuus.


    • "Olet henkisesti 25–35-vuotias."

      Mulla taitaa olla joku viisikymppisen ikäkriisi meneillä, kun ilahduin tästä imartelusta.

      EDM (Electronic Dance Music) on tosiaan suosittua yli sukupolvien.
      Monet muut tyylilajit ovat olleet oman hetkensä ilmiöitä ja niitä kuuntelevat lähinnä ne ihmiset , jotka ovat tuolloin eläneet nuoruuttaan.

      Mahtoiko Porin Jazzista saada lainkaan nuoruuspisteitä? Tapahtumaa mainostetaan trendikkäänä, mutta siellä viihtyvä väki on hippikaudelta.

      • Anonyymi

        Minkä ikäiset mielestäsi ovat "hippikaudelta"?

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäiset mielestäsi ovat "hippikaudelta"?

        - Sheena

        Kuuskymppiset.
        Oikeesti hipit ovat jo yli 70-vuotiaita, mutta nykyiset kuuskymppiset ovat surffailleet hippikauden jälkimainingeissa.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Kuuskymppiset.
        Oikeesti hipit ovat jo yli 70-vuotiaita, mutta nykyiset kuuskymppiset ovat surffailleet hippikauden jälkimainingeissa.

        Jos kuusikymppinen käy muillakin festareilla kuin Jazzeissa, vaikka Tuskassa, onko sittenkin hippikaudelta?

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuusikymppinen käy muillakin festareilla kuin Jazzeissa, vaikka Tuskassa, onko sittenkin hippikaudelta?

        - Sheena

        Tämä oli hankala kysymys. Ikä on relatiivinen käsite.

        Kuusikymppinen Tuskassa saattaa olla setä tai täti, en tiedä, kun en tunne porukkaa sieltä.

        Hippikautinen ei ole välttämättä ikää määrittelevä sana, vaan enemmän mielentilaa ja arvomaailmaa kuvaava adjektiivi.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Tämä oli hankala kysymys. Ikä on relatiivinen käsite.

        Kuusikymppinen Tuskassa saattaa olla setä tai täti, en tiedä, kun en tunne porukkaa sieltä.

        Hippikautinen ei ole välttämättä ikää määrittelevä sana, vaan enemmän mielentilaa ja arvomaailmaa kuvaava adjektiivi.

        Kokoajan alkaa vanhempia ihmisiä ilmestyä festareille, klubeille ja erilaisiin kulttuuririentoihin ja -matkoille. Eilen minäkin juttelin kulttuurireissulla 95-vuotiaan kanssa (nuorimmat osallistujat parikymppisiä). Tuskassa ei ole vielä ihan niin iäkkäitä näkynyt.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Minulle myös tuo "Olet henkisesti 25–35-vuotias!"

      Oli kyllä varsinainen testi. Useissa kysymyksissä kaikki vaihtoehdot olivat huonoja.. ja vastaavasti joissakin kyssäreissä kaikki hyviä. Tasapaino tai keskiarvo kohdallaan.

      - Sheena

      • Samaa mieltä tuosta testin laadusta. Varmaan joku toimituksen kesäharkkari saanut tehdä tuon...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ”Olet henkisesti 45–55-vuotias!
      Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä neljän-viidenkympin hujakoilla. Kuuntelet mieluiten radion nostalgiakanavia tai äänilevyjä, joita toki yhä omistat. Pidät eniten menneiden vuosikymmenten musiikista etkä aina ymmärrä uusimpien hittien tai musiikkityylien päälle. 1970-, 80- ja 90-luvun biisit tuovat sinulle mukavan nostalgisen olon.”

      Boomeri mikä boomeri…Ihan hanurista koko testi, pitäkööt testinsä prk 😁

      -Palstahessu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe