Mihis Emppu hävisi?

Anonyymi

Kyllästyikö kun ”älykkyyttään” ei ymmärretty?

129

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmät ihmiset omalla käyttäytymisellään saivat asiallisen kirjoittajan katoamaan.

      • Anonyymi

        Älykäs, mutta loukkaava ja muita väheksyvä. Ainoastaan hänen arvomaailmansa on oikea. Ei hän mihinkään ole hävinnyt. Ei malta hävitä.

        AV ainakin teki kaikkensa ajaakseen hänet pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs, mutta loukkaava ja muita väheksyvä. Ainoastaan hänen arvomaailmansa on oikea. Ei hän mihinkään ole hävinnyt. Ei malta hävitä.

        AV ainakin teki kaikkensa ajaakseen hänet pois.

        AV ryhtyi vaan liian läheiseksi, ei siinä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AV ryhtyi vaan liian läheiseksi, ei siinä muuta.

        Jep. AV:llä on kummallinen kuvitelma, että moittimalla ja morkaamalla saa naisen kiinnostumaan itsestään. Ei sinällään täysin uniikki näkemys, vaan samaa yrittävät monet muutkin miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. AV:llä on kummallinen kuvitelma, että moittimalla ja morkaamalla saa naisen kiinnostumaan itsestään. Ei sinällään täysin uniikki näkemys, vaan samaa yrittävät monet muutkin miehet.

        Töksäyttelemällä saa naiset kaikkoamaan. Vissi juttu.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Töksäyttelemällä saa naiset kaikkoamaan. Vissi juttu.

        Ainakin oman arvonsa tuntevat.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Töksäyttelemällä saa naiset kaikkoamaan. Vissi juttu.

        Niin ja hyvin moni mies siis ihan suoraan ja tarkoituksellisesti vittuilee, ei vain töksäyttele. Jos nainen ei innostu miehen seurasta, niin on miehille suorastaan hämmentävän tavallista alkaa aukoa turpaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. AV:llä on kummallinen kuvitelma, että moittimalla ja morkaamalla saa naisen kiinnostumaan itsestään. Ei sinällään täysin uniikki näkemys, vaan samaa yrittävät monet muutkin miehet.

        Mitä muuta voi elähtäneeltä ”pleijeriltä” odottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja hyvin moni mies siis ihan suoraan ja tarkoituksellisesti vittuilee, ei vain töksäyttele. Jos nainen ei innostu miehen seurasta, niin on miehille suorastaan hämmentävän tavallista alkaa aukoa turpaansa.

        Juu. Niitä on nähty kuinka pettymys saa karvaat kielet laukomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja hyvin moni mies siis ihan suoraan ja tarkoituksellisesti vittuilee, ei vain töksäyttele. Jos nainen ei innostu miehen seurasta, niin on miehille suorastaan hämmentävän tavallista alkaa aukoa turpaansa.

        Varmaan öljysheikki ja muut vatipääanonuumit ovat nyt tyytyväisiä kun saivat asiallisuuden perikuvan katoamaan johdonmukaisella ilkeily- ja dissaustaktiikallaan, jolla ei ole mitään tekemistä keskustelun kanssa.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Varmaan öljysheikki ja muut vatipääanonuumit ovat nyt tyytyväisiä kun saivat asiallisuuden perikuvan katoamaan johdonmukaisella ilkeily- ja dissaustaktiikallaan, jolla ei ole mitään tekemistä keskustelun kanssa.

        Ja tämäkö tyyli on sellaista jota suosittelisit?


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Varmaan öljysheikki ja muut vatipääanonuumit ovat nyt tyytyväisiä kun saivat asiallisuuden perikuvan katoamaan johdonmukaisella ilkeily- ja dissaustaktiikallaan, jolla ei ole mitään tekemistä keskustelun kanssa.

        En edes tiedä mitään emppuja, mutta kun sinun kommenttejasi täällä lukee niin pelkkää ilkeilyä ja mollaamista täynnä.
        Purat tänne omaa pahaa oloasi ja sysäät syyt muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkö tyyli on sellaista jota suosittelisit?

        Teitä riittää ketkä hurraa sille kun yksi kirjoittaja otetaan silmätikuksi ja kiusataan pois palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tiedä mitään emppuja, mutta kun sinun kommenttejasi täällä lukee niin pelkkää ilkeilyä ja mollaamista täynnä.
        Purat tänne omaa pahaa oloasi ja sysäät syyt muihin.

        Tuo on AV:n tyyli täsmälleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on AV:n tyyli täsmälleen

        AV on hyvä aisapari kynikselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta voi elähtäneeltä ”pleijeriltä” odottaa?

        Av ei voi ymmärtää miten Emppu ei heti halunnut tavata noin ihanaa miestä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AV on hyvä aisapari kynikselle.

        Hölmömpikin näkee, että teidän toimettomien palstakiusaaminen on aina suorassa yhteydessä henkilöiden arvomaailmaan. Jos se ei tue palstafeministien ideologiaa, niin ei kuin häätäminen palstalta alkakoon. Jos joku saa samalla mitalla, niin katsokoot peiliin.


    • Joutui vuorostaan palstahärdelliin, kuten niin moni muukin rekattu vuorollaan. Aina jotain...

      • Anonyymi

        Ai se on minun moka jos joku palstalta lähtee?
        Mitähän väärää sitten olen kirjoittanut, jos joku noin se kokee.
        Joku kirjoitti dissaamisesta, joskus oman mielipiteen kertominen voi siltä tuntua.

        Yritin kertoa vain sen että hän tarvitsee hyvät ihmissuhdetaidot omaavan normaalin miehen. Hän kun oli kärsinyt jo mielenterveysongelmaisesta ja seksittömästä parisuhteesta edellisten valintojen kanssa, niiden jotka oli valittu samoin perustein "äly edellä"?

        Voihan senkin ottaa loukkauksena jos normaalia tasapainoista jamppaa ehdottaisi.


        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on minun moka jos joku palstalta lähtee?
        Mitähän väärää sitten olen kirjoittanut, jos joku noin se kokee.
        Joku kirjoitti dissaamisesta, joskus oman mielipiteen kertominen voi siltä tuntua.

        Yritin kertoa vain sen että hän tarvitsee hyvät ihmissuhdetaidot omaavan normaalin miehen. Hän kun oli kärsinyt jo mielenterveysongelmaisesta ja seksittömästä parisuhteesta edellisten valintojen kanssa, niiden jotka oli valittu samoin perustein "äly edellä"?

        Voihan senkin ottaa loukkauksena jos normaalia tasapainoista jamppaa ehdottaisi.


        AV

        Hah, olet sinä aika epeli. Katsotko peiliin koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on minun moka jos joku palstalta lähtee?
        Mitähän väärää sitten olen kirjoittanut, jos joku noin se kokee.
        Joku kirjoitti dissaamisesta, joskus oman mielipiteen kertominen voi siltä tuntua.

        Yritin kertoa vain sen että hän tarvitsee hyvät ihmissuhdetaidot omaavan normaalin miehen. Hän kun oli kärsinyt jo mielenterveysongelmaisesta ja seksittömästä parisuhteesta edellisten valintojen kanssa, niiden jotka oli valittu samoin perustein "äly edellä"?

        Voihan senkin ottaa loukkauksena jos normaalia tasapainoista jamppaa ehdottaisi.


        AV

        Maanisesti selostit E:lle miten kaikki on väärin mitä hän tekee ja miten ajattelee. Ei kannata yrittää valkopyykätä itseään mikä tietysti on luonnevikaiselle tavallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on minun moka jos joku palstalta lähtee?
        Mitähän väärää sitten olen kirjoittanut, jos joku noin se kokee.
        Joku kirjoitti dissaamisesta, joskus oman mielipiteen kertominen voi siltä tuntua.

        Yritin kertoa vain sen että hän tarvitsee hyvät ihmissuhdetaidot omaavan normaalin miehen. Hän kun oli kärsinyt jo mielenterveysongelmaisesta ja seksittömästä parisuhteesta edellisten valintojen kanssa, niiden jotka oli valittu samoin perustein "äly edellä"?

        Voihan senkin ottaa loukkauksena jos normaalia tasapainoista jamppaa ehdottaisi.


        AV

        En tiedä kenen mokaksi sitä voi sanoa, mutta osaat sinäkin hankalasti käyttäytyä. Ja joo en ole ehkä oikea sanomaan, olen itsekin teräväkielinen, kun puolustaudun, hankalakin.

        Mutta et kauheasti noteerannut Empun perusteluja vuoropuhelussanne. Hän haluaa älykkään kumppanin, muttei samoja ongelmia mitä edellisten kanssa. Minusta se kävi hyvin monessa kohtaa hänen teksteissään. Kuitenkin takerruit olettamaan, että hän olisi toisintoja vailla. Kun nimenomaan EI ollut.

        Ikään kuin älykäs mies ei voisi olla erilainen, kun edelliset älykkäät miehet, joilla vain sattui olemaan omat ongelmansa. Se tuntui hiostamiselle siksi se jankkaamisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on minun moka jos joku palstalta lähtee?
        Mitähän väärää sitten olen kirjoittanut, jos joku noin se kokee.
        Joku kirjoitti dissaamisesta, joskus oman mielipiteen kertominen voi siltä tuntua.

        Yritin kertoa vain sen että hän tarvitsee hyvät ihmissuhdetaidot omaavan normaalin miehen. Hän kun oli kärsinyt jo mielenterveysongelmaisesta ja seksittömästä parisuhteesta edellisten valintojen kanssa, niiden jotka oli valittu samoin perustein "äly edellä"?

        Voihan senkin ottaa loukkauksena jos normaalia tasapainoista jamppaa ehdottaisi.


        AV

        Tämä 👍 Juuri näin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tiedä kenen mokaksi sitä voi sanoa, mutta osaat sinäkin hankalasti käyttäytyä. Ja joo en ole ehkä oikea sanomaan, olen itsekin teräväkielinen, kun puolustaudun, hankalakin.

        Mutta et kauheasti noteerannut Empun perusteluja vuoropuhelussanne. Hän haluaa älykkään kumppanin, muttei samoja ongelmia mitä edellisten kanssa. Minusta se kävi hyvin monessa kohtaa hänen teksteissään. Kuitenkin takerruit olettamaan, että hän olisi toisintoja vailla. Kun nimenomaan EI ollut.

        Ikään kuin älykäs mies ei voisi olla erilainen, kun edelliset älykkäät miehet, joilla vain sattui olemaan omat ongelmansa. Se tuntui hiostamiselle siksi se jankkaamisesi.

        Nimenomaan, hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tiedä kenen mokaksi sitä voi sanoa, mutta osaat sinäkin hankalasti käyttäytyä. Ja joo en ole ehkä oikea sanomaan, olen itsekin teräväkielinen, kun puolustaudun, hankalakin.

        Mutta et kauheasti noteerannut Empun perusteluja vuoropuhelussanne. Hän haluaa älykkään kumppanin, muttei samoja ongelmia mitä edellisten kanssa. Minusta se kävi hyvin monessa kohtaa hänen teksteissään. Kuitenkin takerruit olettamaan, että hän olisi toisintoja vailla. Kun nimenomaan EI ollut.

        Ikään kuin älykäs mies ei voisi olla erilainen, kun edelliset älykkäät miehet, joilla vain sattui olemaan omat ongelmansa. Se tuntui hiostamiselle siksi se jankkaamisesi.

        AV ei ole siis itse älykäs mies vaan ilkeä ja tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on minun moka jos joku palstalta lähtee?
        Mitähän väärää sitten olen kirjoittanut, jos joku noin se kokee.
        Joku kirjoitti dissaamisesta, joskus oman mielipiteen kertominen voi siltä tuntua.

        Yritin kertoa vain sen että hän tarvitsee hyvät ihmissuhdetaidot omaavan normaalin miehen. Hän kun oli kärsinyt jo mielenterveysongelmaisesta ja seksittömästä parisuhteesta edellisten valintojen kanssa, niiden jotka oli valittu samoin perustein "äly edellä"?

        Voihan senkin ottaa loukkauksena jos normaalia tasapainoista jamppaa ehdottaisi.


        AV

        Yritit vain kertoa? Älä jatkossa enää yritä, koska me emme todellakaan tiedä mitä itse kukakin tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritit vain kertoa? Älä jatkossa enää yritä, koska me emme todellakaan tiedä mitä itse kukakin tarvitsee.

        Valitettavasti aina on noita setiä, jotka luulevat omistavansa ylimmän totuuden ja viisauden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        AV ei ole siis itse älykäs mies vaan ilkeä ja tyhmä.

        Siitä en tiedä sanoa, mutta lähinnä nyt huomasin vain tällä kertaa hänen tarttuneen lillukanvarsiin, yritti myydä heurekana asioita, mitkä oli jo Empulle itsestäänselviä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siitä en tiedä sanoa, mutta lähinnä nyt huomasin vain tällä kertaa hänen tarttuneen lillukanvarsiin, yritti myydä heurekana asioita, mitkä oli jo Empulle itsestäänselviä.

        Se on täällä muutenkin hyvin yleistä, että itsestäänselvyyksistä paasataan, ikään kuin vastapuolet eivät ikinä ennen olisi asiaa älynneet edes ajatella. Se turhauttaa usein kyllä ja latistaa keskustelun aikalailla justiinsa.

        Vaikkei toinen ole kirjoittanut koko aivokapasiteettiaan kirjaimina blancolle, niin kyllä nyt yleensä ihmisestä huomaa suht pian, että hän on varmasti tuotakin jo miettinyt.

        Mutta täällä ne ihmeet koetaan uudestaan miljoonasti. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Se on täällä muutenkin hyvin yleistä, että itsestäänselvyyksistä paasataan, ikään kuin vastapuolet eivät ikinä ennen olisi asiaa älynneet edes ajatella. Se turhauttaa usein kyllä ja latistaa keskustelun aikalailla justiinsa.

        Vaikkei toinen ole kirjoittanut koko aivokapasiteettiaan kirjaimina blancolle, niin kyllä nyt yleensä ihmisestä huomaa suht pian, että hän on varmasti tuotakin jo miettinyt.

        Mutta täällä ne ihmeet koetaan uudestaan miljoonasti. :)

        Aika pian oppii järjenjuoksun tunnistamaan, kun keskustelee ihmisen kanssa. Osaa jopa ennakoida tulevaa tekstiä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siitä en tiedä sanoa, mutta lähinnä nyt huomasin vain tällä kertaa hänen tarttuneen lillukanvarsiin, yritti myydä heurekana asioita, mitkä oli jo Empulle itsestäänselviä.

        Jaa, oliko?
        Miten hän siis etsii uuden puolison, toisin kuin ennen ja eri kriteerein?

        Nuo älyä korostavat ihmiset eivät taida ymmärtää normaalin ihmisen olevan jo riittävän älykäs parisuhteeseen. Todisteena on miljoonia onnistuneita parisuhteita, ei vain epäonnistumisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, oliko?
        Miten hän siis etsii uuden puolison, toisin kuin ennen ja eri kriteerein?

        Nuo älyä korostavat ihmiset eivät taida ymmärtää normaalin ihmisen olevan jo riittävän älykäs parisuhteeseen. Todisteena on miljoonia onnistuneita parisuhteita, ei vain epäonnistumisia.

        Luulen, että hän kuten me muutkin itse arvioi kuka tekee vaikutuksen älyllään ja kuka ei. Eipä siinä sen kummempaa.

        En minäkään ihastu yhtenään, johtuu siitä ettei kaikki tee vaikutusta älyllään eikä muutenkaan persoonallaan. Jotain se siis merkkaa.

        Uskoisin, että Emppu löytää mitä etsii, mutta tuskin täältä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luulen, että hän kuten me muutkin itse arvioi kuka tekee vaikutuksen älyllään ja kuka ei. Eipä siinä sen kummempaa.

        En minäkään ihastu yhtenään, johtuu siitä ettei kaikki tee vaikutusta älyllään eikä muutenkaan persoonallaan. Jotain se siis merkkaa.

        Uskoisin, että Emppu löytää mitä etsii, mutta tuskin täältä.

        No ei varmasti täältä, täältä eivät viisaat kai aviopuolisoa edes etsi?
        Fiksujen ihmisten ongelmana on työelämän ja siinä esiintyvien roolitusten suhde henkilökohtaisessa siviilielämässä. Työelämässä olet päättävä ja kotona olet mitä?

        Yleensä viisaat ja päätäntävaltaa omaavat ottavat kumppanikseen "rakastettavan fiksun taviksen" jonka kanssa voi viettää myös mukavaa ja rentoa vapaa aikaa.

        Toisaalta kun puhutaan älykkäästä, mitä se tarkoittaa? Onko se sitä ettei uskoisi normaalien ihmisten älykkyyteen, vaan haettaisiin siitä älykkäästä massasta (jota muuten edustaa vain 119 000 suomalaista) oikeaa kumppania?

        Millaista älykkyyttä ne ihmiset hakevat jotka älykkyyttä hakevat? Kertokaahan nyt omin sanoin. Miten se tuottaisi hyvinvointia parisuhteessa?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti täältä, täältä eivät viisaat kai aviopuolisoa edes etsi?
        Fiksujen ihmisten ongelmana on työelämän ja siinä esiintyvien roolitusten suhde henkilökohtaisessa siviilielämässä. Työelämässä olet päättävä ja kotona olet mitä?

        Yleensä viisaat ja päätäntävaltaa omaavat ottavat kumppanikseen "rakastettavan fiksun taviksen" jonka kanssa voi viettää myös mukavaa ja rentoa vapaa aikaa.

        Toisaalta kun puhutaan älykkäästä, mitä se tarkoittaa? Onko se sitä ettei uskoisi normaalien ihmisten älykkyyteen, vaan haettaisiin siitä älykkäästä massasta (jota muuten edustaa vain 119 000 suomalaista) oikeaa kumppania?

        Millaista älykkyyttä ne ihmiset hakevat jotka älykkyyttä hakevat? Kertokaahan nyt omin sanoin. Miten se tuottaisi hyvinvointia parisuhteessa?

        AV

        Saisit urpo hävetä kiusantekoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit urpo hävetä kiusantekoasi.

        Maalita alle viesti missä olisin kiusannut, mietitään ja hävetään vasta sen jälkeen.
        Nyt voit maalittaa ihan tähän alle, kiitos.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti täältä, täältä eivät viisaat kai aviopuolisoa edes etsi?
        Fiksujen ihmisten ongelmana on työelämän ja siinä esiintyvien roolitusten suhde henkilökohtaisessa siviilielämässä. Työelämässä olet päättävä ja kotona olet mitä?

        Yleensä viisaat ja päätäntävaltaa omaavat ottavat kumppanikseen "rakastettavan fiksun taviksen" jonka kanssa voi viettää myös mukavaa ja rentoa vapaa aikaa.

        Toisaalta kun puhutaan älykkäästä, mitä se tarkoittaa? Onko se sitä ettei uskoisi normaalien ihmisten älykkyyteen, vaan haettaisiin siitä älykkäästä massasta (jota muuten edustaa vain 119 000 suomalaista) oikeaa kumppania?

        Millaista älykkyyttä ne ihmiset hakevat jotka älykkyyttä hakevat? Kertokaahan nyt omin sanoin. Miten se tuottaisi hyvinvointia parisuhteessa?

        AV

        Kyllä mä voisin täältäkin kumppanin napata, jos sinkku olisin ja sopivasti synkkais.

        Olen tehnyt sen ennenkin. Miehellä on äo yli 120. Eli ihan älykäs sen mukaan. Ja onhan se minustakin älykäs. :)

        Mä en voi enkä halua puhua Emberizin puolesta mitä hän älykkyydeltä odottaa, mutta mä tykkään terävästä älystä, nokkeluudesta, nopeasta hahmotuskyvystä, siitä että uusikin tieto aukeaa nopeasti ja kykenee soveltamaan käytännössä. Tietää mistä etsiä tarvittavaa tietoa ja erottaa höpöjutut faktoista jne.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllä mä voisin täältäkin kumppanin napata, jos sinkku olisin ja sopivasti synkkais.

        Olen tehnyt sen ennenkin. Miehellä on äo yli 120. Eli ihan älykäs sen mukaan. Ja onhan se minustakin älykäs. :)

        Mä en voi enkä halua puhua Emberizin puolesta mitä hän älykkyydeltä odottaa, mutta mä tykkään terävästä älystä, nokkeluudesta, nopeasta hahmotuskyvystä, siitä että uusikin tieto aukeaa nopeasti ja kykenee soveltamaan käytännössä. Tietää mistä etsiä tarvittavaa tietoa ja erottaa höpöjutut faktoista jne.

        Elät ja nukut eri huoneessa ilman saippuointia tai öljyämistä, mainitset itse siitä ajoittain.
        Suhteesi taitaisi olla äö:lle heikkoa mainosta, jos intiimistä hyvinvoivasta suhteesta kirjoitettaisiin tai sitä tavoiteltaisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elät ja nukut eri huoneessa ilman saippuointia tai öljyämistä, mainitset itse siitä ajoittain.
        Suhteesi taitaisi olla äö:lle heikkoa mainosta, jos intiimistä hyvinvoivasta suhteesta kirjoitettaisiin tai sitä tavoiteltaisiin?

        En nuku eri huoneessa. Sohvalle siirryn joskus, kun alan potkia kumppania levottomien jalkojen vaivatessa tai en muuten saa enää unenpäästä kiinni. Ettei toinen herää.

        Mikä on ÄÖ?

        Mun suhteestani moni voisi olla myös kade, harva kun nykyään puhuu rakkaudesta kumppania kohtaan, lähinnä vaan seksistä tai rahasta.


    • Anonyymi

      Oletettavasti tähän aikaan päivästä saattaa olla töissä. Toivottavasti ei kadonnut. Kiva välillä jutella palstalla ajattelevienkin ihmisten kanssa,

      • Anonyymi

        Nikki ei ole enää aktiivinen (sininen). Siksi mietin.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikki ei ole enää aktiivinen (sininen). Siksi mietin.
        Ap

        Eihän se tarkoita hänen silti välttämättä kadonneen mihinkään. Hän saattoi tulla samaan lopputulokseen kuin niin moni muukin rekattu ennen häntä - rekkaamattomana saa vähemmän pjaskaa niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tarkoita hänen silti välttämättä kadonneen mihinkään. Hän saattoi tulla samaan lopputulokseen kuin niin moni muukin rekattu ennen häntä - rekkaamattomana saa vähemmän pjaskaa niskaan.

        Njoo, mutta osoittaa jonkinlaisen ”prosessin” läpikäyntiä joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njoo, mutta osoittaa jonkinlaisen ”prosessin” läpikäyntiä joka tapauksessa.

        Minkä prosessin? Sen, että toteaa, etteivät palstalaiset juuri osaa kunnioittavaa keskustelua käydä? Varmaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä prosessin? Sen, että toteaa, etteivät palstalaiset juuri osaa kunnioittavaa keskustelua käydä? Varmaan kyllä.

        No ei hän itsekään toisia keskustelussa kunnioittanut, joten miksi odotti sitä muilta saavansa?

        Luulen, että tässä meni itsensä brändääminen pieleen ja jos palataan, niin uudella nikillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hän itsekään toisia keskustelussa kunnioittanut, joten miksi odotti sitä muilta saavansa?

        Luulen, että tässä meni itsensä brändääminen pieleen ja jos palataan, niin uudella nikillä.

        Hyvin hän kunnioitti ko. keskustelussa. En nähnyt siinä häneltä yhtään ainutta asiatonta ja henkilöön menevää kommenttia. Muilta sitäkin enemmän. Oli aivan törkeää käytöstä muutamilta häntä kohtaan. Hänen olisi kannattanut vain jättää ne tyypit täysin huomiotta. Samaa suosittelen kaikille muillekin tuollaisissa keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin hän kunnioitti ko. keskustelussa. En nähnyt siinä häneltä yhtään ainutta asiatonta ja henkilöön menevää kommenttia. Muilta sitäkin enemmän. Oli aivan törkeää käytöstä muutamilta häntä kohtaan. Hänen olisi kannattanut vain jättää ne tyypit täysin huomiotta. Samaa suosittelen kaikille muillekin tuollaisissa keskusteluissa.

        No voinemme olla asiasta eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voinemme olla asiasta eri mieltä.

        Tietysti saat olla mitä mieltä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin hän kunnioitti ko. keskustelussa. En nähnyt siinä häneltä yhtään ainutta asiatonta ja henkilöön menevää kommenttia. Muilta sitäkin enemmän. Oli aivan törkeää käytöstä muutamilta häntä kohtaan. Hänen olisi kannattanut vain jättää ne tyypit täysin huomiotta. Samaa suosittelen kaikille muillekin tuollaisissa keskusteluissa.

        "Hänen olisi kannattanut vain jättää ne tyypit täysin huomiotta."

        Tällaiselle kurapalstalle hyvä ja yleispätevä neuvo 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin hän kunnioitti ko. keskustelussa. En nähnyt siinä häneltä yhtään ainutta asiatonta ja henkilöön menevää kommenttia. Muilta sitäkin enemmän. Oli aivan törkeää käytöstä muutamilta häntä kohtaan. Hänen olisi kannattanut vain jättää ne tyypit täysin huomiotta. Samaa suosittelen kaikille muillekin tuollaisissa keskusteluissa.

        Etenkin kohukeskustelussa E.llä oli monta asiatonta ja henkilöön menevää kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin kohukeskustelussa E.llä oli monta asiatonta ja henkilöön menevää kommenttia.

        Sehän kuuluu itsestäänselvänä kohukeskustelun luonteeseen. Miten siitä muuten muka saa mitään kohua aikaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voinemme olla asiasta eri mieltä.

        Jos olet eri mieltä tarkoittaa se että olet yksi kiusaajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet eri mieltä tarkoittaa se että olet yksi kiusaajista.

        Niinkö päättelit?


    • Anonyymi

      minun mierlestäni hsadus miyrn joku lsibskin ksyoss, mikä oli hsudks joku lsibs ksyoss, uimstinsidry yodi kokbss noprukdis illsllss joku jsmrd-rlokubs jällrrrn ;F

    • Empun tyytyväisyys itseensä ei haitannut minua lainkaan. Vaikka kritisoin häntä useasti, sain asiallisia, perusteltuja ja hyvin jäsenneltyjä vastauksia.
      En hetkeäkään kokenut olevani alempiarvoinen.

      Emppu oli valmis tasavertaiseen keskusteluun kaikkien kanssa , mutta jotkut ihmiset halusivat jäävätä itsensä tasavertaisen keskustelun ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Sota ei ole koskaan yhtä naista kaivannut. Keskustelijat ja nikit vaihtuu, palsta pysyy.

      • Anonyymi

        Kyllä se asiallisia keskustelijoita niin hän oli kaipaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vähän ihasn hasusdkojsa nuo snhsy bonf-juyuy..... kulysinrn dilmä yuokin on jo hubvisabs nimi

    • Anonyymi

      Boöksösobs lsypdo kpmmrlom---- ,iyys oydr , uraw nuwrub wrrö wu jU Guos syön jonkin pillerin kipujutun, ei pitäisi kai.

    • Anonyymi

      nuby A satryy auja oakhib nytta buuub hytyt,¨

      • Anonyymi

        Pakko kysyä onko sulla afaasia? Ymmärrät tekstin ehkä, mutta et osaa tuottaa järjellisiä sanoja.
        Tätä mongerrustasi kun on joka avauksessa.


      • Anonyymi

        Riittää kun yrität vastata sanoin kyllä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun yrität vastata sanoin kyllä tai ei.

        Vai joku kipulääke?

        Eikö ollut joku jalkaleikkaus?

        Olen luullut, että se on noin pöllyssä, ja bileet jatkuneet jo aika kauan.. Miten mahtaa tulla tuossa kunnossa asiat hoidettua.. onko ruokaa jne..


    • Anonyymi

      Oletko Inkeri eli Teemu?

      Hyviä lämpötiloja Tecsdisdda, kun ksydon juyyujs sins uuyididys joysin 40 huiteleee jatkuvas6ti.'

    • Anonyymi

      Onko joksinrn YTeeemu Inkeri?

      Mutta hyviä lämpötiloja, kun itse harrastan, Tesxas näyttä jtakuvasti jotain 40 :F

    • Anonyymi

      hyvä jutu joo jos joku nukkuminen tuntuu hassullwe.

    • Hän taisikin sanoa joskus, että tää on väliaikaista. Jotenkin kaivoi lähtökuoppia ja varmaan rekattuna sai maalituksia, kuten rekatut saa, kaikki löytyy vellikellosta.

      Mitäpä suotta jäädä lueskelemaan vänkääjien vänkäyksiä, kun tavallaan on jo hyvät ja selkeät ajatukset? Säästää vaan itseään ja sen verran fiksu nainen on kyseessä, niin eiköhän hän sen hoksannutkin niin.

      Taispa hän toivottaa mun ketjussa hyvää kesälomaa allekirjoituksella, että en usko, että tässä erikoisempaa draamaa ole. Tyypillisesti siitä vaan palstalla tehdään sellainen. 😁

      • Draamat saattaa pikkasen vaan nopeuttaa starttilaukausta. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Draamat saattaa pikkasen vaan nopeuttaa starttilaukausta. :)

        Joo. Ei täällä kannata antaa ihteään kiusata yhtään.

        Tää on toisaalta jees mesta saada jotain vastetta mietteilleen, mutta tiettyyn rajaan asti ja jumalattomilla suodattimilla. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ei täällä kannata antaa ihteään kiusata yhtään.

        Tää on toisaalta jees mesta saada jotain vastetta mietteilleen, mutta tiettyyn rajaan asti ja jumalattomilla suodattimilla. 😊

        Joskus kyllä itsekin miettii, että maksaako vaivaa sietää kaikkea murinaa mitä täällä saa osakseen. Onko vaivan arvoista.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joskus kyllä itsekin miettii, että maksaako vaivaa sietää kaikkea murinaa mitä täällä saa osakseen. Onko vaivan arvoista.

        Joo, ei maksa. Mut mä en välitä pätkääkään. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, ei maksa. Mut mä en välitä pätkääkään. 😊

        Nojoo, itsekin olen paatunut näihin juttuihin. Eipähän irl kukaan käyttäydy näin kuten täällä ihmiset ja jos käyttäytyisi, tulisin sanoneeksi silloinkin sen mitä ajattelen.

        Vaan tarttee lähteä köhimään jalkapatikalla lasta ja ystäväänsä koulusta kotiin. Flunssa meni keuhkoihin suoraan ja köhityttää jatkuvasti, kun hengästyy.

        On se eswlkin tällä viikolla vielä, pitäs olla kunnossa siihen mennessä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo, itsekin olen paatunut näihin juttuihin. Eipähän irl kukaan käyttäydy näin kuten täällä ihmiset ja jos käyttäytyisi, tulisin sanoneeksi silloinkin sen mitä ajattelen.

        Vaan tarttee lähteä köhimään jalkapatikalla lasta ja ystäväänsä koulusta kotiin. Flunssa meni keuhkoihin suoraan ja köhityttää jatkuvasti, kun hengästyy.

        On se eswlkin tällä viikolla vielä, pitäs olla kunnossa siihen mennessä.

        Mä muuten sain maalla toimii sen säiliöjutskan ihan lapposysteemillä. 12 mm letkun päähän puntti, sit laskin koko letkun veteen , että ilmat tuli pois ja päähän suutin. Vola. Toimii. Ei mikään järkyttävä suihku, mut itsekseen tulee letkua pitkin. Ei tartte kantaa, eikä mee sähköäkään. 💪😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä muuten sain maalla toimii sen säiliöjutskan ihan lapposysteemillä. 12 mm letkun päähän puntti, sit laskin koko letkun veteen , että ilmat tuli pois ja päähän suutin. Vola. Toimii. Ei mikään järkyttävä suihku, mut itsekseen tulee letkua pitkin. Ei tartte kantaa, eikä mee sähköäkään. 💪😁

        Nonih, nyt pelittää. :)

        Oot nyt möksällä? Jumalattoman kuuma ja hiostava keli, kylöä tässä vois jossain paljussa asua nämä päivät. Muksut oli ihan väsyneitä, kun käppäiltiin meille. Poksutin likoille poppareita, että saa suolatasapainoa korjatuksi ja mehua jäähyttelyyn. Nyt on taas kaksi virkeää lapsosta. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nonih, nyt pelittää. :)

        Oot nyt möksällä? Jumalattoman kuuma ja hiostava keli, kylöä tässä vois jossain paljussa asua nämä päivät. Muksut oli ihan väsyneitä, kun käppäiltiin meille. Poksutin likoille poppareita, että saa suolatasapainoa korjatuksi ja mehua jäähyttelyyn. Nyt on taas kaksi virkeää lapsosta. :)

        Täällä maalla. Pitäis seuraavaksi alkaa mättämään ulkosaunan piipusta hajonnutta osaa takametsikköön. Kiukaassa on jo sisäpiippu, mutta haluan vanhan muuripadan takaisin käyttöön, joten siihenkin sisäputki, kävin sen taistelee aamupäivästä enon vanhasta saunasta pois ja asennan tänne. Sit putsaan teräsharjalla padan ja laitan hellamustaa siihen. Huomenna jos muurais piipun ulkopuolelta uusiks ja sit rotistais kiukaasta vesisäiliön päältä, vaihtais kivet.

        Sit syksymmällä varaa piipun päälle hatun ja muuripadan päällisen uusiks. 😊👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Täällä maalla. Pitäis seuraavaksi alkaa mättämään ulkosaunan piipusta hajonnutta osaa takametsikköön. Kiukaassa on jo sisäpiippu, mutta haluan vanhan muuripadan takaisin käyttöön, joten siihenkin sisäputki, kävin sen taistelee aamupäivästä enon vanhasta saunasta pois ja asennan tänne. Sit putsaan teräsharjalla padan ja laitan hellamustaa siihen. Huomenna jos muurais piipun ulkopuolelta uusiks ja sit rotistais kiukaasta vesisäiliön päältä, vaihtais kivet.

        Sit syksymmällä varaa piipun päälle hatun ja muuripadan päällisen uusiks. 😊👌

        Varaa=valaa... 😁


    • Anonyymi

      kiipeilij'/tyt;t hyv' sanonta sein'kiiperilij;idy'.

    • Anonyymi

      hyv' sanontakin sitten nuore6t naiset ovat kiipeilij;yt' kiipe'v't se3ini' pitkin urheilukipsiluidsdzskin.

      • Kannattaako näitä sun viestejä avata logiikalla vai onko kyseessä Avant-garde tyylinen, aistittavissa oleva, ei-selitettävä tuotos?

        Vai nukahteletko sää näppäimistön päälle?


      • Gattino kirjoitti:

        Kannattaako näitä sun viestejä avata logiikalla vai onko kyseessä Avant-garde tyylinen, aistittavissa oleva, ei-selitettävä tuotos?

        Vai nukahteletko sää näppäimistön päälle?

        Kyseessä innoikas sisällöntuottaja, jonka tuotoksista ei suurta lunua kannata ottaa. Joskus hieroo silmiinsä Niveaa ja höpöttää kkk-miehistä, mutta muuten harmiton kuuhailija 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kyseessä innoikas sisällöntuottaja, jonka tuotoksista ei suurta lunua kannata ottaa. Joskus hieroo silmiinsä Niveaa ja höpöttää kkk-miehistä, mutta muuten harmiton kuuhailija 😄

        Aivan, haluaa osallistua keskusteluun. Kukin tyylillään 🤣

        - Sheena


      • Disseisback kirjoitti:

        Kyseessä innoikas sisällöntuottaja, jonka tuotoksista ei suurta lunua kannata ottaa. Joskus hieroo silmiinsä Niveaa ja höpöttää kkk-miehistä, mutta muuten harmiton kuuhailija 😄

        Onhan siinä sisältöä.

        Kun mietin omia juttua, niiden informatiivinen sisältö on aika ohut.
        Kirjoitan täällä kirjoittamisen ilosta.

        Kirjoittamisella pyrin myös kehittämään omaa ilmaisua. Eksaktin, hyvin jäsennellyn tekstin tuottaminen vaatii yhä viilausta.
        Vielä kun osaisi olla helppolukuinen ja soljuva.


      • Gattino kirjoitti:

        Onhan siinä sisältöä.

        Kun mietin omia juttua, niiden informatiivinen sisältö on aika ohut.
        Kirjoitan täällä kirjoittamisen ilosta.

        Kirjoittamisella pyrin myös kehittämään omaa ilmaisua. Eksaktin, hyvin jäsennellyn tekstin tuottaminen vaatii yhä viilausta.
        Vielä kun osaisi olla helppolukuinen ja soljuva.

        Joo. Kyllä täällä on mahdollisuus opetella ilmaisemaan itseään kirjoittamalla. 😁👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, haluaa osallistua keskusteluun. Kukin tyylillään 🤣

        - Sheena

        Joo. Tyyppi on ihan tyytyväinen pelkkään omaankin tuotokseen, eikä kaipaa vastetta. 😄

        Ehkä joku avohuoltokuntoutuja, joka on keksinyt tämän mestan. Kiva kun kirjoitukset ilmaantuvat lähetä-napista hetken päästä tänne. Onhan se jo jännää...😁


    • Anonyymi

      "Let it be"

      - Sheena

      • Ei mullakaan ollut tarkoitus tuomita. Hetken ajattelin, että olisiko hän nörttipoika joka kryptaa viestinsä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Älyä korostaville voi kertoa että älykkäin ihminen (mensapisteissä) jonka olen elämässäni tavannut kysyi minulta "oletko tavannut viisasta miestä, minä en".
      Hetken mietittyäni, totesin hänen olevan oikeassa, vaikka hän oli mies.

      AV

      • Anonyymi

        Lisäksi uskon kommenteistani olleen E:lle myös hyötyä, teidän viesteistä en olisi niin varma.
        Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä.
        Suhteuttaa asioita edes vähän eri tavalla mitä aikaisemmin olisi tehnyt.

        Kiitos muuten kaikille haukkumisesta, niitä oli mukava lukea.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi uskon kommenteistani olleen E:lle myös hyötyä, teidän viesteistä en olisi niin varma.
        Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä.
        Suhteuttaa asioita edes vähän eri tavalla mitä aikaisemmin olisi tehnyt.

        Kiitos muuten kaikille haukkumisesta, niitä oli mukava lukea.

        AV

        Hyötyä E:lle? Sinulla ei oikeasti ole kaikki kotona.


      • Anonyymi

        Älyn korostaminen parisuhdevalinnassa on itselleni ehdoton turn-off. Oman kokemuksen mukaan miehet harvoin etsivät älykästä naista, vaan jotain ihan muuta. Oikeastaan "pakettia", johon älykkyys kuuluu automaattisesti, kun muut osatekijät loksahtavat kohdalleen. Sama meininki itsellä miesten suhteen.

        Tähän vielä Haloo Helsinki hieno lyriikka:

        "Tiedän, mitä oon ja mitä teen
        Ja jossa sä sen näät et pysty ohi menemään"

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyötyä E:lle? Sinulla ei oikeasti ole kaikki kotona.

        AV on kahdella jalalla kävelevä kasa ripulipas*aa🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyötyä E:lle? Sinulla ei oikeasti ole kaikki kotona.

        E voi itse vastata tähän kysymykseen vuoden kuluttua? Sinä taidat olla liian vähä-älyinen siihen vastaamaan?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AV on kahdella jalalla kävelevä kasa ripulipas*aa🤢

        Miten se meni, joka toista haukkuu on itse sitä?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AV on kahdella jalalla kävelevä kasa ripulipas*aa🤢

        Narsistisia piirteitä ainakin tuntuu olevan kun uskoo kiusaamisesta olevan hyötyä uhrille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistisia piirteitä ainakin tuntuu olevan kun uskoo kiusaamisesta olevan hyötyä uhrille.

        No, laita alle se narsistinen viesti mitä tulisi hävetä. Se mikä oli kiusaamista.
        Laita laita.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, laita alle se narsistinen viesti mitä tulisi hävetä. Se mikä oli kiusaamista.
        Laita laita.

        AV

        Palstanvaltaaja sen määritteli hyvin. Jankuttamasta päästyäsi jankutit miten kaikki on väärin ja pielessä ja tyhmää Emberizin ajattelussa, vaikka hän kerta toisensa jälkeen selitti ettei ole toistamassa vanhaa. Irl se olisi vainoamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, laita alle se narsistinen viesti mitä tulisi hävetä. Se mikä oli kiusaamista.
        Laita laita.

        AV

        Tuleeko se viesti kun te joutilaat olette jo päivän asiasta vatvoneet?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstanvaltaaja sen määritteli hyvin. Jankuttamasta päästyäsi jankutit miten kaikki on väärin ja pielessä ja tyhmää Emberizin ajattelussa, vaikka hän kerta toisensa jälkeen selitti ettei ole toistamassa vanhaa. Irl se olisi vainoamista.

        Miten se olisi ollut erilaista, selitä.
        Kaksi edellistä olivat älykkäitä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se olisi ollut erilaista, selitä.
        Kaksi edellistä olivat älykkäitä.

        AV

        ...vaikka tuskin oikeasti olivat, mutta silti.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se olisi ollut erilaista, selitä.
        Kaksi edellistä olivat älykkäitä.

        AV

        Ok, toisen puolesta ei voi selittää, ja ei se mitään auttaisikaan jos mikään ei ole mennyt perille alkuperäisessä keskustelussa asianomaisen lukuisista selkokielisistä selityksistä huolimatta. Kannattaisi ehkä reenata luetun ymmärtämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, toisen puolesta ei voi selittää, ja ei se mitään auttaisikaan jos mikään ei ole mennyt perille alkuperäisessä keskustelussa asianomaisen lukuisista selkokielisistä selityksistä huolimatta. Kannattaisi ehkä reenata luetun ymmärtämistä?

        Tuskin meni perille muillakaan?
        Olisihan hän voinut vastata kysymykseen miten valitsee kumppanin nyt eri tavalla, eri arvoin mitä olisi valinnut ne kaksi edellistä?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se olisi ollut erilaista, selitä.
        Kaksi edellistä olivat älykkäitä.

        AV

        Emppu tykkää älykkäistä miehistä, mutta vanhoista viisastuneena toivoo löytävänsä sellaisen, joka ei ole mt-ongelmainen eikä läheisyyskammoinen, eikä aio enää joustaa niiden suhteen. Selvä juttu, miksi AV änkytät yhä edelleen?

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi uskon kommenteistani olleen E:lle myös hyötyä, teidän viesteistä en olisi niin varma.
        Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä.
        Suhteuttaa asioita edes vähän eri tavalla mitä aikaisemmin olisi tehnyt.

        Kiitos muuten kaikille haukkumisesta, niitä oli mukava lukea.

        AV

        "Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä."

        Totta joskus jossain tapauksessa. Kun menee liian yli, ei viesti laita ajattelemaan, vaan herättää vastalauseita ja itsepuolustautumista. Olet varmaan huomannut.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emppu tykkää älykkäistä miehistä, mutta vanhoista viisastuneena toivoo löytävänsä sellaisen, joka ei ole mt-ongelmainen eikä läheisyyskammoinen, eikä aio enää joustaa niiden suhteen. Selvä juttu, miksi AV änkytät yhä edelleen?

        -sivusta

        Normaalit miehet ovat älykkäitä ja pystyvät parisuhteeseen?
        Selitä mitä nyt haetaan?
        En ymmärrä mitä haetaan, selitä sinä kun älykkäänä ymmärrät.

        Millainen on älykäs mies? Millainen olisi älykäs nainen?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä."

        Totta joskus jossain tapauksessa. Kun menee liian yli, ei viesti laita ajattelemaan, vaan herättää vastalauseita ja itsepuolustautumista. Olet varmaan huomannut.

        - Sheena

        Kyllä, mutta E löytää sen hyväntuoksuisen 45 vuotiaan viriilin älykön elämäänsä mitä toivookin, kunhan ei palstaile ja tuhlaa aikaansa liikaa:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä."

        Totta joskus jossain tapauksessa. Kun menee liian yli, ei viesti laita ajattelemaan, vaan herättää vastalauseita ja itsepuolustautumista. Olet varmaan huomannut.

        - Sheena

        ei vaikuta siltä, että itsereflektio kuuluisi AVn osaamisvalikoimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta E löytää sen hyväntuoksuisen 45 vuotiaan viriilin älykön elämäänsä mitä toivookin, kunhan ei palstaile ja tuhlaa aikaansa liikaa:)

        AV

        Sheenan pointti oli hyvä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi uskon kommenteistani olleen E:lle myös hyötyä, teidän viesteistä en olisi niin varma.
        Se jos viesti laittaa ajattelemaan, vaikka se joskus koskisi, voi tuottaa elämään arvaamatonta hyötyä.
        Suhteuttaa asioita edes vähän eri tavalla mitä aikaisemmin olisi tehnyt.

        Kiitos muuten kaikille haukkumisesta, niitä oli mukava lukea.

        AV

        Täällä ainakin yksi komppaa sinua. Nämä feministi vihervasurit vetää herneet nokkaan aina jos yks ideologisti lähtee lauluun.
        Mikäli millä tahansa keinoin saisi noi muutkin urpot täältä v.ttuun, niin kannatan asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emppu tykkää älykkäistä miehistä, mutta vanhoista viisastuneena toivoo löytävänsä sellaisen, joka ei ole mt-ongelmainen eikä läheisyyskammoinen, eikä aio enää joustaa niiden suhteen. Selvä juttu, miksi AV änkytät yhä edelleen?

        -sivusta

        Ja jälleen feministi nikki "sivusta" hyökkäilee täällä kaikkia ideologisia vastustajiaan vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyn korostaminen parisuhdevalinnassa on itselleni ehdoton turn-off. Oman kokemuksen mukaan miehet harvoin etsivät älykästä naista, vaan jotain ihan muuta. Oikeastaan "pakettia", johon älykkyys kuuluu automaattisesti, kun muut osatekijät loksahtavat kohdalleen. Sama meininki itsellä miesten suhteen.

        Tähän vielä Haloo Helsinki hieno lyriikka:

        "Tiedän, mitä oon ja mitä teen
        Ja jossa sä sen näät et pysty ohi menemään"

        - Sheena

        Oli pakko palata sanoakseni kiitos.
        Hyvän kappaleen olit valinnut. Täyttä totta.

        https://www.youtube.com/watch?v=cwBi91muvVg

        AV


    • Anonyymi

      Eiköhän se ymmärtänyt väistää taustalle kun ei saanut kaipaamaansa huomiota juuri oikealta tyypiltä.

      Elämä on.

      • Anonyymi

        Ja oikea tyyppi on?


      • Anonyymi

        Sen sijaa tyrkky-AV oli perskärpäsenä koko ajan perässä. Hard luck


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sijaa tyrkky-AV oli perskärpäsenä koko ajan perässä. Hard luck

        Ai samalla tavalla mitä sinä olet minun, mutta sitä vähemmän?

        Kerroin vain mielipiteeni siitä ettei äly ole parisuhteen onnellisuuden tae.
        Ei tuossa muuta ollut.

        Sen sijaan palstalla tuntuu olevan sitä omaa pahaa oloa ihan riittävästi jonkun toisen alas painamisessa.
        Mutta tuokaan ei ole minun ongelmani, olin vain yksi joka kertoi mielipiteensä enkä mielistellyt siksi mitä hän haluaisi kuulla.

        Se taitaa nyt olla se asian ydin, ei itse aihe tai keskustelu?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai samalla tavalla mitä sinä olet minun, mutta sitä vähemmän?

        Kerroin vain mielipiteeni siitä ettei äly ole parisuhteen onnellisuuden tae.
        Ei tuossa muuta ollut.

        Sen sijaan palstalla tuntuu olevan sitä omaa pahaa oloa ihan riittävästi jonkun toisen alas painamisessa.
        Mutta tuokaan ei ole minun ongelmani, olin vain yksi joka kertoi mielipiteensä enkä mielistellyt siksi mitä hän haluaisi kuulla.

        Se taitaa nyt olla se asian ydin, ei itse aihe tai keskustelu?

        AV

        Asian ydin on se, että sinä omista syistäsi halusit tyrmätä ja lytätä (heikon itsetuntosi takia?) E:n ajatukset uupumukseen asti. Ei ihme ettei hän enää täällä viihtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian ydin on se, että sinä omista syistäsi halusit tyrmätä ja lytätä (heikon itsetuntosi takia?) E:n ajatukset uupumukseen asti. Ei ihme ettei hän enää täällä viihtynyt.

        Sinä taidan kohta uupua joten lopetan tämän keskustelun tähän. Sinussahan on samaa tyyliä:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian ydin on se, että sinä omista syistäsi halusit tyrmätä ja lytätä (heikon itsetuntosi takia?) E:n ajatukset uupumukseen asti. Ei ihme ettei hän enää täällä viihtynyt.

        Aaveen miehisyyttä loukattiin kun Emppu ei tarttunut saippuoimis ja öljyämistarjouksiin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaveen miehisyyttä loukattiin kun Emppu ei tarttunut saippuoimis ja öljyämistarjouksiin 😂

        Juu, parempi jättää palsta älyköille, jotka eivät tuollaisia "rivouksia" harrasta:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian ydin on se, että sinä omista syistäsi halusit tyrmätä ja lytätä (heikon itsetuntosi takia?) E:n ajatukset uupumukseen asti. Ei ihme ettei hän enää täällä viihtynyt.

        Ydin oli siinä, että E.tä puuttui lopulta itsereflektio täysin. Pari viestiä laitoin ketjuun, sain niihin tyrmäyksen tai jotain sinnepäin. Kuten yleensä E.ltä, ei vain siinä edellisessä ketjussa.

        Samalla tuli mieleen, että jos oltaisiin lesboja E:n kanssa, olisin hänelle älykkyyden puolesta oikein osuva kumppani. Mutta vain älykkyyden, senkin yksipuolisesti.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai samalla tavalla mitä sinä olet minun, mutta sitä vähemmän?

        Kerroin vain mielipiteeni siitä ettei äly ole parisuhteen onnellisuuden tae.
        Ei tuossa muuta ollut.

        Sen sijaan palstalla tuntuu olevan sitä omaa pahaa oloa ihan riittävästi jonkun toisen alas painamisessa.
        Mutta tuokaan ei ole minun ongelmani, olin vain yksi joka kertoi mielipiteensä enkä mielistellyt siksi mitä hän haluaisi kuulla.

        Se taitaa nyt olla se asian ydin, ei itse aihe tai keskustelu?

        AV

        Tämä👍 Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai samalla tavalla mitä sinä olet minun, mutta sitä vähemmän?

        Kerroin vain mielipiteeni siitä ettei äly ole parisuhteen onnellisuuden tae.
        Ei tuossa muuta ollut.

        Sen sijaan palstalla tuntuu olevan sitä omaa pahaa oloa ihan riittävästi jonkun toisen alas painamisessa.
        Mutta tuokaan ei ole minun ongelmani, olin vain yksi joka kertoi mielipiteensä enkä mielistellyt siksi mitä hän haluaisi kuulla.

        Se taitaa nyt olla se asian ydin, ei itse aihe tai keskustelu?

        AV

        Äly ei tosiaan ole parisuhteen tae, ehkä jopa päinvastoin. Kaksi hurjan älykästä ei välttämättä toimi.

        Tilastojen mukaan älykkäät miehet ryhtyvät parisuhteeseen harvemmin kuin älykäs nainen. Sen verran mitä olen tutkinut älykkäiden parisuhde-elämää, niin se on monipuolista, vivahteikasta, raskasta ja usein moniongelmaista. Ongelmiin kuuluu lähes 100%:esti uskottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äly ei tosiaan ole parisuhteen tae, ehkä jopa päinvastoin. Kaksi hurjan älykästä ei välttämättä toimi.

        Tilastojen mukaan älykkäät miehet ryhtyvät parisuhteeseen harvemmin kuin älykäs nainen. Sen verran mitä olen tutkinut älykkäiden parisuhde-elämää, niin se on monipuolista, vivahteikasta, raskasta ja usein moniongelmaista. Ongelmiin kuuluu lähes 100%:esti uskottomuus.

        Älykkäillä ihmisillä on "älykkäämmät" ongelmat, se on selvää.

        Kaikenlaisista tätä haluan -listoista jää kovin usein puuttumaan pohdinta millaiselle miehelle/naiselle itse sovin. Lähtökohtana pidetään vain omia mieltymyksiä. Eihän siinä mitään, mutta silti olisi viisasta tarkastella asioita useammasta näkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkäillä ihmisillä on "älykkäämmät" ongelmat, se on selvää.

        Kaikenlaisista tätä haluan -listoista jää kovin usein puuttumaan pohdinta millaiselle miehelle/naiselle itse sovin. Lähtökohtana pidetään vain omia mieltymyksiä. Eihän siinä mitään, mutta silti olisi viisasta tarkastella asioita useammasta näkökulmasta.

        Luitko aloituksen? Mitä siellä sanotaan asiasta?


    • Anonyymi

      Miten saamme Empun takaisin?

      • Ei nyt tuu muuta mieleen kun lällyjen laitto


      • Eiköhän kukin palstalta poistunut ole pitänyt päätöksensä, silloin kun oikeasti on päättänyt häipyä täältä. Tuskin auttaa maanittelu.

        Ja satunnaiset vierailut sujuu ilman nimeäkin?

        Osa ehkä myös yhä käy lueskelemassa juttuja, muttei välttämättä keskustele mitään.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei nyt tuu muuta mieleen kun lällyjen laitto

        😀 pane lälly!


    • Anonyymi

      Aika kuvottavaa oli se miten Emberiziä halveerattiin ”tyhmistä” mielipiteistä. Joita oli ihan muilla kuin E:llä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe