Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Polyamoria tuntuu luonnolliselta, mutta tuollaiset aikataulut eivät sovi minun elämäntyyliini.
02.02.2024 10:20
Sanna Ukkolan kolumni.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43c46b9a-aeec-4b0b-bf23-55b4300470d7
En pystynyt lukemaan loppuun. Alkoi etomaan häirikön kielenkäyttö.
Mulle on syntynyt mielikuva, että tämän tyyppisten yhteydenottojen takana on useimmiten mies.
02.02.2024 09:52
"Vanhenevan miehen oireilua."
Niinhän se on. Himon tilalle tulee tunteet.
Jos olisin sinkku, saattaisin kokeilla välineitä. En minä niitä tuomitse.
01.02.2024 21:13
korjaus: artefakti
01.02.2024 20:50
Vaikka nykyään on libidoa ihan kiusaksi saakka, en pystyisi tyydyttämään itseäni millään artifaktilla.
Olen totaalisen impotentti, ellen kohtaa vastapuolelta tunteita, lämpöä ja läsnäoloa.
Mielenkiinto pornoon on myös vähentynyt.
Siitä olen vähän huolissani.
01.02.2024 20:41
Tuota en osannut ajatella.
Ajattelin, että budjettisyistä hankitaan puolikkaita.
01.02.2024 19:59
Katsoin nuken saamia tähtiä, 10 käyttäjää, keskimäärin 4,4 tähteä.
Se on aika paljon.
Itse tuskin saisin yhtä hyvää arvostelua.
01.02.2024 19:55
Rintalihakset, sixpack, erektiovalmis penis...
Naisten pitää leikkiä nuken kanssa, mutta tämä nukke on rikki.
https://www.huippukiva.fi/collections/tuotemerkit-huippukiva/products/daniel-miehekas-seksinukke-hk-1411
Kokonaisen nuken kanssa voisi leikkiä monin tavoin. Joisitte yhdessä viiniä, sohvalla maaten, ja katsoisitte televisiota. Siinä on jo parisuhteen makua. :P
01.02.2024 19:44
Seksilelut kuuluvat nykyään terveystuotteiden kategoriaan.
Mutta ne kumiset naisen torsot, joista on leikattu yläosa sekä jalat pois, ovat aika sairaita.
Mulla ei ainakaan ole mitään paloittelumurhaajan fantasioita.
01.02.2024 17:05
Luonnontieteessä muodostetaan loogisia malleja ympäröivästä maailmasta. Se on ihmisen tapa järkeistää ympäristöään. Samoin humanistisen tieteen väittämät ovat malleja.
Luonnontieteellä on yksi etu. Sen oppeja voidaan soveltaa, hyvin laajasti, käytännön ratkaisuissa, esimerkiksi insinöörin työssä.
Humanistisia tieteitä on vaikeampi soveltaa tuloksellisesti.
01.02.2024 14:09
Oli se noloo...
Lähestyin 12-vuotiasta kuin kuuden vanhaa lasta.
Vähän jäi ikävä niitä yhteisiä hassutteluvuosia. Sellaista riemua ja naurua ei enää aikuisten maailmassa esiinny.
01.02.2024 11:16
Parisuhteessa ei pelota, mutta ystäväpiirissä olen tuntenut epävarmuutta.
Minulla oli nuorena paha tapa ottaa ryhmänjohtajan rooli, vaikka sellaista ei kaivattu.
Kaverini olivat sen verran fiksuja, että osasivat kyseenalaistaa auktoriteettini.
Silloin iski tunne, että nämä tyypit pystyy murskaamaan minulle rakkaan egoni.
Mutta tämä oli vain yksi vaihe henkisessä kasvussa. Nykyään osaan olla ihmisten kanssa tasavertainen, alentamatta omaa arvoani.
01.02.2024 10:17
Lapsen kautta huomaa oman ikääntymisen. Lähestyin teini-ikäistä lastani leikkimielisesti sanoen "huppelis-kuppelis-moi!"
Mulle vastattiin, että "älä lässytä isä."
Onneksi palstalla saa olla nuori.
01.02.2024 08:54
Onhan se positiivista. Seksuaalisuus täydentää oleellisesti naisesta piirtyvää kuvaa.
Naiskuvasta tulee psykofyysinen kokonaisuus.
Joskus kuva on niin elävä, että sitä voi koskettaa sanoilla.
30.01.2024 23:44
Olen oppinut myös sen, että keski-ikäiset naiset puhuvat avoimesti omasta seksuaalisuudesta.
Ei tämmösiä kahvipöydässä jutella.
30.01.2024 22:19
Olen oppinut että palstan naisilla on hurjia visioita rakkaudesta. Minusta sellainen hurmos on ihastumista.
Vaimon kanssa sitä ihmeteltiin ja sitten taas katsottiin yhdessä teeveetä.
Yhdessä katsominen, sohvalla maaten, on vaimolle tärkeää. Jos nukahdan minut tönäistään hereille.
30.01.2024 21:31
Ei kai tässä kannata mitään tehdä, kun Tynkkynen sanoi, että viisaat ja lahjomattomat PS-äänestäjät valitsevat tulevan presidentin
Tynkkynen tietää miten persua nuollaan.
30.01.2024 13:43
Aikoinaan, kun vielä jaksoin keskustella persujen kanssa asiallisesti, persut perustelivat väittämiään viittaamalla amerikkalaisen laitaoikeiston verkkomediaan.
Vieläkin hämmästyttää miten äkkiä suomalainen valtamedia julistettiin valemediaksi ja persut siirtyivät massoittain hämäräperäisten nettisivustojen lukijoiksi.
29.01.2024 15:41
Hyvätuloista eliittiä ei saa verottaa, sillä tulossa on nousevien hintojen tsunami.
29.01.2024 12:39
Petäistö tuntee asiansa, tai ainakin siltä vaikuttaa.
Tämä artikkeli kyllä säväytti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46727a93-8edc-4fd4-82d1-22127b60a12a
Ihmiset eivät aina viittaa asiantuntijan kirjoituksiin. Monille riittää provosoivan lööpin esille tuominen.
28.01.2024 17:12
62 / 126