Itselleni on tullut sinkkupalstaa luettuani ja erilaisia ihmisiä tavattuani enemmän ymmärrystä. En väitä viisastuneeni, mutta ymmärrän erilaisia kohtaloita.
>simiti<
Moniko on viisastunut
118
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Moniko on varmaan joku japanilainen muija.
- Anonyymi
No tätä en ajatellut. 🤣
>simiti< - Anonyymi
Heheheheee :D
- Anonyymi
Hahahaa 😂😂😂 hauska! Piristit päivääni.
- Anonyymi
Aivan oikein. Takajuru Moniko on kyseessä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18242106
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Osapuilleen näin, sitä olen joskus jäänyt ihmettelemään miksi tuntuu joidenkuiden kohdalla siltä että aika on pysähtynyt ja kehitystä ei tapahdu, junnataan ja jankutetaan
- Anonyymi
Minun mielestä hevosvankkurit on ihan hyvä kulkuneuvo ja sitäpaitsi vaihdoin kalsarit toissavuonna.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä hevosvankkurit on ihan hyvä kulkuneuvo ja sitäpaitsi vaihdoin kalsarit toissavuonna.
>simiti<😂 niinpä, kehitystä polkematta perinteisiä arvoja
valtakunta kirjoitti:
Kauan olet ollut täällä?
Tänään 🙂? Liian kauan ja paljon kauemmin kuin oletin koskaan olevani, varmaan lähemmäs puolitoista vuotta ajassa mitattuna, en muista. Olen voinut jotain satunnaista heitellä jo ennen sitäkin. Rekkuna varmaan vuoden verran, ei mitään hajua siitäkään 😀.
Sen olen huomannut tähän mennessä että tavoistaan on paha päästä eroon, niin hyvistä kuin huonoistakin 🤔E-Lukka kirjoitti:
Tänään 🙂? Liian kauan ja paljon kauemmin kuin oletin koskaan olevani, varmaan lähemmäs puolitoista vuotta ajassa mitattuna, en muista. Olen voinut jotain satunnaista heitellä jo ennen sitäkin. Rekkuna varmaan vuoden verran, ei mitään hajua siitäkään 😀.
Sen olen huomannut tähän mennessä että tavoistaan on paha päästä eroon, niin hyvistä kuin huonoistakin 🤔ajattelen sinun olevan kiireinen.😅 puolitoista vuotta🤔 miksi tuntuu etten ees ole nähnyt sinua kuin olisit uudempi. sillähän yllätyin. Nyt vastauksesta. Ehkä en pysy mukana itsekään ajassa ne vuodet menee niin nopeata kun yhdessä vuodessa pieninkin oppii kaikkea elämän aikana.
Minähän jankkaan ja junnaan kun on tunne elämässä järkyttävää mielen päällä. Käyn neuvotteluita uudelleen läpi ajatuksissa ja puhun miehelle joka ne on kuullut varmasti 10 kertoja. Noh joo minusta se on kuitenkin hyvä käsitellä ja löytää ratkaisuja.E-Lukka kirjoitti:
Sen olen huomannut tähän mennessä että tavoistaan on paha päästä eroon, niin hyvistä kuin huonoistakin 🤔En kyllä mieluusti luovu asiasta koska prosessoin asiaa mutta tännekin jankkannut korona liittyvää koska kehitystä esim FFP2 käytöllä ei ole tapahtunut. Olen ikävissäni kun koen vanhemani olevan erittäin riskissä koen muiden yksinöisyyden ajatuksia ja pelkoja olihan ikävö kuulla kansalaisradiosta ahdingosta vanhuksen ettei ihmiset enää levittäisi kun se pahentaa sen elämää sairastaa kun ei meinaa mennä ohi ja kestää monta viikkoa, eikä ollut enää hyvässä kunnossa. Minä koen harmistusta hänen puolesta liikaakin johonkin ihmisten empatia on kadonnut muita ikäpolvia kohtaan, en koe hyväksi kuolla ohi menemään kulkutautiin tai saada itselle vakavampi sairaus siitä.
Se että ennalta ehkäisy on kaikissa asiassa paras puolustus ainakin jos venäjä keksisi käyttää bioasetta luulen perheeni todenäköisyys selviytyä on suurempi kuin monella,valtakunta kirjoitti:
ajattelen sinun olevan kiireinen.😅 puolitoista vuotta🤔 miksi tuntuu etten ees ole nähnyt sinua kuin olisit uudempi. sillähän yllätyin. Nyt vastauksesta. Ehkä en pysy mukana itsekään ajassa ne vuodet menee niin nopeata kun yhdessä vuodessa pieninkin oppii kaikkea elämän aikana.
Minähän jankkaan ja junnaan kun on tunne elämässä järkyttävää mielen päällä. Käyn neuvotteluita uudelleen läpi ajatuksissa ja puhun miehelle joka ne on kuullut varmasti 10 kertoja. Noh joo minusta se on kuitenkin hyvä käsitellä ja löytää ratkaisuja.En aina viitsi kirjautua, toisinaan en edes halua 😁. Luiskahtelen sinne tänne. Sitäpaitsi seniorirekatut tykkäävät jorista enemmän keskenään kuin ottaa tosissaan jotain satunnaista puskista huutelijaa 😝
E-Lukka kirjoitti:
Sen olen huomannut tähän mennessä että tavoistaan on paha päästä eroon, niin hyvistä kuin huonoistakin 🤔Huonoista joo on hyvä tarvekin mutta hyvistä ei tarvitse edes päästä eroon itsehän pyrin, ettei aloiteta edes pahaa kierrettä se onkin miten sen hyvän tavan sais pidettyä enemmän olen päästänyt irti, väkisin en edes yritä jos ei hyvällä asia mene läpi joskus vaan muiden kärsittävä polkunsa mutta muutkin sitten kärsivät niiden muiden seurauksista. Hyvänä esimerkkinä sukupuolitautien yleistyminen ihan kuin mitään ei kannata suojauta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009336329
Ihmisten ajatukset eivät yllä hirveän pitkälle koronaa ei kannata montakertaa sairastaa ainakaan
https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/koronaa-ei-kannata-sairastaa-uudestaan/
Noh joo jos jätän tähän tämän pohdinnan oon niin paljoon asiasta puhunut toistaisin varmasti mitä toistanut monesti olen kiitollinen että kuuntelit. . 😅 elä murehdi minulla hyvä mies joka käyttää FFP2 kuin lapsetkin kuin jotkut vääntää meistäkin ilkeilemällä lampaita, toisaalla mielummin lauhkea kuin lammas. Kuin näet ympäristössä moni ei käydä että erotumme selvästi.E-Lukka kirjoitti:
En aina viitsi kirjautua, toisinaan en edes halua 😁. Luiskahtelen sinne tänne. Sitäpaitsi seniorirekatut tykkäävät jorista enemmän keskenään kuin ottaa tosissaan jotain satunnaista puskista huutelijaa 😝
Noh ainakin sinut nyt tunnistaa ja erottaa muista eihän niitä puskasta huutelijoita pysty varmaksi tunnistaa ihmisillä on tapana tekeytyä heiksi siitäkin kiusaamista tapahtuu esim Harmaanritarin pois kääntyminen harmikseksi oli minun harmistus en edes tykkään nimen lyhentymisestö tai sen ala-arvoisesta nimetyksestä. Minulla on automaattinen kirjautuminen että puhelimeni muistaa automaattisesti etten sitten kovin tee töitä kirjautumisen eteen kuin painaa kirjaudu.
E-Lukka kirjoitti:
En aina viitsi kirjautua, toisinaan en edes halua 😁. Luiskahtelen sinne tänne. Sitäpaitsi seniorirekatut tykkäävät jorista enemmän keskenään kuin ottaa tosissaan jotain satunnaista puskista huutelijaa 😝
. Ihmisiin vaikuttaa ikävästi huutelijat miksi edes kuluttaa aikaa pahan olon tuojiin tai miksi ne haluaa murskata muita. En koskaan ole ymmärtänyt miksi opetella olemaan häyjimpiä. On hienoa kuulla että olet hoksannut pahoista tavoista on vaikea päästä eroon jokin kirosanan sanominen voi tulla vain kuulet sitä riittävästi kaikupuheen kautta.. nyt kunhan vedät henkeä ja pihalla raistista ilmaan saat hyvin leijunnan. Olet super ihana ja piristät minut yleensä pois näistä syvistä vesistä. Tuulettaa pitäisi enemmän kuin aina murehtia muita väliin se on vaikeaa mutta myös kehittävää . Mietin jo vuosia sitten senkin jos sotakin tulisi ottaisin nukutusnuolia verkkoja unikaasua en ikinö ymmärrä miksi sotilaita pitää tappaa vissiin jokin, jos tyrmäät ne ja raahaat tyrmään. Muutama saarna puhe tyrmässä ja kysyä mitä he elämältä tahtovat? Miksi? Hyvän ruuan kera.
Toivotaan ihmiset oppivat köyttämään keinoja vain niputtaa taistelijat suojaan itseltää ja muilta, ei tuhota niitä. Nekin ovat joidenkin isiä, lapsia. Kumppaneita. ne ovat kansalaisia mielummin suojassa. Joskus sitä sai olla vaan voin sanoa etten jaksa panikoida.
https://tenor.com/fi/view/milk-and-mocha-milk-and-mocha-bear-milk-mocha-milk-mocha-bear-feeling-sad-gif-15806329133329623575valtakunta kirjoitti:
Noh ainakin sinut nyt tunnistaa ja erottaa muista eihän niitä puskasta huutelijoita pysty varmaksi tunnistaa ihmisillä on tapana tekeytyä heiksi siitäkin kiusaamista tapahtuu esim Harmaanritarin pois kääntyminen harmikseksi oli minun harmistus en edes tykkään nimen lyhentymisestö tai sen ala-arvoisesta nimetyksestä. Minulla on automaattinen kirjautuminen että puhelimeni muistaa automaattisesti etten sitten kovin tee töitä kirjautumisen eteen kuin painaa kirjaudu.
Jaa-a, puhelimella en viitsisi tätä tehdä minuuttiakaan, sitä joutuu räpeltämään ihan tarpeeksi muutenkin
valtakunta kirjoitti:
. Ihmisiin vaikuttaa ikävästi huutelijat miksi edes kuluttaa aikaa pahan olon tuojiin tai miksi ne haluaa murskata muita. En koskaan ole ymmärtänyt miksi opetella olemaan häyjimpiä. On hienoa kuulla että olet hoksannut pahoista tavoista on vaikea päästä eroon jokin kirosanan sanominen voi tulla vain kuulet sitä riittävästi kaikupuheen kautta.. nyt kunhan vedät henkeä ja pihalla raistista ilmaan saat hyvin leijunnan. Olet super ihana ja piristät minut yleensä pois näistä syvistä vesistä. Tuulettaa pitäisi enemmän kuin aina murehtia muita väliin se on vaikeaa mutta myös kehittävää . Mietin jo vuosia sitten senkin jos sotakin tulisi ottaisin nukutusnuolia verkkoja unikaasua en ikinö ymmärrä miksi sotilaita pitää tappaa vissiin jokin, jos tyrmäät ne ja raahaat tyrmään. Muutama saarna puhe tyrmässä ja kysyä mitä he elämältä tahtovat? Miksi? Hyvän ruuan kera.
Toivotaan ihmiset oppivat köyttämään keinoja vain niputtaa taistelijat suojaan itseltää ja muilta, ei tuhota niitä. Nekin ovat joidenkin isiä, lapsia. Kumppaneita. ne ovat kansalaisia mielummin suojassa. Joskus sitä sai olla vaan voin sanoa etten jaksa panikoida.
https://tenor.com/fi/view/milk-and-mocha-milk-and-mocha-bear-milk-mocha-milk-mocha-bear-feeling-sad-gif-15806329133329623575Näin on. Vaikka pystyisi, niin ei ole mikään pakko murjoa
E-Lukka kirjoitti:
Jaa-a, puhelimella en viitsisi tätä tehdä minuuttiakaan, sitä joutuu räpeltämään ihan tarpeeksi muutenkin
Hauska, mieskään ei halua puhelimella edes mitään tehdä mutta koneella hänelläkin nopeampi kirjoittaa mutta myös ei halua liikkuvaa kuvaakaa kun nopeampi lukea kuin katsoa liikkuvaa kuvaa. Myös salasanatkin on niin pitkiä että ihmettelen välin millä muistaa niitä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ajattelen sinun olevan kiireinen.😅 puolitoista vuotta🤔 miksi tuntuu etten ees ole nähnyt sinua kuin olisit uudempi. sillähän yllätyin. Nyt vastauksesta. Ehkä en pysy mukana itsekään ajassa ne vuodet menee niin nopeata kun yhdessä vuodessa pieninkin oppii kaikkea elämän aikana.
Minähän jankkaan ja junnaan kun on tunne elämässä järkyttävää mielen päällä. Käyn neuvotteluita uudelleen läpi ajatuksissa ja puhun miehelle joka ne on kuullut varmasti 10 kertoja. Noh joo minusta se on kuitenkin hyvä käsitellä ja löytää ratkaisuja.Voi sinua. Aikoinaan puolisoni kuoli ja sitten on tullut hiivittyä palstalla.
Voi sinua. Aikoinaan puolisoni kuoli ja sitten on tullut hiivittyä palstalla.
>simiti<Niihän minä muistan kirsikö oli? Tapasitte baarissa ja hön oli joka tuli puhumaan mutta voihan muistaa huonosti. Sinö olit onnettomuudessa hänen kanssaan ja sinut kootti takaisin elämään.
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Aikoinaan puolisoni kuoli ja sitten on tullut hiivittyä palstalla.
>simiti<Sinähän et ikinä tykkää kun valistan alkoholista .🥺 uskon näin ollen että parempi olla sinun onnellinen, jos juominen pitää sinut iloisena. Enkä taas koe mukavaa ikävä palstalla oli mukava risto poika mutta hän kärsi ikävää ja hänen juomisensa aina vain paheni ja puhui jatkuvasti halusta saada eutasia. Voin sanoa että se opetti entten voi korjata toista ja enkä voi katsoa sellaista enkä voi tukea sellaista. Jokaisella on oma tahto toimia kuin toimitaan mutta olet saanut toisen tilaisuuden toivoisin että osaisit arvostaa sitä mitä sinulle on annettu.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niihän minä muistan kirsikö oli? Tapasitte baarissa ja hön oli joka tuli puhumaan mutta voihan muistaa huonosti. Sinö olit onnettomuudessa hänen kanssaan ja sinut kootti takaisin elämään.
Hän oli katja.
Hän oli katja.
>simiti<Nimi muisti minulla on huono mutta muistaakseni sirottelit vaimosi tuhkat hevosradalle. Voihan muistaa asioita väärin. Muutenkin nimimerkistäsi tykkäsin enemmän silloin tiedät kun olet sinä,,
Itse koen kasvaneeni ihmisenä paljonkin palstalla oleiluni tuloksena. En todellakaan ole niin fakkiutunut kuin kolme ja puoli vuotta sitten.
Ymmärrykseni ihmisyydestä on kehittynyt ja näen elämässäni olevissa ihmisissä enemmän syvyyksiä kuin ennen.
En ole enää niin itsevarma omista ajatuksistani muista ihmisistä. Mikä on hyvä juttu, sillä se antaa enemmän yksilöllistä tilaa esiintuoda omaa persoonaansa. Ennakkoasenteeni ovat heittäneet ihan häränpyllyä aikaisemmasta. Kaikki palstan ansiota. Sanoisin.- Anonyymi
Oletko siis 149,5 cm nykyään?
Anonyymi kirjoitti:
He-hee.. hauska.. olen. Minä olen 149.5 cm nykyäänkin..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
He-hee.. hauska.. olen. Minä olen 149.5 cm nykyäänkin..
Jatka palstailua niin 150cm on saavutettavissa.
Anonyymi kirjoitti:
Jatka palstailua niin 150cm on saavutettavissa.
Eip taida olla.. mutta jos fuskaan ja laitan pohjalliset sukkien sisään.. paksujen sukkien..
Sä taas oot tuonut palstalle naisena ihan hitosti selkärankaa...
Ja noihin mittoihisi nähden v.tun tiivistetysty. 🤣
Mulle olet "Liveliner". Se pikkukiukku kisssnviskoja piiloutuu ja mölisee, vaikka on sekin tärkeä mulle palstahommissa...mut jää "piippuun sinun myötä".
Eipä aina tartte vastavoimia löytääkseen jotain itsestään. Jotain jo olevaa voi alkaa arvostaa. 🙃
https://youtu.be/PvuqZfVRiQk?si=HJ2OlDDZ06wlyavu
Tää ois pitänyt toivoo Heidei'sbier baarissa vielä...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää. Minä olen 189cm. Niin ne pituudet vaihttelee.
>simiti< Disseisback kirjoitti:
Mulle olet "Liveliner". Se pikkukiukku kisssnviskoja piiloutuu ja mölisee, vaikka on sekin tärkeä mulle palstahommissa...mut jää "piippuun sinun myötä".
Eipä aina tartte vastavoimia löytääkseen jotain itsestään. Jotain jo olevaa voi alkaa arvostaa. 🙃
Tää ois pitänyt toivoo Heidei'sbier baarissa vielä...Noh.. tanks kai. Liner tosiaan on aivan ihanan suora sanoissaan. Toivottavasti mölisee aina ja ikuisesti samoin kuin tähän asti. Minä tykkään hänestä kovasti.
Biisi oli sanoiltaan ihan mahtava. Oikein kuvaava siitä mitä tunnen elämää kohtaan.
Ja kyllä mäkin tykkään sinusta, jos tuo nyt erikseen vielä piti mainita. Joskus olet vain turhan hankalasti ymmärrettävissä tai liian sotkeutunut omaan ajatusmaailmaasi.
Mut hei .. sekin on vain osa sinua.Anonyymi kirjoitti:
Jännää. Minä olen 189cm. Niin ne pituudet vaihttelee.
>simiti<Onko palsta kasvattanut sinua? :D
Disseisback kirjoitti:
Tää ois pitänyt toivoo Heidei'sbier baarissa vielä...Aika ikävästi sanottu pirpanasta. Paitsi jos hän on x-liner. Kyseinen henkilö ei ikinä välitä ihmisten tunteista joka mikä minun kimpussa häärinyt ikävällä tavalla. Rikoksia ladellut ja muuta syytöksiä minua kohtaan.
Disseisback kirjoitti:
Tää ois pitänyt toivoo Heidei'sbier baarissa vielä...Turha yrittää väsätä pirpanasta ikävää tapausta. Ei varmasti ole nähnyt ihmisillä näkemästä asiaa.
Disseisback kirjoitti:
Tää ois pitänyt toivoo Heidei'sbier baarissa vielä...Tämänkin näen aika ikäväna vaikka pirpana myöntää kaikkea , hän ei ole sellainen kuin liner on antanut itsestään kuvan palstalla. Pirpana elämän myönteinen mutta hänellä on raskas elämä takana päin ja kun hän on luottanut sinuun ja puhunut suoraan ja meet tekee hänestä samallaista. Ei pirpana satuta muita täällä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. tanks kai. Liner tosiaan on aivan ihanan suora sanoissaan. Toivottavasti mölisee aina ja ikuisesti samoin kuin tähän asti. Minä tykkään hänestä kovasti.
Biisi oli sanoiltaan ihan mahtava. Oikein kuvaava siitä mitä tunnen elämää kohtaan.
Ja kyllä mäkin tykkään sinusta, jos tuo nyt erikseen vielä piti mainita. Joskus olet vain turhan hankalasti ymmärrettävissä tai liian sotkeutunut omaan ajatusmaailmaasi.
Mut hei .. sekin on vain osa sinua.Elä pure kaikkea, kaikkea ei tarvitse niellä ja sietää. Olen pahoillani hänen puolestaan kaikki tietää jotka on seurannut palstaa sinun vaikea elämä takana päin. Onneksi sinulla hyvin ihana pujottelija, jos jostain uskon pahaa niin dissehän ei pysty ajattelemaan aina huomaavasti. minua silloin tällöin kuvittelee minua miksikin kun en tykkää hänestä. Hänen oppimalli ”siperia opettaa” on minulle hyvin järkyttävä, miksi me emme tule saman katon alla toimeen hän ajattelee kaikki pärjättävä itse, miksi meillä ei kohtaa näkökulmat. Linerhän ei ole mitään selkärankaa tänne tuonnut ainakaan se joka on minun kimpussa ollut. Minä vein asian eteenpäin hänestä. Joten loppu sen härkintä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Elä pure kaikkea, kaikkea ei tarvitse niellä ja sietää. Olen pahoillani hänen puolestaan kaikki tietää jotka on seurannut palstaa sinun vaikea elämä takana päin. Onneksi sinulla hyvin ihana pujottelija, jos jostain uskon pahaa niin dissehän ei pysty ajattelemaan aina huomaavasti. minua silloin tällöin kuvittelee minua miksikin kun en tykkää hänestä. Hänen oppimalli ”siperia opettaa” on minulle hyvin järkyttävä, miksi me emme tule saman katon alla toimeen hän ajattelee kaikki pärjättävä itse, miksi meillä ei kohtaa näkökulmat. Linerhän ei ole mitään selkärankaa tänne tuonnut ainakaan se joka on minun kimpussa ollut. Minä vein asian eteenpäin hänestä. Joten loppu sen härkintä.
Sinä se sitten kumma tyyppi olet. Puhelet paskaa toisista kirjoittajista toisille.
Manipuloija ja mustamaalaaja.
Joko lapset on huostaanotettu?
Voit kirjoitella ihan suoraan mulle mun viestieni alle jos haluat musta avautua.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Sinä se sitten kumma tyyppi olet. Puhelet paskaa toisista kirjoittajista toisille.
Voit kirjoitella ihan suoraan mulle mun viestieni alle jos haluat musta avautua.
xLinerMinulla on oikeus puuttua ja muistuttaa varottaa. Minulla on aineisto taas tallessa. Kiitos
Anonyymi kirjoitti:
xLinerSait taas lisää minähän kirjoitin kaikki siinä ylhäällä mutta sinä taas sait tehtyä itsestäsi lisää aineistoa. Minä en manipuloin, minä kerroin totuuden.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minulla on oikeus puuttua ja muistuttaa varottaa. Minulla on aineisto taas tallessa. Kiitos
Hyvä että tallennat ainestoa. Muista myös lähettää ne kaikki poliisille 🙂
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sait taas lisää minähän kirjoitin kaikki siinä ylhäällä mutta sinä taas sait tehtyä itsestäsi lisää aineistoa. Minä en manipuloin, minä kerroin totuuden.
Mun täytyy nyt mennä tienaamaan teidän perheelle kela-elatusta. Hyvää päivän jatkoa!
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tallennat ainestoa. Muista myös lähettää ne kaikki poliisille 🙂
xLinerjokaisella on oikeus itseään puolustaa ja tietää oikeutensa. En ole sellainen voit joskus miettiä onko sitten syytetty väärää puuta. En käytä anonyymiä en ole koskaan käyttänyt kun minulla nimimerkki . Minulla on turvallista olla rekisteröitynyt ja tunnistettu. Minulla on vieläkin puhtaat pussit. Huono ongelma on että välitän muista liikaa. Miksi sitten olen sanonut että jos on varattu on erittäin tärkeää pitää toinenkin tietoinen, muutkin ettei koe ettei heitä väärin kohdeltu sinkku palstalla tiedetään olevan varattu on muiden kunnioittamista kun on yleinen tieto siinä satuttaa itsensä.
valtakunta kirjoitti:
Aika ikävästi sanottu pirpanasta. Paitsi jos hän on x-liner. Kyseinen henkilö ei ikinä välitä ihmisten tunteista joka mikä minun kimpussa häärinyt ikävällä tavalla. Rikoksia ladellut ja muuta syytöksiä minua kohtaan.
No Pirppis ei ehkä niin suoraan kajauta jotain sulle, mutta muuten kyllä osaa läpsäyttää niille, joista hän tietää, ettei pahastu suorasta puheesta.
Sinä nyt tykkäät uhriutua kaikesta. Ja itse koitan olla lukematta sun juttuja. Useista sun jutuista tulee sen verran paha mieli kun miettii sun lapsia, että parempi pysyä kauempana ja sulkea silmät.Disseisback kirjoitti:
No Pirppis ei ehkä niin suoraan kajauta jotain sulle, mutta muuten kyllä osaa läpsäyttää niille, joista hän tietää, ettei pahastu suorasta puheesta.
Sinä nyt tykkäät uhriutua kaikesta. Ja itse koitan olla lukematta sun juttuja. Useista sun jutuista tulee sen verran paha mieli kun miettii sun lapsia, että parempi pysyä kauempana ja sulkea silmät.Ei uhriutuminen ei ole tässä vaan en ala uhriksi ala enkä ketään uhriksi halua, ehkä olin liian kiltti sinua kohtaa kun lähetin viestiä eteenpäin ilmoitin meidän erilaisista kasvatus opeista. Ehkä se on se ongelma sinulla ollut liian vapaa kasvatus ja minä taas rajoitan asioita, lapsilla paha olla koulussa nytkin lapsi kertoo sitä ahdistaa kouluun meno. Enkä asialle voi mitään minäkin säälin lastani. Toinen ei kestä mennä esim syömään pahaa ruokaa ja sillä varjolla meni kouluun kun ilmoitin opettajalle jos jatkossa pistän eväitä että voisi valita.
Kyllä minua säälittää lasten olot koululla kun eivät oikeasti siellä sitten hyviä oltavia. Kyllä niitä sääliksi käy.Disseisback kirjoitti:
Sinä nyt tykkäät uhriutua kaikesta. Ja itse koitan olla lukematta sun juttuja. Useista sun jutuista tulee sen verran paha mieli kun miettii sun lapsia, että parempi pysyä kauempana ja sulkea silmät.Kyllä sinä pahastuit, näkeehän sen viestistäsi kun toit tänne asian julkisuuteen kaikille ikävässä valossa pirpanasta.
Kyllä pirpana on enemmän ollut kaltaiseni ettei meillä kovasti voi samalamoidakkaa kun kumpikaan ei piikittele toisia ja kummatkin rakastaa rauhaa.valtakunta kirjoitti:
Elä pure kaikkea, kaikkea ei tarvitse niellä ja sietää. Olen pahoillani hänen puolestaan kaikki tietää jotka on seurannut palstaa sinun vaikea elämä takana päin. Onneksi sinulla hyvin ihana pujottelija, jos jostain uskon pahaa niin dissehän ei pysty ajattelemaan aina huomaavasti. minua silloin tällöin kuvittelee minua miksikin kun en tykkää hänestä. Hänen oppimalli ”siperia opettaa” on minulle hyvin järkyttävä, miksi me emme tule saman katon alla toimeen hän ajattelee kaikki pärjättävä itse, miksi meillä ei kohtaa näkökulmat. Linerhän ei ole mitään selkärankaa tänne tuonnut ainakaan se joka on minun kimpussa ollut. Minä vein asian eteenpäin hänestä. Joten loppu sen härkintä.
No.. en toki kaikkea nielekään, oli linukka minunkin kimpussani aikanaan. Se asia on sovittu jo aikapäivää sitten.
Itse henkilökohtaisesti tykkään suorapuheisuudesta,mitä linjeri edustaa. Tosin joskus hänkin töksäyttelee ihan mitä vaan.Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. en toki kaikkea nielekään, oli linukka minunkin kimpussani aikanaan. Se asia on sovittu jo aikapäivää sitten.
Itse henkilökohtaisesti tykkään suorapuheisuudesta,mitä linjeri edustaa. Tosin joskus hänkin töksäyttelee ihan mitä vaan.suorapuheisuudesta(Mikä on ollut minua kohtaa) se ei kovin ole edustettavaa häneltä eikä totuutta ja mennyt yli hyvän maun. Miksi asia on viety edes päin. Se on syykin kun ihmiset antaa kuin henkisesti potkia maassa makaavaa. Totuushan on että olen oikea ja elämäni on ollut hyvin vaikeaa ja sinunhan pitäisi tietää oman erityisvaikeuksista lapsilla mieti kun erityisvaikeuksia vanhemmalla. Mieti jos hän kohdistaisi noita tuollaista siihen erityisaikuiseen . Sen vuoksi asia on minulle henkilökohtainen ettei erityisvaikeuksista , tai he jotka pysty puolustautuu ihmiset ei tule kärsimään kuintenkin minulla on 2erityislasta.
Kun kerron vaikeuksia suorapuheisesti ja kerron suuresta paineesta kärsimyksestä, mitä vanhemmat kokevat minusta niiden kimpussa päättömiä syyttöksiä kyllä silloin tarvitsee puuttua tuohon ja oppia käyttäytymään oikein. Sitä varten on laki kun ylittää rajan sananvapaudelle siihen ei kuulu henkisesti satuttaminen syytellä vanhempaavaltakunta kirjoitti:
suorapuheisuudesta(Mikä on ollut minua kohtaa) se ei kovin ole edustettavaa häneltä eikä totuutta ja mennyt yli hyvän maun. Miksi asia on viety edes päin. Se on syykin kun ihmiset antaa kuin henkisesti potkia maassa makaavaa. Totuushan on että olen oikea ja elämäni on ollut hyvin vaikeaa ja sinunhan pitäisi tietää oman erityisvaikeuksista lapsilla mieti kun erityisvaikeuksia vanhemmalla. Mieti jos hän kohdistaisi noita tuollaista siihen erityisaikuiseen . Sen vuoksi asia on minulle henkilökohtainen ettei erityisvaikeuksista , tai he jotka pysty puolustautuu ihmiset ei tule kärsimään kuintenkin minulla on 2erityislasta.
Kun kerron vaikeuksia suorapuheisesti ja kerron suuresta paineesta kärsimyksestä, mitä vanhemmat kokevat minusta niiden kimpussa päättömiä syyttöksiä kyllä silloin tarvitsee puuttua tuohon ja oppia käyttäytymään oikein. Sitä varten on laki kun ylittää rajan sananvapaudelle siihen ei kuulu henkisesti satuttaminen syytellä vanhempaaEn tietenkään hyväksy kenenkään kiusaamista. En kuitenkaan ota kantaa sinun ja linjerin väleihin, kun en niistä mitään tiedä. Teidän välit on teidän juttu. Sillä hyvä. En valitse puolta ollenkaan.
Rehellisesti en edes ymmärrä skismaa joka teidän välillä on. En ole ilmeisesti lukenut juttujanne sen vertaa, että olisin tietoinen mikä on homman nimi.
Kiusaaminen ei ole oikein, mutta ei myöskään ylireagointi, johon sinulla on hieman taipumusta. Linjeri oli todella raaka myös minua kohtaan kun tulin palstalle, mutta se selvitettiin asiallisesti keskustelemalla ja nykyään jopa arvostan Linukan näkemystä. En toki ole aina samaa mieltä hänen kanssaan,mutta tarviiko meidän muka ollakaan samanmielisiä. No ei! Hän heittää mielipiteensä.. siis mielipiteensä .. raakana tiskiin ja se sopii minulle.
On kovin virkistävää kun on eriäviä mielipiteitä. Näkemyksiä asioista. Se ei tarkoita riitaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
En tietenkään hyväksy kenenkään kiusaamista. En kuitenkaan ota kantaa sinun ja linjerin väleihin, kun en niistä mitään tiedä. Teidän välit on teidän juttu. Sillä hyvä. En valitse puolta ollenkaan.
Rehellisesti en edes ymmärrä skismaa joka teidän välillä on. En ole ilmeisesti lukenut juttujanne sen vertaa, että olisin tietoinen mikä on homman nimi.
Kiusaaminen ei ole oikein, mutta ei myöskään ylireagointi, johon sinulla on hieman taipumusta. Linjeri oli todella raaka myös minua kohtaan kun tulin palstalle, mutta se selvitettiin asiallisesti keskustelemalla ja nykyään jopa arvostan Linukan näkemystä. En toki ole aina samaa mieltä hänen kanssaan,mutta tarviiko meidän muka ollakaan samanmielisiä. No ei! Hän heittää mielipiteensä.. siis mielipiteensä .. raakana tiskiin ja se sopii minulle.
On kovin virkistävää kun on eriäviä mielipiteitä. Näkemyksiä asioista. Se ei tarkoita riitaa.enhän edes puhu hänelle vaan puhun perhe asioista ja tulee latelee minusta kesken valheita, esim viimeksi syytti minua rikoksesta omia lapsia kohtaan. 🙅🏻♀️ en hyväksy tuollaista
Mutta koetko oikeasti että olen rikollinen?valtakunta kirjoitti:
enhän edes puhu hänelle vaan puhun perhe asioista ja tulee latelee minusta kesken valheita, esim viimeksi syytti minua rikoksesta omia lapsia kohtaan. 🙅🏻♀️ en hyväksy tuollaista
Mutta koetko oikeasti että olen rikollinen?En koe sinua rikollisena. Mistä sait tuommoisen ajatuksen?
Pikku-pirpana kirjoitti:
En koe sinua rikollisena. Mistä sait tuommoisen ajatuksen?
Kirjoitit ” nykyään jopa arvostan Linukan näkemystä”
Sen vuoksi kysyin.
Minun on vaikea arvostaa näkymystä ollenkaan omassani tapauksessani, miksi en kokenut edes hyvänä dissen sanomaa hyvänä kun tiedän miten huonosti liner on käyttäytynyt minua kohtaa. . Sen vuoksi tämä kiusattuna palstalla ei ole kiva olla miksi sitten kun puhtaat pussin, mitkä on viralliset tahot kun ei ole loppunut. Esim toi jatkuvasti mieheksi hokiakin vääntää minua rikolliseksi epäsuorin ilmauksin tässä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18244066/lapsen-ryosto-tapaus-huittisista-kuulostaa-hyvin-erittain#comment-125941733
En ole piikitteliä koska uskon 100% siihen ettei ketään tarvitse satuttaa, enkä näe hyvässä valossa ne jotka on nähnyt hänen käytöksen tietävät.valtakunta kirjoitti:
Kirjoitit ” nykyään jopa arvostan Linukan näkemystä”
Sen vuoksi kysyin.
Minun on vaikea arvostaa näkymystä ollenkaan omassani tapauksessani, miksi en kokenut edes hyvänä dissen sanomaa hyvänä kun tiedän miten huonosti liner on käyttäytynyt minua kohtaa. . Sen vuoksi tämä kiusattuna palstalla ei ole kiva olla miksi sitten kun puhtaat pussin, mitkä on viralliset tahot kun ei ole loppunut. Esim toi jatkuvasti mieheksi hokiakin vääntää minua rikolliseksi epäsuorin ilmauksin tässä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18244066/lapsen-ryosto-tapaus-huittisista-kuulostaa-hyvin-erittain#comment-125941733
En ole piikitteliä koska uskon 100% siihen ettei ketään tarvitse satuttaa, enkä näe hyvässä valossa ne jotka on nähnyt hänen käytöksen tietävät.No niin.. arvostan linjerin näkemystä minun asioissani. Teidän välisistä asioista minulla ei ole harmainta havaintoa. Enkä puuttuisi vaikka olisikin, mitä ei ole. Ja painotan ettei minua kiinnosta kenenkään kähinöinnit palstalla.
Se mitä mieltä Linukka on sinusta, ei liity mitenkään minuun. Se mitä mieltä sinä olet hänestä, ei liity mitenkään minuun.
Hän ei pysty vaikuttamaan minun mielipiteeseeni sinusta ja sinä et pysty vaikuttamaan minun mielipiteeseeni hänestä.
Ollaanko siis ok?
Minun pitää mennä nukkumaan ja en haluaisi että jatkat iltaa pahoittunein mielin.Pikku-pirpana kirjoitti:
No niin.. arvostan linjerin näkemystä minun asioissani. Teidän välisistä asioista minulla ei ole harmainta havaintoa. Enkä puuttuisi vaikka olisikin, mitä ei ole. Ja painotan ettei minua kiinnosta kenenkään kähinöinnit palstalla.
Se mitä mieltä Linukka on sinusta, ei liity mitenkään minuun. Se mitä mieltä sinä olet hänestä, ei liity mitenkään minuun.
Hän ei pysty vaikuttamaan minun mielipiteeseeni sinusta ja sinä et pysty vaikuttamaan minun mielipiteeseeni hänestä.
Ollaanko siis ok?
Minun pitää mennä nukkumaan ja en haluaisi että jatkat iltaa pahoittunein mielin.Minusta se on hyvä, puolustin sinua kun minulla hyviä mielikuvia ja näytit palstallakin nyt kuin sanoin. Rauhaa rakastettava ,eikä piikittele, että olet juuri sitä mitä sanoin rauhaa rakastava kuin minä itsekin sekä yrittää ymmärtää , rakastan sellaisia ihmisiä.
”
Kyllä pirpana on enemmän ollut kaltaiseni ettei meillä kovasti voi samalamoidakkaa kun kumpikaan ei piikittele toisia ja kummatkin rakastaa rauhaa.
”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18242106/moniko-on-viisastunut#comment-125934280valtakunta kirjoitti:
Minusta se on hyvä, puolustin sinua kun minulla hyviä mielikuvia ja näytit palstallakin nyt kuin sanoin. Rauhaa rakastettava ,eikä piikittele, että olet juuri sitä mitä sanoin rauhaa rakastava kuin minä itsekin sekä yrittää ymmärtää , rakastan sellaisia ihmisiä.
”
Kyllä pirpana on enemmän ollut kaltaiseni ettei meillä kovasti voi samalamoidakkaa kun kumpikaan ei piikittele toisia ja kummatkin rakastaa rauhaa.
”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18242106/moniko-on-viisastunut#comment-125934280No en kyllä tarvinnut puolustajaa, sillä en edes pahastunut Dissen kommentista. Meillä on Disukan kanssa ihan hyvät välit.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en kyllä tarvinnut puolustajaa, sillä en edes pahastunut Dissen kommentista. Meillä on Disukan kanssa ihan hyvät välit.
Itselläni teki pahaa.💁🏻♀️ ei se ole hyvä asia jos ikävää on tapahtunut että tänne sitten ikävässä maineessa luodaan kuvaa koska todenäköisesti moni jo palstalta tuntee henkilökohtaisesti kuin mikkojuhan,haaveilija, pujottelija ketä olet käynyt katsomassa tai nähnyt, ettei leimata.
En tykkää sellainen antaa luvan sitten jäädä jonkin lopulta erimielisyyden takia luvan takia olla uudelleen tehdä niin”koska ei haittaa” ja usein koska aiemmin olisi hyväksynyt sen vuoksi. Oli minusta aiheellista puhua. Koska toi ikävässä muodossa, ettei kukaan palstalainen koe olisit tuollainen mitä lineriä nähty pahimpana. Ei ole kovin kunnioittavaa.
Joo en halua nähdä tai edes läheiseksi ottaisi, jos liveliner ole arki elämässä mitä disse nyt sanoi kun väitin toisin. en halua edes tietävän missä asun , sanon nyt ihan suoraan sanottuna ei ole käyttäytynyt hyvin vieläkään minua kohden. Voisi kysyä mitä olen hänelle tehnyt? 🙅🏻♀️ tietääkseni en mitään. Ettei kokemuksemme ole samallaisia, ehkäpä sinä ja minä emme ole samallaisia koska olen ihan sitä mitä puhun tännekin eikä linerin puheet keskenään soinnu minun kanssa totuutena.
Enhän nyt hätääni tänne kertoisi, jos kokisin itseni rikolliseksi tai miehen. Vaan sitä varten että saisin oikean avun ja ajatuksia mitä voisin yrittää tehdä ja avartaa mitä en ymmärtänyt tai huomannut. Harvemmin kukaan on pyrkinyt auttamaan vaan kiusaavat.
harmaaritari ymmärsin ja sekä puolustukin lineräkin vastaan ja sheemaa yms. Sen vuoksi on outoa miksi ihmeessä eikirja harmis ei muistaisi tätä kun kävivät kiinni se oli erittäin fiksu ihminen myötätuntoinen empaattinen ja sen vuoksi varmaan ajatuksemmekin usein natsasi mutta dissen neuvot oli ” siperia opettaa” eikä erityislasten kanssa nämä toimi minkä takia se ei tykkää minusta ja en minä hänestä sen puoleen. Eikä tarvitsekkaan eihän nyt henkilö joka joudu painimaan jos on normaali lapsikin noiden kanssa se on vaan kasvatus ero kun joutuu opettelemaan ymmärtään lastaan. Sen vuoksi kokee minun lapset kärsii ja voi pahoi paitsi jos uskoo linerniä joka väittää minua jo rikolliseksi.valtakunta kirjoitti:
Itselläni teki pahaa.💁🏻♀️ ei se ole hyvä asia jos ikävää on tapahtunut että tänne sitten ikävässä maineessa luodaan kuvaa koska todenäköisesti moni jo palstalta tuntee henkilökohtaisesti kuin mikkojuhan,haaveilija, pujottelija ketä olet käynyt katsomassa tai nähnyt, ettei leimata.
En tykkää sellainen antaa luvan sitten jäädä jonkin lopulta erimielisyyden takia luvan takia olla uudelleen tehdä niin”koska ei haittaa” ja usein koska aiemmin olisi hyväksynyt sen vuoksi. Oli minusta aiheellista puhua. Koska toi ikävässä muodossa, ettei kukaan palstalainen koe olisit tuollainen mitä lineriä nähty pahimpana. Ei ole kovin kunnioittavaa.
Joo en halua nähdä tai edes läheiseksi ottaisi, jos liveliner ole arki elämässä mitä disse nyt sanoi kun väitin toisin. en halua edes tietävän missä asun , sanon nyt ihan suoraan sanottuna ei ole käyttäytynyt hyvin vieläkään minua kohden. Voisi kysyä mitä olen hänelle tehnyt? 🙅🏻♀️ tietääkseni en mitään. Ettei kokemuksemme ole samallaisia, ehkäpä sinä ja minä emme ole samallaisia koska olen ihan sitä mitä puhun tännekin eikä linerin puheet keskenään soinnu minun kanssa totuutena.
Enhän nyt hätääni tänne kertoisi, jos kokisin itseni rikolliseksi tai miehen. Vaan sitä varten että saisin oikean avun ja ajatuksia mitä voisin yrittää tehdä ja avartaa mitä en ymmärtänyt tai huomannut. Harvemmin kukaan on pyrkinyt auttamaan vaan kiusaavat.
harmaaritari ymmärsin ja sekä puolustukin lineräkin vastaan ja sheemaa yms. Sen vuoksi on outoa miksi ihmeessä eikirja harmis ei muistaisi tätä kun kävivät kiinni se oli erittäin fiksu ihminen myötätuntoinen empaattinen ja sen vuoksi varmaan ajatuksemmekin usein natsasi mutta dissen neuvot oli ” siperia opettaa” eikä erityislasten kanssa nämä toimi minkä takia se ei tykkää minusta ja en minä hänestä sen puoleen. Eikä tarvitsekkaan eihän nyt henkilö joka joudu painimaan jos on normaali lapsikin noiden kanssa se on vaan kasvatus ero kun joutuu opettelemaan ymmärtään lastaan. Sen vuoksi kokee minun lapset kärsii ja voi pahoi paitsi jos uskoo linerniä joka väittää minua jo rikolliseksi.En koe että minun ja Dissen välillä olisi mitään erimielisyyttä, joten en tarvitse puolestapuhujaa.
Todella kaunis ajatus puolustaa minua, mutta tarpeeton.
Minä kuulun niihin ihmisiin joka oikeasti ottaa ihmiset sellaisenaan ja harvemmin alan alentamaan ketään. Sinä loukkaannuit puolestani ja nyt aivan turhaan. Kiitos kuitenkin kauniista ajatuksestasi.
- Anonyymi
Kyllä mä oon oppinut arvostamaan ihan eri tavalla omalla lähipiiriä ja heidän älykkyyttä. Ymmärtänyt että kaikilla ei ole yhtä tasapainoisia ihmisiä elämässä. Surullista seurata tätä pahoinvointia mitä täällä näkee.
Enpä tiedä viisastuneeni.. 🤔 Minä olen koko aikuisikäni tykännyt tutustua uusiin ihmisiin ja jutella heidän kanssaan niitä näitä. - Välillä kevyempää, välillä syvällisempää. - Toivoisin ehkä, että täällä Sinkut palstalla olisi vielä vähän enemmän teitä tunnistettavia rekisteröimättömiä sekä myös rekisteröityjä kirjoittajia. Ja toivoisin, että täällä tapahtuisi vähän enemmän... 😁
No, toisaalta.. Olin tänäänkin yli 11 tuntia töissä, niin eipä tullut juuri kiusausta kurkkia mitä palstalla tapahtuu, joten sain hyvin aikaiseksi. 👍
Enemmän tämän viimeksi kuluneen palstailuvuoteni aikana olen oppinut itsestäni, mutta en tiedä kuinka paljon palstalla sinänsä on ollut siihen vaikutusta. - Ehkä jonkin verran. 🙂Kyllähän tämä toimii myös hyvänä peilaamispaikkana. Helppo heijastaa itseään tuntemattomille ja katsoa miltä kuva näyttää takaisinpäin.
Mulla ainakin toiminut.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllähän tämä toimii myös hyvänä peilaamispaikkana. Helppo heijastaa itseään tuntemattomille ja katsoa miltä kuva näyttää takaisinpäin.
Mulla ainakin toiminut.Kyllä se voi olla minullakin juuri niin. 🤔
Ja koska en kiinnitä huomiota keskustelijoiden ulkonäköön tai taustoihin, niin silloin ehkä keskityn enemmän olennaiseen; siihen, mitä minulle sanotaan eli kirjoitetaan.
- Saan paremman tuntuman siitä millainen kanssakirjoittaja on ihmisenä. Kuin henkiolentona ilman fyysistä painolastia. 🙂Xena-183 kirjoitti:
Kyllä se voi olla minullakin juuri niin. 🤔
Ja koska en kiinnitä huomiota keskustelijoiden ulkonäköön tai taustoihin, niin silloin ehkä keskityn enemmän olennaiseen; siihen, mitä minulle sanotaan eli kirjoitetaan.
- Saan paremman tuntuman siitä millainen kanssakirjoittaja on ihmisenä. Kuin henkiolentona ilman fyysistä painolastia. 🙂Ja yksi parhaista aspekteista on se, että omat ennakkoasenteet eivät haittaa keskustelua. Aiheessa on helppo pysyä kun kaikki paukut on siinä aiheessa. Aivan sama, onko keskustelussa oleva nuori, vanha, maahanmuuttaja, lihava, mies tai vaikka vankilassa oleva henkilö. Mielipiteet. Ne tulevat esille, ei tausta, ellei kyseinen keskustelija sitä itse halua.
Itse haluaisin pitää itseänä suopeana ja myötämielisenä, mutta tosiasia on, että minulla on ennakkoasenteita. Täällä ne ei haittaa.
Ja toisinpäin sama. Oman elävän elämäni elinpiirin ihmiset - heillä on jo muodostunut vahva käsitys minusta ja kaikki heidän minua koskevat mielipiteensä suodattuvat sen kankaan läpi. Myötämielisyyden kankaan läpi. Se vääristää kommunikaatiota.
Täällä on hyvä jutella erilaisten ihmisten kanssa ja saa yleensä aitoa palautetta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja yksi parhaista aspekteista on se, että omat ennakkoasenteet eivät haittaa keskustelua. Aiheessa on helppo pysyä kun kaikki paukut on siinä aiheessa. Aivan sama, onko keskustelussa oleva nuori, vanha, maahanmuuttaja, lihava, mies tai vaikka vankilassa oleva henkilö. Mielipiteet. Ne tulevat esille, ei tausta, ellei kyseinen keskustelija sitä itse halua.
Itse haluaisin pitää itseänä suopeana ja myötämielisenä, mutta tosiasia on, että minulla on ennakkoasenteita. Täällä ne ei haittaa.
Ja toisinpäin sama. Oman elävän elämäni elinpiirin ihmiset - heillä on jo muodostunut vahva käsitys minusta ja kaikki heidän minua koskevat mielipiteensä suodattuvat sen kankaan läpi. Myötämielisyyden kankaan läpi. Se vääristää kommunikaatiota.
Täällä on hyvä jutella erilaisten ihmisten kanssa ja saa yleensä aitoa palautetta.Tämä 👍
Täällä tosiaan hämärtyvät ikärajat ja henkilöstä ei ole muuta mielikuvaa, kuin hänen itse kertomansa yksityiskohdat.
En tiedä, onko vain minun omaa kuvitelmaani, mutta sellaisen eron olen ollut huomaavinani, että jos mies on täällä kertonut olevansa varattu, hänen pääsääntöisesti annetaan olla rauhassa "sopimattomilta" ehdotuksilta, mutta naisiin tuo ei aina päde. - Tai sitten se on vain kiusottelua, minkä näen turhan harmaiden lasien läpi. 🙂Xena-183 kirjoitti:
Tämä 👍
Täällä tosiaan hämärtyvät ikärajat ja henkilöstä ei ole muuta mielikuvaa, kuin hänen itse kertomansa yksityiskohdat.
En tiedä, onko vain minun omaa kuvitelmaani, mutta sellaisen eron olen ollut huomaavinani, että jos mies on täällä kertonut olevansa varattu, hänen pääsääntöisesti annetaan olla rauhassa "sopimattomilta" ehdotuksilta, mutta naisiin tuo ei aina päde. - Tai sitten se on vain kiusottelua, minkä näen turhan harmaiden lasien läpi. 🙂😁...tai harrastetaan pilkkimistä
E-Lukka kirjoitti:
😁...tai harrastetaan pilkkimistä
Ensin on tehtävä jäähän reikä. Eikä sellaiseen ole helppoa kyllä ikijää on aika kovaa ja jättää sisuksiin aika paljon.
https://tenor.com/fi/view/ice-fishing-crazy-day-work-week-drill-spinning-gif-16086888
Ikäväkseen ikijää ei ole enää ikuista mutta uskon olevan kuitenkin liian ahdistavan taival
”Tutkijat käyvät kilpajuoksua aikaa vastaan, kun he keräävät näytteitä muinaisesta arktisesta jäästä. Ikijää ei ole enää ikuista: sitä on saatava nyt kiireellisesti talteen ennen kuin jää sulaa tai muuttuu ilmaston lämmetessä.”
https://yle.fi/a/74-20028452
Helpommin jo pilkkiminen on helpompaa jo valmiiksi sulasta tapauksesta, sinähän se lämmität naisen kuin naisen.valtakunta kirjoitti:
Ensin on tehtävä jäähän reikä. Eikä sellaiseen ole helppoa kyllä ikijää on aika kovaa ja jättää sisuksiin aika paljon.
https://tenor.com/fi/view/ice-fishing-crazy-day-work-week-drill-spinning-gif-16086888
Ikäväkseen ikijää ei ole enää ikuista mutta uskon olevan kuitenkin liian ahdistavan taival
”Tutkijat käyvät kilpajuoksua aikaa vastaan, kun he keräävät näytteitä muinaisesta arktisesta jäästä. Ikijää ei ole enää ikuista: sitä on saatava nyt kiireellisesti talteen ennen kuin jää sulaa tai muuttuu ilmaston lämmetessä.”
https://yle.fi/a/74-20028452
Helpommin jo pilkkiminen on helpompaa jo valmiiksi sulasta tapauksesta, sinähän se lämmität naisen kuin naisen.Tapauksen on oltava kyllä kuin sulaa vahaa jo valmiiksi että mun lämmittelyistä johonkin olisi 🤣
E-Lukka kirjoitti:
Tapauksen on oltava kyllä kuin sulaa vahaa jo valmiiksi että mun lämmittelyistä johonkin olisi 🤣
Älä nyt vähättele itseäsi mutta olen samaa mieltä tapauksen valmiiksi mistä pystyy pilkkimään(houkuttelemaan) , mutta ei nyt mikään pöytää juokse ilman pilkiltää.
https://tenor.com/fi/view/phoebe-hot-gif-21208467valtakunta kirjoitti:
Älä nyt vähättele itseäsi mutta olen samaa mieltä tapauksen valmiiksi mistä pystyy pilkkimään(houkuttelemaan) , mutta ei nyt mikään pöytää juokse ilman pilkiltää.
https://tenor.com/fi/view/phoebe-hot-gif-21208467Näin on, erittäin kiehtovaa liikehdintää 🧐
E-Lukka kirjoitti:
😁...tai harrastetaan pilkkimistä
No ei kai sentään..🤔
Jaa, mutta onpa kuitenkin ihan osuva ilmaisu. 😉
- Anonyymi
Viisastunut tuskin, mutta on mun ajatusmaailmani laajentunut siinä määrin, että ymmärrän enemmän erilaisuutta kuin joskus ennen. Palstailun aloitettuani. Erilaiset ihmiset saa miettimään ja oivaltamaan näkökulmia, joita tuskin miettisi jollei niihin ikinä törmäisi.
Jasu- Anonyymi
Palstailun mielenkiintoisin anti onkin juuri erilaisuuden kirjo.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstailun mielenkiintoisin anti onkin juuri erilaisuuden kirjo.
JasuJota sinä et siedä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jota sinä et siedä :)
Siedän, en siedä itseni vähättelyä. Siitä mölisen, jos mölisen. Tyhmistä tavoista härkkiä mua epäkunnioittavasti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siedän, en siedä itseni vähättelyä. Siitä mölisen, jos mölisen. Tyhmistä tavoista härkkiä mua epäkunnioittavasti.
JasuMä olen tarkka molemminpuolisesta kunnioituksesta, olen epäkunnioittava epäkunnioittaville. Ja se on ihan niitten omaa ulosantia ja aikaan saannosta. Turha pillittää.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mä olen tarkka molemminpuolisesta kunnioituksesta, olen epäkunnioittava epäkunnioittaville. Ja se on ihan niitten omaa ulosantia ja aikaan saannosta. Turha pillittää.
JasuWalker's time!
https://youtu.be/mIxlvVlOIS0?si=rkzmyL7vdQBbWRGi
Noin...eipä mutta. No heipä hei taas 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Walker's time!
https://youtu.be/mIxlvVlOIS0?si=rkzmyL7vdQBbWRGi
Noin...eipä mutta. No heipä hei taas 😄Kiitos. 🤗
Jatketaan Walkkeroinnilla. 😊
https://youtu.be/Mw9U7FPaZho?si=mLp2ArbjRDLQC-3n
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 🤗
JasuTarttee mennä nukkumaan. On taas käytävä lääkärillä näytillä. Se hematooma ei ota korjaantuakseen. Hyvät yöt. 🙂
https://youtu.be/v5yYMjU8xDg?si=wXGLa1UWdqjfQekW
Muuta kun Walkeria.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 🤗
JasuResi kipeytyy tahtia mäiskiessä...😄
https://youtu.be/JZpxaiNV_sM?si=496X4P-o5OilSuZa
Tulikohan oikea kopsu? 😄Anonyymi kirjoitti:
Tarttee mennä nukkumaan. On taas käytävä lääkärillä näytillä. Se hematooma ei ota korjaantuakseen. Hyvät yöt. 🙂
https://youtu.be/v5yYMjU8xDg?si=wXGLa1UWdqjfQekW
Muuta kun Walkeria.
JasuPirkuleen looma! 😤
Tooma? Wte?
https://youtu.be/tgua1wD7bO0?si=zRsthOAAoUyzeXe5
Romsntikolle jotain nättii..🥰- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Pirkuleen looma! 😤
Tooma? Wte?
https://youtu.be/tgua1wD7bO0?si=zRsthOAAoUyzeXe5
Romsntikolle jotain nättii..🥰Kiitti. 😊
Joo, se haava on nyt jo kynnen kokoinen eikä umpeudu, kun verta pursuaa yhä vaan vielä 3 viikon jälkeen haavataitokset märiksi. Pitkittyy koko toipumis prosessi. Veriarvotkin on jo sekaisin alle viitearvojen. Verenvuoto tehnyt sen. Huippaa ja paineet on 112/79. Mulle matalat. Mutta kstsellaan miten tässä käy. Patologin vastaus kiinnostaa, kun kerran kainalon imusolmukkeet on suurentuneet ja ne särkeekin.
Ei menny kuten Strömsössä tääkään. 😅
Palataan!
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kiitti. 😊
Joo, se haava on nyt jo kynnen kokoinen eikä umpeudu, kun verta pursuaa yhä vaan vielä 3 viikon jälkeen haavataitokset märiksi. Pitkittyy koko toipumis prosessi. Veriarvotkin on jo sekaisin alle viitearvojen. Verenvuoto tehnyt sen. Huippaa ja paineet on 112/79. Mulle matalat. Mutta kstsellaan miten tässä käy. Patologin vastaus kiinnostaa, kun kerran kainalon imusolmukkeet on suurentuneet ja ne särkeekin.
Ei menny kuten Strömsössä tääkään. 😅
Palataan!
JasuTyttöenergiaa sit...
https://youtu.be/FJfFZqTlWrQ?si=DMU5kBVLX2L5xfAJ
Ei inistä vaan laitetaan lässyyn. 😃🤜- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuIkävä kyllä ne sun ongelmasi täällä lähtevät aina pääosin liikkeelle omasta käytöksestäsi ja omasta tavastasi puhua. Sen huomaa (siis jos tahtoo) hyvin siitä, että kukaan muu (ei edes Pirppis, joka usein tarkoituksellakin tökkii) ei ole jatkuvasti nokkapokassa jonkun kanssa, kuten sinä tuppaat olemaan.
Voit alkaa räyhätä tästä tavalliseen tapaasi tai tehdä vähän itsetutkiskelua ja huomata sen olevan totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä ne sun ongelmasi täällä lähtevät aina pääosin liikkeelle omasta käytöksestäsi ja omasta tavastasi puhua. Sen huomaa (siis jos tahtoo) hyvin siitä, että kukaan muu (ei edes Pirppis, joka usein tarkoituksellakin tökkii) ei ole jatkuvasti nokkapokassa jonkun kanssa, kuten sinä tuppaat olemaan.
Voit alkaa räyhätä tästä tavalliseen tapaasi tai tehdä vähän itsetutkiskelua ja huomata sen olevan totta.Ei pidä paikkaansa. Te jotkut tulkitsette vaan päin peetä minun ajatusmaailmani ja sanomiseni ja hyökkäätte näykkien, kun se ei miellytä teitä. Johon vastaan yhtä mäntisti sitten lopulta takaisin. Piste. Mietippä itse.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Te jotkut tulkitsette vaan päin peetä minun ajatusmaailmani ja sanomiseni ja hyökkäätte näykkien, kun se ei miellytä teitä. Johon vastaan yhtä mäntisti sitten lopulta takaisin. Piste. Mietippä itse.
JasuPs. Mulla ei ole tarvetta miellyttää täällä ketään. Olen millainen olen, mutta erotan hyvin ihmiset joilla on kunnioitus mukana kanssakäymisessä ja ne jotka ei kunnioita kuin omia näkemyksiään. Tulee väistämättä törmäys sitten mun kanssa. Se oma ulosantinne on verrattain teinimäistä länkyttämistä lillukanvarsista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä ne sun ongelmasi täällä lähtevät aina pääosin liikkeelle omasta käytöksestäsi ja omasta tavastasi puhua. Sen huomaa (siis jos tahtoo) hyvin siitä, että kukaan muu (ei edes Pirppis, joka usein tarkoituksellakin tökkii) ei ole jatkuvasti nokkapokassa jonkun kanssa, kuten sinä tuppaat olemaan.
Voit alkaa räyhätä tästä tavalliseen tapaasi tai tehdä vähän itsetutkiskelua ja huomata sen olevan totta.”Ikävä kyllä ne sun ongelmasi täällä lähtevät aina pääosin liikkeelle omasta käytöksestäsi ja omasta tavastasi puhua”
Sivusta totean että sinä olet puusilmä. Haluat nähdä vaan Jasun osuuden. Kolikolla on kuitenkin kaksi puolta vielä tänäkin päivänä.
Olen oppinut että palstan naisilla on hurjia visioita rakkaudesta. Minusta sellainen hurmos on ihastumista.
Vaimon kanssa sitä ihmeteltiin ja sitten taas katsottiin yhdessä teeveetä.
Yhdessä katsominen, sohvalla maaten, on vaimolle tärkeää. Jos nukahdan minut tönäistään hereille.No mä kanssa olen myös huomannut, että eritavalla se maailma ihmisiä kuljettaa. 🙂
Mutta eipä silti tartte ihan perseillä, vaikka itsestä tuntuis, että v.tuiks menee...
Täältä ainakaan ei tuskin siihen syyllistä löydy. 😄Mä mietin melkein aiheseen liittyvää helppoa karaokebìsiä...
https://youtu.be/guGOETyEUgc?si=HJY3pX4I11gwI6u1
Löysin... helppo biisi hitaammillekun....😀
Olen oppinut myös sen, että keski-ikäiset naiset puhuvat avoimesti omasta seksuaalisuudesta.
Ei tämmösiä kahvipöydässä jutella.Eikö se ole ihan positiivista, että seksuaalisuudesta pystytään puhumaan? Tietyt jutut mielestäni kuuluu toki pitää itsellään ja kumppania tulee kunnioittaa seksistä puhuttaessa, mutta muutoinhan seksi on aiheena hyvinkin kiinnostava 😊
Aletheias kirjoitti:
Eikö se ole ihan positiivista, että seksuaalisuudesta pystytään puhumaan? Tietyt jutut mielestäni kuuluu toki pitää itsellään ja kumppania tulee kunnioittaa seksistä puhuttaessa, mutta muutoinhan seksi on aiheena hyvinkin kiinnostava 😊
Onhan se positiivista. Seksuaalisuus täydentää oleellisesti naisesta piirtyvää kuvaa.
Naiskuvasta tulee psykofyysinen kokonaisuus.
Joskus kuva on niin elävä, että sitä voi koskettaa sanoilla.Gattino kirjoitti:
Onhan se positiivista. Seksuaalisuus täydentää oleellisesti naisesta piirtyvää kuvaa.
Naiskuvasta tulee psykofyysinen kokonaisuus.
Joskus kuva on niin elävä, että sitä voi koskettaa sanoilla.Oi miten hienosti sanottu, koskettaa sanoilla 😊
Seksuaalisuus on todella erottamaton osa ihmistä. Se muokkautuu ja kehittyy iän myötä, mikä tekee siitä erityisen mielenkiintoisen. Sen takia siitä on mielenkiintoista myös keskustella tai muutoin tutustua erotiikan maailmaan. Keski-iässä moni nainen tuntee itsensä ja osaa antaa itselleen luvan nauttia seksistä ilman häpeää.
No en todellakaan sanoisi viisastuneeni, se ei välttämättä ole edes mahdollista ja kun hyvin erilaisiin ihmisiin, hyvin erilaisine mielipiteineen saa kontaktia joka päivä, niin ehkä valaistuminenkin on jäänyt pienemmälle, mutta kyllä sitä on tapahtunut. Ja onhan täältä tullut livenäkin tullut tutustuttua mielenkiintoisiin persooniin ja heidän erityisiin elämiinsä. Ei tämä hukkaan ole mennyt, vaikka joku toki voisi sanoa, että paremminkin sen ajan olisi voinut käyttää, mikä sekin on vallan mahdollista.
- Anonyymi
Mikä lienee viisastumista. Mm. tämän palstan myötä olen huomannut entistä enemmän sen, miten vähän mä ymmärrä monien ihmisten ajatuksen juoksua ja tavallaan oppinut myös arvostamaan niitä joita IRL tunnen. Joskus olen ehkä voinut pitää heitä hyvinkin keskivertoina ihmisinä, mutta kyllähän he todellisuudessa ovat hyvinkin spesiaaleja yksilöitä 💖.
- Anonyymi
Että jo oot viisastunu sinäkii?
Tämä palsta toimi jonkinlaisena vertaistukena, kun erosin pitkästä avioliitostani.
Hetken ajan kun seurasin palstaa, silmäni myös avautuivat, että eivät miehet olekaan syypäitä kaikkiin parisuhteiden ongelmiin ja sehän on voimaannuttavaa kuin mikä.
Uutta minulle oli tasoteoria tai markkina-arvoteoria. Se oli vähän niin kuin salaman isku. En pitkässä parisuhteessa ollut asialle juuri ajatustyötä uhrannut, mutta ehkä minullakin oli osittain vähän sellainen naiivi suhtautuminen rakkauteen tyyliin romanttiset elokuvat.
Tässä kuussa siis 10 v täyteen tällä palstalla.- Anonyymi
🤣 Juu juu. Ikäänkuin joku mies muka oikeasti olisi joskus kuvitellut noin.
”Hetken ajan kun seurasin palstaa, silmäni myös avautuivat, että eivät miehet olekaan syypäitä kaikkiin parisuhteiden ongelmiin ja sehän on voimaannuttavaa kuin mikä.”
Ei ole ei. Omanikin silmäni on avautunut erilaisista asioita avautuvia. Esim näkyy eri vuosisadassa eläviä, eri kasvatustyylit, myös erilainen luonne.
Että toisilla ei samaa syvää ajatus tajua ajatella toista.
”Uutta minulle oli tasoteoria tai markkina-arvoteoria. Se oli vähän niin kuin salaman isku. En pitkässä parisuhteessa ollut asialle juuri ajatustyötä uhrannut, mutta ehkä minullakin oli osittain vähän sellainen naiivi suhtautuminen rakkauteen tyyliin romanttiset elokuvat.”
Minäkin olen romanttinen sielu ja sen vuoksi oli vaikea ymmärtää ihmisten pahuutta. ”tasoteoria tai markkina-arvoteoria” en nyt oikein tiedä onko nämäkin nyt sitä että toiset etsii rikasta.valtakunta kirjoitti:
”Hetken ajan kun seurasin palstaa, silmäni myös avautuivat, että eivät miehet olekaan syypäitä kaikkiin parisuhteiden ongelmiin ja sehän on voimaannuttavaa kuin mikä.”
Ei ole ei. Omanikin silmäni on avautunut erilaisista asioita avautuvia. Esim näkyy eri vuosisadassa eläviä, eri kasvatustyylit, myös erilainen luonne.
Että toisilla ei samaa syvää ajatus tajua ajatella toista.
”Uutta minulle oli tasoteoria tai markkina-arvoteoria. Se oli vähän niin kuin salaman isku. En pitkässä parisuhteessa ollut asialle juuri ajatustyötä uhrannut, mutta ehkä minullakin oli osittain vähän sellainen naiivi suhtautuminen rakkauteen tyyliin romanttiset elokuvat.”
Minäkin olen romanttinen sielu ja sen vuoksi oli vaikea ymmärtää ihmisten pahuutta. ”tasoteoria tai markkina-arvoteoria” en nyt oikein tiedä onko nämäkin nyt sitä että toiset etsii rikasta.”tasoteoria tai markkina-arvoteoria” en nyt oikein tiedä onko nämäkin nyt sitä että toiset etsii rikasta.
Tuo on osana sitä, mutta ei ainoa tekijä. Lähinnä kyse on siitä, että tiedostaen tai tiedostamattaan ihmiset yleensä hakevat vähintään oman tasoistaan kumppania.
Tasoa voivat nostaa ja laskea erilaiset tekijät, kuten raha, status, ulkonäkö, koulutus jneAnonyymi kirjoitti:
🤣 Juu juu. Ikäänkuin joku mies muka oikeasti olisi joskus kuvitellut noin.
Minä olen.
Kun on mennyt nuorena narsistisen naisen kanssa parisuhteeseen, joka on kääntänyt kaiken miehen viaksi ja sitten mediassa jankutettu vielä samaa agendaa, jossa mies ei osaa kommunikoida, mies ei näytä tunteitaan, mies ei huolehdi kotitöistä, mies syö väärin, mies on väkivaltainen, alkaa minun tyyppinen kaveri uskoa, että mies on aina väärässä.Yogamies kirjoitti:
”tasoteoria tai markkina-arvoteoria” en nyt oikein tiedä onko nämäkin nyt sitä että toiset etsii rikasta.
Tuo on osana sitä, mutta ei ainoa tekijä. Lähinnä kyse on siitä, että tiedostaen tai tiedostamattaan ihmiset yleensä hakevat vähintään oman tasoistaan kumppania.
Tasoa voivat nostaa ja laskea erilaiset tekijät, kuten raha, status, ulkonäkö, koulutus jneNiihän se taso laskee jos ei omaa rikasta avain ketjua, jossa jokaiselle avaimelle olisi oma merkittävö osaaminen.
. Elä huoli minun tasoani on laskettu niin paljon että miehenkin sanovan harmistuksiin olevansa kuin omaishoitaja kun esim myöhästyä ei saa ja sen minä osaa ja sen vuoksi sanoi että saa sitten mies tulla ettei asiat kiilkasta siitä sitten aika jää köyttämättä ovat neuvola palvelussa nykyään lajitellut ajanvarauksen lapsen kohdalla ettei ole yhtenäistä aikaa enää ollut tapauksessa kerkesi vielä hoitamaan lasten asioita kun ajat oli yhdistetty vaikka olin myöhässä. 🥹 jospa painelen vaan lääkärille saamaan ahdistukseen lääkkeitä lopun elämän olemaan suurin osa neljän seinän sisällä siivoamassa kun mies juoksee joka paikassa.💁🏻♀️ joka lapsen ajalla🤔Yogamies kirjoitti:
Minä olen.
Kun on mennyt nuorena narsistisen naisen kanssa parisuhteeseen, joka on kääntänyt kaiken miehen viaksi ja sitten mediassa jankutettu vielä samaa agendaa, jossa mies ei osaa kommunikoida, mies ei näytä tunteitaan, mies ei huolehdi kotitöistä, mies syö väärin, mies on väkivaltainen, alkaa minun tyyppinen kaveri uskoa, että mies on aina väärässä.Sinä on asiat vielä hyvin.
valtakunta kirjoitti:
Sinä on asiat vielä hyvin.
Siis sinulla on. 😁 ehkäpä siellä jossain tiedoissa nykyään ei edes ajanvarausta saa peruuttaa kun niistäkin mäkistään kun ajat on päällekkäin.
Yogamies kirjoitti:
Minä olen.
Kun on mennyt nuorena narsistisen naisen kanssa parisuhteeseen, joka on kääntänyt kaiken miehen viaksi ja sitten mediassa jankutettu vielä samaa agendaa, jossa mies ei osaa kommunikoida, mies ei näytä tunteitaan, mies ei huolehdi kotitöistä, mies syö väärin, mies on väkivaltainen, alkaa minun tyyppinen kaveri uskoa, että mies on aina väärässä.Etkä saa edes unohtaa mitään🤔 mikäs siinä sitten.
Yogamies kirjoitti:
Minä olen.
Kun on mennyt nuorena narsistisen naisen kanssa parisuhteeseen, joka on kääntänyt kaiken miehen viaksi ja sitten mediassa jankutettu vielä samaa agendaa, jossa mies ei osaa kommunikoida, mies ei näytä tunteitaan, mies ei huolehdi kotitöistä, mies syö väärin, mies on väkivaltainen, alkaa minun tyyppinen kaveri uskoa, että mies on aina väärässä.Eristyisvanhempia ei saa olla nykypäivänä se on nykyinen uusi muoto auta armias kun oot kolme kertaan myöhässä ja peruutin sen ajan yhden niistä kaikki kastotaan perutettuina eikä edes osaa käynnistä voinut suorittaa loppu ajalla.
- Anonyymi
ehkä moni laittaa aiheet niin saa toistoja ,toinen halua erotua massasta, kolmas ei avaa tiseään,tunnelma katoaa,
- Anonyymi
Jos erilaisten ihmistyyppien ja -kohtaloiden kohtaaminen lisääntyy tällä palstalla, niin kuinka rajoittunutta elämää oletkaan viettänyt? Matkustele, käy taidenäyttelyissä, tutustu runoilijaan, kuvataiteilijaan...tai tutustu parinvaihtoon, dominaan...luovu heteronormatiivisuudesta, kokeile...
Täällä on aika keskimääräistä ja rajoittunutta porukkaa kuitenkin. Muutama hullu ja peräkammarinpoika joukossa, muttei mitään repäisevää.- Anonyymi
kyllä suomi 24s saa kirjoittaa kieli keskellä suuta, että julkaistaa aihe, näyttää nollaa vaikka poistetaan aiheita,
- Anonyymi
Täällä moni on avoimemmin ehta ittensä, kun irl monella on suojakuori.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä moni on avoimemmin ehta ittensä, kun irl monella on suojakuori.
JasuVoi olla totta keskimääräisten kanssa. Mutta tosi elämässäkin voi valita minkälaisiin tyyppeihin ottaa kontaktia. Ja sadan normin kanssa ei opi ihmisyydestä sitä mitä kahden erikoisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla totta keskimääräisten kanssa. Mutta tosi elämässäkin voi valita minkälaisiin tyyppeihin ottaa kontaktia. Ja sadan normin kanssa ei opi ihmisyydestä sitä mitä kahden erikoisen.
Itse olen saanut kontaktia liikaakin erilaisiin ihmisiin töitteni kautta. Sosiaaliala, joten ei nappaa yhtään ihmiset enää irl. Mielummin pysyn kaukana massoista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen saanut kontaktia liikaakin erilaisiin ihmisiin töitteni kautta. Sosiaaliala, joten ei nappaa yhtään ihmiset enää irl. Mielummin pysyn kaukana massoista.
JasuLähihoitajana sen alan töissä ei välty erikoisuuksiltakaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuMassat ovat aina keskimääräisiä.
Minä harkitsen keneen yritän ottaa oikeasti kontaktia. Mielenkiintoisimmat tyypit ovat löytyneet taiteilijoista, teeseitse-keksijöistä, erakoista ja muista ei tavanomaista elämää elävistä. Ei niitä kovin montaa yhteen ihmiselämään mahdu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massat ovat aina keskimääräisiä.
Minä harkitsen keneen yritän ottaa oikeasti kontaktia. Mielenkiintoisimmat tyypit ovat löytyneet taiteilijoista, teeseitse-keksijöistä, erakoista ja muista ei tavanomaista elämää elävistä. Ei niitä kovin montaa yhteen ihmiselämään mahdu.Harvassa on ne joihin viitsin/jaksan ottaa kontaktia. 1 käden sormiin mahtuu. Ihan turhaa chattailua en kauaa jaksa harrastaa, niinpä mulla on harvoin kenenkään kanssa mitään juteltavaa. Taidan olla vähän outo eläjä, mutta näinkin pärjää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvassa on ne joihin viitsin/jaksan ottaa kontaktia. 1 käden sormiin mahtuu. Ihan turhaa chattailua en kauaa jaksa harrastaa, niinpä mulla on harvoin kenenkään kanssa mitään juteltavaa. Taidan olla vähän outo eläjä, mutta näinkin pärjää.
JasuSama.
Mutta jos puhutaan erilaisten elämäntapojen ja ihmisten kohtaamisen laajuudesta, niin ei siihen monia tarvita. Määrällä ei voi paikata laajuutta.
Kyllä shitsättiä voi joskus vetää keski-ikäisen kahden lapsen toimistotyöläisen kanssa, mutta ei siinä kyllä maailma laajennu.
Miksi yhdistät sinkkupalstalla roikkumisen a erilaisten ihmisten tapailemien toisiinsa, saman otsikon alle? Nehän ovat toisen poissulkevia, joko roikkuu palstalla tai tapailee ihmisiä.
- Anonyymi
aäyttämyyden alku on 27v siitä tyhmyytesi AALKAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402