Vihdoinkin saadaan Suomessa äärioikeistolainen värisuora. Ihanaa kun sossut ei tule sekoilemaan muista välittämistään.
Vihdoinkin nuo ätmit joutuu meneen töihin ihan presidentin johdolla.
Itse en mene töihin, koska mielummin ryyppään ja herätän suurta pahennusta.
>simiti<
Jee värisuora
11
229
Vastaukset
- Anonyymi
Millä saat isis-caruna-virkarikos-Haavistosta oikeistolaisen?
- Anonyymi
Valtiovarainministeri Riikka Purra,
silmälasit päässä ja naamalla tuskainen irvistys ,
on kuin japanilainen kamikaze-lentäjä.
Nyt syöksytään, Isänmaan puolesta, tuhoon!- Anonyymi
Mestarikeisarin puolesta syöksytään, Banzai!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalallinen Jussi tuskin odottaa teitä siellä toisella puolella.
En tiedä, en osaa kuvitella millainen helvetti on persujen taivas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää vaan kaivoon👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalallinen Jussi tuskin odottaa teitä siellä toisella puolella.
En tiedä, en osaa kuvitella millainen helvetti on persujen taivas.Naisvihaa ja kaaosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaa ja kaaosta?
Jotain sellaista. Vihaa ja kusipäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain sellaista. Vihaa ja kusipäisyyttä.
Tähän väliin veisatkaamme virttä nro: 666: "Kusipäisyys on ilomme ja kateus voimamme"
Hyvätuloista eliittiä ei saa verottaa, sillä tulossa on nousevien hintojen tsunami.
Kai ymmärrät kohdistuu myös meihinkin perheenä🤔
Olen miettinyt jos menen jo ahdistuksen takia lääkäriin koska olen ahdistunut yhteiskunnan painostuksesta.- Anonyymi
Mäntsälän kapina on hetimiten pysäytettävä ja nuo lapuanliikkeen persut on siirrettävä työllisyyspalvelujen asiakkaiski. Loppuu laittomat rähinät eikä tasavallan presidentti joudu muilutetuksi kun persut kuokkivat suota puolenvuoden ajan. Saattavat jopa sen myötä yhteiskuntaistua Suomen armeijaan kun Putin kohta hyökkää.
( kät-kät-kät )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040