Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Flores oli niin herttainen toivoessaan vauvaa, ettei uimapukukierrosta tarvita.
28.01.2024 16:46
Uimapukukierros ja intiimit paljastukset puuttuvat. Ilman faktapohjaa en äänestä.
28.01.2024 16:28
Jos aihe on minulle tärkeä, en keskustele siitä S24:ssä.
Arvostan asiantuntijaa, jolla on laaja yleissivistys. Täällä keskustelija linkkaa iltapäivälehtien artikkeleja tukemaan omaa näkemystään.
Itse en tiedä mitään, mutta osaan kuitenkin valita tietolähteeni.
28.01.2024 15:53
Meillä menee kotona hienosti. Vaimo ja minä kerromme toisillemme huonoja vitsejä ja nauramme niille yhdessä!
😀😀😀
27.01.2024 21:14
"kova hurmuri on ikävä noin ihanaa tyyppiä joka vetää oikeista naruista piilossa on luonnon lahjakkuus "
Minulla tuota taitoa ei ole, en osaa olla kohtelias tai romanttinen.
Vaimoni valloitin pelleilyllä.
27.01.2024 20:28
E-lukka kaipaa elvytystä. Nyt on käyrät siinä mallissa...:)
27.01.2024 19:50
Tinderissä pitäisi näkyä naisen puheliaisuus.
Sellainen 25 sanaa minuutissa voisi olla minun kipurajani.
27.01.2024 19:37
Joulukuussa join, kinkun painikkeeksi 3 litraa punaviiniä.
Tänä vuonna en taida juoda mitään.
27.01.2024 17:59
Noita emojia tosiaan kaivattaisiin lisää.
Joku keinoälyinen generaattori voisi kääntää tekstiä emojien merkkiriviksi.
Ja tietysti toisin päin.
Sitten mullekin aukenisi tämän ketjun hieroglyfit :P
27.01.2024 17:34
Tyhjäkäynnillä mennään.
Keskellä päivää oli yllättävä havahtuminen ja hämmästely, jota seurasi haukotus ja nukahtaminen.
27.01.2024 16:51
––––––––––––––😲🙄🥱😴––––––––––––––
27.01.2024 16:42
Nyt on helppo kaataa naisia kun on liukkaat kelit :P
27.01.2024 16:14
Fysiikassa TYÖ on voiman ja siirtymän tulo (W=Fs)
Sinkun siirtyessä sohvalta jääkaapille, on työtä.
Jos miehellä olisi nainen palvelemassa, miehellä jäisi aikaa seurustelulle.
Kahvihuuruissa kirjoittelen...
27.01.2024 15:37
Sähläsin linkin kahteen kertaan. Perfektionisti minussa ei hyväksy sitä.
27.01.2024 15:04
Viiva on ongelmallinen lukea. Jopa kielipoliisit ovat ymmällään, mikä on oikea tapa.
https://jkorpela.fi/suomen-normit/viiva.html
Desimaalien lukeminen yhtenä lukuna puistattaa, esimerkiksi 3,14 luetaan "kolme pilkku neljätoista". Entä jos desimaaleja on 20.
En ole pilkunnussija, vaikka mieli tekisi.
https://jkorpela.fi/suomen-normit/viiva.html
27.01.2024 15:01
Halla-ahon tv-vaalimainos oli suunnattu hänen ydinkannattajille. Siinä kuvataan Halla-ahoa "kylmäveriseksi, joka ei murru paineen alla". Kuvassa tiukkailmeinen Halla-aho huuhtelee kasvonsa kylmällä vedellä.
Aika kolkko mainos. Tuollainen tyyli sopii, jos mainostetaan sala-ampujaa.
27.01.2024 14:04
Päästään äkkiä sopuun.
Vaimo: Lihaa vai kanaa?
Minä: Lihaa
Vaimo: Taidan tehdä kanaa.
Minä: OK
Näissä keskusteluissa minun mielipiteeni ei paljoa paina.
27.01.2024 08:03
Johtajan homma on raskasta. Mielelläni jaan sen taakan puolison kanssa.
27.01.2024 07:43
No niin, sehän lähti reippaasti. Vaikutat mieheltä joka tietää mitä tekee 👍
27.01.2024 06:59
Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.
27.01.2024 06:30
63 / 126