Laitoin uurtokoneen käyntiin ja kohta on aamukahvia ja nikotiinipusseja tarjolla.
Vittu, silti tekisi aivan hirmuisesti laittaa pölli suupieleen.
>simit<
Huomenta kuolevat toverini
13
280
Vastaukset
Huomenta .. voimia koitokseen.
- Anonyymi
Noh. Tupakka lakko on tosi helppoa. Minäkin olen aloittanut jo monta.
Pitäisiköhän nyt aamupuuron jälkeen ottaa miestä väkevämää?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Noh. Tupakka lakko on tosi helppoa. Minäkin olen aloittanut jo monta.
Pitäisiköhän nyt aamupuuron jälkeen ottaa miestä väkevämää?
>simiti<Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...
No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...
>simiti<No niin, sehän lähti reippaasti. Vaikutat mieheltä joka tietää mitä tekee 👍
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...
>simiti<Suosin olemaan juomatta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Suosin olemaan juomatta.
Siinähän suoosit soosisi kanssa mitä lystäät. Ei vaikuta mun olemiseen. Sori siitä ja kvantti voi olla samaanaikaan sekä positio, että nega. Neutri tuskin koskaan vaikka ovat kvanttiliittuneet toisiinsa ympäri multiversumia.
Siinähän suoosit soosisi kanssa mitä lystäät. Ei vaikuta mun olemiseen. Sori siitä ja kvantti voi olla samaanaikaan sekä positio, että nega. Neutri tuskin koskaan vaikka ovat kvanttiliittuneet toisiinsa ympäri multiversumia.
>simiti<Noh nii. En koe päihteitä hyvänä mutta olen kiitollinen pyrit suojelemaan ittesi.
- Anonyymi
Lopetin aikoinani röökaamisen Champix kuurilla. Ei tullut muita sivuvaikutuksia kuin se ettei röökiä tehnyt enää mieli. Kolmeentoista vuoteen ei pöllin pölliä. Edes hiprakassa.
Olen nyt lukenut se lääke on vedetty myynistä epäpuhtauden takia tämän tiedon mukaan yhdisteiden aiheuttaen syöpäepäilyn takia.
https://www.ts.fi/uutiset/5371722
😰valtakunta kirjoitti:
Olen nyt lukenut se lääke on vedetty myynistä epäpuhtauden takia tämän tiedon mukaan yhdisteiden aiheuttaen syöpäepäilyn takia.
https://www.ts.fi/uutiset/5371722
😰Toivotaan ettei ole sama yhdidtelmä silloin ollut🫣
- Anonyymi
Pölliä ei tee mieli, mutta sitä nikotiinipurkkaa! Ontto olo. En anna periksi.💩
- Anonyymi
Hommaa vihreetä norttia 👍🏼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145