Huomenta kuolevat toverini

Anonyymi-ap

Laitoin uurtokoneen käyntiin ja kohta on aamukahvia ja nikotiinipusseja tarjolla.

Vittu, silti tekisi aivan hirmuisesti laittaa pölli suupieleen.

>simit<

13

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta .. voimia koitokseen.

      • Anonyymi

        Noh. Tupakka lakko on tosi helppoa. Minäkin olen aloittanut jo monta.
        Pitäisiköhän nyt aamupuuron jälkeen ottaa miestä väkevämää?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh. Tupakka lakko on tosi helppoa. Minäkin olen aloittanut jo monta.
        Pitäisiköhän nyt aamupuuron jälkeen ottaa miestä väkevämää?

        >simiti<

        Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
        Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
        Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.

        No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...

        >simiti<

        No niin, sehän lähti reippaasti. Vaikutat mieheltä joka tietää mitä tekee 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...

        >simiti<

        Suosin olemaan juomatta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Suosin olemaan juomatta.

        Siinähän suoosit soosisi kanssa mitä lystäät. Ei vaikuta mun olemiseen. Sori siitä ja kvantti voi olla samaanaikaan sekä positio, että nega. Neutri tuskin koskaan vaikka ovat kvanttiliittuneet toisiinsa ympäri multiversumia.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän suoosit soosisi kanssa mitä lystäät. Ei vaikuta mun olemiseen. Sori siitä ja kvantti voi olla samaanaikaan sekä positio, että nega. Neutri tuskin koskaan vaikka ovat kvanttiliittuneet toisiinsa ympäri multiversumia.

        >simiti<

        Noh nii. En koe päihteitä hyvänä mutta olen kiitollinen pyrit suojelemaan ittesi.


    • Anonyymi

      Lopetin aikoinani röökaamisen Champix kuurilla. Ei tullut muita sivuvaikutuksia kuin se ettei röökiä tehnyt enää mieli. Kolmeentoista vuoteen ei pöllin pölliä. Edes hiprakassa.

      • Olen nyt lukenut se lääke on vedetty myynistä epäpuhtauden takia tämän tiedon mukaan yhdisteiden aiheuttaen syöpäepäilyn takia.

        https://www.ts.fi/uutiset/5371722

        😰


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen nyt lukenut se lääke on vedetty myynistä epäpuhtauden takia tämän tiedon mukaan yhdisteiden aiheuttaen syöpäepäilyn takia.

        https://www.ts.fi/uutiset/5371722

        😰

        Toivotaan ettei ole sama yhdidtelmä silloin ollut🫣


    • Anonyymi

      Pölliä ei tee mieli, mutta sitä nikotiinipurkkaa! Ontto olo. En anna periksi.💩

    • Anonyymi

      Hommaa vihreetä norttia 👍🏼

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe