Laitoin uurtokoneen käyntiin ja kohta on aamukahvia ja nikotiinipusseja tarjolla.
Vittu, silti tekisi aivan hirmuisesti laittaa pölli suupieleen.
>simit<
Huomenta kuolevat toverini
13
303
Vastaukset
Huomenta .. voimia koitokseen.
- Anonyymi
Noh. Tupakka lakko on tosi helppoa. Minäkin olen aloittanut jo monta.
Pitäisiköhän nyt aamupuuron jälkeen ottaa miestä väkevämää?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Noh. Tupakka lakko on tosi helppoa. Minäkin olen aloittanut jo monta.
Pitäisiköhän nyt aamupuuron jälkeen ottaa miestä väkevämää?
>simiti<Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Väkeviä pitäisi juoda aamuisin ja sitten lähteä pirteänä seikkailemaan.
Koko elämäni olen juonut väärin, aloittanut illalla väsyneenä, nuokkunut baarissa ja odottanut, että joku vieras nainen tulisi ja veisi munt sänkyyn.No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...
>simiti<No niin, sehän lähti reippaasti. Vaikutat mieheltä joka tietää mitä tekee 👍
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän on tosiaan huonoksi todettu. Itselläni nyt kiva nousu päällä. Tuskin maltan odottaa iltapäivää, kun saan hirmuisen ison itsetunnon...
>simiti<Suosin olemaan juomatta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Suosin olemaan juomatta.
Siinähän suoosit soosisi kanssa mitä lystäät. Ei vaikuta mun olemiseen. Sori siitä ja kvantti voi olla samaanaikaan sekä positio, että nega. Neutri tuskin koskaan vaikka ovat kvanttiliittuneet toisiinsa ympäri multiversumia.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Siinähän suoosit soosisi kanssa mitä lystäät. Ei vaikuta mun olemiseen. Sori siitä ja kvantti voi olla samaanaikaan sekä positio, että nega. Neutri tuskin koskaan vaikka ovat kvanttiliittuneet toisiinsa ympäri multiversumia.
>simiti<Noh nii. En koe päihteitä hyvänä mutta olen kiitollinen pyrit suojelemaan ittesi.
- Anonyymi
Lopetin aikoinani röökaamisen Champix kuurilla. Ei tullut muita sivuvaikutuksia kuin se ettei röökiä tehnyt enää mieli. Kolmeentoista vuoteen ei pöllin pölliä. Edes hiprakassa.
Olen nyt lukenut se lääke on vedetty myynistä epäpuhtauden takia tämän tiedon mukaan yhdisteiden aiheuttaen syöpäepäilyn takia.
https://www.ts.fi/uutiset/5371722
😰valtakunta kirjoitti:
Olen nyt lukenut se lääke on vedetty myynistä epäpuhtauden takia tämän tiedon mukaan yhdisteiden aiheuttaen syöpäepäilyn takia.
https://www.ts.fi/uutiset/5371722
😰Toivotaan ettei ole sama yhdidtelmä silloin ollut🫣
- Anonyymi
Pölliä ei tee mieli, mutta sitä nikotiinipurkkaa! Ontto olo. En anna periksi.💩
- Anonyymi
Hommaa vihreetä norttia 👍🏼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427