Vuoden masentavin päivä

Anonyymi-ap

Raadiossa kerrottiin, että tänään olisi blue monday, eli vuoden masentavin päivä.
Kyllä se saattaa pitää paikkaansa.
Postipate kävi viemässä kaikille jotain. Minulle ei tullut edes laskuja tai mainoksia.

Nooh, keskiviikkona pitäisi tulla ilmainen kaupunkilehti. Ellei sitten sitäkin ole ryhdytty jakamaan vain pariskunnille ja mamuille kotouttamisen varjolla.

Miksi yksinelävät sinkut ovat taustoista riippumatta yhteiskunnan hylkiöitä?
Ketään ei kiinnosta meidän tunteet/hyvinvointi.
Olisi jo maaliskuu, niin ei tympäisisi näin paljon.

>simiti<

15

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt housut jalkaan ja metsään reippaasti!

    • Kun Suomi muuttui - levottomat ajat 1961-1981
      https://areena.yle.fi/1-64912381

      Sarjassa saattaa olla Halla-ahon mainitsemaa vasemmistolaista mädättävää propagandaa (:P), mutta minua tämä sarja viihdytti.
      Kivasti paketoitu tietopläjäys maamme lähihistoriasta.

      • Oli kiva joku toinenkin nähdä, olet rohkea. 🤱🏻


      • valtakunta kirjoitti:

        Oli kiva joku toinenkin nähdä, olet rohkea. 🤱🏻

        Ovathan ne hienoja muokattuja valkuvia, täytyy vaan välillä käydä peilin edessä, ettei totuus unohdu. 😀

        Sulla oli kuvana palvelustyttö, joka oli kuin Johannes Vermeerin maalaus. Se oli hieno.


      • Gattino kirjoitti:

        Ovathan ne hienoja muokattuja valkuvia, täytyy vaan välillä käydä peilin edessä, ettei totuus unohdu. 😀

        Sulla oli kuvana palvelustyttö, joka oli kuin Johannes Vermeerin maalaus. Se oli hieno.

        Kiitos..


      • Anonyymi

        Persut ne yhteiskuntaamme tuhoaa ja kannattajat eivät edes koulupudokkaana tajua.

        Kannattaisi tutustua historiaan, kun SDP ja Kepu nostivat sodan jälkeen Suomen pohjoismaiseksi hyvinvointivaltioksi.

        Kok ja PS tuhoavat sen kiihtyvällä tahdilla. Kuole ja tapa lapsesi heitä äänestävä kurjuutesi idolisi avittamana!

        >simiti<


      • Gattino
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ne yhteiskuntaamme tuhoaa ja kannattajat eivät edes koulupudokkaana tajua.

        Kannattaisi tutustua historiaan, kun SDP ja Kepu nostivat sodan jälkeen Suomen pohjoismaiseksi hyvinvointivaltioksi.

        Kok ja PS tuhoavat sen kiihtyvällä tahdilla. Kuole ja tapa lapsesi heitä äänestävä kurjuutesi idolisi avittamana!

        >simiti<

        Halla-ahon tv-vaalimainos oli suunnattu hänen ydinkannattajille. Siinä kuvataan Halla-ahoa "kylmäveriseksi, joka ei murru paineen alla". Kuvassa tiukkailmeinen Halla-aho huuhtelee kasvonsa kylmällä vedellä.
        Aika kolkko mainos. Tuollainen tyyli sopii, jos mainostetaan sala-ampujaa.


    • Anonyymi

      Halla paska itse äärioikeistolaisena mädättää suomea ja lietsoo eripuraa.

      Epäisänmaallinen paska, kuten kannattafasistipellensäkkin.

    • Onko näin? En koe itseäni tänään erikoisen masentuneeksi. Ihan ok. fiilis.

      Vaikka posti-Pate kulkee ohi, täällä on aina "The Palsta", joka piristää päiväänne. 😀

    • Tänään on ollut hyvä päivä. Kun ei tiedä moisista hömpötyksistä, on paljon tyytyväisempi.

    • Radiossa sanotaan kaikenlaista. ja etenkin radio rockissa on hyvät juontajat, mutta palopäällikkö sano, että mitä tahansa radiossa sanotaan, niin siitä ei sitten puhuta muille. Mä en oo siis palomies, vaan pelkästään korjaan niitä. Mun mielestä meillä oli jotain puhettakin tästä joskus. Mutta en jaksa plärätä noita viestejä niin kauas.

    • Maaliskuu tulee ajallaan. Tammikuu on parasta aikaa nauttia kylmästä. Menisit vaikka pulkkamäkeen.

    • Anonyymi

      Masennus on kuin rakkaus eli tunnetila vain.

    • Anonyymi

      hmh yritin etsiä jotain Nokia-puhelimen laturia missä piileksii, yritin: ei mene töpseli tuohon kun joku samannäköinen Philipsin partakoneen laturi...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe