Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
risse_88
profiilit
risse_88
risse_88
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä tahdon olla hieno, niin hieno prinsessa. On mulla silkkihamonen ja asun linnassa.
On kultakruunu painava, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on prinsessana olo ihan ding ding ding.
Mä tahdon olla uljas, niin uljas ritari. On mulla auto lentävä ja vahva moottori.
En pelkää taisteluakaan, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on ritarina olo ihan ding ding ding .
Saattaisko mennä jotenki tohon malliin? En muista tarkalleen...
28.05.2010 19:17
tännää päästessäni töistä kahtoin pukkarilla luuria, ja joskus kahentoista jäläkeen oli 020635... alakunen numero soittanu. Heti tietenki kottiin päästyäni ryntäsin nettiin ja eniron sivuilta yritin selevittää numeron alakuperrää. mut ei löytyny nii tietenki googletin 020 ja tää sivusto tosiaanki löyty sitä kautti..en sit viidiny soittaa takas ku joku mainihtiki jotta ton alakunen vois olla kelan numero, nii eihä siel illalla kukkaan oo vastaamas puhelimeen..pitänee yrittää joku päivä istuu luuri kouras toho aikaan jotta jos toi onki kelan numero nii ei tuu ihtelle mitään rangaistuksia siit jottei oo vastannu ku niil ois kysyttävvää ollu.. Ylleensä kyll vastaan nuihi kaikkiin numeroihin, mutta työaikana en. Mut parempi nui jotta ne kesken työpäivän soittelee ku jot ne alakais iltosin ringuuttellee.. sitä ei kukkaa kestäis. (nimim. kokemusta on, kotipuhelimeen soitetaan viel seittemän aikaanki ja kaupataan jotai luomujuttuja esim.)
29.08.2007 17:05
1 / 1