Tässä aivan ihana laulu, jonka joskus pienenä näin tv 2:sen lastenohjelmassa. Olen etsinyt sitä jo kauan aikaa, mutta ei mistään meinaa löytyä. Onko teillä kenelläkään tietoa tästä ihanasta kappaleesta?
Kertosäe taisi mennä näin: "Oon prinsessa, korkkiruuvikihara, prinsessa JOTAIN Päässä on kruunu...."
Olisi aivan ihanaa jos saisin jotain tietoa kyseisestä kappaleesta. Suuret kiitokset! :)
oon prinsessa, korkkiruuvikihara...
3
1071
Vastaukset
Mä tahdon olla hieno, niin hieno prinsessa. On mulla silkkihamonen ja asun linnassa.
On kultakruunu painava, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on prinsessana olo ihan ding ding ding.
Mä tahdon olla uljas, niin uljas ritari. On mulla auto lentävä ja vahva moottori.
En pelkää taisteluakaan, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on ritarina olo ihan ding ding ding .
Saattaisko mennä jotenki tohon malliin? En muista tarkalleen...- ...
Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....
- ...
... kirjoitti:
Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....
lisäänpä vielä että laulun nimi on Prinsessa, pikkuinen. Löytyy sarin levylta Viisuja vintiltä, julkaistu vuonna 1997.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292678- 1322435
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142021Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151813- 161346
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061284
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143968Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913