Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

226

  1. Niinpä niin...Tosi on! Voiko sitä selvemmin sanoa mitä hyvä ja lämmin suhde on?! Upee ja tuntuu niin tutulta tunteelta. Kiitos taasen..Valkekuulas! :)
  2. Upeeta...kiitos
  3. Nerdee..

    Olen sanaton...