kari.lahdesmaki
![]()
Aloituksia
99
Kommenttia
226
Kuu rakkaudenko?
Ikkunasta katson, kuu yksin loistaen. Kuuta katson, ihaillen, hiljaa miettien, näen silmäsi, nenäsi, huulesi, kasvosi,4197Sinä Minullekko?
Sinä Minulle, Minä Sinulle, tarpeellisia toisillemme, kuin päivittäinen ruoka.4193rakkauttasi ..
Kosketustasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen, lempeitä sanojasi odotan, rakkauttasi janoan, ikävääni huudan..2192"En ole unohtanut...
kasvojasi, silmiäsi, hymyäsi herttaista, nauruasi hersyvää, puhettasi, sydämesi kosketusta, asioita, joilla minua kosket1190Unettomia öitä
Unettomia öitä, et vierelläin oo, en läheisyyttäsi tunne, en kosketusta pehmeän vartalosi, sormiesi ja huuliesi, Ikävä p3186Tunne
Tunnen läheisyytesi, tunnen tuoksusi, tunnen kosketuksesi, tunnen katseesi, tunnen rakkautesi, tunnen sinut, olet Rakkaa2186Pysähtyy aika..
ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammun4185Rakkauden tuska
En kestäisi, jos sinut toiselle menettäisin. Silmäni vfuolaasti itkisi, sydämeni tuskasta halkeaisi, sieluni repaleiksi2180kosketus rakkauden
Katsoin aamulla selkääsi kaarevaa, käsin silittäen ihoa, ihoa silkkisen pehmeää, sormet hiljaa pintaa koskien, nautintoa0179Rock ja rakkaus..
Rytmi rock´n and rollin, sydäntäni vie, kitara, tunteita kaihoisasti kertoen, rummut, rytmin rakkauden takoen, basso, pe2177unten maille
Maille unien matkannut olin, viestin kun laitoit, viereeni tulit, hiljaa hiipien, kuiskaten, olen vierelläsi, näin sinut3176Varkain sen teit...
Varkain sen teit, tulit, tietäen reitin, veit sydämein, mitään en voinut, olin sinun.2176Pysyvää vain Rakkaus
Kesää mökillä maisteltiin, paistoi aurinko, loisti kuu, satoi vettä, välillä lämmintä, välillä viileää, ei mitään pysyvä2176Uni
Unessa matkaa luoksesi teen, halki sinitaivaan, valkeiden pilvien, hymyilevät kasvosi nään, silmäsi ilosta loistaa, peri2175Aika Rakkauden
"On aika käynyt, melkein kaks vuotta, yhä hulluna Sinuun olen, ei rakkauteni hiipunut oo, olo kuin seurustelun alussa, k1171Kosketuksesi
Kätesi käteeni toit, katsoit silmiini, kätesi hyväili kasvojani, pyyhit kyyneleen, tulit lähelleni, halasit, tunsin vart2170Olit kiinni minussa
Olit kiinni minussa, lähelläni, tunsin, vartalosi, hengityksesi, huulesi huulillani, kiihkosi, sydämesi lyönnit, olit mi2169Kiihkeä rytmi
Sydämeni rytmiä kiihkeää lyö, kun lähellein tuut, kiedot kätesi ympärilleni, hymyilet, katsot silmiini, silität poskeani1168Annoinko Sinulle Rakkautein...?
Rakkauteni sinulle annoin, sen sydämeesi laitoit, rakkaudellasi hellästi sitä hoivaten, sen kukoistamaan sait, voimistuu0165Ei salaisuuksia ole, kun..
Kanssasi katselen, huurteisia puita runkojen, rivissä kuin sotilaat, lumisissa puvuissaan, kuin untuvikot, elämää kokema2165