kari.lahdesmaki

Aloituksia
99
Kommenttia
226
Kuu rakkaudenko?
Ikkunasta katson, kuu yksin loistaen. Kuuta katson, ihaillen, hiljaa miettien, näen silmäsi, nenäsi, huulesi, kasvosi,4184Unettomia öitä
Unettomia öitä, et vierelläin oo, en läheisyyttäsi tunne, en kosketusta pehmeän vartalosi, sormiesi ja huuliesi, Ikävä p3175Rakkauden tuska
En kestäisi, jos sinut toiselle menettäisin. Silmäni vfuolaasti itkisi, sydämeni tuskasta halkeaisi, sieluni repaleiksi2175kosketus rakkauden
Katsoin aamulla selkääsi kaarevaa, käsin silittäen ihoa, ihoa silkkisen pehmeää, sormet hiljaa pintaa koskien, nautintoa0173Tunne
Tunnen läheisyytesi, tunnen tuoksusi, tunnen kosketuksesi, tunnen katseesi, tunnen rakkautesi, tunnen sinut, olet Rakkaa2172unten maille
Maille unien matkannut olin, viestin kun laitoit, viereeni tulit, hiljaa hiipien, kuiskaten, olen vierelläsi, näin sinut3171rakkauttasi ..
Kosketustasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen, lempeitä sanojasi odotan, rakkauttasi janoan, ikävääni huudan..2167"En ole unohtanut...
kasvojasi, silmiäsi, hymyäsi herttaista, nauruasi hersyvää, puhettasi, sydämesi kosketusta, asioita, joilla minua kosket1166Sinä Minullekko?
Sinä Minulle, Minä Sinulle, tarpeellisia toisillemme, kuin päivittäinen ruoka.4165Aika Rakkauden
"On aika käynyt, melkein kaks vuotta, yhä hulluna Sinuun olen, ei rakkauteni hiipunut oo, olo kuin seurustelun alussa, k1163Kiihkeä rytmi
Sydämeni rytmiä kiihkeää lyö, kun lähellein tuut, kiedot kätesi ympärilleni, hymyilet, katsot silmiini, silität poskeani1163Rock ja rakkaus..
Rytmi rock´n and rollin, sydäntäni vie, kitara, tunteita kaihoisasti kertoen, rummut, rytmin rakkauden takoen, basso, pe2163Uni
Unessa matkaa luoksesi teen, halki sinitaivaan, valkeiden pilvien, hymyilevät kasvosi nään, silmäsi ilosta loistaa, peri2163Kosketuksesi
Kätesi käteeni toit, katsoit silmiini, kätesi hyväili kasvojani, pyyhit kyyneleen, tulit lähelleni, halasit, tunsin vart2160Varkain sen teit...
Varkain sen teit, tulit, tietäen reitin, veit sydämein, mitään en voinut, olin sinun.2158Olit kiinni minussa
Olit kiinni minussa, lähelläni, tunsin, vartalosi, hengityksesi, huulesi huulillani, kiihkosi, sydämesi lyönnit, olit mi2156Ujousko...vai suomalainen pelko..?
Olen seurannut näitä sivuja "pitkään", mutta,... edelleen näyttää olevan "kanta" SE, ettei me SUOMALAISET uskalleta komm1154Pysähtyy aika..
ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammun4153Huulesi
Huulillani huuliasi kosketan, tunnen huultesi pehmeyden, pehmeyden, joka sydämeni, sekaisin saa.2146Pysyvää vain Rakkaus
Kesää mökillä maisteltiin, paistoi aurinko, loisti kuu, satoi vettä, välillä lämmintä, välillä viileää, ei mitään pysyvä2146