Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

226

1. Kuu rakkaudenko?

Ikkunasta katson, kuu yksin loistaen. Kuuta katson, ihaillen, hiljaa miettien, näen silmäsi, nenäsi, huulesi, kasvosi,
    Rakkausrunot
    4
    184
  2. Unettomia öitä

Unettomia öitä, et vierelläin oo, en läheisyyttäsi tunne, en kosketusta pehmeän vartalosi, sormiesi ja huuliesi, Ikävä p
    Rakkausrunot
    3
    175
  3. Rakkauden tuska

En kestäisi, jos sinut toiselle menettäisin. Silmäni vfuolaasti itkisi, sydämeni tuskasta halkeaisi, sieluni repaleiksi
    Rakkausrunot
    2
    175
  4. kosketus rakkauden

Katsoin aamulla selkääsi kaarevaa, käsin silittäen ihoa, ihoa silkkisen pehmeää, sormet hiljaa pintaa koskien, nautintoa
    Rakkausrunot
    0
    173
  5. Tunne

Tunnen läheisyytesi, tunnen tuoksusi, tunnen kosketuksesi, tunnen katseesi, tunnen rakkautesi, tunnen sinut, olet Rakkaa
    Rakkausrunot
    2
    172
  6. unten maille

Maille unien matkannut olin, viestin kun laitoit, viereeni tulit, hiljaa hiipien, kuiskaten, olen vierelläsi, näin sinut
    Rakkausrunot
    3
    171
  7. rakkauttasi ..

Kosketustasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen, lempeitä sanojasi odotan, rakkauttasi janoan, ikävääni huudan..
    Rakkausrunot
    2
    167
  8. "En ole unohtanut...

kasvojasi, silmiäsi, hymyäsi herttaista, nauruasi hersyvää, puhettasi, sydämesi kosketusta, asioita, joilla minua kosket
    Rakkausrunot
    1
    166
  9. Sinä Minullekko?

Sinä Minulle, Minä Sinulle, tarpeellisia toisillemme, kuin päivittäinen ruoka.
    Rakkausrunot
    4
    165
  10. Aika Rakkauden

"On aika käynyt, melkein kaks vuotta, yhä hulluna Sinuun olen, ei rakkauteni hiipunut oo, olo kuin seurustelun alussa, k
    Rakkausrunot
    1
    163
  11. Kiihkeä rytmi

Sydämeni rytmiä kiihkeää lyö, kun lähellein tuut, kiedot kätesi ympärilleni, hymyilet, katsot silmiini, silität poskeani
    Rakkausrunot
    1
    163
  12. Rock ja rakkaus..

Rytmi rock´n and rollin, sydäntäni vie, kitara, tunteita kaihoisasti kertoen, rummut, rytmin rakkauden takoen, basso, pe
    Rakkausrunot
    2
    163
  13. Uni

Unessa matkaa luoksesi teen, halki sinitaivaan, valkeiden pilvien, hymyilevät kasvosi nään, silmäsi ilosta loistaa, peri
    Rakkausrunot
    2
    163
  14. Kosketuksesi

Kätesi käteeni toit, katsoit silmiini, kätesi hyväili kasvojani, pyyhit kyyneleen, tulit lähelleni, halasit, tunsin vart
    Rakkausrunot
    2
    160
  15. Varkain sen teit...

Varkain sen teit, tulit, tietäen reitin, veit sydämein, mitään en voinut, olin sinun.
    Rakkausrunot
    2
    158
  16. Olit kiinni minussa

Olit kiinni minussa, lähelläni, tunsin, vartalosi, hengityksesi, huulesi huulillani, kiihkosi, sydämesi lyönnit, olit mi
    Rakkausrunot
    2
    156
  17. Ujousko...vai suomalainen pelko..?

Olen seurannut näitä sivuja "pitkään", mutta,... edelleen näyttää olevan "kanta" SE, ettei me SUOMALAISET uskalleta komm
    Rakkausrunot
    1
    154
  18. Pysähtyy aika..

ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammun
    Rakkausrunot
    4
    153
  19. Huulesi

Huulillani huuliasi kosketan, tunnen huultesi pehmeyden, pehmeyden, joka sydämeni, sekaisin saa.
    Rakkausrunot
    2
    146
  20. Pysyvää vain Rakkaus

Kesää mökillä maisteltiin, paistoi aurinko, loisti kuu, satoi vettä, välillä lämmintä, välillä viileää, ei mitään pysyvä
    Rakkausrunot
    2
    146