Nainen opiskelee sairaanhoito-oppilaitoksessa. Tunnin aiheena on tahdosta riippumattomat lihakset. Opettaja haluaa säväyttää oppilaitaan ja kysyy naisopiskelijalta: " Tiedätkö mitä persereikäsi tekee, kun saat orgasmin?…
Tää voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mutta.... Kuinka paljon teidän pyöränne kuluttavat bensaa? Omani vie sadalla 3.8 l En ole huomannut kaupunkiajossa ja maantieajossa juuri paljon eroja. Ajelen suurinpiirtein nope…
Risto oli kaupungin kovin poika naismaailmassa. Kun hän meni Pikku Pietariin ja lähti sieltä tytön kanssa jatkoille, odotti tyttö jo hetken kuluttua häntä sängyssä. Tyttö katseli ihmeissään Riston puuhailua: Ensin hän v…
Ystävättäret pohdiskelivat syntyjä syviä. - Seksielämä meillä on nykyään kertakaikkisen kehnoa. Kalle ei kestä kuin yhden punaisen sekunnin, kun siltä jo tulee, Minna valitti. - Meilläkin oli samaa vikaa, Niina tunnusti…
Kotirouva joutui tilaamaan polttoöljyä omakotitaloon, mitä hän ei ollut tehnyt aikaisemmin. - Täällä puhuu rouva Virtanen, nainen aloitti. Voisitteko te lähettää tänne miehen, jolla on pitkä letku? Kun hiljaisuus kesti …
Kaljupäinen mies meni kyläkauppaan. Vähän aikaa kierreltyään hän tuli kassalle ja nosti hihnalle viisi pulloa shampoota. Viehkeä kassaneiti tiedusteli: - Mihinkäs te noin paljon shampoota tarvitsette, vaikkei teillä ole…
Moikka! Ajattelin uskaltaa kysäistä pikkasen neuvoa ongelmaani ... Miten saisi kaikkein parhaiten pysymään takarenkaan vanteen puhtaana öljystä ja pölystä? Minun pyörässäni on ketjuveto, joten öljyä pitää ruiskia vähän …
Nuori mies ihmetteli työpaikallaan erään naimattoman vanhanpiian hyväntuulisuutta ja tasapainoisuutta: - Olen aina luullut, että vanhatpiiat ovat happamia ja kärttyisiä miehenpuutteessa eläjiä. Vanhapiika hymyili ja san…
Häät oli määrä pitää seuraavana päivänä ja mies olisi kovin mielellään halunnut ottaa jo vähän förskottia. Sitä hän muuten oli halunnut jo kauan, mutta nainen vartioi aarrettaan järkähtämättä. - Nyt kun on vain yksi päi…
HOITO Ihminen, jonka kanssa harrastetaan seksiä, mutta jota ei oteta vakavasti. Hoidot lentävät yli laidan, kun parempaa ilmestyy näköpiiriin. Yleensä hoito ei itse tiedä olevansa hoito. JUTTU Hankalaa säätämistä, kun o…
Kaksi kollikissaa tapasi. Toinen sanoi: - Kuulin, että olit eilen eläinlääkärillä. - Pitää paikkansa. Nyt olen sitten konsultti. - Konsultti? - Niin, semmoinen joka tietää miten hommat hoidetaan, mutta ei pysty hoitelem…
Kaksi eläkeläismiestä meni saunaan. Siinä riisuttuaan toinen katsoi kaverinsa sukukalleuksia. "Mitäs varten sie Väinö oot menny ajelee kaikki munakarvas pois?" Johon Väinö: "Jos ei se suostu seisomaan, niin ei sen tarvi…
Anna nyt, mies mankui vuoteessa vaimoltaan. - Enkä anna. Sitä säästetään perhejuhlia varten. - Kuule, antaisit nyt. Mulla on niin perskeleen paha olo. - Sen siitä saa, kun sillä lailla ryyppää. Krapula on sinulle ihan o…