Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tiina.talvikki
profiilit
tiina.talvikki
tiina.talvikki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jokainen saa mun puolesta rakastaa sitä, ketä haluaa. Sitoutua myös. Mutta että homopari saisi lapsen itselleen? Ei, ei. Ja ei. Ei ole normaali naisen/miehen malli.
22.03.2013 00:09
Suhteen olisi pitänyt mennä poikki sillon, kun kävi selville että hän onkin jo naimisissa!!!!
12.03.2013 23:39
Kyllä tämä ammatti vaatii muutakin kuin kaasujalkaa ja rahanhimoa.. Eiköhän se asiakaspalvelu ole jokaisen taksityöläisen mielessä; muutoin ei tule työstä mitään. Huonoja päiviä sattuu kaikille, se on selvä.
Kun olin töissä kaupassa, oli valittavia asiakkaita, sama on nykysin.. Ihmisiä tässä kaikki vaan ollaan, sekä kuljetettavat että kuljettajat.
En tosiaan usko tohon, että taksinkuljettajat olisivat vaaraksi muulle liikenteelle. Kun tarpeeksi ajaa, kasvaa tietynlainen itsevarmuus liikenteessä, sitä en kiellä. Mutta liikennesääntöjä kyllä noudatetaan ainakin täällä Hämeessä; sakkojen saanti on taksikuskille pahempi paikka kuin ns. tavisautoilijalle!
21.12.2010 02:31
Minä olen taksinkuljettaja, ja ajan taksin ratissa tarkemmin ja enemmän liikennesääntöjä noudattaen kuin omassa autossani. Eikä se johdu todellakaan siitä, että varoisin "työkaluni" vahingoittamista. Se johtuu suoraan siitä, että haluan työssäni osoittaa ammattitaitoa ajamisen ja liikennetaitojen suhteen. Lisäksi asiakkaalla tulee olla turvallinen tunne kyydissäni.
Törppöjä mahtuu jokaiseen ammattiryhmään, mutta enpä usko, että taksinkuljettajat ovat niin huonoja työssään, että tätä ketjua olisi ollut tarpeellista edes aloittaa!
20.12.2010 23:59
1 / 1