Vapaa kuvaus

48 ikäinen miehenalku Helsingistä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

494

  1. Päälle jos laittaa vain sen 512Mt?Jos ei niin sitten ei varmaan mene kyllä mitenkään päin yhdessä.

    Tietysti siellä BIOS asetuksissa voi olla säädetty niin ettei tuo 512Mt toimi jos tuo on nopeampaa kuin alkuperäinen.
    Tarkemmin emolevyä ja muisteja tietämättä turha enempää arvailla.
  2. Kivaa uutta pukkaa.
    -Vista
    -DirectX 10
    -Tupla-,/neliydinprosessorit
    -Littunäytöä

    Pöytäkone?
    Paljonko saisi kustantaa?
    Edelliseen liityen ,pelkkä keskusyksikkö vai näyttöineen +muine asiaankuuluvine härpäkkeineen?
    Käyttötarkoitus?