Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
japilord
profiilit
japilord
japilord
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Terve.
Erään kaverin yritys, joka tuottaa juurikin haluamiasi palveluita voisi olla melkoisen edullinen paikka.
Hinnat siellä on palvelimelle noin 60€/kk jos kaksi konetta, mahollisesti neuvottelu varaa.. on myös hotelli ym hostaus palvelut sekä asiakaskohtainen mukautus on ihan mahollista, ilman lisähintaa. nii ja sali on upsattu ym uptimet pääpalvelimella useita vuosia jo. :D joten joo kait tuo luotettavakin on.
Syy miksi kirjoottelen niin tietoisesti on et itse myyn kaverille lisäduunia, palveluksena kaverilleni.
Spämmii ym varten en mitään virallisia osoitteta tänne laita mut maililla saapi lisäinfoo jos kiinnostaa.
maili ossa on nimim. ja tämän sivuston domain loppuun miukun jälkeen.
23.05.2011 20:53
Niin.
Tuo mallisivu näytti melkolailla jonkinmoiselta valmispohjalta, joka siis on helppo toteuttaa etenkin jos sinulla on jo selkeä näkemys ulkoasusta. Ulkoasu on useimmiten vaikeuttavin tekijä sivujen teossa, eihän se tekeminen osaavalle ole vaikeaa, mutta tekeminen asiakkaalle mieleiseksi on vaikeinta. :)
Tiedän itse yhden yrityksen, joka on tuttavani omistuksessa. Siihen yritykseen tuli juuri mukaan muutama ihminen lisää, joilla hinta olisi perussivuilla noin 200€ sisältäen sisällön hallinnan. syy matalaan hintaan on koko konseptin kokeellisuus, se on toimiva, mutta osan ominaisuuksista käyttöönottoon voi mennä tovi kun sitä vasta otetaan käyttöön.
04.05.2011 17:56
nähtävästi tuo Devlabkin tarjoaa itse sitä ylläpito palvelua, joten sieltä kannattanee kysyä tarjousta.. ois kyl ittekki ihan kiva tietää missä hintaluokissa pyörii... et kannattaako ite ees enempää opetella kyseistä järjestelmää..
-Japilord
03.12.2009 11:32
Niin siis ylläpito on hankalaa jos sen tekee itse, tietty jos siitä ilosta jollekin hieman maksaa niin välttyy siltä itse. Siis tosiaan tein itselleni semmoisen järjestelmän ja ylläpidän sitä itse. juuh tosiaan järjestelmä on suomalainen Pupesoft
täältä lissää tietoa http://www.devlab.fi/pupesoft
ohjelma siis on ilmainen. siitä ylläpidon ulkoistamisesta en tiedä, kait semmostakin voi tehä vaikka itekki, jos sikseen tarvetta tulee joskus.. ainoo minkä se vaatii on luotettava serveri, jossa koko systeemin sydän on.. :D ja kyllähän niitä luotettavia serveri pohjia saa mistäpäin suomea vaan..
itse olen siis etsiskellyt ja tutkinut vastaavia, mielellään ilmaisia, ja tälläinen tuli aikanaan eteeni, joten siihen olenkin sitten tutustuillut aina kun aikaa on ollut.. pikkuhiljaa hyvä tulloo :D vielä ku ois aikaa enemmän asiaan tutustumiseen niin osaisin enemmänkin kertoa, mutta kyllä tuolla sivulla on hieman asiasta tietoa.
- Oleppas hyvä.
03.12.2009 11:28
onhan niitä olemassa, itsekkin tutustun juurikin vastaavaan joka sallisi myös minun ja kirjanpitäjän väliset tiedonsiirrot reaaliaikaisena ja ajankohdasta riippumatta. mut toi ylläpito on äkkiä ongelmallinen, jossei itellä ole tietoa mitä tekee eikä mielenkiintoa opiskella, joku siitä hieman rahaa joskus haluaa.... mut uskon et onnistuu kyl suht helposti ja melko pienellä vaivalla... itselläki onnistunu suht helposti toi tutustuminen ja ylläpidon harjoittelu ja tutustuminen...
02.12.2009 18:40
tuo on totta että induktiivinen kuorma aiheuttaa loistehoa. eli se siirtää sitä 120asteen vaihekulmaa eteen tai taakseppäin, joka siis ei sinällänsä merkitse mitään normaalille ihmiselle sillä ei ole merkitystä kuin jakeluverkoille... siksipä siis suuria asiakkaita laskutetaan siitäkin erikseen. loisteho ei vaikuta mitenkään nollavirtaan jos on symmetrinen kuorma. se mikä vaikuttaa nollavirtaan on harmoniset yliaallot.. joita tulloo tietokoneista jne...
20.07.2009 20:49
1 / 1