raija.ylinen

![]()
Huh hellettä sanoi jänis pakkasella.
Aloituksia
51
Kommenttia
249
Hyvää Joulua
..kaikille chattilaisille, etenkin 50 huoneen ihanille ihmisille. ...papat ja mammat jalalla koreasti ja hymy pyllystä7527Hei kirjoittelijat
Laittakaa kaikki chatin yms. toimintaan liittyvät kyselyt ja valitukset tuonne kehitysideat ja tuki osioon pulmatilantee1505Hyvää Itsenäisyyspäivää
Oikein hyvää ja rauhaisaa Itsenäisyyspäivää 2006 toivottelee myös Zamio. Pidetään yhdessä Suomen lippu korkealla!12495Huomio jokainen
Onpi avattu 3 uutta keskustelupaikkaa... Paimio - Piikkiö - Lieto Jotenka jatkossa voipi sitten siirtyä sinne juttelem1411Huomio
Rekisteröidyt nimimerkit voivat myös poistaa omia tekstejään,joten allekirjoittanut ja ylläpito ei aina ole poistettujen0393sex bar
Hei http://www.suomi24.fi/yhteisö/masa77vk Kyselisin hieman tällaisesta henkilöstä, siis masa77vk ja kulkee myös muill4330Nyt se alkoi!
Toivotaan hyvää ja jännää kisaa. Muistetaan että kaikki maat ovat tehneet valtavasti töitä oman esityksensä eteen ja an2306Ikäryhmät/Vanhimmat
Hei Tässä on tullut nyt runsaasti valivalia parin Luotsin käytöksestä tuolla vanhimpien huoneessa. Toivoisin että kats3216Uudet ikäryhmät/ajanviete
Olen tästä lähettänyt jo postia ylläpidolle, mutta meniköhän tää jako nyt niin kuin piti. Ensin näytti todella hyvälle,1208Miksi tämä näkyy..
..jokaiselle käyttäjälle, siis muillekin kuin vain Luotseille. En pidä siitä, että kommenttejani jotka on tarkoitettu ai5207Morjenstaaaa
Mitäs tänne kuuluu? Vieläkös täällä pyörii samoja hemmoja kuin vuonna nakki? :)8179