Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

58

1. En halua Heathrowiin. Muistelin ekassa viestissäni vaan, että bussi Stanstedistä menee sinne. Ja sieltähän on tosi pitkä matka Toweriin. Minun pitäisi päästä nimenomaan nopeasti Towerin lähelle. Siinä on muistaakseni sellainen asema lähellä kuin Tower Station mistä lähtee kaukojunia ja sieltä olen lähdössä sitten eteenpäin vielä yömyöhään kunhan olen ensin Towerin lähellä käynyt kaverin kanssa syömässä. Katselin kartasta, että Liverpool St. Station olisi aika likellä Toweria eli junalla kannattanee tulla sieltä Stanstedistä.. nimenomaan ettei joudu sinne Heathrowiin.
  2. Itse alunperin pidin tapana vastata kohteliaasti jokaiselle vaikka henkilö ei kiinnostaisikaan. Siis vastauksella, "kiitos viestistäsi, mutta et ole sitä mitä haen" tms. Huomasin sitten, että moni tällaisista miehistä alkoi pommittaa ilkeyksillä takaisinpäin tyyliin: "et olisi kiinnostanutkaan, senkin läski" tai "pitää olla prinsessa, että voi saada prinssin ja sitä sinä et ole" jne.

Olenkin sittemmin muuttanut tyyliäni tässä suhteessa. Nykyisin vastaan vain niille, jotka ovat nähneet vaivaa vastauksensa eteen ja joista näkee, että he ovat tosissaan vastatessaan juuri minulle. Pari riviä mieheltä, joka ei kiinnosta, jää vaille vastausta.

Alkuperäiseen kysymykseen en osaa muuta sanoa kuin että joskus saattaa tulla käytyä profiilissa, jossa on jo käynyt kun käyttää tuota "hakua". Varsinkin sellaisissa, joissa ei ole kuvaa. Kaikkia nimimerkkejä ei voi muistaa. Itsellä on käynyt myös samalla tavalla; mies haukkui minut pystyyn kun en ollut kahden tunnin päästä hänen viestinsä lukemisen jälkeen vastannut siihen (en töissä kerennyt). Vastasin hänelle, mutta hän oli estänyt minun mahdollisuuteni lähettää hänelle postia. Sen jälkeen itse suljin hänet ulos ja nyt hän käy profiilissani harva se päivä. Enpä anna moisen häiritä. Ehkä hän katselee kuviani ja vetää käteensä tai näyttää niitä yhtä hulluille kavereilleen tms. Katselkoon jos niistä saa jotain viboja. Pääasiassa mielestäni on niin, että ne, jotka ovat käyneet profiilissani eivätkä ole kirjoittaneet mitään, EIVÄT ole kiinnostuneita. Siksi en juuri sitä listaa ihmeemin seuraa. Toki silmään pistää jos joku sama nimi vilkkuu sinä kovin usein niinkuin tällä alkuperäisellä ketjun aloittajalla ja minulla tämän pimeän tyypin kanssa.
  3. Toiset tykkää toiset ei. Itselle uppoo parrakkaat miehet kunhan ei ole mikään joulupukki. Sellainen sänki, joka repii sisäreidet ruvelle on seksikäs. ;)

Toisaalta.. olenkin 35-vuotias, joten menin tuossa ikähaarukassa sinne välimaastoon. Ei ole kuitenkaan vaikea muistella 5 vuotta taaksepäin.. ei ole viidessä vuodessa maku mihinkään muuttunut... ehkä jalostunut hiukan.