Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
umat
profiilit
umat
umat
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
58
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En halua Heathrowiin. Muistelin ekassa viestissäni vaan, että bussi Stanstedistä menee sinne. Ja sieltähän on tosi pitkä matka Toweriin. Minun pitäisi päästä nimenomaan nopeasti Towerin lähelle. Siinä on muistaakseni sellainen asema lähellä kuin Tower Station mistä lähtee kaukojunia ja sieltä olen lähdössä sitten eteenpäin vielä yömyöhään kunhan olen ensin Towerin lähellä käynyt kaverin kanssa syömässä. Katselin kartasta, että Liverpool St. Station olisi aika likellä Toweria eli junalla kannattanee tulla sieltä Stanstedistä.. nimenomaan ettei joudu sinne Heathrowiin.
12.05.2007 00:46
Pitäisi päästä mahd. pian Stanstedistä Tower Stationin lähelle. Mietin vaan sitä, että bussin pysäkki taitaa olla Heathrowssa ja sieltähän on vielä järjetön matka metrolla Toweriin.. ajallisestikin. Siksi ajattelin, että pääsisinkö nopeiten junalla.
07.05.2007 21:54
Niin vähän meinasinkin. Olen menossa Tower Stationille.. tai siihen hyvin liki. Se muistaakseni on myös metroasema joten lienee aika kivutonta mennä sieltä Liverpool st. stationilta sitten sinne Towerille..?
06.05.2007 16:18
...se leikin kestäköön. Susanin hiekkalaatikko on nyt hiukan sekaisin.
03.04.2007 11:36
Et taida tykätä tytöistä kun noin ikävällä asenteella heti vastaat jo tyttöjen puolesta..
Mun mielestä neuvot oli ihan mielenkiintoisia ja hiukan ujona tyttönä ehkä ensi kerralla nämä neuvot mielessä uskallan mennä juttelemaan kun kiva mies on kiikarissa. Itse syyllistyn tuohon pukeutumiskoodiin; usein kaula-aukko on aika antava. Täytynee laittaa hiukan decolteta jemmaan ensi reissulla. Sitä vaan jotenkin nauttii ihailevista katseista ja niitä tulee parhaiten kun hiukan ihoa on näkyvillä. Kyse on siis oman itsetunnon pönkittämisestä, ei niinkään saalistusmetodista. Asiaa korjataan tulevaisuudessa :)
15.01.2007 07:18
Niin.. harvoin varmaan pelkästään, mutta ymmärsin, että sinua harmitti yleensäkin kriteerit pituuksista ja hiuksien väristä jne. Ne on osa sitä kokonaisuutta, ei tietenkään pelkästään. Paitsi että.. jos joku oikeasti hakee miestä hiuksien värien perusteella, niin ei sillä naisella voi pääkopassa olla kovin vilkasta liikehdintää muutenkaan. Kyllä minuakin miellyttää erityisesti kaljut, mutta muuten karvaiset miehet, mutta en ole sitä kriteeriksi profiiliini laittanut. On asioita, joilla on oikeasti merkitystä ja sitten on asioita, jotka erityisesti miellyttää silmää, mutta joista voi tinkiä jos muut asiat on kunnossa. Paketin kokonaisuushan siinä loppujen lopuksi ratkaisee, ei yksityiskohdat. Nyt menee taas selittelyksi.. en siis ollut eri mieltä kanssasi alunperinkään.. tämä nyt vaan on tällaista jorinaa. Menen pois. ;)
14.01.2007 17:06
En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta uskallan kommentoida asiaa omalla nimimerkilläni. Tämä nimenomainen MSaari on ihan vakavissaan jollain tavalla mielenvikainen. Itse kirjoittelin hänen kanssaan tovin, kunnes hän sai pultit siitä, etten kahden tunnin päästä hänen viestinsä lukemisen jälkeen ollut hänelle vastannut. Olin töissä enkä todellakaan kerennyt muuta kuin lukaisemaan viestini. Hän haukkuin minut todella törkeästi lyttyyn ja sen jälkeen sulki mahdollisuuteni puolustautua. Olen tehnyt hänen käytöksestään valituksen, mutta ei tunnu tehoavan. Hyvä tietää, että on muitakin, joille hän on skitsoillut.
14.01.2007 12:47
Itse alunperin pidin tapana vastata kohteliaasti jokaiselle vaikka henkilö ei kiinnostaisikaan. Siis vastauksella, "kiitos viestistäsi, mutta et ole sitä mitä haen" tms. Huomasin sitten, että moni tällaisista miehistä alkoi pommittaa ilkeyksillä takaisinpäin tyyliin: "et olisi kiinnostanutkaan, senkin läski" tai "pitää olla prinsessa, että voi saada prinssin ja sitä sinä et ole" jne.
Olenkin sittemmin muuttanut tyyliäni tässä suhteessa. Nykyisin vastaan vain niille, jotka ovat nähneet vaivaa vastauksensa eteen ja joista näkee, että he ovat tosissaan vastatessaan juuri minulle. Pari riviä mieheltä, joka ei kiinnosta, jää vaille vastausta.
Alkuperäiseen kysymykseen en osaa muuta sanoa kuin että joskus saattaa tulla käytyä profiilissa, jossa on jo käynyt kun käyttää tuota "hakua". Varsinkin sellaisissa, joissa ei ole kuvaa. Kaikkia nimimerkkejä ei voi muistaa. Itsellä on käynyt myös samalla tavalla; mies haukkui minut pystyyn kun en ollut kahden tunnin päästä hänen viestinsä lukemisen jälkeen vastannut siihen (en töissä kerennyt). Vastasin hänelle, mutta hän oli estänyt minun mahdollisuuteni lähettää hänelle postia. Sen jälkeen itse suljin hänet ulos ja nyt hän käy profiilissani harva se päivä. Enpä anna moisen häiritä. Ehkä hän katselee kuviani ja vetää käteensä tai näyttää niitä yhtä hulluille kavereilleen tms. Katselkoon jos niistä saa jotain viboja. Pääasiassa mielestäni on niin, että ne, jotka ovat käyneet profiilissani eivätkä ole kirjoittaneet mitään, EIVÄT ole kiinnostuneita. Siksi en juuri sitä listaa ihmeemin seuraa. Toki silmään pistää jos joku sama nimi vilkkuu sinä kovin usein niinkuin tällä alkuperäisellä ketjun aloittajalla ja minulla tämän pimeän tyypin kanssa.
14.01.2007 12:40
Se nyt vaan on karvas tosiasia, että parisuhteessa seksikin on tärkeä asia. Miehen seksuaalinen kiinnostavuus taas on jossain määrin kiinni hänen ulkoisesta olemuksestaan. Toki muutkin asiat kuten äly, huumorintaju (sängyssä erittäin tärkeä asia), mielikuvitus jne. ovat aivan yhtä tärkeitä. Tästä syystä on ihan hyvä, että joitain kriteereitä ulkoisen olemuksen suhteen voi laittaa esille. Toisia kiinnostavat pienemmät miehet, toisia isommat. Toiset pitävät hoikista, toiset kookkaammista jne. Vaikka nyt otin esiin seksin parisuhtessa, jossa on paljon muutakin, seksi siis nyt vaan on iso osa sitä yhdessäeloa. Kaveruudessahan ei ole mitään väliä miltä mies/nainen näyttää, parinmuodostuksessa on.
Samalla voisin mainita, että on hyvä, että miehilläkin on kriteereitä omissa profiileissaan. Kyllä minun esim. on hyvä tietää, pitääkö mies hoikista vai rehevistä naisista. Ei tule sitten turhaan kirjoiteltua sellaisen kanssa, joka ei pidä muotoja ja pieniä ylimääräisiäkin pehmeitä paikkoja seksin tappajana.
14.01.2007 12:19
"Käsittääkseni naiset löytäisivät kumppanin todella helposti jos olisivat tosissaan".
No, oma profiilini on ollut tuolla jo vaikka kuinka kauan eikä tunnu löytyvät vaikka miten tosissaan olisi. Profiilini ei juuri miehiä tunnu kiinnostavan; toisia ei kiinnosta pyöreä ulkomuotoni, toisia ei taas juttuni. Olisin toki voinut luoda aivan toisenlaisen profiilin.. sellaisen, jossa ei painoa mainita ja sellaisen, jossa kerron vaan ympäripyöreyksiä ja/tai latteuksia.. ongelma vaan on se, että jos ja kun treffeille lähtee, tulee yllätyksiä. Mielestäni on parempi olla rehellinen ja saada vain muutamia vastauksia, mutta sitäkin parempia.. sellaisia, jotka ovat samalla "aaltopituudella". Itselläni ei ole tärpännyt näiden muutaman paremman kanssa, mutta se on taas sitä kemiaa, jota ei netissä keskustelessa voi tuntea. Olen vahvasti sitä mieltä, että kyllä sen ensitapaamisesta tietää, onko sitä kemiaa vai ei. Ei tarvitse olla mitään "ongelmia".. ei vaan tunnu miltään.
Ja tähän vielä: "Harmi ettei naiset ajattele samalla tavalla ja heidänhän on menetyksensä."
Älä yleistä! Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa ravata "turhilla" treffeillä kaikenmaailman ruudinkeksijöiden kanssa, joilla villapaidat on tungettu housujen sisään ja vyötäröt on kainaloissa. Yksi hyvä mies olisi aivan tarpeeksi.
14.01.2007 12:00
No jos jollain on koko nimesi tiedossa, ei paljoa vaadi, että saa osoitteenkin. Esim ihan numerotiedustelu jos numero ei ole salainen ja tietenkin maistraatti on toinen näppärä paikka. Oletko sinne muuttanut tietosi salaiseksi?
05.01.2007 19:16
No ensinnäkin, ei sanota "soitellaan" vaan "voisko sulta saada puhelinnumeron ja saako sulle soittaa" tms. Ja sitten se soittaa myös! Se ei myöskään sano "nähdään" vaan "koska nähtäis" tai "voitaisko nähdä ens viikonloppuna uusiks" tms. Toi "katsellaan " nyt on tosi ympäripyöreä ja tarkoittaa jotakuinkin "oot varalla, otan yhteyttä jos vielä tarviin sua".
Eli yhteenvetona: yksityiskohtaisempia ja tarkempia tietoja annetaan siinä kohtaa kun oikeesti halutaan jatkoa suhteelle; numero, ajankohtia yms.
Tämä on siis vain oma (ja tyttöjen kanssa todettu) kokemus miesten käytöksestä ja olettaisin, että toimii molemmin päin. Itse en moista epämääräisyyttä harrasta.. itsellä on tapana sanoa asiat suoraan.
05.01.2007 19:11
No tuo "katellaan" on ihan sama asia kuin satunnaisen yhden illan jutun jälkeen kun sanotaan "soitellaan" eikä edes numeroita vaihdeta. Sama pätee sanaan "nähdään". Ympäripyöreyksiä, joilla oletetaan toisen osapuolen tajuavan, että tämä oli jotakuinkin tässä.
05.01.2007 10:53
Viikko toki on pitkä aika ja siinä varmaan on käynyt juuri niin, että nainen ei ole enää kiinnostunut. On kuitenkin muutamia seikkoja, jotka on otettava huomioon kun odottaa viestiinsä vastausta; Suomi24 pätkii harva se päivä. Vaikka on päässyt kirjautumaan sisään, ei välttämättä pääse vastaamaan.. kone sanoo, että "palvelu ruuhkautunut" ja hävittää viestit taivaan tuuliin. Voi tulla myös omia esteitä; moni käyttää palvelua työpaikalla ja vaikka kirjautuu sisään, voi tulla työtehtäviä ennen kuin pääsee vastaamaan. Kotona voi tietenkin myös tulla esteitä kirjauduttuaan. Itsellä kävi vastaavasti töissä yksi ilta.. mies, jolle piti vastata veti herneen nenään 2 tunnin päästä siitä kun olin kirjautunut sisään, lähetti törkeän haukkumakirjeen ja esti pääsyni vastaamaan hänelle enää. Tässä tapauksessa oli toki hyvä, että näki miehen todellisen luonteen ennen kuin edes tapasi häntä.
Aikanaan kun laitoin ilmoituksen tänne ilman kiloja ja ruumiinrakenteeseen "normaali" (olin silloin kevyempi), vastauksia tuli niin paljon, etten olisi ikinä kerennyt vastaamaan kaikille kiltisti ja kohteliaasti "kiitos ei". Ensin yritin, mutta sitten alkoi tulla niitä "miksi ei" viestejä postilaatikko täyteen.
Nämä esimerkit nyt ei välttämättä siis päde tässä tapauksessa kun aikaa on kulunut jo se viikko. Oli vaan sellainen olo, että piti nämäkin seikat tuoda esille.
05.01.2007 10:47
Toiset tykkää toiset ei. Itselle uppoo parrakkaat miehet kunhan ei ole mikään joulupukki. Sellainen sänki, joka repii sisäreidet ruvelle on seksikäs. ;)
Toisaalta.. olenkin 35-vuotias, joten menin tuossa ikähaarukassa sinne välimaastoon. Ei ole kuitenkaan vaikea muistella 5 vuotta taaksepäin.. ei ole viidessä vuodessa maku mihinkään muuttunut... ehkä jalostunut hiukan.
05.01.2007 10:33
Kun olin n. 20 vuotias, tykkäsin piukkapeppuisista pitkätukkaisista pojista. Onneksi niitä oli tarjolla 80-luvulla. Oli mitä katsella :)
Nykyisin ei ole enää niin tärkeää miltä mies näyttää. Pääkoppa menee kaiken edelle. Kyllä silti on olemassa ihanne, miestyyppi joka varmasti kääntää pään ja se ei ole mallipojutyyppi. Jos törmään mieheen, joka on roteva ja iso.. ei kovin lihava, mutta vatsaa saa olla sopivasti. Ei mikään sixpack. Kalju, mutta karvainen on seksikästä ja sellainen hiukan pahiksen näköinen. Varmasti kääntyy pää ja alkaa ripset räpsyä.
Osittain muutos varmasti johtuu omasta muutoksesta. Väkisinkin sitä rupsahtaa kun ikää tulee ja itse olen erinnäisistä syistä myös lihonnut vuosien varrella aika lailla. Kuitenkin suurin syy ei ole omassa itsessä vaan siinä, että nykyisin mallipojut näyttävät nimenomaan pojuilta ja miehet miehiltä.
04.01.2007 12:14
No.. asiaahan sinäkin puhut. 35 ikävuoteen on minullakin mahtunut pääasiassa niitä pettäjiä ja niitä, jotka vaan "katoavat" kuvioista ilmoittamatta minulle, että suhde on ohi. Itsestäni kuitenkin haluaisin uskoa, että edelleen pystyn luottamaan mieheen, mikäli sellainen vielä kohdalle osuu. En jaksaisi omallakaan kohdalla sitä, että mies vaatii selvityksiä siitä missä tyttöjen kanssa mentiin ja kenen kanssa juteltiin tai jopa tanssittiin. Nalkutus taas on asia, johon en alennu. Olen seurannut hyvin läheltä mitä se voi pahimmillaan olla ja uskon oppineeni esimerkistä.
Tässä nyt oli useampi "uskoisin" -kohta ja todellisuushan voi sitten olla jotakin ihan muuta. Vaikea sanoa kun ei tunnu natsaavan niin, että pääsisi elävässä elämässä testaamaan itseään ja parisuhdettaan. Parempaa uutta vuotta sinulle ja toivotaan, että se luottavainen pari sieltä löytyy ennemmin tai myöhemmin.. kummallekin.
03.01.2007 10:55
No.. meitähän on moneen lähtöön. Mun mielipide on se, että suhde lähtee luottamuksesta ja jos se ei pelaa, ollaan hataralla maaperällä. Niin, että viittinhän minä.
03.01.2007 01:47
En yhtään ihmettele, ettet näe logiikkaani. Jos nyt rautalangasta väännän, niin äskeisellä viestillä vastasit viestiin, jossa sanottiin: "Laitapa vaikka jokaisesta viidestä kohdasta se, miten naisen tulisi kyseinen asia täyttää." Se, miten vastasit kohta kohdalta, oli sekavaa, niinkuin edellisessä viestissäni kommentoin. Tämä lienee kuitenkin pilkunnussimista ja olkoon minun puuttumiseni tähän aiheeseen tässä. Se, että itse mielestäsi täytät kaikki vaatimasi seikat, on sitten katsojan ja lukijan silmässä. Valitettavasti et uskalla kirjoittaa omalla kuvallasi ja nimimerkilläsi, että voisi kommentoida ulkoisia seikkoja. Kovin älykkäältä et vaikuta, mutta ehkä sinut on provosoitu kirjoittamaan niinkuin kirjoitat ja älysi ei silloin pääse tekstistäsi esiin. Hyvää uutta vuotta vain sinullekin. Ehkä vielä löydät Barbisi.
01.01.2007 13:33
Näitä seikkoja tässä katseltuani hetken totesin, että kohta 1 lienee vastaus alkuperäisen viestin kohtaan 3. Kohta 2 lie sitten vastaus kohtaan 1. Kohta 3 selkeästi viittaa kohtaan 4. Kohta 6 on taas selkeä viittaus alkuperäisviestin kohtaan 2. Sitten tuleekin ongelmia; alkuperäisessä viestissä puhuttiin K-kaupan kassoista, jotka eivät varmastikaan tienaa yli 50 000 euroa. Myös matkustelu kiellettiin, joka on hyvätuloisilla erittäin yleinen harrastus. Olet selkeästikin sekava tyyppi, joka tavoittelee kuuta taivaalta. Etkö tiedä, että täydellisyyden tavoittelusta ei tule kuin huono itsetunto? Itse kun et täytä tuon listan vaatimuksia. Johtopäätöksenä sanoisinkin, että kohta 5 on tässä se ”punainen lanka”.
01.01.2007 12:11
1 / 3