Kävin huvikseni katsomassa millaisia kuvallisia ilmoituksia muut 3-kymppiset miehet ovat laittaneet. Yllättävän fiksusti laadittuja suurin osa! Samanikäisten naisten ilmoitukset taas ovat tylsiä ja pinnallisia, kuvat ovat huonoja siideri tai olut kädessä, kännykällä otettuja jne.
Onko se naisten taso todella niin huono ja ovatko he oikeasti niin "kanamaisia" kuin antavat ilmoituksissaan ymmärtää? En tarkoita ulkonäköä vaan tekstin sisältöä joka on täynnä Minä on Prinsessa-asennetta. Vai onko vain niin että heidän ei tarvitse vaan yrittää koska miehet ovat aktiivisempia.
Mistä tässä enää löytäisi tasokkaan, älykkään naisen?
Normaalisti en arvostele tällä tavalla ketään mutta nyt mulle riitti! :(
Kritiikkiä
14
1370
Vastaukset
- olla utelias
että mikä tekee sinusta tasokkaan? Millä tekniikalla mittaat naisen älyn? Opinnoilla vai elämän kokemuksella? Onko se tasokkuuden merkki että ei ota koskaan viinaa ja omistaa kunnon digikameran?
- Mies...
Tasokkaalla tarkoitan tässä sitä että on normaali aivoilla varustettu yksilö. Itse olen kohtuullisen tasokas juuri siksi että minulla on aivot ja mietin muutakin kuin partaveden merkkiä.
Suurin osa naisista etsii kumppania hiusten värin, pituuden ym. perusteella. Vaikka olenkin keskimääräistä pidempi, en halua naista jolle asia on itsetuntokysymys. Haluan naisen jolle kyseinen asia on ihan sama, muut asiat merkitsee. Enhän minäkään laita ilmoitukseeni että haluan naisen jolla on isot rinnat. Naisille vaan jostain syystä ominaisuuksien luetteleminen on "hyväksyttävää" Mies... kirjoitti:
Tasokkaalla tarkoitan tässä sitä että on normaali aivoilla varustettu yksilö. Itse olen kohtuullisen tasokas juuri siksi että minulla on aivot ja mietin muutakin kuin partaveden merkkiä.
Suurin osa naisista etsii kumppania hiusten värin, pituuden ym. perusteella. Vaikka olenkin keskimääräistä pidempi, en halua naista jolle asia on itsetuntokysymys. Haluan naisen jolle kyseinen asia on ihan sama, muut asiat merkitsee. Enhän minäkään laita ilmoitukseeni että haluan naisen jolla on isot rinnat. Naisille vaan jostain syystä ominaisuuksien luetteleminen on "hyväksyttävää"Se nyt vaan on karvas tosiasia, että parisuhteessa seksikin on tärkeä asia. Miehen seksuaalinen kiinnostavuus taas on jossain määrin kiinni hänen ulkoisesta olemuksestaan. Toki muutkin asiat kuten äly, huumorintaju (sängyssä erittäin tärkeä asia), mielikuvitus jne. ovat aivan yhtä tärkeitä. Tästä syystä on ihan hyvä, että joitain kriteereitä ulkoisen olemuksen suhteen voi laittaa esille. Toisia kiinnostavat pienemmät miehet, toisia isommat. Toiset pitävät hoikista, toiset kookkaammista jne. Vaikka nyt otin esiin seksin parisuhtessa, jossa on paljon muutakin, seksi siis nyt vaan on iso osa sitä yhdessäeloa. Kaveruudessahan ei ole mitään väliä miltä mies/nainen näyttää, parinmuodostuksessa on.
Samalla voisin mainita, että on hyvä, että miehilläkin on kriteereitä omissa profiileissaan. Kyllä minun esim. on hyvä tietää, pitääkö mies hoikista vai rehevistä naisista. Ei tule sitten turhaan kirjoiteltua sellaisen kanssa, joka ei pidä muotoja ja pieniä ylimääräisiäkin pehmeitä paikkoja seksin tappajana.- fyrkat
menneet sidukkaan, ei ole varaa kunnon
kameraan. - mies_____
UmaT kirjoitti:
Se nyt vaan on karvas tosiasia, että parisuhteessa seksikin on tärkeä asia. Miehen seksuaalinen kiinnostavuus taas on jossain määrin kiinni hänen ulkoisesta olemuksestaan. Toki muutkin asiat kuten äly, huumorintaju (sängyssä erittäin tärkeä asia), mielikuvitus jne. ovat aivan yhtä tärkeitä. Tästä syystä on ihan hyvä, että joitain kriteereitä ulkoisen olemuksen suhteen voi laittaa esille. Toisia kiinnostavat pienemmät miehet, toisia isommat. Toiset pitävät hoikista, toiset kookkaammista jne. Vaikka nyt otin esiin seksin parisuhtessa, jossa on paljon muutakin, seksi siis nyt vaan on iso osa sitä yhdessäeloa. Kaveruudessahan ei ole mitään väliä miltä mies/nainen näyttää, parinmuodostuksessa on.
Samalla voisin mainita, että on hyvä, että miehilläkin on kriteereitä omissa profiileissaan. Kyllä minun esim. on hyvä tietää, pitääkö mies hoikista vai rehevistä naisista. Ei tule sitten turhaan kirjoiteltua sellaisen kanssa, joka ei pidä muotoja ja pieniä ylimääräisiäkin pehmeitä paikkoja seksin tappajana.se vaan on hiirulaiset. Muistakaa olla
ruoka-aikana kotona ;)! Naisen mielestä
seksi tuntuu paremmalta kun miehessä on kokoa
ja näköä. En tarkoita läskipalleroita.
En näe pahana naisten kriteereitä miehelle. - Mies...
UmaT kirjoitti:
Se nyt vaan on karvas tosiasia, että parisuhteessa seksikin on tärkeä asia. Miehen seksuaalinen kiinnostavuus taas on jossain määrin kiinni hänen ulkoisesta olemuksestaan. Toki muutkin asiat kuten äly, huumorintaju (sängyssä erittäin tärkeä asia), mielikuvitus jne. ovat aivan yhtä tärkeitä. Tästä syystä on ihan hyvä, että joitain kriteereitä ulkoisen olemuksen suhteen voi laittaa esille. Toisia kiinnostavat pienemmät miehet, toisia isommat. Toiset pitävät hoikista, toiset kookkaammista jne. Vaikka nyt otin esiin seksin parisuhtessa, jossa on paljon muutakin, seksi siis nyt vaan on iso osa sitä yhdessäeloa. Kaveruudessahan ei ole mitään väliä miltä mies/nainen näyttää, parinmuodostuksessa on.
Samalla voisin mainita, että on hyvä, että miehilläkin on kriteereitä omissa profiileissaan. Kyllä minun esim. on hyvä tietää, pitääkö mies hoikista vai rehevistä naisista. Ei tule sitten turhaan kirjoiteltua sellaisen kanssa, joka ei pidä muotoja ja pieniä ylimääräisiäkin pehmeitä paikkoja seksin tappajana.Tottakai sillä ulkonäöllä on merkitystä, enhän minä väittänyt ettei olisi. Mutta olisi ihmisessä vielä muitakin ominaisuuksia kuin ne iänikuiset hiusten värit.
En minä ainakaan parisuhdetta rakenna pelkästään toisen ulkoisten ominaisuuksien varaan. - olkjhfh
mies_____ kirjoitti:
se vaan on hiirulaiset. Muistakaa olla
ruoka-aikana kotona ;)! Naisen mielestä
seksi tuntuu paremmalta kun miehessä on kokoa
ja näköä. En tarkoita läskipalleroita.
En näe pahana naisten kriteereitä miehelle....säälin sinua ja kaltaisiasi. Varmaan tulee ongelmia, kun iän myötä rupsahdat kuten kumppanisi.
Mies... kirjoitti:
Tottakai sillä ulkonäöllä on merkitystä, enhän minä väittänyt ettei olisi. Mutta olisi ihmisessä vielä muitakin ominaisuuksia kuin ne iänikuiset hiusten värit.
En minä ainakaan parisuhdetta rakenna pelkästään toisen ulkoisten ominaisuuksien varaan.Niin.. harvoin varmaan pelkästään, mutta ymmärsin, että sinua harmitti yleensäkin kriteerit pituuksista ja hiuksien väristä jne. Ne on osa sitä kokonaisuutta, ei tietenkään pelkästään. Paitsi että.. jos joku oikeasti hakee miestä hiuksien värien perusteella, niin ei sillä naisella voi pääkopassa olla kovin vilkasta liikehdintää muutenkaan. Kyllä minuakin miellyttää erityisesti kaljut, mutta muuten karvaiset miehet, mutta en ole sitä kriteeriksi profiiliini laittanut. On asioita, joilla on oikeasti merkitystä ja sitten on asioita, jotka erityisesti miellyttää silmää, mutta joista voi tinkiä jos muut asiat on kunnossa. Paketin kokonaisuushan siinä loppujen lopuksi ratkaisee, ei yksityiskohdat. Nyt menee taas selittelyksi.. en siis ollut eri mieltä kanssasi alunperinkään.. tämä nyt vaan on tällaista jorinaa. Menen pois. ;)
- mikä tärkeää
Mies... kirjoitti:
Tottakai sillä ulkonäöllä on merkitystä, enhän minä väittänyt ettei olisi. Mutta olisi ihmisessä vielä muitakin ominaisuuksia kuin ne iänikuiset hiusten värit.
En minä ainakaan parisuhdetta rakenna pelkästään toisen ulkoisten ominaisuuksien varaan.Ite oon tykännyt vaalea ja puna hiuksisista miehistä,mutten oo koskaan seurustellut.Tässä just mietin et kaikki mun miehet on olleet tumma hiuksisia. Kyllä se on eri asiat kuin pelkästään ulkoiset seikat jotka ainakin mulla vaikuttaa parin valintaan.Tietty ulkonäönkin on miellytettävä mun silmää.
- -m77-
UmaT kirjoitti:
Niin.. harvoin varmaan pelkästään, mutta ymmärsin, että sinua harmitti yleensäkin kriteerit pituuksista ja hiuksien väristä jne. Ne on osa sitä kokonaisuutta, ei tietenkään pelkästään. Paitsi että.. jos joku oikeasti hakee miestä hiuksien värien perusteella, niin ei sillä naisella voi pääkopassa olla kovin vilkasta liikehdintää muutenkaan. Kyllä minuakin miellyttää erityisesti kaljut, mutta muuten karvaiset miehet, mutta en ole sitä kriteeriksi profiiliini laittanut. On asioita, joilla on oikeasti merkitystä ja sitten on asioita, jotka erityisesti miellyttää silmää, mutta joista voi tinkiä jos muut asiat on kunnossa. Paketin kokonaisuushan siinä loppujen lopuksi ratkaisee, ei yksityiskohdat. Nyt menee taas selittelyksi.. en siis ollut eri mieltä kanssasi alunperinkään.. tämä nyt vaan on tällaista jorinaa. Menen pois. ;)
päähän monien netissä pyörivien naisten (ja varmasti myös miesten) laskelmoivuus kumppania etsiessä. En ole kasvoiltani hyvän näköinen, mutta toisaalta vastaisin kaikilta muilta osin monenkin naisen toiveita. Valitettavasti se kuinka moni toimii, on katsastaa pelkkä ulkonäkö ja jos se ei miellytä niin heivata kumppaniehdokas. Toisin sanoen olisi huomattavasti helpompaa olla hyvännäköinen persläpi kuin ikävämmän näköinen lähes täydellisyys. Se persläpi nimittäin pääsee useimpien kanssa pidemmälle. (Onhan sitten niitä
poikkeustapauksia jotka ovat kaikkea hyvää samaan aikaan, mutta heitä suurin osa meistä ei tule koskaan saamaan.)
Tietenkin sama asia pätee myös luonnossa, mutta täälle se korostuu entisestään. Kuvitelmana tuntuu olevan tehdä lista objektiivisia kriteereitä kumppaniehdokkaalle ja sitten luulla, että sen listan läpäisevän kanssa syntyy hyvä parisuhde. En tunne ainuttakaan pitkää ja hyvää suhdetta, joka olisi alkanut moisella laskelmoinnilla. - yksi syy
-m77- kirjoitti:
päähän monien netissä pyörivien naisten (ja varmasti myös miesten) laskelmoivuus kumppania etsiessä. En ole kasvoiltani hyvän näköinen, mutta toisaalta vastaisin kaikilta muilta osin monenkin naisen toiveita. Valitettavasti se kuinka moni toimii, on katsastaa pelkkä ulkonäkö ja jos se ei miellytä niin heivata kumppaniehdokas. Toisin sanoen olisi huomattavasti helpompaa olla hyvännäköinen persläpi kuin ikävämmän näköinen lähes täydellisyys. Se persläpi nimittäin pääsee useimpien kanssa pidemmälle. (Onhan sitten niitä
poikkeustapauksia jotka ovat kaikkea hyvää samaan aikaan, mutta heitä suurin osa meistä ei tule koskaan saamaan.)
Tietenkin sama asia pätee myös luonnossa, mutta täälle se korostuu entisestään. Kuvitelmana tuntuu olevan tehdä lista objektiivisia kriteereitä kumppaniehdokkaalle ja sitten luulla, että sen listan läpäisevän kanssa syntyy hyvä parisuhde. En tunne ainuttakaan pitkää ja hyvää suhdetta, joka olisi alkanut moisella laskelmoinnilla.miksi minä lähden tapaamaan vaan kuvattomia miehiä.....ei ole ennakkoasennetta, on jo tutustunut itse "tyyppiin" kirjottamaslla...jos on hyvä heppu niin yks hailee miltä näyttää jollei nyt ihan susiruma ole
- -m77-
yksi syy kirjoitti:
miksi minä lähden tapaamaan vaan kuvattomia miehiä.....ei ole ennakkoasennetta, on jo tutustunut itse "tyyppiin" kirjottamaslla...jos on hyvä heppu niin yks hailee miltä näyttää jollei nyt ihan susiruma ole
moni nainen ei noin tee, tai sitten katkaisee yhteydenoton sen jälkeen kun on kuvan nähnyt. Siksi on toisaalta ajan hukkaamista viivyttää kuvansa lähettämistä...näin ainakin miehelle.
Käsittämätöntä kuinka monelle verkossa kiinnostus toiseen on ehdollista siihen kuvitelmaan mikä toisen ulkonäöstä on. Erityisen ärsyttävää se on yhdistettynä tekosiveyteen ja teeskentelyyn siitä, että se on se sisin mikä ratkaisee. Kait se vain on niin, että monelle tulee kivempi olo kun voivat teeskennellä, että mukamas ihastuivat jonkun tiukkapeppuisen komean urheilijanuorukaisen, ihanaan luonteeseen, huumorintajuun, älyyn ja empaattisuuteen...jopa siinä tilanteessa kun kaikki ihmiset ympärillä tiedostovat, että tyyppi on sisimmässään täysi persläpi. - poppariN
-m77- kirjoitti:
moni nainen ei noin tee, tai sitten katkaisee yhteydenoton sen jälkeen kun on kuvan nähnyt. Siksi on toisaalta ajan hukkaamista viivyttää kuvansa lähettämistä...näin ainakin miehelle.
Käsittämätöntä kuinka monelle verkossa kiinnostus toiseen on ehdollista siihen kuvitelmaan mikä toisen ulkonäöstä on. Erityisen ärsyttävää se on yhdistettynä tekosiveyteen ja teeskentelyyn siitä, että se on se sisin mikä ratkaisee. Kait se vain on niin, että monelle tulee kivempi olo kun voivat teeskennellä, että mukamas ihastuivat jonkun tiukkapeppuisen komean urheilijanuorukaisen, ihanaan luonteeseen, huumorintajuun, älyyn ja empaattisuuteen...jopa siinä tilanteessa kun kaikki ihmiset ympärillä tiedostovat, että tyyppi on sisimmässään täysi persläpi.teen niin että mieluummin jätän sen naaman katselun sinne treffeille. Tosin muutaman kerran käynyt niin että siellä odottanut "normaalivartaloinen" mies joka painaa ainakin 150kg...paskan puhumisella ei voita poijjaat mitään :(
- pinnallisia
miehiäkin,ainakin keski-ikäisiä..
Itse lähestyin kuvattomana paria miestä treffeissä,kirjoittelin fiksut meilit ja takaisin tuli 1-2 nihkeää lausetta.Tätä jatkui parin meilin verran ja pyydettiin kuvaa.Kuvan lähetettyäni alkoi kielenkannat laulaa,tekstiä alkoi miehilta tulla takaisin,tosin viestit oli kuvan ja kauneuden kehumista,ei paljon muuta.Juttu kyllä osaltani tyrehtyi siihen.
Tuli fiilis,etten ihmisenä,persoonana kiinnostanut laisinkaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812