Näin löydät baarista kunnon miehen

parhaat vinkit

Jos etsit baarista seksiseuraa, tämä ei ole sinulle. Huispois. Jos pelimiehet ja muut vonkaajat puolestaan ällöttävät ja tapaisit mieluummin kunnollisen miehen pidempäänkin suhteeseen, olet oikeassa paikassa.

Tämä vinkkilista on koottu perheenisäkandidaattiporukalla (keski-iän ollessa noin 25v), joista ketään ei yhden illan jutut kiinnosta. Joten ottakaa tämä vakavasti :)

1. Jätetään ne kaula-aukkopaidat ja minihameet kotiin. Siisti ja jokseenkin konservatiivinen pukeutuminen toimii. Vaikka luontoäiti onkin saattanut mahdollisesti luoda kurveja muuallekin kuin sorateille, niin kyllä tarkkasilmäinen raitisverinen herrasmies tämän huomaa, vaikkakaan ne eivät ole se tärkein osa naista. Pikkuhipenet vetävät magneetin lailla pelimiehiä puoleensa.

2. Jos huomaat kiinnostavan oloisen miehen, seuraa pitkin iltaa hänen toimiaan. Mutta ei niin, että menette kaverisi kanssa hieromaan tosianne tanssilattialle hänen eteensä. Ei näin. Jos seurailujen jälkeen mies vaikuttaa edelleen kiinnostavan ja fiksun oloiselta, mene juttelemaan jos kanttia riittää tai flirttaile avoimesti.

3. Ole oma itsesi äläkä esitä mitään. Hymyile paljon, mutta älä pompi ja riehu kuin duracell-pupu.

4. Jos joku käy tanssilattialla suoraan käsiksi, pamauta käsilaukulla päähän. Anna mennä oikein kunnolla, tämä sika on sen ansainnut.

5. Älä mene baarista miehen luokse tai ota miestä luoksesi. Numeroiden vaihtaminen riittää. Jos miehestä ei kuulu viikkoon, kysele ITSE että mikä on meininki. "Hei daa, miksei se soita" -asenne ei johda mihinkään. Vaikkakin yleisesti ottaen miehen kannattaa se ensimmäinen puhelinkontakti tehdä.

6. Juo enemmän vettä kuin viinaa. Toimiasi saattaa seurata useampikin silmäpari ja annat itsestäsi mieluummin raittiin kuvan. Mies näkee mitä juot vaikkei sitä käyttäytymisestäsi suoranaisesti näkisikään. Juhlia toki pitää välillä ja mieskin ymmärtää tämän, mutta ensivaikutelma on aina ensivaikutelma.

7. Viimeisin, mutta ehkä tärkein. Jos et uskalla mennä juttelemaan miehelle, älä kuvittele että mies uskaltaa tulla juttelemaan tai edes flirttailla sinulle jos itse käyttäydyt viilipytyn tavoin. Jos uskallat flirttailla tai jopa mennä juttelemaan, TEE SE äläkä ihmettele. Mies ei ole mikään iskuautomaatti, joka väistämättä tekee kontaktin mikäli on kiinnostunut, ei todellakaan. Jos vielä ei ole tärpännyt, ei pieni asennemuutos tilannetta ainakaan pahenna.

Lisääkin näitä on, mutta tuossa ehkä tärkeimmät :)

45

4635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä toimii, ehkä ei

Kiitos vaivannäöstänne. Luin vinkit ihan mielenkiinnolla ja oli kyllä ihan osuvia kohtia, mutta... jäi vähän semmonen mielikuva, että jos haluaa baarista kunnollisen miehen, niin pitää mieluiten seistä tönöttää jossain, mieluiten selvinpäin ja coolina miettien että nyt mun toimiani seurataan.Toivottavasti ymmärsin väärin :)

Menen kuitenkin itse baariin pitämään ensisijaisesti hauskaa kavereiden kanssa, eli tanssimaan. Enkä niinkään tyrkylle. Jos sieltä joku löytyy niin sehän vain on bonusta. Tanssin siis, enkä mieti, että meneekö nyt överiksi. Päinvastoin olen aina saanut kommenttia, että kun mulla on niin hyvä meininki ja näytän siltä että nautin siitä. Neloskohtaan semmonen kommentti, että tilanteesta pääsee helpommin eroon lähtemällä pois, vaihtamalla paikkaa tai sitten sanomalla että näpit irti, mutta en lähtis ketään hakkaamaan käsilaukulla :) eikös se anna vähän aggressiivisen kuvan naisesta, joka hakkaa miehiä?

Mun vinkki, kaikille: keskittykään hauskanpitoon eikä niinkään siihen iskemiseen :)

• ap.

Nuo nyt oli vähän kärjistetysti kirjotettu :) Ehkä ei ole hyvä lyödä kirjaimellisesti käsilaukulla.

Ja siis ei tosiaan tarvitse tyrkyllä törrötellä, eikä pidäkään. Jos osaa fiksusti pitää hauskaa, niin sehän riittää. Pääpointti koko hommassa on kuitenkin se, että konservatiivinen meininki on paljon parempi kuin bimboilu ja ittensä esittely.

• no-name

Selvästi paras signaali kiinnostavan oloisen miehelle osoitettavaksi on mahdollisimman luonteva hymy, kun katseet ovat kohdanneet. Ei siis mitään viileitä suupielen nostoja, jotka voivat sotkeentua ivalliseen älä nyt unta näe-messageen.

• duracell -pupu

ihan hyvät vinkit mutta kyllä sitä minä ainakin olen duracell- pupu kun baariin menen,kun se tanssiminen on pääasia eikä juominen

• ap.

nimenomaan on bonusta. Tarkoitin sitä, että ei kälätetä, kiljuta, pidetä hirveää älämölöä, kirjaimellisesti hypitä tai muuten vaan riehuta. Voi sitä tanssia asiallisesti vaikka meininki onkin kova :)

• ole sinulle

"kun se tanssiminen on pääasia "

Jos olet pääasiassa tanssimassa etkä miestä etsimässä niin eihän noita vinkkejä tarvitse ottaa kovinkaan tosissaan.

Jos minä lähden kavereiden kanssa mellastamaan niin ei niillä reissuilla juurikaan naisia saa kun tehdään kaikki väärin päin (ryypätään, huudetaan, ollaan liian päissään jne). Sitten jos lähdetään naista etsimään niin mennäänkin vähän eri meiningillä ja ajatuksella.

• ap.
        ole sinulle kirjoitti:

"kun se tanssiminen on pääasia "

Jos olet pääasiassa tanssimassa etkä miestä etsimässä niin eihän noita vinkkejä tarvitse ottaa kovinkaan tosissaan.

Jos minä lähden kavereiden kanssa mellastamaan niin ei niillä reissuilla juurikaan naisia saa kun tehdään kaikki väärin päin (ryypätään, huudetaan, ollaan liian päissään jne). Sitten jos lähdetään naista etsimään niin mennäänkin vähän eri meiningillä ja ajatuksella.

että jos tekee juuri päinvastoin kuin mitä vinkeissä sanotaan, ei kannata ihmetellä jos pelimiehet ovat kimpussa :)

• Vapaa mies

Lista oli todella hyvä, olen joka kohdasta samaa mieltä, paitsi siitä, että miehen pitäisi yleensä ottaa baari-illan jälkeen yhteyttä. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä ja vaikka heti seuraavana päivänä. Aktiivinen nainen tekee aina paremman vaikutuksen, kuin passiivinen.

Mutta tuohon listaan vielä. Naiset täällä kuukaudesta ja vuodesta toiseen marisevat, kun eivät löydä kunnollista ja luotettavaa miestä ja kyselevät miesten mielipiteitä. Nyt kun taas pitkästä aikaa joku mies kirjoitti todella hyviä neuvoja, niin todennäköisesti naiset eivät osaa ottaa niistä opikseen, vaan alkavat joko näsäviisaiksi tai kaivautuvat vanhanaikaisuuden poteroihin, takertuen kaikkiin mahdollisiin toissijaisiin yksityiskohtiin, mitä sinun listastasi vain löytävät. Ilmeisesti naiset on ohjelmoitu niin, etteivät he kykene vastaanottamaan hyviä neuvoja miehiltä. Tällainen näsäviisaan tai vanhanaikaisen naisen vastaus voisi olla seuraavanlainen:

- 1. kohta: luuleks sä miehenä voivas sanella nykyajan itsenäisille naisille, miten heidän kuuluu pukeutua miellyttääkseen miestä? Mä pukeudun just niin paljastavasti, ku mua kiinnostaa!

- 2. kohta: Varmaan mä jotain aloitetta teen! Se on miesten homma tehdä aloite!

- 7. kohta: Mua ei kiinnosta saamattomat miehet, jotka ei pysty tekeen aloitetta. Ja jos miehellä on niin huono itsetunto, että näkee vaan viilipyttyilmeellä liikkuvia naisia, ni ei ole hei mun ongelma. Ja sitäpaitsi mies todellakin tekee sen aloitteen, jos on kiinnostunut ja PISTE.

• Et taida tykätä tytöistä kun noin ikävällä asenteella heti vastaat jo tyttöjen puolesta..

Mun mielestä neuvot oli ihan mielenkiintoisia ja hiukan ujona tyttönä ehkä ensi kerralla nämä neuvot mielessä uskallan mennä juttelemaan kun kiva mies on kiikarissa. Itse syyllistyn tuohon pukeutumiskoodiin; usein kaula-aukko on aika antava. Täytynee laittaa hiukan decolteta jemmaan ensi reissulla. Sitä vaan jotenkin nauttii ihailevista katseista ja niitä tulee parhaiten kun hiukan ihoa on näkyvillä. Kyse on siis oman itsetunnon pönkittämisestä, ei niinkään saalistusmetodista. Asiaa korjataan tulevaisuudessa :)

• ap.

"Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä ja vaikka heti seuraavana päivänä. Aktiivinen nainen tekee aina paremman vaikutuksen, kuin passiivinen."

Oikein. Kirjoituksessani ilmaisin asian ehkä hieman epäselvästi, mutta tarkoitin sitä että jos mies on kiinnostunut, niin hänen on syytä ottaa yhteyttä ajoissa. Tämä vaan siitä syystä, että antaa itsestä kiinnostuneen kuvan eikä leimaudu pelimieheksi, joka on siirtynyt jo toiseen naiseen kun ei ko. iltana saanutkaan. Mutta jos ei miehestä mitään kuulu, on naisen otettava luuri kauniiseen käteen eikä vain pällisteltävä.

Ja mitä noihin näsäviisasteluihin tulee, niin kirjoittamisessa oli se ongelma, että yritin jokaisen kohdan perustella ja selventää useasta näkökulmasta, jottei niihin olisi niin helppo takertua. Toisaalta kukaan ei jaksa lukea kirjan pituista tekstiä, joten ainahan sitä joutuu kirjoituksiaan selventämään.

• gekko-

Eikö se riitä että mainitsemasi näsäviisaat naiset edustavat itseään? Pitääkö sinun ruveta samanlaiseksi?

Oli aika alentavaa kirjoittaa että "naiset eivät osaa ottaa tästä opikseen". Tämä on keskustelupalsta eikä rehtorin puhuttelu.

Luuletko että nainen suostuu olemaan samaa mieltä ylipäätään mistään, jos teet asiasta sellaisen että sinä tiesit sen alunperin ja nainen sinun valistuksesi jälkeen "ottaa opikseen"? Älä kirjoita noin nöyryyttävästi.

Jos kyseenalaistat naisen ajattelukyvyn ja puheillasi teet naisesta alempitasoisen ihmisen, niin ei ole ihmekään jos olet vapaa mies. Sen lisäksi että olet vapaa, olet myös aika negatiivinen.

Huh, minäkin voisin allekirjoittaa jokaisen kohdan tuosta listasta (toisin kuin väitit minun tekevän), mutta sinut kiertäisin kaukaa.

• Vapaa mies
        gekko- kirjoitti:

Eikö se riitä että mainitsemasi näsäviisaat naiset edustavat itseään? Pitääkö sinun ruveta samanlaiseksi?

Oli aika alentavaa kirjoittaa että "naiset eivät osaa ottaa tästä opikseen". Tämä on keskustelupalsta eikä rehtorin puhuttelu.

Luuletko että nainen suostuu olemaan samaa mieltä ylipäätään mistään, jos teet asiasta sellaisen että sinä tiesit sen alunperin ja nainen sinun valistuksesi jälkeen "ottaa opikseen"? Älä kirjoita noin nöyryyttävästi.

Jos kyseenalaistat naisen ajattelukyvyn ja puheillasi teet naisesta alempitasoisen ihmisen, niin ei ole ihmekään jos olet vapaa mies. Sen lisäksi että olet vapaa, olet myös aika negatiivinen.

Huh, minäkin voisin allekirjoittaa jokaisen kohdan tuosta listasta (toisin kuin väitit minun tekevän), mutta sinut kiertäisin kaukaa.

parempi, etten olisi kirjoittanut tuota viestiä, niin naiset olisivat viisastelleet enemmän. Nyt kun kirjoitin tuon viestini, nämä naiset eivät enää kehdanneetkaan kirjoittaa, kun tajusivat kuinka pällin kuvan itsestään antaisivat.

"Luuletko että nainen suostuu olemaan samaa mieltä ylipäätään mistään, jos teet asiasta sellaisen että sinä tiesit sen alunperin ja nainen sinun valistuksesi jälkeen "ottaa opikseen"? Älä kirjoita noin nöyryyttävästi."

Parempi vaan, kun naiset tajuavat, että ainakin yksi mies osasi jo ennustaa heidän seuraavan siirtonsa etukäteen. Ehkä se laittaa heidät oikeasti käyttämään aivojaan ja miettimään, mitä voisivat omassa ajattelussaan muuttaa.

"olet myös aika negatiivinen."

En ole negatiivinen, vaan realisti. Mielipiteeni perustuvat siihen, miten naiset ovat käyttäytyneet.

Ja itse olen komea ja fiksu nuorimies ja vientiä enemmän kuin tarpeeksi, kiitos vain vihjailuista. :)

• Vapaa mies
        UmaT kirjoitti:

Et taida tykätä tytöistä kun noin ikävällä asenteella heti vastaat jo tyttöjen puolesta..

Mun mielestä neuvot oli ihan mielenkiintoisia ja hiukan ujona tyttönä ehkä ensi kerralla nämä neuvot mielessä uskallan mennä juttelemaan kun kiva mies on kiikarissa. Itse syyllistyn tuohon pukeutumiskoodiin; usein kaula-aukko on aika antava. Täytynee laittaa hiukan decolteta jemmaan ensi reissulla. Sitä vaan jotenkin nauttii ihailevista katseista ja niitä tulee parhaiten kun hiukan ihoa on näkyvillä. Kyse on siis oman itsetunnon pönkittämisestä, ei niinkään saalistusmetodista. Asiaa korjataan tulevaisuudessa :)

lyötiin pöytään heti ensimmäisessä lauseessa. :D En tästä syystä jaksa kommentoida viestiäsi sen paremmin.

• nainen, yksilö
        Vapaa mies kirjoitti:

parempi, etten olisi kirjoittanut tuota viestiä, niin naiset olisivat viisastelleet enemmän. Nyt kun kirjoitin tuon viestini, nämä naiset eivät enää kehdanneetkaan kirjoittaa, kun tajusivat kuinka pällin kuvan itsestään antaisivat.

"Luuletko että nainen suostuu olemaan samaa mieltä ylipäätään mistään, jos teet asiasta sellaisen että sinä tiesit sen alunperin ja nainen sinun valistuksesi jälkeen "ottaa opikseen"? Älä kirjoita noin nöyryyttävästi."

Parempi vaan, kun naiset tajuavat, että ainakin yksi mies osasi jo ennustaa heidän seuraavan siirtonsa etukäteen. Ehkä se laittaa heidät oikeasti käyttämään aivojaan ja miettimään, mitä voisivat omassa ajattelussaan muuttaa.

En ole negatiivinen, vaan realisti. Mielipiteeni perustuvat siihen, miten naiset ovat käyttäytyneet.

Ja itse olen komea ja fiksu nuorimies ja vientiä enemmän kuin tarpeeksi, kiitos vain vihjailuista. :)

Komea voit olla ja varmaan nuori olet taatusti, kuten mainitsit. Kuvailemasi käytös on tyypillistä pelkästän määrätyn ikäisille (lue: hyvin nuorille) ja määrätyissä paikoissa (lue: pissis-/ pintaliitopaikoissa tai snagarin kulmilla kun eivät vielä baariin pääse) käyviulle tyttösille. Ihan taatusti saat kuvailemiasi vastauksia ihan kaikkiin lauseisiisi, kun asenteesi on tuollainen naisia kohtaan. Mutta vinkkinä sinulle: kaikki miehet eivät saa. Ne, jotka osaavat arvostaa toisia ihmisä, ottaa heidät _ihmisinä_, keskustelukumppaneina, hyvinä tyyppeinä ja niin edelleen - no, he saavat ne parhaat naiset ja hyvät tyypit. Sinä saat niiltä parhailtakin vain sitä, mitä itse odotat saavasi.

• Vapaa mies
        nainen, yksilö kirjoitti:

Komea voit olla ja varmaan nuori olet taatusti, kuten mainitsit. Kuvailemasi käytös on tyypillistä pelkästän määrätyn ikäisille (lue: hyvin nuorille) ja määrätyissä paikoissa (lue: pissis-/ pintaliitopaikoissa tai snagarin kulmilla kun eivät vielä baariin pääse) käyviulle tyttösille. Ihan taatusti saat kuvailemiasi vastauksia ihan kaikkiin lauseisiisi, kun asenteesi on tuollainen naisia kohtaan. Mutta vinkkinä sinulle: kaikki miehet eivät saa. Ne, jotka osaavat arvostaa toisia ihmisä, ottaa heidät _ihmisinä_, keskustelukumppaneina, hyvinä tyyppeinä ja niin edelleen - no, he saavat ne parhaat naiset ja hyvät tyypit. Sinä saat niiltä parhailtakin vain sitä, mitä itse odotat saavasi.

Minä vain matkin niitä prinsessoja, jotka ennemmin tai myöhemmin olisivat tulleet kitisemaan ja narisemaan aloittajan hyvälle tekstille. Tuntuu, että viestini osuivat sinuunkin ainakin osittain, kun noin happamaa kommentia pukkaa. :)

• gekko-
        Vapaa mies kirjoitti:

Toivot että tekstisi laittaa naiset oikeasti käyttämään aivojaan ja miettimään, mitä he voisivat omassa käytöksessään muuttaa.

Mikäs guru se sinä olet? Luuletko että voit saada kaikki maailman ääliöt tajuamaan sen mitä sinä tahdot? Siinä onkin työsarkaa.

-On muuten aika ylimielinen asenne: opettaa, saada tajuamaan, ottaa opikseen...

Se on negatiivista, että kirjoitit noiden naisten puolesta etukäteen mitä he muka ajattelevat. Ei saa panna sanoja toisen suuhun. Reagoi sitten, kun joku todella tekee niin kuin kuvailit.

Olisit voinut antaa aloituksen ja ketjun ihan vaan olla ja seurata, kuinka naiset reagoivat. Eikä naisten reagointi suinkaan ole ollut sellaista kuin väitit että olisi.

• gekko-
        Vapaa mies kirjoitti:

lyötiin pöytään heti ensimmäisessä lauseessa. :D En tästä syystä jaksa kommentoida viestiäsi sen paremmin.

Kirjoittaja ei sanonut sinua homoksi. Sanoi vain (täsmentämättä sen enempää), ettet tykkää tytöistä.

Tytöistä voi olla tykkäämättä olematta homo. Ei mullekaan sellaista mielikuvaa tule että tytöistä tykkäisit tai että osaisit naisia arvostaa. Viestisi näytti ennemmin siltä kuin olisit sodassa.

• veera.
        gekko- kirjoitti:

Kirjoittaja ei sanonut sinua homoksi. Sanoi vain (täsmentämättä sen enempää), ettet tykkää tytöistä.

Tytöistä voi olla tykkäämättä olematta homo. Ei mullekaan sellaista mielikuvaa tule että tytöistä tykkäisit tai että osaisit naisia arvostaa. Viestisi näytti ennemmin siltä kuin olisit sodassa.

Joo, mullekin tuli sellainen olo, että tuo hemmo on "sodassa" jonkun "näkymättömän naislauman" kanssa.;)

• Vapaa mies
        gekko- kirjoitti:

Toivot että tekstisi laittaa naiset oikeasti käyttämään aivojaan ja miettimään, mitä he voisivat omassa käytöksessään muuttaa.

Mikäs guru se sinä olet? Luuletko että voit saada kaikki maailman ääliöt tajuamaan sen mitä sinä tahdot? Siinä onkin työsarkaa.

Se on negatiivista, että kirjoitit noiden naisten puolesta etukäteen mitä he muka ajattelevat. Ei saa panna sanoja toisen suuhun. Reagoi sitten, kun joku todella tekee niin kuin kuvailit.

Olisit voinut antaa aloituksen ja ketjun ihan vaan olla ja seurata, kuinka naiset reagoivat. Eikä naisten reagointi suinkaan ole ollut sellaista kuin väitit että olisi.

"Olisit voinut antaa aloituksen ja ketjun ihan vaan olla ja seurata, kuinka naiset reagoivat. Eikä naisten reagointi suinkaan ole ollut sellaista kuin väitit että olisi."

Kuten jo aiemmassa viestissä kirjoitin tämä johtuu siitä, että moni nainen luki tekstini, eikä enää uskaltanut tehdä itsestään typerystä.

• Vapaa mies
        gekko- kirjoitti:

... valitettavasti he vain ovat melkoisia harvinaisuuksia. Nainen voi olla vaikka diplomi-insinööri ja silti itserakas, *usipäinen prinsessa.

• sivustasta
        gekko- kirjoitti:

Arvostatko itse sitten naisia vain siitä syystä, että he ovat naisia? Miten se tekee heistä arvostettavia? Kuvitteletko, että elämäsi täydellistyy, kun saat jakaa sen jonkun naisen kanssa?

Itse en arvosta/arvostele ketään sukupuolen perusteella.

• joo...
        gekko- kirjoitti:

Mutta eikös yksi näiden keskustelupalstojen perusideoista ole se, että pääsee esittämään besserwisseriä ja lykkäämään toisille jauhot suuhun? Luulen, että juuri se on näiden kantava voima.

Lisäksi oman elämänasenteen ja -näkemyksen tuputtaminen muille voi tuottaa joillekin aivan suunnatonta mielihyvää. Mikä sinä olet sitä kieltämään muilta. Vapaa maa, vapaa palsta.

• gekko-
        joo... kirjoitti:

Mutta eikös yksi näiden keskustelupalstojen perusideoista ole se, että pääsee esittämään besserwisseriä ja lykkäämään toisille jauhot suuhun? Luulen, että juuri se on näiden kantava voima.

Lisäksi oman elämänasenteen ja -näkemyksen tuputtaminen muille voi tuottaa joillekin aivan suunnatonta mielihyvää. Mikä sinä olet sitä kieltämään muilta. Vapaa maa, vapaa palsta.

Jos elämänarvojen tuputtaminen toisille on ihan ok, silloin on myös yhtälailla ok että minä tuputan omia arvojani (sitä että tuputtaminen on epäkohteliasta).

Onhan nämä ällöttäviä sessioita. Nautit tästä kahnauksesta ilmeisen paljon, kun raatokärpäsenä seuraat vierestä.

Mitä jos otat vakinimimerkin käyttöön ja alat osallistua keskusteluun muutenkin kuin jepu joo- otsikoilla? Saadaan vähän tuntumaa sinustakin ja mielipiteistäsi ja ajattelutavastasi -onko pelottava ajatus?

Eipä sillä, en avaa enää näitä vapaan miehen enkä sinun tekstejä.

• avaamatta,
        gekko- kirjoitti:

Jos elämänarvojen tuputtaminen toisille on ihan ok, silloin on myös yhtälailla ok että minä tuputan omia arvojani (sitä että tuputtaminen on epäkohteliasta).

Onhan nämä ällöttäviä sessioita. Nautit tästä kahnauksesta ilmeisen paljon, kun raatokärpäsenä seuraat vierestä.

Mitä jos otat vakinimimerkin käyttöön ja alat osallistua keskusteluun muutenkin kuin jepu joo- otsikoilla? Saadaan vähän tuntumaa sinustakin ja mielipiteistäsi ja ajattelutavastasi -onko pelottava ajatus?

Eipä sillä, en avaa enää näitä vapaan miehen enkä sinun tekstejä.

mutta sen verran kuittaan, että raatokärpäset ei nimimerkkiä tai huomiota näillä palstoilla kaipaa. Puskista huhuilu on kivempaa.

• nainen, yksilö
        Vapaa mies kirjoitti:

Minä vain matkin niitä prinsessoja, jotka ennemmin tai myöhemmin olisivat tulleet kitisemaan ja narisemaan aloittajan hyvälle tekstille. Tuntuu, että viestini osuivat sinuunkin ainakin osittain, kun noin happamaa kommentia pukkaa. :)

Minuun nyt jollain tasolla osuu kaikki viestit, joissa ollaan kovin luulevinaan, mitä joku ihmisjoukko ajattelee, on mieltä, tekee, sanoo ja niin edeleen. Varsinkin kun tavoitteena on nostaa itseä jotenkin korkeammalle pallille halventamalla muita ihmisiä. En tykkää semmoisesta tyylistä.

Happamaa kommenttia pukkaa, kun et ole muuta ansainnut. Eli katse peiliin vaan; vuorovaikutus on kaksisuuntainen tie ja vastauksesi saa yleensä juuri sitä millaiseen viestintään on itse sortunut.

• Nuorinainen*
        Vapaa mies kirjoitti:

Täällä aina kaikki on tosi komeita/kauniita ja hirveästi vientiä.. Tuskin kuule, ei kukaan itsensä kanssa sinut oleva puoleensavetävä tyyppi ole niin katkera vastakkaiselle sukupuolelle kuin sinä. Ja se on fakta. Kannattaisi sen naisten arvostelun ja katkeroitumisen sijaan keskittyä kehittämään omia hyviä puoliaan, ulkonäköään ja itsetuntoaan. Ehkä sitä mukaan ne asenteet toista sukupuolta kohtaankin normalisoituu.

• älä etsi baareista

Vanha totuus, pitää paikkansa.

• ap.

tuokin. Aika suosittu paikka se toki on :)

• löytyy..
        ap. kirjoitti:

tuokin. Aika suosittu paikka se toki on :)

usein tuo riippuu baaristakin, joka kaupungissa on lihatiski-baareja.

olenhan itsekin kunnon nainen ja käyn silti silloin tällöin baarissa. ap:n neuvot oli ihan asiallisia. kyllähän oma käytös vaikuttaa siihen, minkälaiset miehet/naiset kiinnostuu.

tehkääpä joku miehille sama lista.. ekaksi vaikka "älä juo liikaa".. :)

• Syltty__

Kyllä minä ainakin katson itseni kunnon mieheksi, vaikka baarista olen jokaisen naiseni, oli se sitten ollut hetken huumaa tai monivuotinen avoliitto, tähän mennessä lassonnut.

Kaikki sinkkukaverinikin käyvät baarissa (sekä kunnolliset että hulttiopetturit). Ne jotka eivät baarissa käy, ovat yleensä tavalla tai toisella naisten näkökulmasta katsottuna "viallisia" vaikka muuten ovatkin ihan ok-äijiä.

• ap.
        Syltty__ kirjoitti:

Kyllä minä ainakin katson itseni kunnon mieheksi, vaikka baarista olen jokaisen naiseni, oli se sitten ollut hetken huumaa tai monivuotinen avoliitto, tähän mennessä lassonnut.

Kaikki sinkkukaverinikin käyvät baarissa (sekä kunnolliset että hulttiopetturit). Ne jotka eivät baarissa käy, ovat yleensä tavalla tai toisella naisten näkökulmasta katsottuna "viallisia" vaikka muuten ovatkin ihan ok-äijiä.

että eiköhän jokainen käy joskus elämässään baarissa. Aika outoa jos ei elämänsä aikana ehdi käymään :) Saatat törmätä sellaiseen ihmiseen joka käy todella harvoin, mutta sattuu juuri sillä kertaa sattumoisin olemaan samassa paikassa. Elämä on arvaamaton.

• ap.
        ap. kirjoitti:

että eiköhän jokainen käy joskus elämässään baarissa. Aika outoa jos ei elämänsä aikana ehdi käymään :) Saatat törmätä sellaiseen ihmiseen joka käy todella harvoin, mutta sattuu juuri sillä kertaa sattumoisin olemaan samassa paikassa. Elämä on arvaamaton.

että itse käyn pääasiassa tanssimassa, en ryyppyreissuilla. Näin tekee myös muutama kaverini.

• Miesasiamies

"4. Jos joku käy tanssilattialla suoraan käsiksi, pamauta käsilaukulla päähän. Anna mennä oikein kunnolla, tämä sika on sen ansainnut."

Varmaan sitten mieskin saa lyödä kaikin voimin avokämmenellä tai jollain kun nainen tulee hiplaamaan?

• ap.

Mieskin saa lyödä omalla käsilaukulla ;)

Nooh, olihan tuo kärjistettyä kuten aikasemmin jo yhteen kommenttiin replysin. Ei väkivalta suotavaa ole. Tarkoituksena oli vain ilmaista, että kyllä pelimies vähän iskua kestää, henkistä ainakin.

• Seurusteleva nainen, joka t...

"1. Jätetään ne kaula-aukkopaidat ja minihameet kotiin."

Pukeutumisvinkeistä vielä sen verran, että oma mies tykkää eniten perinteisistä farkku-toppi - yhdistelmistä tai minaria pidemmästä hameesta & topista. Tyylikkyyttä eikä edes seksikkyyttä ole kaiken paljastaminen. Jos alaosa on konservatiivinen, yläosa voi olla niukempi MUTTA hyvällä maulla. Ei siis sellaisia paitaviritelmiä, missä mies saa koko ajan pelätä, että seuralaisen rinnat pullahtavat pihalle. ;=) Taas jos on shortsit tai lyhyempi hame kesällä, niin sitten paita voi olla pidempi ja peittävämpi. Poikkeuksena ranta ja todella kuuma keli.

Jos tahtoo pitää toppia, joka peittää enemmän kun paljastaa, sen alle kannattaa pukea musta, pidempi toppi. Tällöin voi pitää räväkkää yläosaa, muttei kuitenkaan sorru paljastamaan liikaa.

Kannattaa pukeutua oman kropan mukaan ja muistaa, että kroppasi kertoo paljon elintavoistasi.

"2. Jos huomaat kiinnostavan oloisen miehen, seuraa pitkin iltaa hänen toimiaan."

Omassa tuttavapiirissäni on paljon nk. "kunnon" miehiä ja kyllä heitä voi mennä jututtamaan vaikka heti. Eihän juttelu vielä tarkoita yhtään mitään. Vähän kannattaa seurata sitä, hakeutuuko miehen katse yhtään sinun vai toiseen tyttöön ja onko miehellä tyttö mukana. Mutta jos vastaus on, ettei katsele ketään muuta kaiholla ja on yksin, voi ihan hyvin mennä juttelemaan.

"3. Ole oma itsesi äläkä esitä mitään. Hymyile paljon, mutta älä pompi ja riehu kuin duracell-pupu."

Ole oma itsesi on riittävä vinkki. Ehkä miehen kannalta parempi nähdä heti, jos nainen on hyvin negatiivinen tai tosi duracell-pupu. Kyllä sellaisillekin naisille voi mies löytyä, joku samanlainen mies. Mutta jos on hauskaa, nauramisessa ei ole mitään pahaa. Paras flirtti on katse suoraan silmiin ja hymy.

"4. Jos joku käy tanssilattialla suoraan käsiksi, pamauta käsilaukulla päähän. Anna mennä oikein kunnolla, tämä sika on sen ansainnut."

Noh noh, ehkä olisi parempi vaan sanoa suoraan että "häivy" ja jatkaa iltaa. Jos joku ei jätä rauhaan, asia on eri.

"5. Älä mene baarista miehen luokse tai ota miestä luoksesi."

Yön voi viettää yhdessä, mutta ei seksiä. Itse vietin oman mieheni kanssa ensimmäisen yön yhdessä, mutta juttelimme ja kuuntelimme musiikkia ja nukuimme. Seksiä harrastimme vasta myöhemmin. Useita viikkoja myöhemmin, kun suhde oli vakaalla pohjalla. Emme tosin olleet ensimmäisenä yönä kaksin, vaan yhteisen tuttavan asunnolla. ;=)

"6. Juo enemmän vettä kuin viinaa."

Poikkeuksena vappu, uusi vuosi ja muut viralliset kännäyspäivät jolloin mieskin on todennäköisesti humalassa. ;=) Mutta toki humalainen nainen vetää tietynlaisia miehiä puoleensa ja yleensä ne miehet eivät ole sellaisia, joiden kanssa tahtoo suhteen.

Nykypäivänä baareissa on hyvä valikoima alkoholittomia juomia ja erilaiset pelkästä mehusta tehdyt drinkit antavat energiaa, mutta eivät humalluta. Jos tahtoo jaksaa juhlia aamuneljään, ei todellakaan kannata juoda liikaa. Energiajuomat ja kahvit ovat hyvä vaihtoehto, jos alkaa väsyttää.

"Jos uskallat flirttailla tai jopa mennä juttelemaan, TEE SE äläkä ihmettele."

Ihan samaa mieltä. Monet kunnon miehet ovat ujoja. Itsekin jouduin aikoinani tekemään aloitteen eikä kaduta yhtään. ;=)

• Syltty__

Ihan ok lista, vaikka en kaikista kohdista ole täysin samaa mieltä.

"1. Jätetään ne kaula-aukkopaidat ja minihameet kotiin."

Liian syvät kaula-aukot ovat kyllä vähän huonoja. Kesäisin taas voi ihan hyvin käyttää minihametta, kunhan se ei ole mikään ihan miniminimini. Minihameen käyttö lisää pelimiesten kiinnostusta, mutta luulisin sen käytöstä johtuva keskimääräisen kiinnostuneen miehen "tason" nousu olevan suurempi plussa mitä korkeampi pelimiesesiintyvyys. Näin ainakin jos ei ole tulipalokiirettä löytää sitä miestä.

"2. Jos huomaat kiinnostavan oloisen miehen, seuraa pitkin iltaa hänen toimiaan."

Tai miksi ei menisi heti juttelemaan? Mitäpä sitä seurailemaan kaukaa kun voi toimiakin. Tietenkin ensin kannattaa seurailla ja flirttailla, jos suoran kontaktin ottaminen pelottaa.

"6. Juo enemmän vettä kuin viinaa. Toimiasi saattaa seurata useampikin silmäpari ja annat itsestäsi mieluummin raittiin kuvan. Mies näkee mitä juot vaikkei sitä käyttäytymisestäsi suoranaisesti näkisikään."

Ihan hyvä vinkki, mutta pääosin sen takia että tällöin ei itse tule töpeksittyä. Miestä ei kyllä mielestäni hirveästi kiinnosta kuinka paljon nainen juo, ellei se juominen johda hirveään känniin ja/tai mokailuihin.

Tulisikohan itsellä mitään hyviä vinkkejä mieleen. Jaa-a, eipä kai.

• joanna.

Eli TIIVISTETYSTI:

"Mene baariin, mutta älä vahingossakaan pidä hauskaa siellä...?!"

EI TOIMI, baby!:)

• ap.

ympäri. Eli jos teet päinvastoin kuin vinkeissä sanotaan, ei kannata ihmetellä jos joudut pelimiehen kouriin ;)

• baarista baarista

1. Jää kotiin kun kaverisi lähtevät baariin.
      2. Kun kaverillasi on mies, iske se.

• Shanna

Neuvot olivat tosi hyviä, ei mennyt mietintä miehiltä hukkaan! :)

Yhden poikkeuksen itse teen noista neuvoista: Tanssilattialla ei voi pamauttaa laukulla kun en moisista välitä. :D Sanat, ja tarpeen vaatiessa kaverit, saavat kelvata avuksi.

• Nuorinainen*

No ei sinne baariin mennä miehiä miellyttämään ja sievistelemään. Jos on kivaa tanssia tyttöjen kanssa ja ottaa muutama, nauraa ja hyppiä, niin ei tule mieleen että "ehkä minua tarkkaillaan, olenpa nyt ihmisiksi". Jos ei omana itsenä kiinnosta, niin ei varmasti sitten ole tarkoituskaan :).

• tylsä paskiainen

mahdoitko lukea aloitusviestiä ollenkaan...

• Nuorinainen*

Siinähän ne "säännöt" olikin. Puuh, ei mitään järkeä. Jo se että haluaa asetella haluamalleen puollisolle noin tiukkoja rajoja kertoo kaiken..

• Nuorinainen*
        Nuorinainen* kirjoitti:

Siinähän ne "säännöt" olikin. Puuh, ei mitään järkeä. Jo se että haluaa asetella haluamalleen puollisolle noin tiukkoja rajoja kertoo kaiken..

Väärään paikkaan meni, tarkoitus oli vastata tylsälle paskiaiselle. :)

• ymmärtää

kirjoituksen pointtia. Ei ideana ole saada ketään käyttäytymään jonkun kaavion mukaisesti tai esittämään jotain muuta kuin mitä on. Ja jos et ole baarissa liikkeellä sillä silmällä, niin sittenhän on aivan sama vaikka seisot päälläsi.

Kirjoitus on tarkoitettu niille, jotka ovat kyllästyneet pelimiehiin ja haluaisivat löytää jotain pysyvää. Mutta jos on pakko laittaa se uurrettu paita päälle ja vetää aina pää täyteen ja riehumisen unohtaminen tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta, niin turha käytöstapaansa on yrittää muuttaa ja parempi etsiä se kunnon mies jostain muualta. Ainakaan baarista se ei löydy. Sellaiselle ihmiselle koko aihe on täysin hyödytön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe