Täällä varmaan vilisee sinkkuja ja myös sellaisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet, niin minun on varmaan syytä teitäkin vähän valaista.
Monihan sitä höpöttelee täälläkin, kuinka kivaa olisi jos olisi oma kulta, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea tai olla vaan ja katella tähtiä. Jep jep..Varmasti.
Mutta mitä huonoja puolia seurustelussa on?
- Jatkuva "huoli" suhteesta. Missä hän nyt menee? Miksi hän ei soita? Rakastaako hän minua?
- Se ihana vapaus on yleensä mennyttä. Mee ja tee mitä huvittaa. Vedä perskännit kavereiden kanssa ja jahtaa vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä.
- Partnerisi perhe ja sukulaiset. Joukossa on aina joku, joka ei "hyväksy" sua. No onko sillä väliä? Ei, mutta ärsyttävää.
- Samat riidat samoista asioista.
No kohtaako nämä asiat joka suhteessa? Ei välttämättä. Mutta löydä nyt sitten jostain ihmeestä vielä enemmän Se Oikea, jonka kanssa et törmää em. ranskalaisiin viivoihin.
Seurustelu on hanurista
12
1068
Vastaukset
- minä se vaan
Tähti ja koivu. Joo kyllähän se välillä hirvittää seurata sivusta pariutuneiden ihmisten toilailuja. Huvittavaa, mutta minkäs teet? Ihmiset on.
- jdgj
Tämä on todettu. Kun molemmat ovat viikonloppuisin omien kavereiden kanssa, niin suhde toimii. Onko se sitten hauskaa ja hyvä juttu suhteelle, sitä en tiedä, mutta joillekin sekin sopii.
- umat.
Kahteen ekaan osioon sopii vastaukseksi luottamus. Jos voidaan luottaa puolin sun toisin, ei tarvitse olla suhteesta huolissaan ja voidaan pitää myös entinen elämäntyyli omine kavereineen. Tietenkin se muiden vastakkaisen sukupuolen edustajien liian läheinen lähestyminen pitäisi jättää, mutta jos on tarpeeksi sitoutunut kumppaniinsa, ei sitä haluakaan... luulisin. Ja sitten vielä.. kaikki naiset ei jäkätä. En itsekään naisena voi sietää nalkutusta ja jäkätystä.
- mies..
"Jos voidaan luottaa puolin sun toisin, ei tarvitse olla suhteesta huolissaan ja voidaan pitää myös entinen elämäntyyli omine kavereineen."
No näinhän se oikeasti ole. Ainahan sanotaan, että luota ja luotan suhun, mutta silti juostaan perässä ja kuumotetaan kännykällä ja se ei ole kivaa se. mies.. kirjoitti:
"Jos voidaan luottaa puolin sun toisin, ei tarvitse olla suhteesta huolissaan ja voidaan pitää myös entinen elämäntyyli omine kavereineen."
No näinhän se oikeasti ole. Ainahan sanotaan, että luota ja luotan suhun, mutta silti juostaan perässä ja kuumotetaan kännykällä ja se ei ole kivaa se.No.. meitähän on moneen lähtöön. Mun mielipide on se, että suhde lähtee luottamuksesta ja jos se ei pelaa, ollaan hataralla maaperällä. Niin, että viittinhän minä.
- mies..
UmaT kirjoitti:
No.. meitähän on moneen lähtöön. Mun mielipide on se, että suhde lähtee luottamuksesta ja jos se ei pelaa, ollaan hataralla maaperällä. Niin, että viittinhän minä.
luottamus on tärkeä. Tuskin kukaan on siitä eri mieltä. Pointti on vaan siinä, että ihmiset sanoo, että kyllä luottamusta riittää, mutta silti epäillään kaikesta. Vaikka koskaan ei olisikaan "kärähtänyt".
mies.. kirjoitti:
luottamus on tärkeä. Tuskin kukaan on siitä eri mieltä. Pointti on vaan siinä, että ihmiset sanoo, että kyllä luottamusta riittää, mutta silti epäillään kaikesta. Vaikka koskaan ei olisikaan "kärähtänyt".
No.. asiaahan sinäkin puhut. 35 ikävuoteen on minullakin mahtunut pääasiassa niitä pettäjiä ja niitä, jotka vaan "katoavat" kuvioista ilmoittamatta minulle, että suhde on ohi. Itsestäni kuitenkin haluaisin uskoa, että edelleen pystyn luottamaan mieheen, mikäli sellainen vielä kohdalle osuu. En jaksaisi omallakaan kohdalla sitä, että mies vaatii selvityksiä siitä missä tyttöjen kanssa mentiin ja kenen kanssa juteltiin tai jopa tanssittiin. Nalkutus taas on asia, johon en alennu. Olen seurannut hyvin läheltä mitä se voi pahimmillaan olla ja uskon oppineeni esimerkistä.
Tässä nyt oli useampi "uskoisin" -kohta ja todellisuushan voi sitten olla jotakin ihan muuta. Vaikea sanoa kun ei tunnu natsaavan niin, että pääsisi elävässä elämässä testaamaan itseään ja parisuhdettaan. Parempaa uutta vuotta sinulle ja toivotaan, että se luottavainen pari sieltä löytyy ennemmin tai myöhemmin.. kummallekin.
- --------
Oletko kypsymätön..?
Jos pitää olla huolissaan -toinen ei ole luotettava. Suhde ei ole syventynyt.
Perskännit ovat typerää. Vähempikin riittää? Mielummin ei ollenkaan. Vastakkaista sukupuolta jos haluaa "jahdata" loputtomiin, niin kannattaa tehdä kaikille selväksi aikovansa pysyä ikisinkkuna.
Miksi välittää toisen sukulaisiata, ei tarvitse olla tekemisisssä niin paljoa.
Hyvässä suhteessa ei riidellä, vaan keskustellaan -sillä riitely on lasten nahistelua ja henkistä väkivaltaa tai sitten kumoikin on epäkypsiä.
Herää siis. Taidat olla klopin iässä... - no niin.
Naisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä miestä aina, irtosuhteissa pidetään huorana. Pidetäänkö miestäkin?
- raahraah
No ei miestä ainakaan kovana jätkänä pidetä. Ja niitä irtosuhteita on ihan pakko harrastaa? Tämä selvä...
- onko niitä
Kirjoitat kehäkolmosen sisäpuolelta? Täällä muualla on vain hikisiä yökerhoja pari jossa on juuri teini-iän ylittäneitä ja muutama kulmabaari. Noin karkeasti ottaen, mutta aika tuollaista on.
- klhb
Mihinkä tämä nyt sitten liittyi? Kunpa minäkin olisin jostain maalaisseudulta, jossa ei kehtaisi käydä joka viikonloppu siellä samassa baarissa. Helsingissä kun vielä 30 kymppisenäkin törmää 10 vuotta vanhoihin baareihin, joista ei ole edes kuullut. Vähänkö houkuttelee? Kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812